Sari la conținut

Postări Recomandate

trebuie sa fie dedicata motocicletei tale. O toba pusa " romaneste" iti influienteaza xaracteristicile si performantele motorului in sens negativ.

Valabil la orice marca.O evacuare mai permisiva,accelereaza admisia si procesele ce au loc in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scuze pentru raspunsul intarziat.

 

Ma gandeam ca doar topicul de bmw sa fie divizat in sub-topicuri, daca se modifica si restul vor fi multi utilizatori confuzi.

Eu le-as fi grupat pe categorii: 650/700/800, 1200 R/RT, 1200GS/GSA, 1100/1150, K1200/1300, k1600 pt doritori, S1000RR si variatia 1000XR.

 

Poate mai sunt si alte modele de interes, am scris ce mi-am adus aminte acum.

 

Incercam sa fiu constructiv, nu am certat pe nimeni. Doar am fost surprins/dezamagit de afirmatia adminului ca altii nu au topicuri separate. Deja ma gandeam ca imi trebuie urgent ochelari. :))) In rest, toate bune, mergem mai departe! :)

 

Astept informatii cu K-ul... poate ii trebuie un dop de pluta, desfacem o sampanie si isi revine! ;)

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza te rog. Cum poate o evacuare mai permisiva sa accelereze admisa :)

Cand am vrut sa-mi pun tobe "sport",am intrebat 3 mesteri(auto-moto,din care unul ce se ocupa cu performanta),care mi-au spus ca trebuie sa-mi schimb si filtrul de aer normal cu unul "sport".Asta daca vreau o echilibrare "in" cu "out",caci e important echilibrul acesta.Asta a fost concluzia lor!

Pe langa asta,mi s-a spus ca imi va creste si consumul nitel,dar asta e alta problema.

N-am studii in domeniu,asa ca am luat de bune sfaturile lor.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si i-ar trebui un traction control.

 

La ce motor are, TC este chiar binevenit. Presupunand ca are ABS, din cate stiu poti monta TC la service BMW Motorrad, pretul de care imi aduc aminte era in jur de 350€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detaliaza te rog. Cum poate o evacuare mai permisiva sa accelereze admisa :)

Am facut greseala de a face un schimb de toba normala cu una "sportiva"la o Yamaha Tricker ce am avut-o acum aproape 3 ani si mi-a crescut consumul cu 0,4-0,5 l/100 de km.Normal ca n-am schimbat filtrul de aer cu unul "sport" cand am schimbat tobele.

Apoi m-am adresat celor de meserie(am scris mai sus)care m-au lamurit.

Probabil ca e gresita exprimarea mea,Dane,nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca un necunoscator ce sunt in ceea ce priveste organizarea si logica unui forum....ar fi greu ca de exemplu din folderul "Motociclete de strada" sa te duci in alte foldere cu fiecare brand cunoscut, apoi in topicuri pe model (pentru a usura si structura mai usor) plus un topic general pentru informatii, noutati, intalniri etc pentru toti posesorii brand-ului respectiv?

 

Dupa parerea mea aveti dreptate cu discutia asta. Trebuie inteles insa ca la inceputul acestui forum (poate acum 10-11 ani?) motocicletele si motociclistii erau mult mai putine/putini, experienta detinatorilor acestui forum era alta. Iar structura pe care a plecat (impartirea pe categorii/tipuri de motociclete) poate ca nu a fost rea deloc la vremea aia si inca o perioada buna dupa aceea. Si uite asa probabil ca la inceput un topic al posesorilor de BMW era suficient.

 

Fenomenul insa s-a dezvoltat foarte mult, s-au diversificat modelele cumparate si subiectele discutate. Motiv pentru care si eu sunt clar de parere ca impartirea pe marci si apoi pe tipuri sau categorii principale de modele ar fi foarte binevenita. Problema e ca logica nu este aceeasi la toata lumea si implicit parerile diferite. Eu am atras atentia in cateva randuri ca nu este normal ca unul sa intrebe de un surubel sau cum face nu stiu ce manopera la o motocicleta de 20 de ani si in acelasi topic altii sa vorbeasca de chestii de ultima ora la cu totul alt tip de motocicleta, nu se mai intelege nimic.

 

Sa stiti totusi ca exista deja multe topicuri dedicate motocicletelor BMW, la cele enduro-touring cam toate modelele/generatiile au un topic, la super-sport exista topic pentru 1000RR si HP4 iar aici la cele de strada de asemenea sunt deja topicuri pentru mai multe game: pt seria F800, pt seria K1600, pt seria R1200, ar fi fost ideal sa avem si unul singur pt seria S1000 (fara RR, normal) dar aici cineva care se crede mare priceputa a insistat sa avem separat pentru 1000R si 1000XR ca vezi-Doamne sunt extrem de diferite (si F800R difera foarte mult de 800ST, inclusiv tipul transmisiei, si R1200R difera mult de RT sau ST dar era ilogic sa faci topic la fiecare).

