Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Cui ti-l cumpara, zii ca am eu sa ii donez un buton dinala rosu de la avariile de pe ghidonul stang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Multumesc Dan Cata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 La mine vine. Adjudecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 10, 2016 Admin Share Postat Ianuarie 10, 2016 Bravo domnule, sa te bucurui de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) Lauda de sine Editat Ianuarie 11, 2016 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Bravo .oricine rezista atit pe mobra in ro merita o statutuie nu o hirtie.unde a fost din toata tura cel mai urit de mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 de departe, cel mai urat a fost pe autostrada. nimeni nu mergea cu 130-140. Toti cu 90 sau cu cat baga. Si e foarte monoton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Da ,asta asa e .toti urla la tv ca vor autostrazi iar odata ce au intrat pe una merg la consum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Bravo ... cine rezista atit pe mobra in ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Unde recomanda baietii schimbul de gume? Ma intereseaza un loc de unde sa le cumpar dar sa le si montez...un loc unde cuplul de strangere, protectia jantelor si echilibratul sa nu fie subiecte tabu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Am gumele cumparate, dejantate/incaltate mecanic si echilibrate dinamic la Tibi - Mototehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Eu pun de ceva vreme la anvelopemoto.eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Da ,asta asa e .toti urla la tv ca vor autostrazi iar odata ce au intrat pe una merg la consum . Si eu tot la consum merg. Cu masina nu sar de 100, cu motorul nu cobor sub 140. Ideea e ca, cu cat mai multe autostrazi, cu atat mai multi gospodari vor merge pe ele si-mi raman mie nationalele libere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Diagnoza moto BMW-zona Buzau tel: 0726.289889 Salut! Faceți doar diagnoză, sau și diverse reglaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) E iarna. Editat Ianuarie 21, 2016 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Klar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 are cineva montat semighidoane inaltate la k1200s? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 » Post actualizat in 28 Jan 2016 06:53 Man Breaks Solo Cannonball Motorcycle Record from LA to NYC in 38 Hours, 49 Minutes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Aspru recordul ala... 4550+ km in 38 de ore, pe autostrada de-aia prin preerie, cu morcov ca te opreste garda daca sari de 140... 38 de ore pe autostrada... cred ca acolo ajung dupa ce mor acei motociclisti care n-au schimbat uleiul la timp, dar au spalat motorul dupa fiecare iesire cat au fost in viata. si asta fac toata eternitatea: merg pe autostrada, pe ploaie de-aia marunta si rece, cu vant lateral in rafale. Si nu opresc niciodata. Si sunt in blugi si tricou, cu casca open face si ochelari fumurii inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brandam Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Salut.Sunt incepator si nu ma pricep la motoare.Ce anvelope imi recomandati pt. un 650f din 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Incearca aici /index.php?/forum/146-enduro-touring-adventure/ /index.php?/topic/268807-bmw-f650f700f800gsa/ /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 » Post actualizat in 28 Jan 2016 06:53 Man Breaks Solo Cannonball Motorcycle Record from LA to NYC in 38 Hours, 49 Minutes Stiai de Flexit? Sunt greu de gasit , s-au produs destul de putine . Dar foarte faine si destept facute . Suspensia pneumatica, o roata in axul longitudinal al atasului, portbagaj si cupola glisanta de policarbonat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brandam Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Merci Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 app de flexit, sunt niste tutoriale faine pe advrider.com despre cum sa-ti fabrici unul acasa. Aparent sunt mult mai simplu de facut ca unul traditional. iti faci o prindere de atas care se prinde pe burta motorului, in loc de scut, iar pivotii pe care prinzi atasul sunt fix in linie cu rotile, iar pivotul din fata e pus undeva la 5 cm mai sus decat cel din spate (ca sa "traga" de roata atasului in directia in care se inclina motorul). si fiind doar doua puncte de prindere, poti sa scapi mai usor cu suspensia atasului. » Post actualizat in 29 Jan 2016 09:51app de flexit, sunt niste tutoriale faine pe advrider.com despre cum sa-ti fabrici unul acasa. Aparent sunt mult mai simplu de facut ca unul traditional. iti faci o prindere de atas care se prinde pe burta motorului, in loc de scut, iar pivotii pe care prinzi atasul sunt fix in linie cu rotile, iar pivotul din fata e pus undeva la 5 cm mai sus decat cel din spate (ca sa "traga" de roata atasului in directia in care se inclina motorul). si fiind doar doua puncte de prindere, poti sa scapi mai usor cu suspensia atasului. (atasul oricum va "bascula" liber pe gropi si damburi, cu impact minim asupra motorului) dezavantajele ar fi ca pierzi din garda la sol in cazul GS-urilor si R-urilor si trebuie sa tai din carenele de pe burta in cazul RT-urilor&family. na ca m-am scremut putintel si am gasit si linkul http://advrider.com/index.php?threads/homebuild-leaning-sidecar.836987/ In prima parte povesteste omul cum a fabricat atas leaner pt un GSX1100, iar pe final trece deja la un K100. Rezultatele sunt faine. Amu', partea de (cuvant urat): eu mi-am batut capul vreo 3 ani sa combin un atas pe o motocicleta. Beleaua e ca, in romania nu exista o metodologie de omologare a unui atas pe o motocicleta. Prin urmare, orice tentativa de a pune un atas pe un bemveu (ca sa limitam discutia) va fi supusa unei omologari individuale la RAR Bucuresti (ca in judete nici macar nu-si pun problema sa te bage in seama pe un asemenea subiect), iar noua masinarie rezultata va fi incadrata intr-o categorie speciala. Cu alte cuvinte, o data ce ai pus un atas pe motoreta, ramai cu el acolo pe vecie. Ca sa-l dai jos, va trebui sa reomologhezi etc. Si toata tevatura costa cat nu face. Ce n-am studiat inca: definitia remorcii moto, pe legislatia romaneasca. Acum fac speculatie pura (a se citi: bat campii)1) Remorca pt motocicleta, care e mentionata in legislatie, are nevoie de numar de inmatriculare si de asigurare ca orice alta remorca? Remorca pt motocicleta are nevoie de omologare speciala RAR? Este supusa inspectiei periodice? 2) Prinderea remorcii trebuie sa fie neaparat pozitionata in spatele axei spate a vehiculului tractor? 3) Remorca trebuie sa circule neaparat in spatele axei spate a vehiculului tractor, sau poate sta in in alta pozitie relativ la acesta? De ex. in lateral sau in fata Daca cele de mai sus nu sunt neaparat necesare, un asemenea atas poate fi considerat remorca. Pivotii de prindere ai atasului pot fi prevazuti cu sistem de eliberare rapida (daca stau sa ma gandesc, ar putea fi chiar carlige de remorca standard, cu biluta la capat, iar prinderea de pe atas ar putea fi luata de pe o remorca auto). Problema ar fi ca in remorca nu pot fi transportate persoane. Iar in cazul meu particular, care vreau sa-mi car copilul in atas, un asemenea apendice la motocicleta ar fi total inutil si indezirabil.In fine. Mai dati si voi din casa. Eu am aruncat manusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.