KHK Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Intrebare pt GIV 32 (ca am vazut ca ai R1100) sau cine mai stie: Eu am 1100RS si in jurul a 3000r/min am motorul functioneaza neregulat, un fel de vibratie/intrerupere, nu mare dar deranjant cand incerc sa merg constant in zona respectiva de turatie. De la service BMW mi s-a spus ca este normal pt boxer, mai ales pt generatia asta de motor si ca pana si la cele noi de 1200 se simte dar mult mai putin... Deci, ceva pareri?? Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 daca il tii in turatii joase si treapta mare de viteza vibreaza si la mine face la fel si cred ca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Intrebare pt GIV 32 (ca am vazut ca ai R1100) sau cine mai stie: Eu am 1100RS si in jurul a 3000r/min am motorul functioneaza neregulat, un fel de vibratie/intrerupere, nu mare dar deranjant cand incerc sa merg constant in zona respectiva de turatie. De la service BMW mi s-a spus ca este normal pt boxer, mai ales pt generatia asta de motor si ca pana si la cele noi de 1200 se simte dar mult mai putin... Deci, ceva pareri?? Vlad ...pot fi multe cauze pt vibratiile alea!...este adevarat ca boxerul vibreaza mai tare decit alte motoare dar normal este ca vibratiile sa creasca uniform o data cu accelerarea.Daca al tau vibreaza doar la un regim de 3000r/min trebuie identificata cauza!O prima masura si cea mai ieftina este sa-i schimbi bujiile cu unele care sa fie pe placul motorului, nu neaparat originale sau din care recomanda cartea!...eu am si originale si japoneze, ngk si acestea din urma merg mai bine decit bosch!..la un motor merge bosch iar la celalalt merge ngk,va trebui sa le incerci pe amindoua!... ...daca asta nu ajuta pot fi alte cauze,inclusiv desincronizarea injectoarelor sau defectarea(uzarea) senzorului de acceleratie in zona respectiva(3000r/min)... ...la fel de bine poate fi un filtru de benzina infundat sau cel de aer!!.. ...nu pot sa-ti spun mai multe fiinca nu merge chiar asa cu diagnoza la bmw!..nu-i simplu! --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:31 ------------- daca il tii in turatii joase si treapta mare de viteza vibreaza si la mine face la fel si cred ca e normal ...da, se cheama mers subturat si nu este recomandat sub nici o forma!!...la nici un motor!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 daca il tii in turatii joase si treapta mare de viteza vibreaza si la mine face la fel si cred ca e normal Hmmm... am zis 3000rpm... pt un boxer de 1100 numesti turatie joasa? vreau sa merg de exemplu constant cu 80-90km/h si cam asta e turatia in treapta a 4-a... mi se pare rezonabil... --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:47 ------------- ...pot fi multe cauze pt vibratiile alea!...este adevarat ca boxerul vibreaza mai tare decit alte motoare dar normal este ca vibratiile sa creasca uniform o data cu accelerarea.Daca al tau vibreaza doar la un regim de 3000r/min trebuie identificata cauza!O prima masura si cea mai ieftina este sa-i schimbi bujiile cu unele care sa fie pe placul motorului, nu neaparat originale sau din care recomanda cartea!...eu am si originale si japoneze, ngk si acestea din urma merg mai bine decit bosch!..la un motor merge bosch iar la celalalt merge ngk,va trebui sa le incerci pe amindoua!... ...daca asta nu ajuta pot fi alte cauze,inclusiv desincronizarea injectoarelor sau defectarea(uzarea) senzorului de acceleratie in zona respectiva(3000r/min)... ...la fel de bine poate fi un filtru de benzina infundat sau cel de aer!!.. ...nu pot sa-ti spun mai multe fiinca nu merge chiar asa cu diagnoza la bmw!..nu-i simplu! <small>--- Mesaj completat în 10 Dec 2007 11:31 -------------</small><br/> ...da, se cheama mers subturat si nu este recomandat sub