cristian2009 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Luigi, ca de fiecare data, stii doar ca "dreptatea" este undeva la mijloc. Baiatul e nemultumit pe buna dreptate, dar e la fel de adevarat ca nu merita atata energie consumata ! Numai bine si sper sa ne vedem pe drum cat de curand. Sper in maxim 4-5 zile sa ies si eu. Momentan mobra e in "pregatiri". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 30, 2012 Admin Share Postat Martie 30, 2012 Glumesc si eu..cine ma ia in serios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala. Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km. Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an Salut Dan nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus . Weekend placut . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salutare si bine v-am gasit! Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol! Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW! Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor. Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema! Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salut Dan nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau... Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus . Weekend placut . Vik. Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k. Salutare si bine v-am gasit! Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol! Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW! Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor. Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema! Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti! Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Sal. Dane sunt sanse se ne vedem pe la salon sap viitoare ...? Seara buna . Vik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ma tem ca anu asta is atat de prins, incat nu am vreme nici sa respir. Da nu ii bai, ca ne intalnim in iulie la BMW camp! Acolo o sa fie distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k. Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Sunt din Tr.Severin Cam asta ar fi procedura conform manualului (+) Replacing fuel-level sensor (-) Replacing fuel-level sensor Remove the corrugated hose shroud from the cable. Remove the old fuel-level sensor from the fuel tank. The new fuel-level sensor has to be calibrated when dry. Connect the new fuel-level sensor to the fuel-pump unit while it is removed from the fuel tank. Connect the fuel-pump unit while still removed to the motorcycle. Preparation for initialising/calibrating new parts Precondition Engine switched off. Prop the motorcycle in such a way that it cannot move while initialisation/calibration is in progress. Motorcycle's battery is fully charged. Note Do not attempt to perform work of any other kind on the motorcycle while programming/coding are in progress. Switch off all electrical consumers. Attention Programming/coding is aborted if the voltage in the on-board system drops below 12.6 volts. Connect the charger to the battery. Connect charger (No. 61 1 581) with cables (No. 61 1 582) to the battery. While initialisation/calibration is in progress, do not connect or disconnect the charger. Connecting BMW Motorrad diagnostic system to motorcycle Note See the Instructions for Use supplied with the Group Tester One for detailed information on initial startup, installation of the operating system, diagnosis software and hardware periphery of the GT1. Connect the BMW Motorrad battery charger (No. 61 1 581), (No. 61 1 582) to the motorcycle. Begin by switching on and booting the BMW Motorrad diagnostic system. The "Start Diagnosis" screen appears From this point on, follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system. before starting initialisation/calibration. Start initialisation/calibration with the CIP program and follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system. Disconnecting the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle Close all diagnostic programs and switch off the ignition. Disconnect the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle and screw the cap onto the diagnosis plug. Disconnect the BMW Motorrad battery charger from the vehicle. Lower the new fuel-level sensor into the left half of the fuel tank, making sure that the clip is in the recess (detail). Slip the cable into the corrugated hose shroud and route it to the aperture for the pump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 De vineri am reintrat in posesia unui l1100 lt, care a stat 1 an la Bavaria pentru RK motor(numai montat-segmenti, cuzineti, disc ambreiaj, garnituri, reparat chiulasa). In fine, au rezolvat, merge ca un motor nou. Dar acum am observat ca amrtizoarele fata scapa putin ulei si ca arcurile sint foarte moi. Intrebarea este daca sa inlocuisc arcurile sau se pot intinde si daca stiti cine poate face o reparatie de calitate sau mai bine ma duc tot la AB cind schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor. Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta! Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge! A facut careva aceasta operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta! Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge! A facut careva aceasta operatiune? Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 Editat Aprilie 4, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp136.html#136 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Sal Dane . Mare rugaminte si mare intrebare : tu taticul mobrelor ce crezi s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....ce zici ? http://www.wunderlich.de/shopart/8500105/Shop/R1200GS-Adventure/Ergonomie-Komfort/Fussrasten-Verlegung-Brems-Schalthebel/Schalthebel-verstell-klappbar-R-1200-GS-Adv.htm Seara buna si multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Din pacate nu se potriveste, pentru ca axul ala cu caneluri pe care sta levierul are un cod pentru 1200gs/a si alt cod pentru RT tau. De aia nici nu or trecut aia de la wunderlich cum ca s-ar potrivi pe RT si nici nu l-or listat la sectiunea aferenta pentru accesorii de 1200RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Ok multam ,,,pacat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 ... s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta.... Uite doua schimbatoare ajustabile pentru RT: http://shop.touratech.com/gear-lever-adjustable-bmw-r-1200-rt-from-2010-aluminium-stainless-steel.html http://shop.touratech.com/bmw-r-1200-rt-adjustable-gear-lever.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achi Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Buna dimineata. Va salut cu mandrie, as spune. Merg pe un bmw f650 din 95'. Sunt la primul sezon insa stiu marca de sub mine si pentru urmatoarele.... sanatate ! are cineva un ghidon de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Poate ai mai mult noroc aici /index.php?/topic/326336-bmw-f650st-funduro-1993-2000/page__st__3790 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 o sa comand senzorul si o sa incerc sa fac o plimbare pana la cluj.cam cat m-ar costa toata manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Ooo...interesant multam ..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Salutare, din ciclul "nu e cum se potriveste, e cum se nimereste", datorita unui amic, s-ar putea sa ajung in posesia unui K 1100 rs. Povestea este lunga, initial am vrut sa-mi cumpar un Fireblade, am imprumutat niste bani, si acum s-ar putea sa ma aleg cu K-ul 1100 in contul banilor. Cand l-a cumparat, am dat si eu o tura cu el. Prima impresie a fost ca este f greu, de parca as merge pe un bustean. Intrebarea este, in cazul in care ajunge la mine, cum pot regla suspensia astfel incat sa ajung ok jos? Are injectie modelul? La ce ar trebui sa ma astept/uit? Anul de fabricatie este 94. Multumesc anticipat, in 2-3 zile ma anunta daca o sa fiu posesor de Bmw sau nu. Ca sa nu uit, inainte de a ma trimite la un mecanic, stau in Germania si acest lucru este momentan un pic dificil. Inca nu cunosc pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Sal. Pentru cei care din diferite motive nu au putut sau nu pot veni la salonu auto/moto sa nu le para rau ,este cva INFECT din punct de vedere organizatoric asta este parerea mea ,iar de vazut [iar parerea mea] cred ca nu ai ce sa vezi ,la asemenea evenimente te astepti la noutati ....sunt numai niste patachine care se intind pe niste motoare cu mult depasite ,nemaivorbind ca BMW-ul nu a venit deloc nici cu auto nici cu moto . Pierdere de timp si banii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Nu era un salon "oficial" ci doar o expozitie a catorva dealeri, deci era normal sa nu fie prea multe marci si firme, decat cele care s-au inteles si paltit sa expuna ! Nici o legatura cu salonul auto international ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.