NaeL Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 pentru un naked de 1,2L ... nici bmw nu are istorie ? ia seria R-urile inapoi pana cand vrei tu in timp si vezi daca au istorie. da, s-au modificat motorizarile si tehnologia, dar ideea cred ca e aceeasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ok....exprimarea mea a fost gresita "BMW nu au istorie" ma refer la un model anume (si sunt prea putine care au ramas la fel mai putin estetic, din 19..toamna pana in prezent.." cum este la suzuki, banditul de 600 care se face din '95 pana in prezent cu modificari la motor din 2006 si la aspect din 2000.... la asta ma refer eu nu o luati ca pe o jignire BMW-istilor pentru ca nu vreau sa para asa nici pe departe BMW - dupa parerea mea este de departe cea mai fiabila motocicleta din lume, jos basca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 BMW-ul este unul dintre producatorii cei mai conservatori de pe piata. Produce modele cu motor boxer din 1923 si pana in prezent. Au castigat Paris Dakar-ul de nenumarate ori si MULTE, MULTE alte competitii sportive. Mai documenteaza-te inainte sa spui ca nu are modele cu istorie. F650-ul care este un model ieftin si popular se produce din 94-95, nu mai tin minte exact. Cu modificari, evident. Celelalte modele se modifica mai radical, ca altfel pierd piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 BMW-ul este unul dintre producatorii cei mai conservatori de pe piata. Produce modele cu motor boxer din 1923 si pana in prezent. Au castigat Paris Dakar-ul de nenumarate ori si MULTE, MULTE alte competitii sportive. Mai documenteaza-te inainte sa spui ca nu are modele cu istorie. F650-ul care este un model ieftin si popular se produce din 94-95, nu mai tin minte exact. Cu modificari, evident. Celelalte modele se modifica mai radical, ca altfel pierd piata. bai nene eu nu inteleg de ce iei foc in asa fel...pana acum nu am primit nici un raspuns concret la intrebarea puse de mine referitoare la modelul R 1200 R....ce nu intelegi din faptul ca m-am exprimat gresit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Pai nu iau foc. Daca incerci sa cauti o sa afli ca motorul de pe R1200R este acelasi cu cel de pe R1200GS sau RT, suspensia nu e ceva nou, e acelasi sistem consacrat Paralever/Telelever. Cadrul e un cadru clasic, tubular, de otel, folosit pe mai multe modele. O chestie noua pe care o aduce e un sistem de control al stabilitatii, ASC, care merita cercetat mai in amanunt. Altfel, R1200 R e un urmas al modelelor clasice BMW necarenate, printre care enumar si R850R... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 bai nene eu nu inteleg de ce iei foc in asa fel...pana acum nu am primit nici un raspuns concret la intrebarea puse de mine referitoare la modelul R 1200 R....ce nu intelegi din faptul ca m-am exprimat gresit ? ...r 1200 r, nu se face de multa vreme...cel putin nu cu motor de 1200!...dar daca pleci in cautarea unui r, cauta-l pina prin anii 80 si neaparat cu alta motorizare, mai mica, 850,800,600..etc! ...am inteles ca te refereai la un singur model, r 1200r, dar ca sa spui ca nu are istorie trebuie sa fii mai bine informat, trebuie sa cunosti istoria bmw, trebuie sa cunosti din cap(nu de pe net cu google ) toate modelele facute de bmw sau macar 2/3 din total si atunci i-ti vei da seama de diferentele intre modele si de evolutia lor in timp!!...pt aia tre sa fii fan bmw, neconditionat!! --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 14:19 ------------- Pai nu iau foc. Daca incerci sa cauti o sa afli ca motorul de pe R1200R este acelasi cu cel de pe R1200GS sau RT, suspensia nu e ceva nou, e acelasi sistem consacrat Paralever/Telelever. Cadrul e un cadru clasic, tubular, de otel, folosit pe mai multe modele. O chestie noua pe care o aduce e un sistem de control al stabilitatii, ASC, care merita cercetat mai in amanunt. Altfel, R1200 R e un urmas al modelelor clasice BMW necarenate, printre care enumar si R850R... ... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 nu sunt un fan BMW iar ceea ce caut, ma astept sa gasesc aici la voi cei care aveti, care stiti, si care sunteti fani si posesori de BMW. in mare parte am inteles care este ideea cu R1200R...as putea sa spun ca sunt un fan (poate mult spus) al acestei motociclete, dar nicidecum al firmei BMW. fara suparare dar numai aici in acest topic primesc o serie de raspunsuri cum le primesc si incepatorii care pun aceiasi intrebare de 7 ori, numai ca aici din cate vad eu nu s-a mai discutat despre acest model, implicit sunt eu curios sa aflu pentru ca imi place motorul respectiv. Am posturi la detinatori de VFR, Triumph SpeedTriple, Banditmania, Honda Hornet etc... ideea este ca eu in alegerea unei motociclete, primul criteriu pe care ma axez, este fiabilitatea...de aici si curiozitatile despre o serie de modele. in mintea mea vreau motocicleta perfecta pe care sa merg eu si sa o pot lasa si copiilor si nepotilor ok...in continuare pareri despre R 1200 R va rog multam mult si numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) F850GS? Parca era F800... Si oricum, nu. Mi se pare mai aratos F800R-ul. Salut, prieteni ! Unele surse anununta ca posibila aparitia in curand a unei variante GS enduro-touring de 800 cmc altele de 850 cmc. Cu transmisie finala prin curea dintata ori prin lant... Inca nu s-a stabilit nimic clar. Ceea ce se stie sigur este ca va fi un paralel-twin. Oricum, pentru drumurile Romania cred ca modelul GS este mult mai indicat decat R... Din 1974 conduc tot felul de modele BMW... R, F, K - RS, GS, Dakar... Toate au farmecul lor. Editat August 14, 2007 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 ma lovesc de o problema cu automobile bavaria bmw ofera garantie internationala ptr motociclete cu conditia sa fie service-ate la un atelier bmw. orice atelier are o stampila pe care scrie BMW. cei de la noi nu o au!!!!! sau nu vor sa o foloseasca. zic ca au pierdut-o!!!!!!!!!!! mai mult pe site-ul international bmw la sectiunea motociclete romania nu exista! plec din tara cu motorul si mie frica ca patesc ceva la motor iar daca ma duc la un service imi refuza aia garantia ca nu am service-ato unde trebuia..... voi ce stampila aveti pe carnetele de service.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) ma lovesc de o problema cu automobile bavaria bmw ofera garantie internationala ptr motociclete cu conditia sa fie service-ate la un atelier bmw. orice atelier are o stampila pe care scrie BMW. cei de la noi nu o au!!!!! sau nu vor sa o foloseasca. zic ca au pierdut-o!!!!!!!!!!! mai mult pe site-ul international bmw la sectiunea motociclete romania nu exista! plec din tara cu motorul si mie frica ca patesc ceva la motor iar daca ma duc la un service imi refuza aia garantia ca nu am service-ato unde trebuia..... voi ce stampila aveti pe carnetele de service.? o stampila cu siga bmw si sub scris automobile bavaria srl importator general romania DAR nu uita un lucru e posibil sa nu ti.o PUNA ca nu e cumparat moto de la ei Editat August 14, 2007 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 sa vezi ce scandal fac maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 cateva curiozitati mai am si eu : motorul boxer este considerat ca fiind cel mai fiabil (longeviv), dar atunci cand dai cu el pe jos (nu este vorba ca ar vrea cineva sa dea cu el dar daca se intampla ) ma gandesc ca apar probleme serioase ? motorul 4 in linie de la BMW am observat ca este mult mai "orizontal" (aplecat) decat la japoneze...de ce acest lucru ? alta poza cu motorul 4 linie de la BMW mai mare nu am gasit in special ma intereseaza cum este cu datul pe jos al motoarelor boxer merci !