switch Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. http://www.motorworks.co.uk ? Editat Iulie 19, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! scoate si tu unul si masora cu sublerul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Sal . Nici un comentariu ,nici o poza de la marea intrunire .....? Eu smbata am scos motorul de la Bav. nu mai aveam cand sa ajung si asa locatia destul de departe fata de Buc . Sper ca a fost super . Seara buna . *Sa stiti ca Bav. monitorizeaza foarte atent acest seite ,eu unul de data asta nu prea am ce sa le reprosez chiar s-am miscat repede iar factura a fost chiar decenta ,dandu-mi posibilitatea sa fac si reglajele minune [carburatie/culbutorii] **[ s-au] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 aici : /index.php?/topic/680123-bmw-camp-3/page__st__40 cateva poze. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) http://www.motorworks.co.uk ? Merci dar de acolo cu transport ies mai scumpe decat de la bavaria cu mult ..... Cautam sa-mi fac un stoc pe mai multe dimensiuni sa nu trebuiasca sa stau dupa o comanda de distantiere de fiecare data cand am de le reglat. Editat Iulie 19, 2012 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 Omul ti-a indicat o alta sursa decit Bavaria, asa cum ai intrebat..nu ai specificat nimic de pret.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 salutare ce sa inramplat pana la urma la cardan ce sa stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! La fiecare semighidon ai cate 4 surube. Is acelasi M8, numai ca alea din fata ce tin sarma aia ce tine cablurile langa contact is de 60 mm si alea scurte is de 30 mm. Dar toate 8 is M8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 salutare ce sa inramplat pana la urma la cardan ce sa stricat ..Si eu sunt curios Vik 55, ne povestesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. Am reglat eu asta iarna la k1200.Nu prea poti sa-ti faci stoc de ele pana nu desfaci capacul sa masori.Abia dupa aceea , cand stii ce-ti trebuie, cauta sursa.Personal am gasit dimensiunile care ma interesau pe ebay (second ) la un pret mai mult decat decent. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Sal. Pai Luigi chiar nu prea am ce .........am avut senzatia ca ma asteptau pe bune ,dupa numarul de la mobra cred ca stiau tot ce am scris pe aici si cine sunt deci cred eu ca i-i mai intereseaza si pe ei ce se scrie pe aici mie imi pare rau ca nu am putut veni si eu la intrunire a fost o nesansa pt mine ,a plecat si fimiu cu G S -ul asta este . Repet am ramas placut surprins de valoarea facturi ,m-am speriat mai mult pe aici de ce sa scris in legatura cu acest neplacut incident ,au schimbat rulmentul mare ,simeringul mare si cel mic si la alegerea mea caci nu era chiar necesat dar daca tot s-a umblat si rulmentul mic ,cred ca nu este totusi crect sau nu stiu cam sa spun sa dau si suma fac dar crede-ma dupa ce grozavii de preturii am auzit pe aici eu mi-am permis sa fac si echilibrarea injectie daca tot era acolo si cu motorul rece . Da se sminte ca merge mai rotun mororul abia astept maine sa o tai spre mare din nou sper sa nu ma mai opresc la Medgidia . Weekend frumos tuturor . * A ta este scula de langa casa armatei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Daca de sincronizare vorbesti, aia se face cu motorul cald, nu rece Supapele se regleaza la rece doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Da de supape era vb ei numesc reglare termica admisie si daca tot a stat motorul 3 zile cred ca era pacat sa nu o fi facut cat despre reglarea clapetelor cred ca or fi facut-o dupa ce au incalzit-o cert este ca mi-au aratat o diagrama cu ce era inainte si dupa ,nu a fost o mare dif ,motorul mergea [dupa urechea mea ] destul de rotund si inaite, de tras tragea de rupea [poate de aceia am sfarmat si rulmentul dupa o repriza de 30 min 180/220] iar acum parca suna si mai rotund cam asta a fost . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Da de supape era vb ei numesc reglare termica admisie si daca tot a stat motorul 3 zile cred ca era pacat sa nu o fi facut cat despre reglarea clapetelor cred ca or fi facut-o dupa ce au incalzit-o cert este ca mi-au aratat o diagrama cu ce era inainte si dupa ,nu a fost o mare dif ,motorul mergea [dupa urechea mea ] destul de rotund si inaite, de tras tragea de rupea [poate de aceia am sfarmat si rulmentul dupa o repriza de 30 min 180/220] iar acum parca suna si mai rotund cam asta a fost . Poti te rog sa ne spui prețul total? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Sal . Da de ce nu doar nu este un secret 1100 ron total [ piese,man,ulei si reglajele ]o fi mult o fi putin nu stiu eu chiar nu aveam alta varianta a fost foarte in scurt evenimentul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) Sal . Da de ce nu doar nu este un secret 1100 ron total [ piese,man,ulei si reglajele ]o fi mult o fi putin nu stiu eu chiar nu aveam alta varianta a fost foarte in scurt evenimentul . Super rezonabil. Cat o revizie mare. Cam atat platesc eu la reprezentanta din Niyretyhaza o revizie mare. Bafta multa si fara evenimente tehnice! Editat Iulie 21, 2012 de procust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Da multam din pacate chestia asta cu rulmentul m-a cam desumflat putin nu prin faptul ca am cotizat la BV ci