nici o forma!!...la nici un motor!.. Eu am stat de vorba cu seful de service de la BMW Viena, am luat moto S.H. de la ei cu garantie. Este an fabricatie 2000 si are numai 18.000km (am luat-o la 13.000km). Mi s-a parut dornic mereu sa ma ajute cu orice. El mi-a spus ca problema pleaca si de la nu stiu ce legat de sonda lambda si ca din pacate e normal. Pt ameliorare, mi-a recomandat bujiile Wunderlich care se pare ca dau rezultate. Apoi, la service-ul de 20.000 vor face sincronizarea. Dar, si dupa sincronizare, si cu bujiile Wunderlich, dupa cca 3000km sa ,a astept sa inceapa iar.... Filtrele cred ca sunt ok. Oricum, dupa ce trec de 3500 sau daca sunt in accelerare, totul e ok. Senzorul de acceleratie are vre-o legatura cu celebra "cutiuta neagra" de langa cilidrul stang? --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 12:31 -------------Prezentare Salut! Eu sunt Vlad, pasionat de motocicletele BMW. Momentan, din cauza job-ului locuiesc la Viena. Recunosc, in Romania nu prea am avut curaj sa-mi iau moto din motivele binecunoscute dar cum am ajuns aici am devenit client la BMW Motorrad Viena de unde mi-am achizitionat si motocicletele si echipamentul. Prima mea moto a fost un F650 rosu cu care am apucat sa fac cam 7000km in cca 4 luni, intre care majotitatea in Alpi. F650 mi s-a parut moto ideala pt incepator, drum de munte si pt oras. Insa, pozitia dreapta pe sa nu mi se pare odihnitoare pt spatele meu iar moto nu mai facea fata pt distante lungi cu bagaje si eventual pasager. In plus, dupa o cazatura pe udatura la un training (din fericire aici politia si primaria organizeaza asa ceva la inceput de sezon, pt siguranta) mi-am dat seama ca vreau neaprat ABS. Si tot atunci mi-am dat seama ce rol important are un echipament de calitate Dupa teste cu mai toate modelele BMW (ca si client la BMW Viena am norocul sa fiu invitat la toate evenimentele/testele) am ajuns la concluzia ca prefer un model sport-touring. Nu mi-am permis deocamdata un R1200ST asa ca am luat de la ei un R1100RS la mana a 2-a, din 2000 si cu numai 13.000km si garantie 1an. In plus are toate dotarile posibile atunci: ABS, ghidon incalzit, priza 12v, side+topcase, tankrucksack, lumini avarie, protectii cilindri. Nemultumit sunt de vibratiile din zona 3000rpm si de parbrizul cam mic (pe care o sa-l schimb). In rest, mi se pare extraordinara, putere la turatii decente, protectie la vant, frane etc. Desi sunt inginer, nu sunt pasionat de umblat cu surubelnita, prefer s-o faca cine se pricepe decat sa stric ceva. Deasemenea, am vazut pe acest topic multe disctutii legate de accesorii gen "coburi". Eu sunt total adeptul celor originale, gandite aerodinamic si practic pt motocicleta respectiva, aceeasi cheie, calitate etc. Si eu am o problema ca top-case-ul e cam mic pt casca mea (Systemhelm 5) si poate in Givi ar incapea Mi-ar place sa mai schimb pareri cu posesori de RS sau boxer. Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 Salut Vlad! Fenomenul de care vorbesti e cunoscuta si de mine. Am studiat multe teste despre R1100 si in fiecare este specificat acest fenomen de intrerupere, de a nu merge motorul rotund tinand constant motorul la o turatie(in special turatie mica - nu subturat).La mine de ex cum ajunge motorul la 3000 rpm merge lin. Vibratii sunt, care cresc cu turatia. Sper ca am putut sa te ajut cu ceva Cu respect Lajos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Salut Vlad! Fenomenul de care vorbesti e cunoscuta si de mine. Am studiat multe teste despre R1100 si in fiecare este specificat acest fenomen de intrerupere, de a nu merge motorul rotund tinand constant motorul la o turatie(in special turatie mica - nu subturat).La mine de ex cum ajunge motorul la 3000 rpm merge lin. Vibratii sunt, care cresc