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 [quote name='metaxa09' date='Aug in special ma intereseaza cum este cu datul pe jos al motoarelor boxer merci !! In cel mai rau caz, daca nu ai nici o protectie pt motor,nerecomandabil de altfel, si cazi la o viteza marisoara,se sparge capacul de chiuloasa.Dar trebuie sa cazi binisor.Si cred ca in momentul acela mai important e ce patesti tu, nu motorul. In rest, numai de bine Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 boxeru te poate proteja la picioare cand te lovesti din lateral sau cand te dai pe jos, cu pretul capacului de chiuloasa. (patit pe ural) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 16, 2007 Autor Share Postat August 16, 2007 Stie cineva la ce pret lucreaza cei de la service-ul BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Stie cineva la ce pret lucreaza cei de la service-ul BMW? cine stie cat costa o revizie/verificare pt un boxer la bavaria ? Nael,la un Boxer trebuie din 10 in 10.000 sa-i reglezi tachetii si sa-i faci balansul(reglajul) injectiei.Treaba asta te va costa la reprezentanta(Bavaria) in jur de 250 ron.Un pret ok,avind in vedere ca faci asta odata la 10.000 km. Depinde citi km are motorul,ar mai trebui schimbata si cureaua de la alternator ca si uleiul in furci..banuiesc ca uleiurile din motor,cutie,diferential le-ai schimbat singur,nu? Daca astea le poti face si tu,fiind operatiuni relativ simple,balansul injectiei este imposibil de facut acasa.Injectia se regleaza numai cu computerul in fata,iar asa ceva nu are orisicine.Sfatul meu sa nu te duci cu el decit la reprezentanta,pentru ca daca isi baga cineva nasul acolo mai rau strica si nu-i mai dai de cap.. La al meu fostul proprietar si-a bagat nasul si mai rau a stricat si dereglat pe acolo! L-am dus la Bavaria la Tibi(un mecanic foarte priceput si baiat superfinut) si mi-a dat de cap la el.. Daca ai nevoie de mai multe informatii suna-ma si te lamuresc in masura in care ma pricep! Luigi Vicol 0722/625.710 PS:Andrei,multumesc pentru aprecieri,sunt flatat.. Pacat ca se cam umple si topicul asta de chat si de "bagatori de seama" si nu se mai vad informatii utile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 boxeru te poate proteja la picioare cand te lovesti din lateral sau cand te dai pe jos, cu pretul capacului de chiuloasa. (patit pe ural) ma gandesc ca daca as pune protectie pe motorul ala boxer as face din motocicleta aia vapor...referitor la motorul 4 linie bmw vs 4 linie japoneze ce puteti spune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 16, 2007 Admin Share Postat August 16, 2007 Metaxa09,citeste ce a scris Jawa Script mai sus si trage o concluzie! In alta ordine de idei..daca nu stii ceva nu-i o rusine,problemele incep atunci cind esti pe dinafara dar totusi iti dai cu presupusul.. Ca idee,uita-te intai la un Boxer care are protectii motor,dupa care poti emite o opinie. Protectiile alea de motor sunt de mai multe feluri,unele mai finute,altele mai solide,dar in niciun caz nu-ti face din motocicleta vapor. Daca nu ma crezi pe cuvint da-mi o adresa unde-ti pot trimite niste poze de la a mea ca sa te lamuresti. In al doilea rand,nu stiu daca ai retinut,dar esti pe o arie a iubitorilor BMW unde tu incepi sa compari BMW-urile cu japonezele.Ce-ai vrea sa ti se raspunda? Si ce rost au comparatiile astea? Fiecare motor are personalitatea lui,dar aici discutam despre BMW. Cum spunea cineva mai sus in general BMW este o motocicleta pe care ti-o cumperi DUPA ce ti-au trecut pe sub buci comuniste sau japoneze.Iar odata incalecat pe ea nu prea iti mai vine sa te urci pe altceva.. Sanatate. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 sau ca sa nu se mai compare cu japonezele, exista 2 mari categorii: BMW si restul.... bmw nu-ti iei sa faci liniute, nu sa vezi cat prinde maxim, sau sa te intreci cu alte motorete. BMW este....BMW. japonezele sunt motorete care nu au "personalitate". sunt fade. bune doar de dat in goarna si atat. la BMW este alta situatie. cum spunea @Blackrider de pe aici, BMW impune respect. numai bine. ps. cu protectii nu o sa arate ca un vapor, si nu te incomodeaza la stracurat printre masini. oricum ghidonul dicteaza latimea motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Stie cineva la ce pret lucreaza cei de la service-ul BMW? 180 RON reglaju motorului la boxer (si bonus placuta de numar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 ...