Crazy Angel Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 multumesc. din poza respectiva e cam putin ciudata. coloana dreapta la stage 1 cu coloana stanga tot la stage 1... ? 30-86 pins cel care e acum e 30-87-87a pe Iepurila o sa fac proba cu 30-86. sau stage 3 din coloana dreapta 30-86-87. nu mai tin minte, anul 2001 exista 91? sau era standart 85 (model american sau european)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Astazi BMW-ul meu a primit sei noi, restilizate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Sunt cumva facute la Dan la Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Septembrie 27, 2014 Share Postat Septembrie 27, 2014 Metzeler Marathon,Dot 4111,puse in august 2012,16.000 km si probabil ar mai fi mers vreo cateva mii,dar... Cei ce aveti un Dot apropiat,aruncati un ochi pe guma,din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Tocmai revenit dintr-o tura de 5000km prin Turcia si am nevoie de sfatul vostru. La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 DA, seile sunt facute de catre DAN din Timisoara caruia ii multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Este ceva solutie speciala, la spray, pentru problema ta. Nu am incercat-o niciodata, dar exista. Ii zice "tar removal" La partea cu roata si cu scutul, la ce te referi mai exact? Ca atinge aripa sau ce? Ca scut inseamna carena aia mica de jos, ce leaga carenele mari intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2014 Admin Share Postat Septembrie 28, 2014 La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati. Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema. Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu? Merge si cu benzina, nu strici nimic si nu dilueaza vopseaua. Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul Am senzatia ca te referi la aripa fata, daca roata fata iti atingea scutul (asa cum ti-a explicat si Dan) atunci nu mai era la locul ei, fiind sarita din pivot sau cu bascula stramba, oricum, nu te mai putea deplasa. La ce te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ceva poze cu noul R1200RS. Arata tare porno... http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/sportbikes/2014/r1200rs/r1200rs_overview.html » Post actualizat in 30 Sep 2014 08:59Si R-ul nou. Nici asta nu arata rau deloc. http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/urban/2014/r1200r/r1200r_overview.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ceva poze cu noul R1200RS. Arata tare porno... Tocmai am postat si eu cate ceva pe topicul dedicat R1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Ai uitat sa pui ce era mai important - noul design de grup la modelele astea https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10665974_701787083224332_562037954559236414_n.jpg?oh=e56764e96519783a2c100f6b38dc2ede&oe=5483B699 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Salutare, pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata. Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific). Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 fara telelever viata e pustiu... si eu care vroiam sa-mi iau... niste mizerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Cred ca se referea la noile modele biemdabaliu care nu mai au telelever ci furca upsidedown Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez . multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez . multumesc anticipat. Pentru RT ma ofer eu, dar trebuie sa faci un drum pana la Constanta. Poate pana in ianuarie ma hotarasc sa-l si vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 multam, la constanta cred ca ajung saptamana viitoare, sper sa tine si vremea cu mine. lasa-mi te rog un pm cu numarul de telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Unde gasesc furtune cu tresa metalica, sau unde se pot comanda? Acum 3 ani am facut la comanda in Timisoara furtune HEL. Acum cred ca firma nu mai functioneaza. Imi trebuie pentru R 1100 RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 11, 2014 Admin Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Suna aici, or sa te indrume ei catre un distribuitor, sunt importatori Venhill (UK). Editat Octombrie 11, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 fara telelever viata e pustiu... si eu care vroiam sa-mi iau... niste mizerii da' ia-ti bre unul din modelele vechi, cu telelever. preturile scad cu siguranta acu'. oare de ce l-or fi scos? » Post actualizat in 12 Oct 2014 18:45 Cred ca se referea la noile modele biemdabaliu care nu mai au telelever ci furca upsidedown dupa ce am deschis linku', m-am prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 l-au scos de zgarciti/handicapati ce sunt cost reduction simplificarea constructiei reducerea greutatii lasa ma, sa traiasca op'cinzeciu' meu, ca la cat ma dau in ultima vreme, sigur il las mostenire lu' fi-miu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Am sunat la firma de mai sus. Nu au kit dedicat pentru BMW. Doar la lungime cu anumite adaptari la jonctiuni. In alta parte nu se gasesc furtune de frana cu tresa metalica ? La Timisoara nu mai lucreaza HEL pana in ianuarie. Cel din imagine imi trebuie. Editat Octombrie 13, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Pai sunt pe ebay kituri complete, la preturi asemanatoare/rezonabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 (editat) Este ceva solutie speciala, la spray, pentru problema ta. Nu am incercat-o niciodata, dar exista. Ii zice "tar removal" La partea cu roata si cu scutul, la ce te referi mai exact? Ca atinge aripa sau ce? Ca scut inseamna carena aia mica de jos, ce leaga carenele mari intre ele. Mersi pt sfatul cu tar removal. Legat de roata, dupa ce am luat groapa, cauciucul imi atingea direct de scut (plasticul negru de sub motor ). Practic s-a blocat blocat amortizorul central. L-au desfacut niste baieti la un service si mi-au spus ca are cursa blocata, nu mai merge mai mult de 2 3 milimetri. Este posibil sa fi intrat asfalt pe langa semering sau e pur si simplu o coincidenta? Precizez ca dupa ce am luat asfaltul am mai mers vreo 6 zile si inca vreo 2500 km si prin soare si prin ploaie torentiala. I-am rugat pe baieti sa-l desfaca si sa-mi dea un verdict. Sa vedem ce o sa fie. Sincer sunt afon in materie, nici macar nu stiu ce sa caut pe ebay in cazul in care piesa actuala e dauna totala. Editat Octombrie 13, 2014 de 1ntruder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.