Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca cureau arata asa inseamna ca sigur are km de pe ceas. Eu am avut si una si la 80.000 km cureaua era ok.

Ca sigur are km de pe ceas sau ai vrut sa zici ca "sigur nu (NU) are km de pe ceas!

Pe youtube am vazut ca se vb despre schimbarea curelei la 35-45mii km si ca unele curele au cedat si la 30mii.

Acum sincer nu stiu ce sa zic sau sa cred, ideea e ca afara ce acea parte exfoliata de pe curea, restul curelei arata bine, nu este imbatranita si nu prezenta urme de uzura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, cred ca are kilometrii dati inapoi, este imposibil sa fie asa rasfirata cureaua aia la doar 40.000 km.

Cum totusi, ca si eu ca majoritatea am fost interesat de nr real kilometri parcursi. Am vazut ca ceasul este capsulat, ok.

Made in Romania, pana la urma sa se roteasca 1 mil de km inainte ????? Uau!

Cred ca s-ar fi dus pinioanele alea, ca doar nu se invart cum ar da rotatiile din roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca orice curea de alternator,distributie sau orice olt cauciuc fabricantii recomanda un nr de km sau o perioada de ani.de obicei 4-5.cauciucul imbatrineste in timp .deci nu e neaparat da fie dati km inapoi ci doar a trcut timpul.de obicei km se dau inapoi din mufa de la roata a cablului.verifica daca are uzuri anormale acolo.nu exista mobra cu km reali pe ceasuri mecanice pt ca f usor de umblat la el.ironia e ca dupa parerea mea la noi vreo 10% fac treaba asta .in italia cred ca toti.toate r vin cu 30k gs cu 50k iar rt cu 75k.de asta se recomanda schimbul consumabilelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, clara treaba cu lichide-uleiuri-schimb la 2 ani si gumoase la 5 ani.

Eu intrebam numai de km pe ceas...

Dubiile personale sunt legate de ceasul kilometraj si repet ca m-a interesat ca pe majoritatea.

Apoi, ce spui tu cu invartitul din cablu inapoi, nu este posibil.Ramane varianta cu 1mil km inainte...



Acum 3 ani a mea avea 57800...

Haidem sa radem :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti cu un raport bun calitate/pret, care sa-mi schimbe uleiul si filtrele? Am un k1200rs. Vreau sa-l schimb si pe cel de la cardan.

Pana la Giurgiu ti-ar fi greu sa vii?

Sunt expert in schimburi(exclus de dame,gen gang-bang!).

Ma poti suna,0766 611 893,Costin.

P.S. - Daca vrei sa le schimbi si pe cele de aer si benzina,in 2 h ar fi gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija pentru cei cu 1100RT / 1150RT ....suportul pentru ridicare moto pe cric central s-a rupt ....din ce am vazut dupa...era deja crapat pana sa se rupa (se vedea rugina pe portiunea crapata in trecut).

 

Tipul care mi l-a sudat ..fiind teava goala a reusit sa gaseasca un surub care se infileta perfect pe teava ....asta ca o intaritura ...sa nu mai cedeze pe viitor la sudura !

 

Si inca ceva ..ori e coincidenta ..ori nu stiu ...mi s-a intamplat weekend-ul trecut ...cand am facut Transfagarasan-ul (Curtea de Arges - DN1) si am mers la BMW Camp in Avrig.....la moto actuala ...am praf cauciucul spate (e trapez tot si plin de galme mici, am facut presiunea cu o seara inainte de plecare si era pregatita de drum).

Acum 2 ani , cand aveam Burgman-ul de 400 ...am patit acelasi lucru pe acelasi traseu !

 

Am cam 10.000km cu cauciucul actual, Metzeler Roadtec Z6.

 

 

Si legat de cureaua de la alternator ...eu la 64.000 km aveam un tacanit ....sub bord ...si cand am desfacut capacul la curea ....ce sa vezi ...o singura ata rupta din curea ....care imi lovea pe acolo ...caci tacanitul era in functie de turatie ...

Am schimbat-o si aia e. :)

 

Nu ma bag sa vb de km intorsi ...caci nu ma pricep ...dar stiu ca am un motor dat draqu ..... mersi RENEGADE si in special lui LUIGI care a mers cu mine sa il iau !!!!

post-65174-0-77254500-1374507918_thumb.jpg

post-65174-0-73383700-1374507919_thumb.jpg

Editat de Bogdan_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei cu RT 1150 daca merge acceletatia ceva mai greu RECOMAND sa schimbati cablul de acceleratie, zilele trecute am schimbat cablul si m-a ajutat de BMW Rider (ms man!)cu sincronizarea, frate zici ca e alt motor!!!! Inclusiv schimbarea vitezelor se face mult mai lin pt ca acum reuseste sa coboare cat mai jos turatia, inainte cum ramanea blocata oarecum parca intra/iesea greu din viteze ... ciudat dar asta e feeling-ul!



Am un prieten cu R1100RT care are un cd player Alpine in locul casetofonului original si ii functioneaza comanda de la ghidon. Stiu ca multe din device-urile auto au mufa pentru telecomanda, trebuie doar sa te interesezi un pic sa se si potriveasca.

Salut,

 

Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta :))

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant.

Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lipsa de joc - nu deteriorarea cablului, dar faptul ca nu revine usor la relanti este deranjant.

Pt problema asta, eu am desfiletat imbusul din capatul ghidonului si am pus o saiba distantier. Nu am taiat, nu am stricat nimic, am strans la loc, simplu si eficient.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Te rog sa te interesezi de model la Alpine ala, m-am saturat de PRO FM cu alea 5 melodii(comerciale) ale lor si 30 de reclame care se tot repeta :))

Multam fain!

Nu te-am uitat, doar ca omul e plecat in concediu. O sa pot sa-ti dau un raspuns in cateva zile.

 

Referitor la postarea lui bogdan_30, am fost saptamana trecuta pe Transalpina si Transfagarasan si m-am intors cu cauciucul spate facut praf pe laterale, aproape de coama. Noroc ca oricum era spre sfarsitul vietii, astazi mi-am comandat unul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Respectati indicatiile date de producator in ceea ce priveste presiunea in gume, verificati-o inainte de fiecare iesire cu mobra si nu o sa mai aveti surprize sa stricati cauciucurile, vara sunt variatii mari de presiune din cauza temperaturii iar BMW-urile sunt mobre grele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am gasit o posibila explicatie a faptului ca in 5000 km am reusit sa uzez mai mult de jumatate doua gume (fata/spate) noi dpdv al "carnii" de pe ele, dar vechi (DOT2005) si cam intarite, care dupa calculele mele optimiste trebuiau sa tina mult mai mult. Scuze de off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate face cineva o recomandare pt casti(audio) ?

vreau sa ma leg de o statie CB portabila STORM care are 2 iesiri: microfon+casti

evident ca vreau sa folosesc si microfonul

 

multumesc anticipat

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...