@all!!!!!!... ...nu mai dati atitea detalii si reclame si mai ales nu mai puneti vorbe bune despre bmw-urile noastre!!!...riscam sa ajungem in situatia ridicola de a vedea pe strada tot felul de ciudati cu bmw-uri care nu au nimic in comun cu ele!!...vor fi mandrii de ce au, doar datorita reclamei ce li se face si datorita micii averi pe care au dat-o pe el!!...lasat-ii in plata domnului sa-si ia ce vor si nu le mai bagati in cap nimic despre bmw!! ...bmw este o marca selecta si clientela trebuie sa fie tot asa, peste tot se pastreaza o anumita doza de mister in jurul lui tocmai datorita faptului ca este o motocicleta mai exclusivista si trebuie sa ramina asa!!....de ce credeti ca nu veti primi niciodata motorul(bmw), la o tura mica decit atunci cind il cumperi sau cind este al tau??...trebuie sa meriti sa ai si sa conduci asa ceva!... ...oriunde in lume, proprietarul unui bmw este caracterizat drept un om integru, serios, capabil si mai ales este respectat datorita alegerii facute in achizitionarea motorului!...evident acesta tre sa aiba si bani caci altfel...sunt alte motoare!!...de asemenea cei cu apetit maxim de km nu pot fii multumiti decit de bmw! ....se intreba cineva mai devreme, de ce stau asa rau la capitolul reclama!!...raspuns: "de aia"...pt ca nu au nevoie decit de nimimul de reclama!! ...voi, cei care aveti deja de ce v-ati luat?....cite "ture" a-ti bagat cu un bmw inainte de a avea unul(primul)?...ce reclama v-a gidilat cel mai tare la punga, aia de la televizor sau aia din gura in gura?? ...daca intrati pe sit-ul bmw si va incearca un sentiment de comparatie cu alte motoare(japo), incercati sa faceti comparatie intre dotarile standard fata de altii si dupa aia cautati lista cu optionale!!...exista in standard la bmw dotari care fac de rusine masini de lux iar la optionale, SF-uri care nu vor fi niciodata la altii!!..hai sa luam un exemplu simplu: ABS-ul, bmw are in standard abs la motociclete din anul 1987!!!...abia citiva ani mai tirziu au aparut si pe masini si multi ani mai tirziu, 2006, au aparut in standard si la altii, honda...si atit! ...concluzie! ...nu va luati bmw de dragul prietenilor si a imaginii pe care vi-o da!!!...nu este atractiv pt femei,nu merge tare(unele), nu-i bun la liniutze, e mare,e greoi, e urit, E SCUMP, service-ul din romania te omoara si as mai putea enumera multe dezavantaje dar nu cred ca e cazul....fiindca toate acestea dispar in momentul in care ai unul!!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 ...@all!!!!!!... ...nu mai dati atitea detalii si reclame si mai ales nu mai puneti vorbe bune despre bmw-urile noastre!!!...riscam sa ajungem in situatia ridicola de a vedea pe strada tot felul de ciudati cu bmw-uri care nu au nimic in comun cu ele!!...vor fi mandrii de ce au, doar datorita reclamei ce li se face si datorita micii averi pe care au dat-o pe el!!...lasat-ii in plata domnului sa-si ia ce vor si nu le mai bagati in cap nimic despre bmw!! ...bmw este o marca selecta si clientela trebuie sa fie tot asa, peste tot se pastreaza o anumita doza de mister in jurul lui tocmai datorita faptului ca este o motocicleta mai exclusivista si trebuie sa ramina asa!!....de ce credeti ca nu veti primi niciodata motorul(bmw), la o tura mica decit atunci cind il cumperi sau cind este al tau??...trebuie sa meriti sa ai si sa conduci asa ceva!... ...oriunde in lume, proprietarul unui bmw este caracterizat drept un om integru, serios, capabil si mai ales este respectat datorita alegerii facute in achizitionarea motorului!...evident acesta tre sa aiba