Dan Cata Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii. Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut. Editat Iunie 12, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 fa-le o poza te rog ca sunt curios ce fras ar putea sa fie diferit din punct de vedere tehnologic la bujii. Si mai ales curious de rezultat. numai bine, paul Dupa ani buni, am facut in sfarsit rost de bujiile alea magice din state, care le lauda toti americanii. Abia astept sa le montez deseara, revin cu detalii. Merg pe 850/1100 si 1150, alea cu o singura bujie pe cilindru. Zice ca ar merge mai rotund motorul si unii raporteaza si un consum sensibil mai scazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 N-am apucat sa le fac poza, de entuziasmat ce eram Am reglat numai distanta intre electrozi, astea fiind cu numai un electrod si le-am pus sus. Pare si relantiul mai rotund acum, iar in mers, chiar fac treaba mai buna. Am facut numai cam 8 km, ca era racoare, dar pare ca merge mai rotund motorul. Cat despre consum, numa la un drum mai lung ma pot pronunta. As minti daca as zice ca nu is o treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Cred ca am dat si eu de problema cu senzorul Hall. Am mers azi printr-o ploaie torentiala, si m-am trezit ca s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste. N-am apucat decat sa verific ca nu are scanteie, nu am apucat sa vad daca injectoarele dau benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 La toate 1100/1150 se intampla, mai devreme sau mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Salut, Este cineva cu 1150RT prin TM? ... si are chef sa se laude un pic cum e cu rt-ul? Sunt curios de pozitia in sa, manevrabilitatea pe loc (gen cum "merge" in marsharier) si mai cateva chestii marunte in direct. numai bine, paul Editat Iunie 14, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lparasca Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 (editat) Si acum poate intelegi atitudinea unora dintre noi vis-s vis de omniprezentele tale elogii aduse BMW-ului. Iti repet ca noi beneficiem de servicii in ROMANIA Daca mi se permite, dupa parerea mea nu cred ca ar fi multe motive sa ne plangem de masinariile si ingineria bavareza... dar fara sa vreau sa jignesc, eu sunt usor dezamagit de partea de service din Romania... Dupa ce cu greu am reusit sa fac o programare la service la Bucuresti pentru o revizie la care bineinteles ca nu am mai reusit sa ajung (nu conteaza motivele), am facut revizia la Constanta unde nu aveau interfata de diagnoza... asa ca in bord continua sa imi apara avertizarea ca am depasit intervalul de service, pentru ca nu au avut cum sa-l reseteze... Uleiul a fost schimbat cu un 15W-50, intrucat software-ul lor asta spunea pentru modelul meu (F 800 S) in Romania... inainte aveam 10W-40... nu ar avea ce sa strice nu? ma gandesc mai ales in oras, unde se incinge, un ulei putin mai viscos ar fi mai bun... inca nu am apucat sa fac km cu ea dupa revizie... Merci tuturor pentru ponturile despre litrometru pe care le-am citit... l-as schimba, desi nu mi se pare normal sa il schimb pe banii mei daca noul model rezolva o problema de proiectare. Din fericire, cred ca inca ma pot baza pe indicatia luminoasa, daca se aprinde intru la prima statie de benzina ca sa nu mai raman in pana prostului... Editat Iunie 16, 2013 de lparasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Politica generala este: daca e in garantie il schimbi pe banii lor, daca nu mai e in garantie il schimbi pe banii tai. Daca este o problema critica, de siguranta, poate fi prins intr-un recall in care sa il schimbe oricui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare tuturor! Ma bucur sa va gasesc (in sfarsit dupa indelungi cautari)! Vin la voi cu o intrebare: de ce BMW K1200 LT si nu altceva? Si in continuare va detaliez problema mea. Sunt posesor permis categ. B de aproape 10 ani cu putini km la activ (aprox. 