Serban.S Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. Incearca si la motoruote pe str Minervei 67. Sau PM la userul motoruote aici pe forum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Grazie, MOTO.IT: http://www.moto.it/news/il-raduno-internazionale-bmw-di-garmisch-2012.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 In Bucuresti exista un service sau vulcanizare, care sa aibe posibilitatea sa echilibreze roata spate de BMW Boxer? (dupa ce va schimba cauciucul) Roata fiind speciala (prinderea pe cardan), nu se poate echilibra decat cu anumite scule pe care nu le-am intalnit la service-urile la care am apelat pana acum. Da .....S.C. CHEMTRADERS S.R.L. – POPESTI - LEORDENI. DEPOZIT CENTRAL .. au masina de echilibrat pt rotii moto si chiar se pricep eu acolo am montat si echilibrat la R T -eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 fata poti sa o echilibrezi la orice vulcanizare cu masina de echilibrat moto, dar pentru spate poti echilibra oriunde pe stand de auto , doar ca ti trebuie o bucsa speciala pentru janta cu spite de 1200 gs, diferita de 1150gs. eu ma duc cu bucsa proprie la echilibrat spatele la orice vulcanizare auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Nici eu n-am echilibrat spatele de 10 ani pe nici una din moto mele de strada sau pista!!! N-are nici o importanta daca geanta nu e patrata. Daca e stramba rau atunci tre dusa la indreptat. Cat despre sistemul de echilibrat fatza, cel clasic este cel mai bun in continuare (folosit si in MotoGP) si in orice garage din vest. Sistemele electronice ce senzorizeaza bataile rotii sunt mai inexacte k cele clasice. Echilibreaza fatza la un service ce are sistemul clasic si va merge moto atza. Daca n-ai un service cu care lucrezi sa aibe sistemul atunci te astept la noi. Ai info mai jos. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut, am un BMW R100 RT care nu vrea sa porneasca dimineata decit la a 12-pea oara, spunetimi unde gasesc un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut, am un BMW R100 RT care nu vrea sa porneasca dimineata decit la a 12-pea oara, spunetimi unde gasesc un mecanic bun. Cazul tau este foarte clar: 1.unghiurile la supape si distantzele 2.cilindri masurati,pistoane si segmenti. Poat fi doar unghiurile la supape. Pana n-o desface un Specialist nu ai decat sa-i vezi compresia. 0726 974 121-Racetek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. Wow, un nou bmwist la BV? Vezi eventual si astea: http://shop.touratech.com/bmw-rt-bracket-adapter-gps-bracket-adapter-bracket-for-navigation-systems.html http://shop.touratech.de/bmw-bracket-adapter-gps-bracket-adapter-bracket-for-navigation-systems.html http://shop.touratech.de/ram-hex-ball-mount-for-a-bmw-rt-fitting.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. http://www.motorworks.co.uk ? Editat Iulie 19, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! scoate si tu unul si masora cu sublerul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Sal . Nici un comentariu ,nici o poza de la marea intrunire .....? Eu smbata am scos motorul de la Bav. nu mai aveam cand sa ajung si asa locatia destul de departe fata de Buc . Sper ca a fost super . Seara buna . *Sa stiti ca Bav. monitorizeaza foarte atent acest seite ,eu unul de data asta nu prea am ce sa le reprosez chiar s-am miscat repede iar factura a fost chiar decenta ,dandu-mi posibilitatea sa fac si reglajele minune [carburatie/culbutorii] **[ s-au] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 aici : /index.php?/topic/680123-bmw-camp-3/page__st__40 cateva poze. zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) http://www.motorworks.co.uk ? Merci dar de acolo cu transport ies mai scumpe decat de la bavaria cu mult ..... Cautam sa-mi fac un stoc pe mai multe dimensiuni sa nu trebuiasca sa stau dupa o comanda de distantiere de fiecare data cand am de le reglat. Editat Iulie 19, 2012 de aquachrono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 Omul ti-a indicat o alta sursa decit Bavaria, asa cum ai intrebat..nu ai specificat nimic de pret.