Sari la conținut

Postări Recomandate

* Control rodaj: 500 si 1200km.

* Inspectia anuala BMW: cel putin o data pe an si in functie de kilometrii parcursi.

* Serviciu de intretinere: Dupa primii 10.000 km si succesiv la fiecare 20.000 km parcurs (30.00, 50.000, 70.000...).

*Inspectia BMW: Dupa primii 20.000 km, apoi succesiv dupa allti 20.000 km (40.000 km, 60.000 km, 80.000 km).

 

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stimate, "consumabilele" respective se schimba conform manualului de service,

oricum, nu mai tarziu decat uzual pentru BMW-urile in 4 timpi.

 

S-ar putea ca, de fapt, pe tine si pe alti posesori de K12 sa te deranjeze si faptul ca maneta de ambreiaj tine prea sus si/sau:

http://www.slideshare.net/k1300r/k1200-timing-chain-tensioner-attachment-service-bulletin

 

Sa auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! am un varadero dar ma intereseaza sa iau un bmw k 1200 cam din 2000. ce parere aveti despre acest model ?.....consum...probleme eventual.... astept raspunsuri de la cei ce detin in special acest model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un touring avantajul clar fata de ce ai in prezent este transmisia prin cardan.

... "cam din 2000"... poate insemna si 1998 cu care nu prea mai sunt de acord!

Daca tot iti place locomotiva asta de 300 kg

eu ti-as indica sa te orientezi spre modelul... "cam dupa 2001- 2002"... :peace:

 

...Dar, nah... depinde f.f. mult si de cum a fost intretinut la viata lui...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(....) ma intereseaza sa iau un bmw k 1200 cam din 2000. ce parere aveti despre acest model(...) astept raspunsuri de la cei ce detin in special acest model

Care model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu o eroare la ABS (R1100RT). Ramane aprins doar ledul de sus de pe bord, cel de jos se aprinde doar cand vrea el, fara nicio noima. Am facut un test cu ledul legat la mufa de sub sa si la minusul bateriei si s-a aprins doar o data, ceea ce ar insemna, conform unor site-uri de afara: front pressure modulator.

Problema este ca nu am reusit sa resetez ABS-ul, desi am respectat procedura.

S-a confruntat cineva cu problema asta si, daca da, cum a rezolvat-o?

Multumesc anticipat pentru orice sfat.

Pana acum am stabilit o singura "eroare": testerul nu comunica cu calculatorul ABS, motiv pentru care nu se poate efectua testarea propriu-zisa. Am incercat la doua service-uri (inclusiv la Tiberiu la BMW Baneasa). Cred ca asta este si motivul nefunctionarii ABS-ului, motocicleta nu mai vede calculatorul ABS (parere de amator).Voi incerca zilele urmatoare sa aflu, cu ajutorul unui electrician auto, motivul "lipsei de comunicare". Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufe oxidate,vreun fir intrerupt (ce la o inspectie vizuala ar putea parea OK).contact rece.

Eu folosesc un spray WD 40 si e bun in toate imprejurarile.Unge si elimina aparitia umezelii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel.

 

Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta...

 

La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme...

 

Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum.

 

Ce te lasa in drum insa e asta:

 

i-Mj2MHMF-M.jpg

 

p-20091125-1457-1327.jpg

 

2cfoy6x.jpg

 

12517ko.jpg

 

Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav.

 

BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier:

 

IMG_1338_zpsf5d055ae.jpg

 

In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine...

 

Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi!

 

E foarte important asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane, foarte jmekera placa cu senzori Hall facuta de tine. Am mers sub torentiala vreo 2 ore si n-au fost probleme de nicio culoare. Multam foarte!

Las' ca fabrici tu si o flansa de-aia, ca mare filosofie nu pare.

 

PS: daca apuci sa faci crash-baruri ieftine, te las sa faci experimente pe mine :)

 

Cele mai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan,nu este sigur ,,zamac"..cunosc bine materialul .Nici daca o faceau chinezii nu o faceau din zamac .Sa crape asa de la nerespectare strangerii la cuplu ??? Sa existe o conicitate care sa ,,umfle gaura " .Nu de alta dar neamtul nu face greseli din astea la trenul de rulare .Parerea mea.O buba trebuie sa existe undeva ,nu cred ca de vina este numai calitatea materialului.Ai dreptate , daca a aparut ,,fisura" urmatorul pas este ce se vede in fotografie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi in poza asta, ce zice:

 

splines.jpg

 

 

 

Al Zn Mg. :) Ce e ala?