Din pacate insa, nefiind impartite pe marci/tipuri ca sa stii excat unde sa cauti din start, si in acelasi timp existand topicurile pinned (iar celelalte daca nu sunt accesate mai recent devin greu de gasit) topicurile pe game nu au fost prea folosite. Si lumea posta tot pe acest topic.

 

Asadar, pentru ca nu putem muta muntii din loc, acum aveti ocazia si motivul sa faceti topic pentru K-urile moderne (incepand cu K1200S din 2004) unde sa discutati probelemle specifice, mai ales ca la modelele astea (mai ales la K1200) din pacate aveti ce discuta. Eu am vrut sa fac asta mai demult dar nu am vazut prea multi posesori activi. L-as numi "BMW seria K 1200/1300 S/R/GT (motor transversal)".

Am specificat "motor transversal" ca sa nu se amestece si cei din generatiile mai vechi cu K1200 RS/GT, desi poate multi nu realizeaza diferenta dar nu am alta idee.

 

/index.php?/topic/590630-bmw-k1600-gtgtl/

/index.php?/topic/696387-bmw-f800-r-s-st-gt/

/index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, daca iti aduci aminte, acu ceva vreme (cu ani in urma) am facut un poll in care am studiat fezabilitatea re-ordonarii topicelor. Acolo lumea a sumarizat ca NU are sens o asemenea miscare.

 

Ceea ce vrei tu are sens pe un forum cu trafic foarte mare, de genul a zecilor de mii de useri zilnic (advrider de ex). Aici la noi suntem putin mai multi decat cativa, deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept informatii cu K-ul... poate ii trebuie un dop de pluta, desfacem o sampanie si isi revine!

Atat!! :)

 

 

:cheers:

 

 

Ca sa exagerez o idee: "daca suntem putini nu tre' sa ne zbatem in mizerie". :)

Lasand gluma, clar lucrurile se pot imbunatati foarte mult.

Nu stiu insa ce presupune acest lucru pentru cei ce administreaza acest forum, cu siguranta le suntem recunoscatori oricum.

Organizarea mi se pare nitel haotica prin comparatie cu ce e pe-afara....dar probabil ca si partea financiara isi spune cuvantul.

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dupa cum spunea KHK mai sus, exista topicuri pentru clasele 800, 1600, rt1100, 1000rr, etc/etc. Problema vine nu de la inexistenta topicurilor, ci de la faptul ca posesorii inscrisi sau activi cu asemenea modele sunt extreme de rari! Uitati-va la cei cu 1600 sau 800 si vedeti cate replici si pagini exista acolo! De exemplu pentru cei cu RT1200 sunt adunate abia 5 pagini in 4 ani! Si 1200RT sunt infinit mai multe decat 1200/1300GT! Credeti ca daca ati face topic despre K1200/1300 o sa fiti mai multi de 4/5 maxim? Si chiar daca o sa fiti 50 (cifra este mult exagerata, evident, nu cred ca sunt atatia in Romania, nu pe forum!) , credeti ca o sa scrieti intr-atat incat sa umpleti pagini in fiecare zi in asa fel inca topicul vostru sa ramana mereu sus?

Probabil ca se face confuzie intre un topic normal si unul pinned, dar un topic nu poate fi facut pinned doar daca are 5 posesori si 3 pagini cu 47 replici! Uitati-va la topicurile pinned si o sa vedeti ca sunt facute cele cu mii si zeci de mii de replici si sute de mii de vizionari! Nu inteleg de ce nu v-ati facut pana acuma topic cu modelul vostru, nu va pune nimeni bete in roate, oricine poate deschide orice topic doreste!

Pentru ce doriti voi ar fi necesar un forum monomarca, dar nici acela nu ar supravietui tocmai din lipsa posesorilor.

 

Evident, este mai la indemana sa arunci o ironie cu - vezi Doamne - sunt dezamagit (desi habar nu ai de ce, avand in vedere ca-ti poti face topic singur!) decat sa dai un PM sau sa deschizi un topic cu ce te doare pe sectiunea "administratie" !