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 salutare ce sa inramplat pana la urma la cardan ce sa stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 intrebare: suruburile de prindere ale ghidonului la RT1100 sunt metric 8 sau metric 6 ? vreau sa cumpar de pe Louis un suport de GPS si nu stiu ce alegere sa fac vis-a-vis de problema sus mentionata. multumesc anticipat ! La fiecare semighidon ai cate 4 surube. Is acelasi M8, numai ca alea din fata ce tin sarma aia ce tine cablurile langa contact is de 60 mm si alea scurte is de 30 mm. Dar toate 8 is M8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 20, 2012 Admin Share Postat Iulie 20, 2012 salutare ce sa inramplat pana la urma la cardan ce sa stricat ..Si eu sunt curios Vik 55, ne povestesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut, si-a reglat cineva jocul la supape la K100 sau K75 de curand ? Caut o sursa pentru distantiere de reglaj alta decat Bavaria. Am reglat eu asta iarna la k1200.Nu prea poti sa-ti faci stoc de ele pana nu desfaci capacul sa masori.Abia dupa aceea , cand stii ce-ti trebuie, cauta sursa.Personal am gasit dimensiunile care ma interesau pe ebay (second ) la un pret mai mult decat decent. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Sal. Pai Luigi chiar nu prea am ce .........am avut senzatia ca ma asteptau pe bune ,dupa numarul de la mobra cred ca stiau tot ce am scris pe aici si cine sunt deci cred eu ca i-i mai intereseaza si pe ei ce se scrie pe aici mie imi pare rau ca nu am putut veni si eu la intrunire a fost o nesansa pt mine ,a plecat si fimiu cu G S -ul asta este . Repet am ramas placut surprins de valoarea facturi ,m-am speriat mai mult pe aici de ce sa scris in legatura cu acest neplacut incident ,au schimbat rulmentul mare ,simeringul mare si cel mic si la alegerea mea caci nu era chiar necesat dar daca tot s-a umblat si rulmentul mic ,cred ca nu este totusi crect sau nu stiu cam sa spun sa dau si suma fac dar crede-ma dupa ce grozavii de preturii am auzit pe aici eu mi-am permis sa fac si echilibrarea injectie daca tot era acolo si cu motorul rece . Da se sminte ca merge mai rotun mororul abia astept maine sa o tai spre mare din nou sper sa nu ma mai opresc la Medgidia . Weekend frumos tuturor . * A ta este scula de langa casa armatei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Daca de sincronizare vorbesti, aia se face cu motorul cald, nu rece Supapele se regleaza la rece doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Da de supape era vb ei numesc reglare termica admisie si daca tot a stat motorul 3 zile cred ca era pacat sa nu o fi facut cat despre reglarea clapetelor cred ca or fi facut-o dupa ce au incalzit-o cert este ca mi-au aratat o diagrama cu ce era inainte si dupa ,nu a fost o mare dif ,motorul mergea [dupa urechea mea ] destul de rotund si inaite, de tras tragea de rupea [poate de aceia am sfarmat si rulmentul dupa o repriza de 30 min 180/220] iar acum parca suna si mai rotund cam asta a fost . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Da de supape era vb ei numesc reglare termica admisie si daca tot a stat motorul 3 zile cred ca era pacat sa nu o fi facut cat despre reglarea clapetelor cred ca or fi facut-o dupa ce au incalzit-o cert este ca mi-au aratat o diagrama cu ce era inainte si dupa ,nu a fost o mare dif ,motorul mergea [dupa urechea mea ] destul de rotund si inaite, de tras tragea de rupea [poate de aceia am sfarmat si rulmentul dupa o repriza de 30 min 180/220] iar acum parca suna si mai rotund cam asta a fost . Poti te rog sa ne spui prețul total? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Sal . Da de ce nu doar nu este un secret 1100 ron total [ piese,man,ulei si reglajele ]o fi mult o fi putin nu stiu eu chiar nu aveam alta varianta a fost foarte in scurt evenimentul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.