Dan,nu este sigur ,,zamac"..cunosc bine materialul .Nici daca o faceau chinezii nu o faceau din zamac .Sa crape asa de la nerespectare strangerii la cuplu ??? Sa existe o conicitate care sa ,,umfle gaura " .Nu de alta dar neamtul nu face greseli din astea la trenul de rulare .Parerea mea.O buba trebuie sa existe undeva ,nu cred ca de vina este numai calitatea materialului.Ai dreptate , daca a aparut ,,fisura" urmatorul pas este ce se vede in fotografie .

Nu e nimic conic acolo, suruburile la disc se strang la 30 Nm, alea de la roata la 60 Nm. La discuri, se pune si locktite.

 

As zice daca s-ar crapa numai alea de la roata, dar alea de la discuri nu au nici o scuza. Adica da, faptul ca e facuta flansa initiala dintr-un material gresit :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,Zamacul"contine si cupru ..

AlZn4.5Mg este doar un aliaj de aluminiu.In folclor numit ,,zamac"dar nu este zamac.Seamana mult dar are alta compozitie.Pe vremuri se faceau manetele din zamac.Apoi au renuntat si le-au facut dintr-un ,,zamac" mai flexibil.Din zamac se mai fac inca piese dar ..doar piese ce nu sunt supuse solicitarilor mecanice mari . .Este un material folosit chiar si in tehnologia aerospatiala (AlZn5.5MgCu ) asa ca prost prost nu este .:))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Cand am vazut Z-ul ala acolo, m-am gandit direct la zamac. Asta e, cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie :)

 

Ideea e ca flansa originala e facuta dintr-un material care nu isi are locul acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Cand am vazut Z-ul ala acolo, m-am gandit direct la zamac. Asta e, cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie :)

 

Ideea e ca flansa originala e facuta dintr-un material care nu isi are locul acolo.

..E,drum lung pana la ,,zamac" nu este :)) difera doar lipsa Cu .Diferenta nu este de la cer la pamant si se confunda foarte usor pt ca ambele reactioneaza aproximativ la fel la flacara sau ,,un ciocan mai mare ":)) ,,Ideea este ca ai dreptate " ...un asemenea material ,intr-o zona solicitata, si mai ales la BMW ?!!! Chiar este nashpa.Te cred ca ai avut un shoc cand ai vazut piesa.Nici la dusman nu doresc asa ceva.Din cate citesc pe aici ca patiti cu componente (senzor de nivel benzina ...sau cum s-0 numi ,senzori hall..etc ) la motociclete relativ noi sau foarte noi ..incep sa cred ca cei de la BMW au baut apa dupa un chinez.Bine spunea cineva : ,,nu se mai fac taica lucruri ca pe vremuri ,sa te tina o viata".

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma scuzati ca deviez de la o discutie atat de serioasa si importanta insa permiteti-mi sa ma "laud " ca incepand de ieri sun membru al grupului de "posesori moto BMW".

 

Am reusit sa gasesc un R1150 RT impecabil la Brasov de care sunt foarte multumit si impact cu privire la alegerea facuta!

 

Cu aceasta okazie, dati-mi voie sa spune, Bine v-am gasit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Si mai ziceau unii ca numai chopperistii nu raspund la salut...

 

Adevarul e ca... nu conteaza marca... conteaza stofa.

Din panza de sac nu se fac costume de gala...

 

Dragos, sa-ti stapanesti bavarezul cu sanatate si bucurie!

 

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am reusit sa gasesc un R1150 RT impecabil la Brasov de care sunt foarte multumit si impact cu privire la alegerea facuta!

Bravo, ai facut o alegere excelenta cu RT-ul, ai sa te convingi ce inseamna confort pe doua roti :)

PS; Ce culoare este, negru cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uelcom,bre!

Bucurii multiple si drumuri bune! :bike-037:



Nu, este argintiu. Am sa pun poze zilele ce urmeaza ca in prezent nu am timp. Nici timp sa o studiez in amanunt nu am!

Da' ce-oi face?

Pozeaz-o,fardeaza-o,posteaza-o!

Da-i un pupic de la noi.Si de la Dan Nastase,ala cu stofa :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app, luni dupa ce am luat-o de la Bv, m-am intors pe cheia cu ea si undeva aproape de acel poas in zona Babarunca m-am intalnit sin sens opus cu un alt BMW r1100Rt verde (ou de rata). DAca e pe aici salutari si stima:)

 

De pozat sper sa imi pot face timp maine ptr cateva imagini!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uelcom,bre!

Bucurii multiple si drumuri bune!

Da-i un pupic de la noi.Si de la Dan Nastase,ala cu stofa :friends:

 

 

Salut, Costin de la Giurgiu!

Din pacate... majoritatea demonstreaza: putini cu stofa si muulti cu sacul...

 

stopcorrida.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbind strict despre obraz si "grupul posesorilor de BMW" imi permit acest panseu:

 

...Si pentru piele... trebuie stofa!

 

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...