Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo ... cine rezista atit pe mobra in ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde recomanda baietii schimbul de gume?

Ma intereseaza un loc de unde sa le cumpar dar sa le si montez...un loc unde cuplul de strangere, protectia jantelor si echilibratul sa nu fie subiecte tabu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asta asa e .toti urla la tv ca vor autostrazi iar odata ce au intrat pe una merg la consum .

Si eu tot la consum merg. Cu masina nu sar de 100, cu motorul nu cobor sub 140.

 

Ideea e ca, cu cat mai multe autostrazi, cu atat mai multi gospodari vor merge pe ele si-mi raman mie nationalele libere :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aspru recordul ala... 4550+ km in 38 de ore, pe autostrada de-aia prin preerie, cu morcov ca te opreste garda daca sari de 140... 38 de ore pe autostrada... cred ca acolo ajung dupa ce mor acei motociclisti care n-au schimbat uleiul la timp, dar au spalat motorul dupa fiecare iesire cat au fost in viata. si asta fac toata eternitatea: merg pe autostrada, pe ploaie de-aia marunta si rece, cu vant lateral in rafale. Si nu opresc niciodata. Si sunt in blugi si tricou, cu casca open face si ochelari fumurii inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Stiai de Flexit? Sunt greu de gasit , s-au produs destul de putine . Dar foarte faine si destept facute . Suspensia pneumatica, o roata in axul longitudinal al atasului, portbagaj si cupola glisanta de policarbonat .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

app de flexit, sunt niste tutoriale faine pe advrider.com despre cum sa-ti fabrici unul acasa. Aparent sunt mult mai simplu de facut ca unul traditional.

 

iti faci o prindere de atas care se prinde pe burta motorului, in loc de scut, iar pivotii pe care prinzi atasul sunt fix in linie cu rotile, iar pivotul din fata e pus undeva la 5 cm mai sus decat cel din spate (ca sa "traga" de roata atasului in directia in care se inclina motorul). si fiind doar doua puncte de prindere, poti sa scapi mai usor cu suspensia atasului.


» Post actualizat in 29 Jan 2016 09:51

app de flexit, sunt niste tutoriale faine pe advrider.com despre cum sa-ti fabrici unul acasa. Aparent sunt mult mai simplu de facut ca unul traditional.

 

iti faci o prindere de atas care se prinde pe burta motorului, in loc de scut, iar pivotii pe care prinzi atasul sunt fix in linie cu rotile, iar pivotul din fata e pus undeva la 5 cm mai sus decat cel din spate (ca sa "traga" de roata atasului in directia in care se inclina motorul). si fiind doar doua puncte de prindere, poti sa scapi mai usor cu suspensia atasului. (atasul oricum va "bascula" liber pe gropi si damburi, cu impact minim asupra motorului)

 

dezavantajele ar fi ca pierzi din garda la sol in cazul GS-urilor si R-urilor si trebuie sa tai din carenele de pe burta in cazul RT-urilor&family.

 

na ca m-am scremut putintel si am gasit si linkul :) http://advrider.com/index.php?threads/homebuild-leaning-sidecar.836987/

 

In prima parte povesteste omul cum a fabricat atas leaner pt un GSX1100, iar pe final trece deja la un K100. Rezultatele sunt faine.

 

Amu', partea de (cuvant urat): eu mi-am batut capul vreo 3 ani sa combin un atas pe o motocicleta. Beleaua e ca, in romania nu exista o metodologie de omologare a unui atas pe o motocicleta. Prin urmare, orice tentativa de a pune un atas pe un bemveu (ca sa limitam discutia) va fi supusa unei omologari individuale la RAR Bucuresti (ca in judete nici macar nu-si pun problema sa te bage in seama pe un asemenea subiect), iar noua masinarie rezultata va fi incadrata intr-o categorie speciala. Cu alte cuvinte, o data ce ai pus un atas pe motoreta, ramai cu el acolo pe vecie. Ca sa-l dai jos, va trebui sa reomologhezi etc. Si toata tevatura costa cat nu face.

Ce n-am studiat inca: definitia remorcii moto, pe legislatia romaneasca. Acum fac speculatie pura (a se citi: bat campii)
1) Remorca pt motocicleta, care e mentionata in legislatie, are nevoie de numar de inmatriculare si de asigurare ca orice alta remorca? Remorca pt motocicleta are nevoie de omologare speciala RAR? Este supusa inspectiei periodice?

2) Prinderea remorcii trebuie sa fie neaparat pozitionata in spatele axei spate a vehiculului tractor?

3) Remorca trebuie sa circule neaparat in spatele axei spate a vehiculului tractor, sau poate sta in in alta pozitie relativ la acesta? De ex. in lateral sau in fata

 

Daca cele de mai sus nu sunt neaparat necesare, un asemenea atas poate fi considerat remorca. Pivotii de prindere ai atasului pot fi prevazuti cu sistem de eliberare rapida (daca stau sa ma gandesc, ar putea fi chiar carlige de remorca standard, cu biluta la capat, iar prinderea de pe atas ar putea fi luata de pe o remorca auto). Problema ar fi ca in remorca nu pot fi transportate persoane. Iar in cazul meu particular, care vreau sa-mi car copilul in atas, un asemenea apendice la motocicleta ar fi total inutil si indezirabil.

In fine. Mai dati si voi din casa. Eu am aruncat manusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...