cu turatia. Sper ca am putut sa te ajut cu ceva Cu respect Lajos Poate nu m-am exprimat prea corect: nu e vb neaparat de vibratii (le inteleg, asta e!) ci de un mers neregulat la turatie constanta. Oricum, inteleg ca intr-adevar este ceva "normal" la generatia respectiva. Oricum, merci! Parca tu cautai side-case... ti-ai gasit? O varianta mai este de la BMW un "Gepäckrollo", o geanta de 51L rezistenta la apa, foarte practica, care se fixeaza cu 2 corzi. Costa cam 115euro. Gasesti si mai ieftine la alte firme, dar bineinteles calitatea e alta. Uite poza cu ea, pe fosta mea moto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 Am cumparat kofferele originale. Am dat comanda la reprezentanta si in 10 zile au si ajuns. Pretul a fost cam piperat dar asta este. Acuma caut suport pt topcase. Cea originala este 300 de euro care pare f. scump. As prefera una second dar originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 El mi-a spus ca problema pleaca si de la nu stiu ce legat de sonda lambda si ca din pacate e normal. Pt ameliorare, mi-a recomandat bujiile Wunderlich care se pare ca dau rezultate. Apoi, la service-ul de 20.000 vor face sincronizarea. Dar, si dupa sincronizare, si cu bujiile Wunderlich, dupa cca 3000km sa ,a astept sa inceapa iar.... Filtrele cred ca sunt ok. Oricum, dupa ce trec de 3500 sau daca sunt in accelerare, totul e ok. Senzorul de acceleratie are vre-o legatura cu celebra "cutiuta neagra" de langa cilidrul stang? ..am auzit si eu de bujiile alea,lumea pare multumita de ele...nu stiu ce sa zic, eu nu am avut decit bosch si ngk, atit,un motor merge bine cu bosch iar celalalt merge bine cu ngk...dosarele X! ...filtrele nu-i destul sa "crezi"ca sunt ok!...trebuie sa fii sigur de faptul ca sunt schimbate si curate! ...da, senzorul de acceleratie este amplasat la cilindrul din stinga,este cutiuta aia neagra pe care scrie bosch!..in realitate este un potentiometru care citeste schimbarile de pozitie si face schimb de date incontinuu cu creerul de la injectie..se mai numeste si "drosellklape sensor"......ATENTIE!...nu umbla acolo, nu-l deregla ca nu-s prea multi in europa care sa ti-l puna inapoi cum a fost!...nici macar la ei la bmw-service!...aia este o piesa importanta in functionarea motorului, mai importanta decit pare la prima vedere iar reglajul ei se face cu niste scule speciale pe un banc special,0,5mm miscat in stinga sau in dreapta face diferenta intre dragoste si chin!...eu am dereglat unul si deabia am reusit sa-l pun inapoi cum a fost sau cum am vrut eu sa fie!..din pozitia lui se poate face motorul mai saritor sau mai lenes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 10, 2007 Admin Share Postat Decembrie 10, 2007 Vlad,eu nu am simtit la a mea niciun mers neregulat la turatia aia de care spui tu.Din ce am inteles eu ar cam fi vorba de o intrerupere de natura electrica,ceva.In mod sigur ceva nu este in regula acolo.La mine este mers neregulat la relanti,in sensul ca urca/coboara ceva de genul 50 rot/min,dar atit.Cum pleci merge lin,fara intreruperi sau alte alea.Iar vibratii mai puternice eu simt peste 150 km/ora,dar nu sunt deranjante. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 ...daca nu stii despre ce e vorba nu te baga!...la bmw r 1100 rt, rs, gs, s, socul nu face altceva decit sa tina trasa acceleratia!...nu inchide clapete sau alte imbogatiri de amestec!...datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!! ...fumul scos la pornire este normal atita timp cit si la 0 km scoate fum la pornire, motocicletele bmw cu motoare boxer sunt facute sa consume ulei!..fumul alb la rece este datorat materialelor din care este construit motorul, care au un grad mare de dilatare si contractie!..tocmai in asta consta fiabilitatea motoarelor