Aleko Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 salsunt de acord cu ideea ca drumurile de afara nu se compara cu ale noastre dar de ce mama dracului scrie nemtul in cartea de service revizie/inspectie anuala sau la 10000 km ma mananca pe mine in poponeata sa pun ulei de ala ...de ala de ala cand l bavaria gasesc ulei cu poza motorului boxer pe flacon DECI ............... 1. de ce as face schimb la 5000 - 6000 km cand in carte scrie 10000 2. de ce sa pun uleui auto cand amulei de moto 1. Neamtul vrea sa faca si el bani adevarati in perioada de post-garantie, mai ales ca riscurile sunt mici sa-si strice imaginea. Stie ca motoarele pe care le-a facut sunt bune din proiectare si nu prea au puncte slabe. Dar vrea si el sa schimbe lanturile alea mai des poate sa faca si o segmentare, sa schimbe niste cuzineti, sa puna alte supape. Si asta din ce in ce mai des fiindca motorul se capitoneaza de "ciuma neagra" de la uleiul mineral schimbat la 10 000km. Un ulei mineral nu are ce cauta intr-un motor cu variatii mari de temperatura 10 000 km. 2. pune ulei moto care are singurul avantaj ca nu incurca functionarea ambreiajului umed, ceea ce nu ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Inca ceva, In poza asta, apare ca ar fi ceva capacel acolo, la mine nu am nimic, nici in stanga nici in dreapta; daca pornesc motorul si pun degetul acolo, vad ca trage aer; ce reprezinta? ar trebui sa pun ceva acolo ca sa obturez acele orificii? ce se intampla daca nu o fac? la voi cum e? Cele bune. ...da, cele 2 orificii sunt pentru echilibrarea vacuumetrica a carburatoarelor si cind nu sunt folosite ca atare trebuie astupate cumva!..toti avem asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Deci sa inteleg ca la toti care aveti boxer BMW vi-s acoperite alea cu capacele de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 NU. toate motoretele care au cel putin 2 cilindrii au asa ceva. sunt niste orificii care din fabrica au niste capace, acele capace se dau jos cand se pune furtunul de la vacuumetru pentru balansarea clapetei...unele au suruburi, daqr nu conteaza. totul este sa fie astupate, caci altfel iti merge d-ampulea, sau iti consuma mult. DECI...ASTUPA GAURILE ALEA. poti sa le astupi cu o bucata de furtun care intr-un capat l-ai incalzit cu o bricheta, si apoi il turtesti ca sa se inchida un capat... sa ne spui cum iti merge dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Fratilor, mi-am luat si eu un BMW K1100 LT si am niste intrebari (nu de alta da e cam greu sa citesti 90 de pagini de forum) : 1. Ce ulei se foloseste pe motor. Acum cica are in el Ipone (nu am auzit in viata mea de asa ceva) si niste Dura Lube. 2. Ce efect are Dura Lube asupra motorului, opiniile sunt impartite si vreau sa stiu daca a mai facut cineva experiementu asta ... 3. Cine are o cheie de filtru ca as vrea sa schimb uleiu si filtrele ca sa fiu eu cu constiinta impacata ? 4. De unde pot sa cumpar ulei si filtre (ulei si aer) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 duralube nu are ce sa strice, ci in cel mai rau caz sa dai banii degeaba cheie cred ca gasesti pe louis, ulei iti trebuie 20w50. ulei de masina din cate stiu eu, caci ai cutia de viteze separata, si filtru posibil sa gasesti echivalente la un magazin de piese auto import. daca nu, tot pe louis. fa rost de manual mai bine. o sa incerc si eu la a mea cu ulei de masina. sunt curios daca patineaza ambreiajul...deh...japoneza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 4. De unde pot sa cumpar ulei si filtre (ulei si aer) ? De pe Louis am luat cheia de filtru de ulei; filtrul l-am luat de la un magazin moto din Cluj, dar gasesti si pe Louis filtre, atat de ulei cat si de aer. Am pus capacele pe cele 2 orificii, si acum sincer nu mi se pare ca merge mai altfel, poate la consum, oi vedea... De asemenea, am gasit pe net ASTA, is o gramada de lucruri despre oilheads. Cele bune!