350.000). Am locuit in Oradea timp de 20 de ani, dupa care, fortat de imprejurari m-am mutat la Bucuresti. Cu masina prin Oradea e ok, as putea spune un pic plictisitor, in schimb, in Bucuresti este o adevarata aventura. Cel putin asa mi-au parut primii 2 ani de condus. Dupa care a inceput sa ma enerveze tot traficul asta, agitatie, aglomeratie, soferi rai, orgoliosi si unii doar de duminica. In consecinta am decis sa fac scoala de soferi pentru categoria A si sa-mi achizitionezi si o scula pentru a folosi acea categorie din permis. Primul parametru urmarit in a-mi alege motocicleta a fost pozitia in sa. Eu am probleme cu spatele, deci se elimina din start motocicletele sport si super sport si nu mai stiu cum se numesc alea (cele in care stai ca pe buda cu rezervorul in brate). Mi-a ramas un Harley Davidson Sportster pe retina. Pe urma un Roadking, dar m-am linistit repede cand m-am uitat la pret. Un amic de-al meu mi-a zis ca sunt fraier ca dau atatia bani pe un HD si mai bine imi cumpar o Yamaha Royal Star. Simpatica jucaria. Si destul de ieftina (zic eu - 5000 euro, an. fabr 1996, 50k km din Franta). Din cautarile mele pe internet, am descoperit frumoasa BMW K1200LT. Din toate sapaturile mele pe internet, am citit doar lucruri bune: prestanta, asezare pe drum, in curbe, fiabilitate, consumabile. Singurele mele nelamuriri ar fi despre manevrabilitate in oras. Eu doresc sa o folosesc in oras mai mult, dar cu siguranta o voi folosi si la iesiri in afara orasului in limita timpului disponibil. Am 115 kg si 1.85 m, deci constitutia mea este destul de mare si ma gandeam ca pe bijuteria asta nu as arata ca pe o bicicleta de copii de 4 ani. Din pacate, in RO nu prea am gasit proprietari de K1200LT si nefiind un impatimit al sportului, nu am avut contact cu proprietari de motociclete care sa-mi dea un sfat adecvat. In consecinta, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu nelamurirea mea. Apreciez toate raspunsurile si raspund cu placere la toate intrebarile voastre in legatura cu acest subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 La prima citire inteleg ca vrei o motocicleta de oras pe care sa stai aproape drept (nici prea drept nu face bine la spate). Daca am inteles bine, K1200LT nu este ceea ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 ... Primul parametru urmarit in a-mi alege motocicleta a fost pozitia in sa. Eu am probleme cu spatele, deci se elimina din start motocicletele sport si super sport ... ... Eu doresc sa o folosesc in oras mai mult, dar cu siguranta o voi folosi si la iesiri in afara orasului in limita timpului disponibil. LT are multe calitati dar pentru drum lung in general; daca vei merge predominant in oras, nu este deloc o buna idee; calitatile ei nu sunt cele de care ai nevoie in oras. Oricat de manevrabila este, dimensiunile alea sunt... in plus te expui mereu cu o motocicleta mare, cu carene, coburi integrati, usor predispusa la zgariat lovit etc si in caz de ceva ai costuri mari de reparatii. De asemenea, parbrizul ala mare si protectia la vant devin dezavantaj ca mori de cald, nu esti deloc ventilat. Legat de pozitie si dureri de spate: in primul rand pozitioa dreapta in sa nu este neapart buna pt spate, toata greutatea este pe noada/coloana si trebuie sa te tii drept. La o motocicleta cu ghidon putin mai sportiv, te sprijini putin si in maini si solicitarea spatelui este mai redusa, din punctul asta de vedere regret putin motocicleta anterioara. Tot pt spate, ia in calcul eventual si o motocicleta din clasa enduro-touring gen GS pt ca avand alte suspensii, cu cursa mai lunga, filtreaza altfel multele deniveleri gropi etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @NaeL: multumesc de parere. Poti sa-mi recomanzi ceva din descrierea pe care am facut-o? @Kevinn: nu glumesc. Asa cum am zis si in primul meu post, nu ma pricep la motociclete deloc. Am vazut, mi-a placut si acum cer parerea celor experimentati ca sa nu imi para rau dupa aceea. Nu e ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi pe care ii pot uita in dulap ca au costat 200 lei. @KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, A incercat cineva pana acum sa CONFECTIONEZE o toba pt R-uri? Pe mine ma mananca sa-mi fac o toba mica, care sa se potriveasca in locul catalizatorului. O sa aibe restrictie (back pressure) foarte mica, o sa fie monstruos de zgomotoasa :bike: si scap de cele 20 kg de toba. In mare, va fi facuta dintr-o toba mediana de dacie cioplita astfel incat sa incapa acolo, cu teava gaurita pe interior la diametrul galeriei de evacuare. Toba va fi umpluta cu vata de sticla, ca sa mai potoleasca putin galagia. Cand vor fi si $$$, toata galeria va fi mumificata cu banda termorezistenta. Sonda lambda va fi pastrata. Evacuarea veche ramane neatinsa. Daca a mai incercat cineva pana acum o lucrare similara, l-as ruga sa-mi impartaseasca experienta lui. De asemenea, sunt interesat sa aud pareri contra acestei lucrari, argumentate tehnic. De exemplu, as aprecia pareri contra de felul: - sonda lambda va citi eronat