dexxter Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Bujii, curea de alternator? Se schimba tot la 40... nu m-ai prins: paranoic cum sunt, am schimbat toate astea la 25-30.000 cand m-am gandit ca o fi statuta cureua aia...mai bine mai devreme decat prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Chiar se simte altfel motocicleta dupa ce mergi la Dan fata de Bavaria? Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata. asta se traduce (la mine cel putin) printr-un relanti cu mai putine scuturaturi si mai "rotund". in mers, pare ca trage mai linear si mai de jos (scula de sincronizare arata in sarcina un dezechilibru mai mare spre cilindrul din dreapta). Legat de jocul la tacheti - am constatat ca nu erau egale - existau mici - foarte mici - diferente. Legat de maruntisuri, am constat ca suruburile (cele la care producatorul nu da forta de strangere, de exemplu cele de la carene, dar nu numai - si cel de la baia de ulei si cel de la grup) erau stranse prea tare (la carena stanga la una dintre prinderi se vede "floarea surubului" adancita in plastic). Datorita celor de mai sus - este parerea mea, posibil subiectiva - zic ca motorul se aude si merge altfel. Sa nu ma intelegi gresit nici tu nici altcineva: pe partea de service si intretinere nu am nimic cu Brasovul, din contra! Robi este o persona extrem de amabila si prietenoasa, care a insistat pe explicatii, mai ales pe partea cu "de ce trebuie asa si nu altfel" si cu o atitudine "pentru client". Problema mea cu cei din tara este ca au miscat cand am avut probleme grave doar dupa mailuri date la nava-mama in Germania. Editat Iunie 10, 2013 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Pai in primul rand cei de la Brasov nu au scula de sincronizat motoru, deci nu a fost sincronizat ("parcat motorase pas cu pas" cand temperatura motorului e peste 80 de grade) niciodata. .... Sa nu ma intelegi gresit ... Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"... Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Hallo, e mai simplu in realitate. S-a facut tot ce trebuia sa se faca, fara asta, si acest lucru se vede in fisele de service pe care le am de la ei. Oricui as vinde motocicleta asta si ar verifica autenticitatea stampilelor pana la 40.000 in sistem, ar constata ca toate operatiunle de intretinere sunt facute conform recomandarilor producatorului, chiar mai devreme decat ar trebui (vezi curea alternator); in plus am pastrat toate devizele de lucrari si toate facturile detaliate atat pe intretinere, cat si pe piesele inlocuite pe banii mei (litrometru, grup etc) Ca sa sumarizez, as spune ca de la reprezentanta a plecat ca dupa orice mecanic de reprezentanta (minus sincronizare), iar de la Dan Cata a plecat ca de la un pasionat, ca si cum ar fi fost motorul lui. De altfel, s-a intors cu un mare zambet dupa ce a plecat in proba cu el, cred ca i-a placut! Povestim saptamana viitoare la bere! Nu m-am mai uitat, mai ninge sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Pai nu e vorba de inteles gresit sau bine... Nu intelegeam ce inseamna ca "se simte altfel", adica nu-mi inchipuiam ca aia iti zic ca au facut revizie, eventual si stampila aferenta de dealer BMW in cartea service dar tu n-ai facut niciodata sincronizare in 40k??? Daca asa este, acum inteleg ce ai vrut sa spui dar totusi, pt mine, unele chestii raman in contextul asta "de neinteles"... Hai ca dezbatem saptamana viitoare la o bere Hahaha Lasa ca am facut eu prima sincronizare la 90.000 in 2010 la Hamburg,iar a doua la 185.000 la Cluj la Dan Cata,binenteles. Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta. In plus,eu mi-am pus pinioanele care le face australianul ala.Se spune ca deschid supapele mai repede,cuplul maxim e la o turatie mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Nu stiam ca exista un nou model de litrometru. Cel putin anul trecut in Iulie cand l-am schimbat eu pe al meu nu exista. Sau nu pt RT, poate doar pt ST, dar ma indoiesc ca nu "impart" anumite repere de service. In alta dezordine de idei, pt revizia de 40.000 anul asta am ales sa merg la Dan Cata la Cluj, pt a avea un termen de comparatie cu lucrarile efectuate in reteaua oficiala BMW din tara, atat ca si costuri cat si ca (virgula) cum se simte motocicleta dupa intretinerea curenta. Nu am avut de facut operatiuni foarte complexe (gen schimbat ambreiaj), doar revizie cu schimb de ulei si filtru, schimbat toate fluidele (grup, cutie, lichid de frana), joc tacheti si sincronizare. Rezultatul este ca acum parca merg pe alta motocicleta - lucru datorat mai ales sincronizarii, facute cu tester si calculator. Celor care inca nu ati fost la el, vi-l recomand din toata inima, eu fiind cel mai tipicar si chisat om cand vine vorba de motocicleta. Dane, multumesc, ne vedem la sfarsitul lui iulie pt revizia de 50.000! Eu am crezut ca bat campii eu cateva posturi in urma...dar se pare ca nu..eu am cumparat mobea din Germania si am fost multumit dar dupa revizia facuta la Dan am plecat acasa cu alta mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Confirm ce