pentru simplu motiv ca uite pleci la un drum cu motorul in stare buna si i-ti plesneste asa din senin un rulment si te intorci acasa cu motorul pe platforma ,pacat ca nu am avut prelata la mine macar sa nu se vada cum se intoarce un bmw inapoi. Sper sa nu mai aiba si alti ghinionul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 dap nu prea se intampla la un bmw asta dar vb lu maicamea asta i fieru mama ce sai faci ))...drumuri placute si fara evenimente naspa ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 22, 2012 Admin Share Postat Iulie 22, 2012 * A ta este scula de langa casa armatei ? Da, a mea.. Referitor la stricaciune, asta este, este un fier, te enervezi si cheltuiesti, dar ia-o altfel..asta sa fie tot necazul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Sal. Am dat ofuga cu r1200c ul pana la mare si cand am intrat in Ct am opservat ca mi-a curs cateva picaturi de ulei pe toba. Curge de la simeringul cardan ce iese din cutie. Aveti idee daca tre deschisa cutia ptr ca a cedat rulmentul si simeringul sau doar deconectata bascula si schimbat doar simeringul??? Se mai aude la plecarea de pe loc (debraiere) mai in fortza un tronc... E din ambreaj sau din alta zona a cutiei. Moto debraiaza frumos si fin doar k se aude sunetul ala metalic si clar e ceva in neregula. Are cineva idee de unde exact e sau mai bine deschid si masor cotele originale si vad ce-i curulmentul de cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Sal. Am dat ofuga cu r1200c ul pana la mare si cand am intrat in Ct am opservat ca mi-a curs cateva picaturi de ulei pe toba. Curge de la simeringul cardan ce iese din cutie. Aveti idee daca tre deschisa cutia ptr ca a cedat rulmentul si simeringul sau doar deconectata bascula si schimbat doar simeringul??? Se mai aude la plecarea de pe loc (debraiere) mai in fortza un tronc... E din ambreaj sau din alta zona a cutiei. Moto debraiaza frumos si fin doar k se aude sunetul ala metalic si clar e ceva in neregula. Are cineva idee de unde exact e sau mai bine deschid si masor cotele originale si vad ce-i curulmentul de cardan? Cred ca e doar simeringul de vina. Vezi sa fie ala de la cutie si nu altceva (1200c are ambreiaj hidraulic? Nu s-o dus actuatorul de jos cumva? ) Nu cumva e sunetul de avans dat inapoi ce zici tu? Doar la plecarea de pe loc se aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Cred ca e doar simeringul de vina. Vezi sa fie ala de la cutie si nu altceva (1200c are ambreiaj hidraulic? Nu s-o dus actuatorul de jos cumva? ) Nu cumva e sunetul de avans dat inapoi ce zici tu? Doar la plecarea de pe loc se aude? Se aude la plecarea de pe loc sau in orice viteza daca dau violent drumu la ambreaz. Adica daca fortez si sunt violent cu ambreajul. De obicei asa sunt... Daca este de la ambreaj, daca ambreajul are arcuri si sunt moi... Parca lipseste un cuplaj de amortizare a socurilor intre arbore si roata spate. Cele de viteza cu ambreaj uscat au niste cauciucuri pe cuplajul totii spate. Am undeva ceva in neregula pe cutie sau ambreaj. Se aude k si cum ai ciocni 2 ciocane intre ele. Daca puteti sa-mi dati un site de oriunde care vinde si testeaza motoare R BMW in regim de suprasolicitare, mi-ar fi extrem de util inainte de a-l rupe... Apreciez ajutorul celor cu experientza BMW. P.S. R1200c 2003 14000km reali. Model SUA. O am de 2 luni si am facut 4000km cu ea. Practic am uitat de celelalte 6 moto de stada... Sunt agresiv in condus si am nevoie de motocicleta in mintile ei minim. Am facut si fac servisare BMW dar nu am intalnit la clientii mei probleme de acest gen chiar daca majoritatea au GS uri (aproape dubla putere) si care cer servisare cand pleaca prin Europa sau vin din calatorii adevarate... Solicit suportul celor cu experientza BMW atat in elucidarea sistemului cu probleme cat si a unor imbunatatiri ptr mers violent. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Salutare, sunt proaspat posesor al unui BMW R1200 ST- ABS din 2005, caruia i-am schimbat pana acum cauciucurile, ulei/filtru motor, filtru aer, placute frana, si doresc sa-i schimb uleiul in cutie dar nu stiu de care ulei ar fi mai bun, mentionez ca am gasit pana acum de la Castrol 75W-90 API GL 4( 45 ron/l cu specificatia/poza ca-i de cutie viteza) si 80W-90 API GL 5 (25ron/l cu specificatia/poza ca-i de angrenaje gen cardan). Rog un cunoscator sa-mi indice uleiul de cutie mai bun, si eventual sa-mi spuna ce alte operatiuni as mai putea sa-i fac motocicletei avand in vedere ca nu-i stiu istoricul ( am scos o bujie si arata bine, la fel si uleiul in cardan). Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Vascozitatea prea putin conteaza, important e sa fie GL5! Apropo, vezi ca BMW recomanda 75W90 GL5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salutare, sunt proaspat posesor al unui BMW R1200 ST- ABS din 2005 Pai de unde ai luat-o de nu are carte de service? Fa-i eventual si cele specifice boxerului, sincronizarea cilindrilor si joc supapae, apoi schimbat lichid frana... Poate n-ar fi rau sa le faci la service BMW. S-o stapanesti sanatos! Lumea zice ca-i cam urata fata aceszui model; mie insa imi place, este o motocicleta excelenta si din pacate nu inteleg de ce BMW nu mai are niciun sport-touring boxer in gama pt. ca aveau traditie incepand cu K100RS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.