boxer!... ...la un bmw boxer nou un consum de ulei de 0,5 L este normal....la unul vechi un consum de ulei de 1,5 L este rau si se recomanda o vizita la mecanic!...eu am 2 motoare care consuma ulei sub 0,4L/5000km si au 1- 76.000.km si celalalt 96.000.km la o compresie de 13/13,2at !!...cu 14 pleaca din fabrica! eu nu as fi atat de sigur ca asta e singura functie a socului, la temp joase amestecul carburant se aprinde mai greu la Lambda=1, de aceea se suplimenteaza raportul de gaz. nu-i bai ca m-ai luat asa la perpules... poate ca ai tu dreptate, desi ma indoiesc. Tocmai tu ai zis: "datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!!" esti tu sigur ca iti dozeaza la raport Lambda1 si nu Lambda 1,1 sau 1,2? adica suplimenteaza gazu'... asta pt ca aerul e f rece si clapeta e partial trasa?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Giv are dreptate, la motoarele pe injectie shocul (automat sau manual la bmw Rsi K mai vechi) nu face decat sa "tina" accelerartia trasa. Chestia de care spui tu este foarte adevarata, dar la carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Legat de soc, si eu am intrebat la service BMW (pt a mea, injectie) si mi-au spus ca e doar acceleratie, fara sa afecteze raportul la amestec. --- Mesaj completat în 11 Dec 2007 09:59 ------------- Am cumparat kofferele originale. Am dat comanda la reprezentanta si in 10 zile au si ajuns. Pretul a fost cam piperat dar asta este. Acuma caut suport pt topcase. Cea originala este 300 de euro care pare f. scump. As prefera una second dar originala. Bravo ca le-ai luat originale! Alea "neoriginale", oricare ar fi, arata cam kichos. Si daca tot ai BMW... Legat de top-case, mai gandeste-te la varianta de care ti-am zis... O poti pune usor pe umar. Daca insa faci tururile cu pasager, tot ai nevoie de portbagaj. Stiu ca sunt scumpe... eu acum cateva zile am dat 60euro pe o geanta interioara pt side-case dar mi se pare necesara, sa nu mai stau cu pungi de plastic Interesat de o plimbare in mai, pe Grossglockner? Nu mi se pare scump si daca tot esti la Oradea, ai noroc ca esti aproape... http://www.bmw-mountain-days.at/Programm.6.0.html?&L=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 la sistemele de injectie functia clasica a socului este inlocuita de sist electronic, adica senzorul de temperatura zice ca e rece... baga mai mult gaz decat aer. Ar fi si stupid sa crezi ca socul deschide vreun jigler sau ceva din moment ce nu are de unde sa traga gaz... pur si simplu centrala comanda o deschidere mai lunga a injectorului. asa ca test de curiozitate tine mana la iesire din toba cand e motorul recere si o sa vezi ca pute a benzina nearsa... dupa aia repeta aceeasi faza dar cu motorul incalzit corespunzator si o sa vezi ca nu mai parfumeaza la fel de tare. Am testat de dimineatza teoria asta pe un Suzuki (io am carburator si nu are relevanta) si nu cred ca la BMW se aplica alte legi ale termodinamicii in fine... fiecare crede ce vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 pt EZReider: Eu am spus ce am auzit de al service, confirmand si ce spunea altcineva mai sus. Pana la urma, nici nu ma interesaza prea tare ce si cum... Nu are rost sa ne contrazicem la infinit! Apropos de termodinamica: "baga mai mult gaz decat aer"... No comment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 oki... rectific... pulverizeaza mai multa benzina decat ar fi fost necesar pentru a obtine Lambda=1 multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 E.Z.rider... scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 pt posesorii de efuri cam in cat timp se incalzeste motorul la voi? al meu in 15 min deabia incepe sa mearga corespunzator fara soc cu socul tras merge ok dar nu sta la relanti, cu socul impins nu are forta sa