 

In speranta ca am lamurit lucrurile si in cazul ca mai este ceva de discutat vis/a/vis de acest subiect va rog sa urmati caile indicate mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spunea KHK mai sus, exista topicuri pentru clasele 800, 1600, rt1100, 1000rr, etc/etc. Problema vine nu de la inexistenta topicurilor, ci de la faptul ca posesorii inscrisi sau activi cu asemenea modele sunt extreme de rari! Uitati-va la cei cu 1600 sau 800 si vedeti cate replici si pagini exista acolo!

si de multe ori in loc sa posteze pe topicul lor, posteaza tot aici la posesorii de bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut greseala de a face un schimb de toba normala cu una "sportiva"la o Yamaha Tricker ce am avut-o acum aproape 3 ani si mi-a crescut consumul cu 0,4-0,5 l/100 de km.Normal ca n-am schimbat filtrul de aer cu unul "sport" cand am schimbat tobele.

Apoi m-am adresat celor de meserie(am scris mai sus)care m-au lamurit.

Probabil ca e gresita exprimarea mea,Dane,nimic mai mult.

...si ca sa fie ca la carte, ar trebui si remapat pt noua toba !

» Post actualizat in 13 Oct 2015 14:20

Corect, daca le convine nu se pune!

Oricum, nimeni nu imi amintesc sa fi ramas fara raspuns daca a intrebat pe topic generalist BMW ceva legat de un model mai rar.

...si atata timp cat se numeste"Grupul posesorilor de BMW" pot scrie toti, de la scuter la 1600 ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine "aniversez" o luna de cand am mobra in service la Bavaria.

Ma gandesc sa organizez acolo o masa, un gratar cu mici, ceva de baut si un tort....ca doar aniversarea e aniversare.

Va bagati?...ca sa stiu ce cantitate de haleala si beutura aduc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine "aniversez" o luna de cand am mobra in service la Bavaria.

Ma gandesc sa organizez acolo o masa, un gratar cu mici, ceva de baut si un tort....ca doar aniversarea e aniversare.

Va bagati?...ca sa stiu ce cantitate de haleala si beutura aduc.

SUPER !!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine "aniversez" o luna de cand am mobra in service la Bavaria.

Ma gandesc sa organizez acolo o masa, un gratar cu mici, ceva de baut si un tort....ca doar aniversarea e aniversare.

Va bagati?...ca sa stiu ce cantitate de haleala si beutura aduc.

:mexicanwave:

raman fara gume (Michelin PRIVGT - nimic de reprosat, au fost magistrale ptr 19000Km, tot d-astea iau) ca m-as baga si yo la un mic si-o cola, cu ocazia asta mi-as lua si yo bilet de ordine ptr flansa spate :D!

 

p.s. pacat ca e tot acolo... :(

 

p.p.s. - legat de subiectul ptr un topic dedicat K1200/1300 R/S/GT, cred ca e inutil, suntem aici, prezenti pe forumu romanesc, posesori cat sa-i numeri pe degetele de la 2 maini; este drept ca nu prea avem nimic in comun cu "Boxerele", dar daca sunt probleme, e bine ca este totusi un thread unde se raspunde destul de rapid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit ca se practica la bmw sa tina auto/moto mult in service. Am o cunostinta cu un X5. Sta de cateva saptamani. I-au dat masina la schimb (nu e bmw) si i-au zis: "nu te priveste cat sta X5 in service. Nu iti impunem limita de km. Te anuntam cand e gata!"

 

Daca prinzi un an, eu zic sa faci direct cu lumanari si coliva! Dar sper sa nu fie cazul! (fingers crossed)

 

Ia partea buna a lucrurilor: macar ti-o tin peste iarna, cazare gratuita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma intreb oare de dureaza atit ,pentru ca morbrele de la militie sunt la bardac si toate celelalte din bucuresti sunt la mototehnica. Cred ca au vreun campionat de table au sah in service!!!!!!

ASA E ! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana:

 

Nu....nu s-a rezolvat...cel putin nu cum era "normal".

Cica piese comandate, cica unele nu au sosit, cica nu se stie cand vor sosi, cica nu se stie daca buba e de acolo dar trebuie luat pas cu pas cu pas cu pas.

Asadar, de aniversare, m-am dus la ei dis-de-dimineata cu decizia de a pune punct cancerului si cu 2 alternative - pana la sfarsitul zilei fie plec cu banii inapoiati fie plec cu alta mobra.

Mi-au facut o reducere la un alt K, un K1300R tot second, din 2011 cu 5600 km la bord dar si cu alte bunătațiuri dintre care: cuic șiftăr, controlu' stabilitații, compiutăr de bord, senzori presiune roți....

Evident, a durut si mana bagata adanc in buzunare, din nou.

 

Pot spune insa ca sunt extraordinar de incantat, este cu totul o alta mobra.

 

Pilde:

1. Nu fiti prosti ca mine, cascatii ochii bine! (na ca si rimeaza :))

2. Fereasca sfantu' sa ni se strice bemveurile. Daca totusi se strica, e mai simplu sa luam altele decat sa le reparam.

 

Cele bune!

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...