a mancat dexter-ul mai sus,are dreptate.Si la mine senzatia a fost ca am alta motocicleta. Mai fratilor, bineinteles ca acum inteleg ca "era alta motocicleta"!!! Dar cine naiba putea sa-si inchipuie ca voi nu faceti sincronizare la boxere cu zecile de mii de km, cand in mod normal se face la fiecare 10k??? plm, no comment! Eu nu stiu cum de le da voie BMW sa puna stampila pe o carte de service... Si acum incep sa inteleg de ce unii nu dau doi bani pe cartea de service facuta in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Un carburator fericit E de ceva model de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA ....iar pe cei cu moto mai batrane ( cazul meu r 1100 gs-96)..te trateaza cu spatele si i-ti recomanda sa te duci cu ea la programul rabla. Cred si eu ca la Viena e alt fel....ca sa nu mai reamintesc ca piesele pt modele mai vechi de 10 ani a trebui sa beneficieze si de o reducere pt fidelitate... (zic eu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii. Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut. Editat Iunie 12, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 fa-le o poza te rog ca sunt curios ce fras ar putea sa fie diferit din punct de vedere tehnologic la bujii. Si mai ales curious de rezultat. numai bine, paul Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii. Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 N-am apucat sa le fac poza, de entuziasmat ce eram Am reglat numai distanta intre electrozi, astea fiind cu numai un electrod si le-am pus sus. Pare si relantiul mai rotund acum, iar in mers, chiar fac treaba mai buna. Am facut numai cam 8 km, ca era racoare, dar pare ca merge mai rotund motorul. Cat despre consum, numa la un drum mai lung ma pot pronunta. As minti daca as zice ca nu is o treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Cred ca am dat si eu de problema cu senzorul Hall. Am mers azi printr-o ploaie torentiala, si m-am trezit ca s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste. N-am apucat decat sa verific ca nu are scanteie, nu am apucat sa vad daca injectoarele dau benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 La toate 1100/1150 se intampla, mai devreme sau mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Salut, Este cineva cu 1150RT prin TM? ... si are chef sa se laude un pic cum e cu rt-ul? Sunt curios de pozitia in sa, manevrabilitatea pe loc (gen cum "merge" in marsharier) si mai cateva chestii marunte in direct. numai bine, paul Editat Iunie 14, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lparasca Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 (editat) Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA Daca mi se permite, dupa parerea mea nu cred ca ar fi multe motive sa ne plangem de masinariile si ingineria bavareza... dar fara sa vreau sa jignesc, eu sunt usor dezamagit de partea de service din Romania... Dupa ce cu greu am reusit sa fac o programare la service la Bucuresti pentru o revizie la care bineinteles ca nu am mai reusit sa ajung (nu conteaza motivele), am facut revizia la Constanta unde nu aveau interfata de diagnoza... asa ca in bord continua sa imi apara avertizarea ca am depasit intervalul de service, pentru ca nu au avut cum sa-l reseteze... Uleiul a fost schimbat cu un 15W-50, intrucat software-ul lor asta spunea pentru modelul meu (F 800 S) in Romania... inainte aveam 10W-40... nu ar avea ce sa strice nu? ma gandesc mai ales in oras, unde se incinge, un ulei putin mai viscos ar fi mai bun... inca nu am apucat sa fac km cu ea dupa revizie... Merci tuturor pentru ponturile despre litrometru pe care le-am citit... l-as schimba, desi nu mi se pare normal sa il schimb pe banii mei daca noul model rezolva o problema de proiectare. Din fericire, cred ca inca ma pot baza pe indicatia luminoasa, daca se aprinde intru la prima statie de benzina ca sa nu mai raman in pana prostului... Editat Iunie 16, 2013 de lparasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Politica generala este: daca e in garantie il schimbi pe banii lor, daca nu mai e in garantie il schimbi pe banii tai. Daca este o problema critica, de siguranta, poate fi prins intr-un recall in care sa il schimbe oricui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare tuturor! Ma bucur sa va gasesc (in sfarsit dupa indelungi cautari)! Vin la voi cu o intrebare: de ce BMW K1200 LT si nu altceva? Si in continuare va detaliez problema mea. Sunt posesor permis categ. B de aproape 10 ani cu putini km la activ (aprox. 