valoarea moleculelor de oxigen din gazele de evacuare, deoarece acestea se vor misca mult mai repede, iar sonda nu va mai avea timp sa le interpreteze. Nu cunosc valoarea de adevar a afirmatiei de mai sus, dar sper ca cineva o stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Bizzarr o mobra buna pt oras cit si pentru drum e r 1100rt sau 1150 respectiv 1200.ce e rt de fapt e un r1100r carenat,mai mult sau mai putin.are ciclistica si manevrabilitate de naked si confortul oferit de carene al unui turing.exemplul cel mai bun ca majoritatea politistilor au rt.acum daca nu te deranjaza vintul alegi un r1100r.daca nu ai experienta mai bun e r850r respectiv rt.sa ai in vedere ca nu e o jucarie nici 850.poti cauta una cu abs .in functie de experientata pe 2 roti poti lua un motor sau un maxiscuter care e mult mai potrivit pt oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda? Ah... am uitat ceva important: daca esti incepator, chiar nu m-as gandi la un LT! Predominant pt oras vad mult mai indicat de exemplu un naked gen R1150R (sau 1200) sau daca esti mai corpolent, cred ca ti s-ar potrivi si mia bine GS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Dezamagitorule eu mi-am pus toba pe r1100r.am gasit niste baieti chiar pe site care fac custom .tobele se numesc race si sunt ok.incep de la 100e .trebuie facut un cot pe care in unctie de oras itirecomanda ei vreun colaborator.ala mai e vreo 50e.poti lua toba sh dar sa verifici sa fie de origine(majoritatea au pe fata cu evacuarea producatorul stantat)sonda lamda se scoate de tot apoi in cutia de sigurante se scoate prima cutiuta din stinga (portocalie de obicei) apoi siguranta nr 5 de la stinga la dreapta,pui contacul accelerezi de 2 ori pina la maxim pui siguranta nr 5 inapoi si pornesti.in felul acesta se reseteaza calc. Iar el trece la harta de injectiefara sonda lamda.vei avea un amestec mai bogat un consum cu 1 l si o racire mai buna a cilindrilor.vei mai scapa si de efecul de surging sau mersul in valuri care il daca ai sonda lamda.sfatul meu nu e impartasit de toata lumea dar eu asa am facut iar mobra merge si seaude excelent.poate nu ai lamda si atunci scapi de bataie de cap.primele modele nu au.daca mai vrei info cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare, eu din cauza durerii de spate am vandut fosta motocicleta o Yamaha diversion de 900. Dupa achizitionarea rt-ului am scapat de durerea spatelui chiar si la 400 km de mers continuu. As recomanda rt-ul, dar ptr o utilizare frecventa in oras mi-as alege totusi ceva mai usor cu racire pe apa si ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @NaeL: multumesc de parere. Poti sa-mi recomanzi ceva din descrierea pe care am facut-o? @Kevinn: nu glumesc. Asa cum am zis si in primul meu post, nu ma pricep la motociclete deloc. Am vazut, mi-a placut si acum cer parerea celor experimentati ca sa nu imi para rau dupa aceea. Nu e ca si cum mi-as cumpara o pereche de pantofi pe care ii pot uita in dulap ca au costat 200 lei. @KHK: multam de raspuns. O sa ma orientez spre un alt model in cazul de fata. Eu am pus ochii pe LT si am citit recenzii bune despre model, dar daca voi ziceti ca nu e chiar ce mi s-ar potrivi, atunci nu imi ramane decat sa ma uit si dupa altceva. In alta ordine de idei, ce mi-ati recomanda? Multumesc. Eu ti-as recomanda ceva mediu: F800ST sau F650GS din gama BMW SH sau F700GS/F800GT nou neaparat cu ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cred ca am dat si eu de problema cu senzorul Hall. Am mers azi printr-o ploaie torentiala, si m-am trezit ca s-a oprit motorul in mers si nu mai porneste. N-am apucat decat sa verific ca nu are scanteie, nu am apucat sa vad daca injectoarele dau benzina. Daca te pricepi un pic ii demontezi si-i trimiti lui Dan. La fel am patit anul trecut la spalatorie. Mi-a schimbat Dan alti senzori pe aceiasi placa i-am montat si a pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 I-am trimis deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Multumesc tuturor de sfaturi si de informatii. Sunt intr-adevar utile (chiar daca sunt un pic bagat in ceata cu toate modelele indicate de voi, dar ma descurc eu cumva). Eu merg dupa ideea ca imi cumpar acum o motocicleta pe care nu as vrea s-o schimb o perioada buna de timp (probabil se intampla din cauza faptului ca la fel am facut si cu masina). Poate fi o motocicleta care pentru inceput sa fie un pic cam mult pentru ce imi trebuie mie, dar in viitor (3-4 ani) sa fie ceva care sa ma