GorG Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Am rezolvat şi eu ... luat de pe ebay. Mulţumesc mult Adi şi Ionuţ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salutare, am schimbat sambata, 'indicatorul de ulei', daca se poate numii asa, acel simering cu geam . Pe cel vechi, care era din plastic, l-am spart usor cu o surubelnita si apoi l-am scos cu un clestisor. Am ramas surprins cat de usor a iesit simeringul propiu zis ... ma gandesc ca am avut noroc ca nu mi l-a scuipat pana acum. asa arata cel vechi IMG_20130302_162238.jpg Ca sa nu scoti ulei, trebuie sa inclini motorul pe dreapta, asa o sa lucrezi si mai usor. Eu l-am sprijinit pe 2 cauciucuri auto cu o patura pe ele. IMG_20130302_162231.jpg De bagat e mai greu, am folosit o tubulara de 30, in care am batut cu grija mare sa nu sparg geamul ... nu inteleg de ce nu a fost tot din plastic. Din pacate nu am o poza cu cel nou, care a venit impreuna cu un inel de siguranta pe care eu nu l-am mai pus, ca nu mai aveam unde si mai ales ca nu am avut asa ceva inainte. Pe un forum am gasit o poza explicita cu acel inel. 181128633_3KqTN-M.jpg Merci pt informatii..! a venit si al meu ...ma sunat ....salutare.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salut, un loc cu de toate e aici: http://stores.ebay.co.uk/Motofix-Motorcycle-spares nu am cautat sa vad daca/ce au pt 1100, dar...sper sa-ti fie de folos. Daca nu ai cont de ebay/paypal, cred ca userul Garcya (si el posesor de bavarez) te poate ajuta cu adusul. Da de la motofix am luat o gramada de piese pana acum, fara vreo problema din partea lor. Deci ii recomand ca si vanzatori seriosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comisarul Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 salutare.are cineva idee ce curea se potriveste la alternator pentru un r1100s.vreau sa schimb cureaua de la alternator si nu stiu dimensiuni sa vreo serie ceva.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 5, 2013 Admin Share Postat Martie 5, 2013 Daca ai alterantor Denso de 40 A iti trebuie o curea (4PK592) Daca ai alternator Bosch de 50 A, asa cum sunt dotate motocicletele de dupa luna iulie 2003, iti trebuie EXACT aceeasi curea 4PK592 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 E in 3 parti. Merita vazuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 BMW Camp 4 - detalii aici: http://bmw-camp.myfo...-vp191.html#191 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salutare, Este cineva din bucuresti cu tester bmw dispus sa vina pt o consultatie contra cost la domiciliu? Incercand sa schimb izolatia la niste fire de la sistemul de comunicatie am facut un scurt si acum cand pun contactul nu mai da curent orice i-as face. K1200R se pare ca are un sistem inteligent de protectie fara sigurante care din pacate in cazul de fata nu functioneaza cum trebuie sau trebuie dat un reset din tester. Daca a trecut cineva printr-o situatie asemanatoare, va rog un sfat daca se poate. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2013 Admin Share Postat Martie 9, 2013 Da, am eu tester, suna-ma si vedem ce spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Apropo de uleiuri recomandate: Mi se pare mie sau pasionatii de K12 si 13cu motor transversal nu prea discuta despre Power 1 Racing 5W-40. Cred ca ar fi un subiect... La multi kilometri frumosi! Editat Martie 10, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La K 1600, vara la 40 de grade, uleiul asta devine prea subțire când mergi usor subturat prin oraș (parca auzi motorul ca freaca). Am trecut la 10W-50. Surpriza a fost ca in Grecia, tara mai calda vara ca Germania, uleiul asta este singurul in standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Si daca mie imi place Liqui Moly? (momentan in motor am Motul). On topic, poate ca au mancat o pizza impreuna semnand niste contracte, asa ca intre batrani... Pana la urma si recomandarile fac parte din publicitate. Editat Martie 11, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La k1200 rs -ul meu din 2000 producatorul recomanda 20w-40.Dupa 2001 am observat ca se recomanda 10w-40 desi este fix acelasi motor.De asta ce mai ziceti?(poate ma lamureste si pe mine cineva) Apropos daca are cineva nevoie de o baterie eu am schimbat-o cu una cu gel desi mai avea viata in ea.Deci se doneaza o bucata de baterie cu acid 12v/19ah.Problema este ca nu se poate trimite cu curier sau posta deoarece curge daca este inclinata, deci numai daca aveti drum prin Targu Jiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Atentie la sensul intrebarii: 1. Este evident ca eu ma refer aici la generatia dupa 2005 motor k12, 13, cand spun motor transversal. 2: Dan Nastase, on 11 Mar 2013 - 13:54, said: ...Totusi, dupa o "intamplare" nefericita... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40 E un "amanunt" pe care iubitorii de BMW trebuie sa il stie corect! Hai Cata, Vlad !?... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Daca cumva te referi la K1200r producatorul recomanda Castrol 10w-40.La k1300 poate o fi 5w-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Posted 28 minutes ago khk, on 11 Mar 2013 - 18:41, said: ...La ce se refera Dan Nastase are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad... ...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. O.K. Acum ca stim cu totii cauza... Asteptam... si explicatia recomandarii! Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2013 Admin Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Nu cred că a înţeles nimeni....dar la întrebări de genul si răspunsurile sunt pe măsură! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? luigi, de ce cauti un sens intrebarilor d-lui nastase, atata timp cat el nu exista. fa ca restul lumii si ignora-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Oricare individ din lumea asta are dreptul sa fie cat de ignorant vrea el... Asta este si drama tarii noastre... dar la noi... intr-o proportie mult mai ingrijoratoare. Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Raspunsul si explicatiile este asteptat numai de la motociclistii pasionati BMW... cunoscatori ai subiectului. Simplu! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Liviule, 1. Ma indoiesc sincer ca pasionatii moto folosesc termenul Aktiengesellschaft utilizat de germani pentru societatea Bayerishe Motoren Werke. 2. Imi rezerv dreptul - spre informarea corecta a majoritatii - sa astept raspunsul corect solicitat aici pe acest forum public dedicat motociclistilor respectiv in folosul celor care utilizeaza produsele BMW in Romania. Multumesc pentru intelegere. Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. el il stie. e un test pt aia cu IQ-ul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.