traga ca lumea dupa ce porneste ventilatorul se schimba toata treaba... bag socul la loc si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 pt posesorii de efuri cam in cat timp se incalzeste motorul la voi? al meu in 15 min deabia incepe sa mearga corespunzator fara soc cu socul tras merge ok dar nu sta la relanti, cu socul impins nu are forta sa traga ca lumea dupa ce porneste ventilatorul se schimba toata treaba... bag socul la loc si merge brici sunt fost posesor de F... dar F simplu, fara injectie... la inceput il inecam si nu mai porneam pt ca dupa cca 30sec il duceam la jumatate, cum as fi facut la o masina... daca mergeam putin mai mult, cateva 2-3 min cu el la max, il cam putea lasa de tot si mergea f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele alb Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Interesat de o plimbare in mai, pe Grossglockner? Nu mi se pare scump si daca tot esti la Oradea, ai noroc ca esti aproape... http://www.bmw-mountain-days.at/Programm.6.0.html?&L=1 Eu sunt SUPER interesat de o plimbare pe Grossglockner. Desi prietenii mei din Arad stau inca pe ganduri (@GIV32 e unul dintre ei..., Floriane, te-am "dat in gat", asta e... ) eu imi programasem iesirea asta cu plecare din Arad, marti, 01.07.2007. Bineinteles "legam" toata plimbarea si de intrunirea BMW de la Garmisch 04.07-06.07.2008 ( desi acum am un Suzuki DL 1000, pina la vremea aceea o sa am si un R 1200 RT ca sa fiu "participant cu drepturi depline" la intrunire). Perioada e destul de buna , tinind cont de faptul ca, Campionatul European de fotbal va fi deja incheiat, iar aglomeratia este "in scadere" , insa suna destul de interesant si actiunea asta din 22.05-25.05.2008. Intrebare: e cazul sa facem de pe acum rezervare la cazare la pensiunile de pe Grossglockner sau mai asteptam ??? Exista si alte alternative mai interesante ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 eu nu as fi atat de sigur ca asta e singura functie a socului, la temp joase amestecul carburant se aprinde mai greu la Lambda=1, de aceea se suplimenteaza raportul de gaz. nu-i bai ca m-ai luat asa la perpules... poate ca ai tu dreptate, desi ma indoiesc. Tocmai tu ai zis: "datorita mutarii pozitiei clapetei de acceleratie senzorul de pe axul clapetei da informatiile necesare computerului si acesta in functie de datele furnizate de senzorul de presiune absoluta si cel de temperatura aer stabileste dozajul necesar pornirii!!" esti tu sigur ca iti dozeaza la raport Lambda1 si nu Lambda 1,1 sau 1,2? adica suplimenteaza gazu'... asta pt ca aerul e f rece si clapeta e partial trasa?!?! ...te rog sa ma ierti daca ti s-a parut ca te-am luat cam tare!... ..nu am vrut, nu asta a fost intentia mea!... ...ceea ce am vrut eu sa fac a fost un mod de a explica omului in cauza, lui "nael", cum sta treaba cu fumul scos de motorul lui....evident ca cunosc modul de lucru si utilitatea unui soc si nu contest nimic din ce ai spus tu aici mai putin faptul ca teoria ta nu se potriveste cu modelele noastre de motoare si nu explica aparitia fumului alb-albastru la pornirea motorului!...ca o curiozitate, motoarele noastre scot fum si cind sunt calde!!!..deci?.. ...fiind in cunostiinta de cauza, am 2 motoare care au acelasi mod de functionare, le-am studiat pina acusi le stiu pe dinafara si acum crede-ma la cite cunostinte tehnice am despre modelele respective as putea sa-mi deschid un service specializat!...acum, ca sa ramin in tema, daca ai avea un motor boxer RT sau RS ai putea urmari cablul de soc de la ghidon si pina la destinatie ai sa vezi ca nu face altceva decit sa miste o pirghie care modifica pozitia unicei clapete spre deschis...mai departe stii tu ce se intimpla, intra in functiune senzorii!...repet, asta doar in cazul nostru, al