multumeasca pentru conditiile date (mers la servici si prin oras cu ea si pe timp de vara o iesire din Bucuresti pentru a savura mersul pe motocicleta). Eu sunt crescut la Oradea, si in consecinta caracterul meu este mai domol, nu tin neaparat sa fiu eu primul la semafor, sa plec primul de la semafor, sa depasesc pe toata lumea si sa ma iau dupa cate unul care m-a deranjat. Pur si simplu sa folosesc motocicleta si sa ma bucur de ea. @andrei gras: tu zici ca un RT m-ar lamuri si m-ar satisface pe deplin. Multumesc de sfat, o sa caut preturi pe internet, ca in fond si la urma urmei, pretul este cel decisiv. @ KHK: multumesc pentru recomandari. O sa caut pe net sa vad ce gasesc si te tin la curent cand ma lamuresc cu una @Sagetatu: ce modele sunt cele recomandate de tine sa fie cu racire pe apa si ventilator? Multumesc inca o data pentru sfaturi! Astept cu nerabdare sa mai primesc si altele (nu ca sfaturile primite nu ar fi bune, dar cu cat sunt mai multe, cu atat e mai bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 17, 2013 Admin Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) @Bizzarr, printre atatea sfaturi primite de la neposesori, eu ca detinator de LT ce ti-as putea spune in plus? Intai de toate citeste topicul asta, sunt mai multi posesori de LT pe aici. Eu o am de doi ani si patru luni, am luat-o cind avea 38.000 km si am pus inca 53.000 km peste ei, cu un singur drum afara, in Italia. Merg cu ea cit timp nu este zapada pe jos, la servici, la piata, oriunde..cunoscutii o vad mereu in fata la CCA, in zona in care lucrez. Odata ce te obisnuiesti cu masa ei este ca un scuter, am avut printre altele un Burgman 650 care se manevra mai greu decit LT-ul, care are o ciclistica extraordinara. Am avut si RT, o mobra minunata, dar in oras nu puteam sa merg decit fara coburii laterali, la 1100/1150 acestia sunt prost ganditi, latimea lor depaseste motocicleta, mobra este mai lata in spate si la manevrele printre masini ii zgariam mereu. La oricare mobra oglinzile trebuie sa fie elementele cele mai late, la RT era invers. La LT nu am problema asta, daca iti intra fata la spate nici nu te mai uiti. In opinia mea nu are importanta faptul ca esti incepator si iti iei o motocicleta grea, fiind incepator chiar ai niste atuuri, mergi mai atent si temperat, te vei obisnui cu ea imediat. Primul meu motor in anul in care mi-am luat permis a fost VN1500, o mobra cu care m-am inteles extraordinar, desi era mare si grea ca porcu'. Despre confort, eleganta si prestanta nu are rost sa iti vorbesc, o sa-ti spun despre consum, afara intre 5.2-5.5(120/140km/ora, in oras 6.5-7. Partea frumoasa este ca fiind un motor greu are cam acelasi consum indiferent ca mergi singur sau cu pasager+bagaje, in plus de asta, din cauza masei sale, greutatea pasagerului este irelevanta. Suna-ma la numarul din semnatura si ne putem intalni sa o vezi, te urci pe ea si iti faci o idee despre cum arata live, la kilometrii ei de-acum o saptamana Editat Iunie 17, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BIZZARR Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @l.u.v.: multumesc de sfaturi. Am intrat si pe topicul indicat de tine, dar nu stiu sa-ti spun motivul pentru care nu am scris direct acolo. Eh, acuma stii si tu cum e cu cioara care-si lauda puii. E normal. Nu am de unde sa stiu daca cineva de aici a avut LT inainte de a avea alt model ca sa poata face o comparatie competenta (dupa logica mea, trebuie sa ai ca sa stii despre ce e vorba), dar am luat de bun tot ce mi s-a zis si am multumit. Multumesc pentru invitatie, cu siguranta te voi deranja cu un telefon intr-o dupa-masa cand vei avea timp si chef de o demonstratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Luigi esti un mare domn. Chiar asteptam sa dai tu cele mai indicate sfaturi. Cunoscundu-te personal (Fantanita Craesei) sunt sigur ca vom mai avea un BMW-ist in comunitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Ma confrunt cu o eroare la ABS (R1100RT). Ramane aprins doar ledul de sus de pe bord, cel de jos se aprinde doar cand vrea el, fara nicio noima. Am facut un test cu ledul legat la mufa de sub sa si la minusul bateriei si s-a aprins doar o data, ceea ce ar insemna, conform unor site-uri de afara: front pressure modulator. Problema este ca nu am reusit sa resetez ABS-ul, desi am respectat procedura. S-a confruntat cineva cu problema asta si, daca da, cum a rezolvat-o? Multumesc anticipat pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.