si bani caci altfel...sunt alte motoare!!...de asemenea cei cu apetit maxim de km nu pot fii multumiti decit de bmw! ....se intreba cineva mai devreme, de ce stau asa rau la capitolul reclama!!...raspuns: "de aia"...pt ca nu au nevoie decit de nimimul de reclama!! ...voi, cei care aveti deja de ce v-ati luat?....cite "ture" a-ti bagat cu un bmw inainte de a avea unul(primul)?...ce reclama v-a gidilat cel mai tare la punga, aia de la televizor sau aia din gura in gura?? ...daca intrati pe sit-ul bmw si va incearca un sentiment de comparatie cu alte motoare(japo), incercati sa faceti comparatie intre dotarile standard fata de altii si dupa aia cautati lista cu optionale!!...exista in standard la bmw dotari care fac de rusine masini de lux iar la optionale, SF-uri care nu vor fi niciodata la altii!!..hai sa luam un exemplu simplu: ABS-ul, bmw are in standard abs la motociclete din anul 1987!!!...abia citiva ani mai tirziu au aparut si pe masini si multi ani mai tirziu, 2006, au aparut in standard si la altii, honda...si atit! ...concluzie! ...nu va luati bmw de dragul prietenilor si a imaginii pe care v-o da!!!...nu este atractiv pt femei,nu merge tare(unele), nu-i bun la liniutze, e mare,e greoi, e urit, E SCUMP, service-ul din romania te omoara si as mai putea enumera multe dezavantaje dar nu cred ca e cazul....fiindca toate acestea dispar in momentul in care ai unul!!.. sal raspunsul tau poate fi similar cu asta: " MOTOCICLETELE UCID MAI MULT DECAT TOTI CRIMINALII IN SERIE" cu cat mai putini motociclisti cu atat mai exotic pentru cei existenti deja sincer "...oriunde in lume, proprietarul unui bmw este caracterizat drept un om integru, serios, capabil si mai ales este respectat datorita alegerii facute in achizitionarea motorului!..." imi pare o prostie am bmw de 2 ani si NU AM PIC DE RESPECT FATA DE REGULI, TRAIESC DE PE AZI PE MAINE, VIITORUL PENTRU MINE ESTE IN URMATOAREA ORA, NU AM CASA, IAR MAI MULT DE 1/2 DIN SALARIU IL DAU PE AL MEU BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 sal raspunsul tau poate fi similar cu asta: " MOTOCICLETELE UCID MAI MULT DECAT TOTI CRIMINALII IN SERIE" cu cat mai putini motociclisti cu atat mai exotic pentru cei existenti deja sincer "...oriunde in lume, proprietarul unui bmw este caracterizat drept un om integru, serios, capabil si mai ales este respectat datorita alegerii facute in achizitionarea motorului!..." imi pare o prostie am bmw de 2 ani si NU AM PIC DE RESPECT FATA DE REGULI, TRAIESC DE PE AZI PE MAINE, VIITORUL PENTRU MINE ESTE IN URMATOAREA ORA, NU AM CASA, IAR MAI MULT DE 1/2 DIN SALARIU IL DAU PE AL MEU BMW ..in prima parte a pledoariei ai mare dreptate dar in cea de-a 2-a mare pacat ca ti-ai luat asa motor ca nu era pt tine!!..sincer, erau altele mai ieftine si mai potrivite pt tine!!...salut si i-mi pare sincer rau de patania ta!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 baiete daca nu stii sa raspunzi la obiect, nu mai face afirmatii pertinente. sa fi sanatos si tu si banii tai. daca cineva (eu) pune cateva intrebari referitoare la BMW, asta inseamna ca ma intereseaza si nu le pun doar de dragu de a le pune, iar daca tu esti in masura sa imi raspunzi, o faci, daca nu...dai cu mucii in fasole cum ai facut mai devreme. Nu am de gand sa ma iau cu tine la ciondaneala pentru ca nu am de gand sa imi pun mintea cu cineva ca tine. du-te tu cu prietenii tai imaginari cu BMW-uri, respectabili, prezentabili si iesiti la o plimbare sa te racoresti un pic....omule integru ON TOPIC: sunt curios de dispozitia cilindrilor la K1200 R -- PENTRU CINE STIE...de ce sunt cilindrii mult mai aplecati ca la o japoneza ?...asta daca este vreo explicatie tehnica merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 ce spune GIV32 se aplica mai mult la seria R si K : motociclete mari, greoaie, bune, vb cuiva cu dakar: mobra de negru pensionar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.