Sari la conținut

Postări Recomandate

Ca tot se discuta despre mansoane, yo mi-am luat ptr bivol asa ceva - nu pentru ca erau tocite ci pentru ca eram obisnuit de la cealalta mobra cu mansoanele un pic mai groase, ma dureau degetele si carpienele dupa o zi pe bembeu. acum e OK, nu afecteaza in nici un fel incalzirea din manson (adica nu-s facute dintr-un cauciuc izolant) si cica mai reduc si din vibratii dar nu as putea spune daca o fac sau nu ca GTu nu vibreaza ca SVu :)

cum e cu spuma aia cand se imbiba cu apa?

am avut pe alt motor niste manere dintr-o spuma (nu stiu daca-s la fel cu astea ca nu le-am vazut) si dupa o vizita la spalatorie sau o ploaie mai serioasa se imbibau cu apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu prea sta apa in ele, zici ca-s dintr-o spuma aerata, uscandu-se repede, sunt multumit de ele, singura intrebare e durabilitatea, cat de mult o sa tina; dar avand in vedere ca nu-s o avere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"l.u.v"- din experienta eu nu mai folosesc scuipinol la inlocuire mansoanelor de ceva vreme. Am descoperit secretul si este de nota :10:. Gel pentru contact sexual.

Iti permite sa pozitionezi usor mansoanele, este pe baza de apa si se usuca repede, nu lipeste. Efect garantat ca si in cazul scuipinolului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am link la un tutorial video de inlocuire. Daca vrei, zi si ti'l dau.

In alta ordine de idei, eu recomand, ca si in turorial, in loc de gel (:D) sau scuipinol, fixativ de par. Aluneca cand e umed si se lipeste beton cand se usuca.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca folosesti fixativ se lipesc de mansoane si probleme apar la urmatoarea inlocuire, cind nu le vei putea da jos..

Ai si tu dreptate. Insa cand/daca iti intra sub ele umezeala/mizerie sa nu te trezesti ca intorci doar mansonul...de aia eu as merge pe fixativ care si lipeste si cu siguranta nu e atat de puternic la lipiciul din fabrica.

» Post actualizat in 24 Oct 2014 10:20

@banditu' rosu: uite un link la repezeala de pe adv rider legat de inlocuirea mansoanelor. E bine documentat cu poze; in felul asta vei sti deja cum arata firele alea de la incalzire.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=90799

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Vad ca ati avut voi inspiratie cu fixativul.

Eu am mers pe locica practicii si a functionat de fiecare data.

Exemplificare:

-nu se rasucesc

-poti sa te ridici in ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, cochetez cu ideea de a-mi lua un R1150rt de ceva vreme. Am găsit pe net câteva oferte interesante, problema a apărut in momentul in care am discutat telefonic cu unul dintre vânzători. Mi-a pus o întrebare care mi-a devastat tot universul: ce înălțime am??? La răspunsul meu de1,75 mi-a zis sa uit de rt...chiar asa de înalte sunt? Citisem undeva ca standardul este de 800 mm iar lowseat pe la 780...as dori daca se poate părerea posesorilor , referitoare la modul in care au reușit sa se adaptezla Înălțimea motocicletei sau a modului in care poate fi lăsată mai jos seaua ...sau stiu si eu , soluții care au funcționare pentru alții. Ma refer la bmw r1150rt 2001-2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta cu inaltimea este poveste, totul tine de tehnica.

Fostul propietar al mobrei mele avea 167 cm si mergea pe LT de nu avea aer. Si LT-ul are 100 kg peste RT!

La 175 ai sa te simti foarte bine pe el, cunosc multi propietari cu inaltimea asta si niciunul nu se plange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k, multumesc pentru feedback...poate nu am reusit sa ma fac prea bine inteles...ma refeream la pozitia in stationare, cand esti obligat sa stai la un semafor , in traffic , sa urci o bordure...acolo imi fac problem sa nu o trantesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Sunt nou si fericit posesor de 1100 RT. Am inceput sa verific un pic mobra si am constatat ca senzorul ABS fata era foarte apropiat de coroana de pe disc chiar a fost putin atins(distanta 0.15-0.2mm). Este vreo problema daca am pus cite o saiba din comert bricolaj,ca sa pot obtine distanta normala de 0.5mm?? De unde pot lua din Romania saibe distantier originale ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, domnilor colegi,

Va rog frumos: caut inaltatoare de ghidon pentru al meu R1100S.

 

post-882-0-52993000-1414682279_thumb.jpg

 

Cine stie, are sau poate face asa ceva?

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Ce parere aveti de motoarele politistilor din Germania si Olanda - au revizii si reparatii de calitate ?

Intreb pentru ca am gasit un 1100 RS din 2000 si are in jur de 90.000 km . Sunt fiabile aceste motociclete ? La acest numar de kilometri pot sa ma astept sa bag bani in ea inca o data valoarea ei ?

Cum se manevreaza in oras acest model ?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...