Sari la conținut

Postări Recomandate

Luigi, ca de fiecare data, stii doar ca "dreptatea" este undeva la mijloc. Baiatul e nemultumit pe buna dreptate, dar e la fel de adevarat ca nu merita atata energie consumata ! ;)

Numai bine si sper sa ne vedem pe drum cat de curand. Sper in maxim 4-5 zile sa ies si eu. Momentan mobra e in "pregatiri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu are sens, numai daca nu cumva ai primiti mobra cu kitul ala.

 

Un filtru de hartie e 50 ron si il schimbi la 40.000 km.

 

Nu as face schimbul. Nu castigi putere in plus sau ceva asemanator, dai numa mai multi bani de-odata; acuma asta nu ar fi o afacere proasta, cu conditia sa faci 100.000 km pe an :)

 

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan

 

nu e cam mult 40 k pt un filtru de aer de hartie? eu zic ca mai mult de 20k nu ai cum sa il tii, se impute rau...

 

 

Un salut si de la mine Dane .............si poate si un raspus .

Weekend placut .

Vik.

Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k.

 

Salutare si bine v-am gasit!

Al meu proaspat achizitionat BMW k1200R refuza sa mai indice nivelul combustibilului,arata tot timpul gol!

Am citit pe net si se pare ca este vorba de senzorul de nivel din interiorul rezervorului,iar din cate am inteles acest senzor

buclucasi echipeaza mai multe motoare BMW!

Principala cauza a defectiunii se pare ca este corodarea acestui senzor.

Intrebarea este daca a mai patit cineva asa ceva,iar daca da cum a rezolvat problema!

Am inteles ca dupa schimbarea respectivului senzor este nevoie de calibrarea acestui,ceea ce inseamna o vizita la reprezentanta,lucru nu tocmai placut tinanad seama ca nu sunt din Bucuresti!

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca anu asta is atat de prins, incat nu am vreme nici sa respir. Da nu ii bai, ca ne intalnim in iulie la BMW camp! Acolo o sa fie distractie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eu zic asta, asa scrie in manual. Sper sa nu zic o magarie si sa fie d fapt 20k, dar asa retin, ca ala de aer si ala de benzina se schimba la 40 de mii, numai daca nu cumva te dai in zone cu foarte mult praf, gen desert, caz in care il schimbi la 20k.

 

 

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

 

Sunt din Tr.Severin

Cam asta ar fi procedura conform manualului

 

(+) Replacing fuel-level sensor (-) Replacing fuel-level sensor

Remove the corrugated hose shroud from the cable.

Remove the old fuel-level sensor from the fuel tank.

The new fuel-level sensor has to be calibrated when dry.

Connect the new fuel-level sensor to the fuel-pump unit while it is removed from the fuel tank.

Connect the fuel-pump unit while still removed to the motorcycle.

 

 

Preparation for initialising/calibrating new parts

Precondition

Engine switched off.

Prop the motorcycle in such a way that it cannot move while initialisation/calibration is in progress.

Motorcycle's battery is fully charged.

 

Note Do not attempt to perform work of any other kind on the motorcycle while programming/coding are in progress.

Switch off all electrical consumers.

Attention Programming/coding is aborted if the voltage in the on-board system drops below 12.6 volts. Connect the charger to the battery.

Connect charger (No. 61 1 581) with cables (No. 61 1 582) to the battery. While initialisation/calibration is in progress, do not connect or disconnect the charger.

Connecting BMW Motorrad diagnostic system to motorcycle

Note See the Instructions for Use supplied with the Group Tester One for detailed information on initial startup, installation of the operating system, diagnosis software and hardware periphery of the GT1.

Connect the BMW Motorrad battery charger (No. 61 1 581), (No. 61 1 582) to the motorcycle.

Begin by switching on and booting the BMW Motorrad diagnostic system.

The "Start Diagnosis" screen appears

From this point on, follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system.

 

before starting initialisation/calibration.

Start initialisation/calibration with the CIP program and follow the instructions issued by the BMW Motorrad diagnostic system.

 

 

Disconnecting the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle

Close all diagnostic programs and switch off the ignition.

Disconnect the BMW Motorrad diagnostic system from the motorcycle and screw the cap onto the diagnosis plug.

Disconnect the BMW Motorrad battery charger from the vehicle.

Lower the new fuel-level sensor into the left half of the fuel tank, making sure that the clip is in the recess (detail).