bmw-istilor cu boxere relativ vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Eu sunt SUPER interesat de o plimbare pe Grossglockner. Desi prietenii mei din Arad stau inca pe ganduri (@GIV32 e unul dintre ei..., Floriane, te-am "dat in gat", asta e... ) eu imi programasem iesirea asta cu plecare din Arad, marti, 01.07.2007. Bineinteles "legam" toata plimbarea si de intrunirea BMW de la Garmisch 04.07-06.07.2008 ( desi acum am un Suzuki DL 1000, pina la vremea aceea o sa am si un R 1200 RT ca sa fiu "participant cu drepturi depline" la intrunire). Perioada e destul de buna , tinind cont de faptul ca, Campionatul European de fotbal va fi deja incheiat, iar aglomeratia este "in scadere" , insa suna destul de interesant si actiunea asta din 22.05-25.05.2008. Intrebare: e cazul sa facem de pe acum rezervare la cazare la pensiunile de pe Grossglockner sau mai asteptam ??? Exista si alte alternative mai interesante ??? ........ii primiti si pe cei mai mici ca voi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 pt ttk72 si marele alb... si nu numai... Evenimetul este adresat posesorilor de BMW... chiar si pt cei "mici" de 650! Nu cred ca este interzis sa vii cu alta moto... Dar deobicei se tine cont si se respecta! Altfel, nu stiu daca primesti acel BMW VIP Ticket! Din cate am vazut, daca rezervi pana la 31 ianuarie, exista o reducere de 20-30 euro. Eu am de gand sa rezerv in ianuarie. Deasemenea, acolo cazarea si implicit "pachetul" are pret diferit in functie de unde vrei sa stai: pensiune, hotel 3* sau 4*. Cazarea va fi in Kaprun pt ca acolo se oragnizeaza evenimentul iar Grossglockner va fi doar evenimentul din una din zile. Info: Kaprun-Grossgl sunt cam 20km iar Viena-Kaprun 380km din care cam 280 autostrada. Daca veniti, poate evitam autostrada si o luam pe o ruta mai frumoasa pt moto: KalteKuchl, Mariazell, Wildalpen, Eisenerz etc. Avand in vedere ca joi 22mai aici e sarbatoare si zi libera, va fi plin de moto pe ruta asta. Eu stiu o pensiune tare draguta de 3* in Kaprun unde am stat deja de 2ori si as alege-o pe aceea. Daca vreti sa vb mai detaliat, sa nu umplem topicul numai cu asta: khkvlad@yahoo.com Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Eu sunt SUPER interesat de o plimbare pe Grossglockner. Desi prietenii mei din Arad stau inca pe ganduri (@GIV32 e unul dintre ei..., Floriane, te-am "dat in gat", asta e... ) eu imi programasem iesirea asta cu plecare din Arad, marti, 01.07.2007. Bineinteles "legam" toata plimbarea si de intrunirea BMW de la Garmisch 04.07-06.07.2008 ( desi acum am un Suzuki DL 1000, pina la vremea aceea o sa am si un R 1200 RT ca sa fiu "participant cu drepturi depline" la intrunire). Perioada e destul de buna , tinind cont de faptul ca, Campionatul European de fotbal va fi deja incheiat, iar aglomeratia este "in scadere" , insa suna destul de interesant si actiunea asta din 22.05-25.05.2008. Intrebare: e cazul sa facem de pe acum rezervare la cazare la pensiunile de pe Grossglockner sau mai asteptam ??? Exista si alte alternative mai interesante ??? ..nu stau pe ginduri,doar ca am descoperit o alta destinatie poate la fel de frumoasa si clar mai accesibila...GRECIA!...grecia continentala combinata cu cea insulara,mai putin zonele unde se face atit de mult reclama, este o concurenta serioasa la alpi!...sa combini trasee montane cu plaje superbe numai in grecia gasesti!...in plus mai ai de traversat 2 tari interesante: serbia si macedonia..adica alti munti!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 cica si croatia este bestiala. si slovenia la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2007 Admin Share Postat Decembrie 13, 2007 Sunt,intr-adevar,dar sunt mai scumpe decit Grecia.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.