350.000). Am locuit in Oradea timp de 20 de ani, dupa care, fortat de imprejurari m-am mutat la Bucuresti. Cu masina prin Oradea e ok, as putea spune un pic plictisitor, in schimb, in Bucuresti este o adevarata aventura. Cel putin asa mi-au parut primii 2 ani de condus. Dupa care a inceput sa ma enerveze tot traficul asta, agitatie, aglomeratie, soferi rai, orgoliosi si unii doar de duminica. In consecinta am decis sa fac scoala de soferi pentru categoria A si sa-mi achizitionezi si o scula pentru a folosi acea categorie din permis. Primul parametru urmarit in a-mi alege motocicleta a fost pozitia in sa. Eu am probleme cu spatele, deci se elimina din start motocicletele sport si super sport si nu mai stiu cum se numesc alea (cele in care stai ca pe buda cu rezervorul in brate). Mi-a ramas un Harley Davidson Sportster pe retina. Pe urma un Roadking, dar m-am linistit repede cand m-am uitat la pret. Un amic de-al meu mi-a zis ca sunt fraier ca dau atatia bani pe un HD si mai bine imi cumpar o Yamaha Royal Star. Simpatica jucaria. Si destul de ieftina (zic eu - 5000 euro, an. fabr 1996, 50k km din Franta). Din cautarile mele pe internet, am descoperit frumoasa BMW K1200LT. Din toate sapaturile mele pe internet, am citit doar lucruri bune: prestanta, asezare pe drum, in curbe, fiabilitate, consumabile. Singurele mele nelamuriri ar fi despre manevrabilitate in oras. Eu doresc sa o folosesc in oras mai mult, dar cu siguranta o voi folosi si la iesiri in afara orasului in limita timpului disponibil. Am 115 kg si 1.85 m, deci constitutia mea este destul de mare si ma gandeam ca pe bijuteria asta nu as arata ca pe o bicicleta de copii de 4 ani. Din pacate, in RO nu prea am gasit proprietari de K1200LT si nefiind un impatimit al sportului, nu am avut contact cu proprietari de motociclete care sa-mi dea un sfat adecvat. In consecinta, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu nelamurirea mea. Apreciez toate raspunsurile si raspund cu placere la toate intrebarile voastre in legatura cu acest subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 La prima citire inteleg ca vrei o motocicleta de oras pe care sa stai aproape drept (nici prea drept nu face bine la spate). Daca am inteles bine, K1200LT nu este ceea ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Sa ti iei un LT pentru oras echivaleaza cu cumpararea unui KTM SMC pentru touring in jurul lumii, cu bagaje si pasager. Sper ca glumesti sau trollezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 ... Primul parametru urmarit in a-mi alege motocicleta a fost pozitia in sa. Eu am probleme cu spatele, deci se elimina din start motocicletele sport si super sport ... ... Eu doresc sa o folosesc in oras mai mult, dar cu siguranta o voi folosi si la iesiri in afara orasului in limita timpului disponibil. LT are multe calitati dar pentru drum lung in general; daca vei merge predominant in oras, nu este deloc o buna idee; calitatile ei nu sunt cele de care ai nevoie in oras. Oricat de manevrabila este, dimensiunile alea sunt... in plus te expui mereu cu o motocicleta mare, cu carene, coburi integrati, usor predispusa la zgariat lovit etc si in caz de ceva ai costuri mari de reparatii. De asemenea, parbrizul ala mare si protectia la vant devin dezavantaj ca mori de cald, nu esti deloc ventilat. Legat de pozitie si dureri de spate: in primul rand pozitioa dreapta in sa nu este neapart buna pt spate, toata greutatea este pe noada/coloana si trebuie sa te tii drept. La o motocicleta cu ghidon putin mai sportiv, te sprijini putin si in maini si solicitarea spatelui este mai redusa, din punctul asta de vedere regret putin motocicleta anterioara. Tot pt spate, ia in calcul eventual si o motocicleta din clasa enduro-touring gen GS pt ca avand alte suspensii, cu cursa mai lunga, filtreaza altfel multele deniveleri gropi etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @NaeL: multumesc de parere. Poti sa-mi recomanzi ceva din descrierea pe care am facut-o? @Kevinn: nu glumesc. Asa cum am zis si in primul meu post, nu ma pricep la motociclete deloc. Am vazut, mi-a placut si acum cer parerea celor experimentati ca sa nu imi para rau dupa aceea. Nu e ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi pe care ii pot uita in dulap ca au costat 200 lei. @KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Simplu: un supermoto pentru oras si un Lt pentru weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, A incercat cineva pana acum sa CONFECTIONEZE o toba pt R-uri? Pe mine ma mananca sa-mi fac o toba mica, care sa se potriveasca in locul catalizatorului. O sa aibe restrictie (back pressure) foarte mica, o sa fie monstruos de zgomotoasa :bike: si scap de cele 20 kg de toba. In mare, va fi facuta dintr-o toba mediana de dacie cioplita astfel incat sa incapa acolo, cu teava gaurita pe interior la diametrul galeriei de evacuare. Toba va fi umpluta cu vata de sticla, ca sa mai potoleasca putin galagia. Cand vor fi si $$$, toata galeria va fi mumificata cu banda termorezistenta. Sonda lambda va fi pastrata. Evacuarea veche ramane neatinsa. Daca a mai incercat cineva pana acum o lucrare similara, l-as ruga sa-mi impartaseasca experienta lui. De asemenea, sunt interesat sa aud pareri contra acestei lucrari, argumentate tehnic. De exemplu, as aprecia pareri contra de felul: - sonda lambda va citi eronat valoarea moleculelor de oxigen din gazele de evacuare, deoarece acestea se vor misca mult mai repede, iar sonda nu va mai avea timp sa le interpreteze. Nu cunosc valoarea de adevar a afirmatiei de mai sus, dar sper ca cineva o stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.