Slip the cable into the corrugated hose shroud and route it to the aperture for the pump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vineri am reintrat in posesia unui l1100 lt, care a stat 1 an la Bavaria pentru RK motor(numai montat-segmenti, cuzineti, disc ambreiaj, garnituri, reparat chiulasa). In fine, au rezolvat, merge ca un motor nou. Dar acum am observat ca amrtizoarele fata scapa putin ulei si ca arcurile sint foarte moi. Intrebarea este daca sa inlocuisc arcurile sau se pot intinde si daca stiti cine poate face o reparatie de calitate sau mai bine ma duc tot la AB cind schimb uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de unde esti? Vezi ca mi-am luat o diagnoza pentru mobre BMW, detalii in semnatura. MA indoiesc ca ar fi ceva ce aia de la AB ar putea face si eu nu ;)

 

Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce-i face. Trebuie schimbat stripul indicator din rezervor. Nu costa mult si montatul este usor.

 

Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta!

Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge!

A facut careva aceasta operatiune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea ar fi daca poate calibra noul senzor cu ajutorul testerului ce il are sau trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta!

Din ce am citit pe net se pare ca daca-l montez fara a-l calibra,singura problema ar fi ca nu indica corect rezerva de combustibili,in rest merge!

A facut careva aceasta operatiune?

Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dane .

Mare rugaminte si mare intrebare : tu taticul mobrelor ce crezi s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....ce zici ?

:scratch:

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8500105/Shop/R1200GS-Adventure/Ergonomie-Komfort/Fussrasten-Verlegung-Brems-Schalthebel/Schalthebel-verstell-klappbar-R-1200-GS-Adv.htm

Seara buna si multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu se potriveste, pentru ca axul ala cu caneluri pe care sta levierul are un cod pentru 1200gs/a si alt cod pentru RT tau. De aia nici nu or trecut aia de la wunderlich cum ca s-ar potrivi pe RT si nici nu l-or listat la sectiunea aferenta pentru accesorii de 1200RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... s-ar potrivi acest schimbator de Gs si pe Rt ? dupa cum se vede i-ti poti ajusta distanta intre scarita si el si m-ar cam tenta....

 

Uite doua schimbatoare ajustabile pentru RT:

 

http://shop.touratech.com/gear-lever-adjustable-bmw-r-1200-rt-from-2010-aluminium-stainless-steel.html

http://shop.touratech.com/bmw-r-1200-rt-adjustable-gear-lever.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata. Va salut cu mandrie, as spune. Merg pe un bmw f650 din 95'. Sunt la primul sezon insa stiu marca de sub mine si pentru urmatoarele.... beer.gif sanatate ! are cineva un ghidon de vanzare ?ricky.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia o poti face la reprezentanta cu diagnoza sau o pot si eu face. Practic, diagnoza care o am eu, o legi la motor, bagi benzina in el atatia litri cati vrei sa iti indice rezerva si apesi butonul de set. Despre asta poti citi si pe pagina de la GS911 ;)

 

o sa comand senzorul si o sa incerc sa fac o plimbare pana la cluj.cam cat m-ar costa toata manopera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, din ciclul "nu e cum se potriveste, e cum se nimereste", datorita unui amic, s-ar putea sa ajung in posesia unui K 1100 rs. Povestea este lunga, initial am vrut sa-mi cumpar un Fireblade, am imprumutat niste bani, si acum s-ar putea sa ma aleg cu K-ul 1100 in contul banilor.

 

Cand l-a cumparat, am dat si eu o tura cu el. Prima impresie a fost ca este f greu, de parca as merge pe un bustean. Intrebarea este, in cazul in care ajunge la mine, cum pot regla suspensia astfel incat sa ajung ok jos? Are injectie modelul? La ce ar trebui sa ma astept/uit? Anul de fabricatie este 94.

 

Multumesc anticipat, in 2-3 zile ma anunta daca o sa fiu posesor de Bmw sau nu. :)

 

Ca sa nu uit, inainte de a ma trimite la un mecanic, stau in Germania si acest lucru este momentan un pic dificil. Inca nu cunosc pe nimeni. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Pentru cei care din diferite motive nu au putut sau nu pot veni la salonu auto/moto sa nu le para rau ,este cva INFECT din punct de vedere organizatoric asta este parerea mea ,iar de vazut [iar parerea mea] cred ca nu ai ce sa vezi ,la asemenea evenimente te astepti la noutati ....sunt numai niste patachine care se intind pe niste motoare cu mult depasite ,nemaivorbind ca BMW-ul nu a venit deloc nici cu auto nici cu moto .

Pierdere de timp si banii .

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...