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 o sa incerc si eu la a mea cu ulei de masina. sunt curios daca patineaza ambreiajul...deh...japoneza... ...nu incerca, sigur patineaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alp Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut, sunt si eu relativ noul proprietar (1500 km) a unei superbe F650 ST. Caut carte service in limba engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 uelcom tu da clab. astept ploaia sa ies in probe cu noul ulei de masina. initial am incercat un burn-out, si vroia sa faca...dar astept sa vad cum se comporta cand se incinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut, sunt si eu relativ noul proprietar (1500 km) a unei superbe F650 ST. Caut carte service in limba engleza. Am io ceva manuale de bmw , da-mi un add pe mess si ti-l trimit : marius_imv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salut, sunt si eu relativ noul proprietar (1500 km) a unei superbe F650 ST. Caut carte service in limba engleza. Salut, eu tot cu ST sunt, ca-s mai mic de staura. Manual de F clasic in engleza in format digital eu nu am reusuit sa gasesc. Daca gasesti da-mi de stire. Oricum, urmareste topicul asta ca sper sa termin cat de curand /index.php?...214818&st=0 Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Astept deznodamantul cu tiuitul la pompa de benzina, si la mine se aude, mai nou, inainte nu aveam probleme; Acum cateva zile am intalnit un tip care mergea pe un K75 si l-am intrebat daca e normal sau nu tiuitul ala de la pompa.... Avea vreo 75.000km parca si la fel ii tiuia pompa ...poate un pic mai incet decat la mine. Din ceea ce stie el, cica ar fi normal sa tiuie un pic, sa nu imi fac probleme.....totusi eu voi apela la un electrician ca sa imi verifice instalatia electrica si eventual sa-si spuna parerea in legatura cu pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 ...nu incerca, sigur patineaza! he-he...nu patineaza. nu are nici pe dracu'....momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alp Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Mersi pt. link, usor-usor le salvez si o sa listez jpegurile. si eu eram sa cumpar de pe net cartea, m-am acrit de cautari ...ai 2 beri de la mine .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) Acum cateva zile am intalnit un tip care mergea pe un K75 si l-am intrebat daca e normal sau nu tiuitul ala de la pompa....Avea vreo 75.000km parca si la fel ii tiuia pompa ...poate un pic mai incet decat la mine. Din ceea ce stie el, cica ar fi normal sa tiuie un pic, sa nu imi fac probleme..... Da, da ideea ii ca de cand l-am primit nu se auzea nimc, primii 4000 km, abia apoi o inceput... Si daca ii sa te gandesti ca s-a infundat filtrul de benzina, se infunda treptat si nu brusc... Chiar nu imi explic de ce se aude... totusi eu voi apela la un electrician ca sa imi verifice instalatia electrica si eventual sa-si spuna parerea in legatura cu pompa La cata documentatie este la R11xxGS eu zic ca mai bine te apuci tu sa te uiti; mesterul nu o sa aiba niciodata timpul pe care il ai tu, el are de repartat multe motoare, in graba, nu o sa aiba timp de migalit la el ca si tine; Cele bune. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Bagati un ochi si AICI cand aveti timp. Cele bune. Editat Iunie 23, 2008 de Dan Cãta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 dap. conteaza. este vorba in primul rand de vascozitate. pune-i ce trebuie in cutie. la motor un 20w-50 este suficient. asta zic eu. sa vedem ce zic si altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CC RIDER Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 imi place topiku' asta:D.. Incepatoare fiind m am gandit ca e unul din modelele care permite sa nu ti rupi capu' la prima greseala.. F650 CS.. imi iubesc bembeu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns. ..chestia cu ceasul este cel putin dubioasa!...nu am mai auzit asa ceva!...dosareleX!!.. ...in cutie se baga ulei de cutie manuala(nu automata)80w-90...in cardan se baga ulei de cardan 80w-90!...desi au aceleasi valori sunt diferite prin continut!..daca cauti castrol ai sa vezi poze pe flacon cu o cutie sau un grup cardanic!...schimba-l la fiecare10.000km sau 1 data pe an! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 imi place topiku' asta:D.. Incepatoare fiind m am gandit ca e unul din modelele care permite sa nu ti rupi capu' la prima greseala.. F650 CS.. imi iubesc bembeu' uelcam, dar din respect ptr toata lumea completeaza-ti cat mai complet profilul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dBg Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 salutare la toata lumea! va rog ajutati-ma si pe mine ,ca nu pot sa ma decid . Vreau sa-mi iau si eu un BMW (ca am implinit de curand un sfert de secol , si asa se cade ) Imi plac tare mult doua modele , R1100S si R 1150R (negru) dar cum v-am spus nu pot sa ma decid. Am citit (cat am putut cu engleza mea din generala ) cate una alta si pe alte site-uri ,da' mare lucru' n-am clarificat . Asa ca orice informatie e binevenita , diferentele dintre generatii(in special la r1100s , care se fabrica din '98 cred) ,intretinere, daca au ceva probleme specifice(pt ca am citit pe un site de un R 1150 r din 2004 ,cred,care ba consuma ulei la greu, ba se oprea cand iti era lumea mai draga sau nu pornea...,dar am indoieli cu privire la obiectivitatea site-ului sau publicatiei, care era cam pro Japan ). Dupa cum am spus , orice-i binevenit . Va multumesc si numai bine la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns. Depinde cati km are motorul; referitor la "bataie", zic ca is intinzatoarele de lant, is slabe si se duc repede; partea buna ii ca poti scapa ieftun; da-mi pm si o sa iti trimit documentatie despre ce/cum sa rezolvi problema. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 salutare la toata lumea! va rog ajutati-ma si pe mine ,ca nu pot sa ma decid . Vreau sa-mi iau si eu un BMW (ca am implinit de curand un sfert de secol , si asa se cade ) Imi plac tare mult doua modele , R1100S si R 1150R (negru) dar cum v-am spus nu pot sa ma decid. Am citit (cat am putut cu engleza mea din generala ) cate una alta si pe alte site-uri ,da' mare lucru' n-am clarificat . Asa ca orice informatie e binevenita , diferentele dintre generatii(in special la r1100s , care se fabrica din '98 cred) ,intretinere, daca au ceva probleme specifice(pt ca am citit pe un site de un R 1150 r din 2004 ,cred,care ba consuma ulei la greu, ba se oprea cand iti era lumea mai draga sau nu pornea...,dar am indoieli cu privire la obiectivitatea site-ului sau publicatiei, care era cam pro Japan ). Dupa cum am spus , orice-i binevenit . Va multumesc si numai bine la toata lumea ...la bmw fiecare model este creat cu un anumit scop si se adreseaza unei anumite grupe de consumatori!...r1100s este "sport" sau cit poate fi sport un model cit un balaur de mare!...r1150r este un naked care in oras te frige la picioare dar daca il iei sa-l vezi la drum, e aproape perfect!...tu gindeste-te bine ce-ti doresti si la ce vrei sa-l folosesti in majoritatea timpului si atunci i-ti va aparea si modelul potrivit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dBg Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 eu din cate am inteles ambele modele (r1100s si r1150r) pot fi folosite la orice , de la plimbari scurte la turul Europei. si in legatura cu orasul nu-i o problema ca stau langa Sighetu-Marmatie(frumos oras, mie-mi place, dar daca vii in viteza si n-apuci sa franezi.....ai trecut ), deci faza cu ''friptul'' la picioare pica , dar oricum o sa o iau in considerare pt ca dupa ce-mi iau BMW-u' presimt ca o sa merg in Sighet pe urmatoarea ruta: Satu-Mare - Baia-Mare - Sighet . eu voi merge cel mai mult pe distante relativ scurte ,in afara localitatilor in mare parte, si cateva drumuri de 6-700 km pe an, asta fiind partea utila ,ca partea placuta va fi probabil Garmisch ...si mai vad io. Eu am postat aici sa aflu mai multe despre diferentele dintre anii de fabricatie pt ca dupa cum am spus R1100s se fabrica de prin 98 si R1150r din 2000 cred, pt ca pretul difera (nu mult dar destul) de la un an la altul, cel putin asa am vazut in Germania anul trecut , deci daca nu sunt mari diferente care sa justifice suma in plus eu m-as multumi si cu un model din primii ani. Asa ca mai astept parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.