Sari la conținut

Postări Recomandate

daca ii scot filtrul si se aude la fel......cred ca voi cumpara o pompa de benzina ca sa nu risc sa se opreasca si sa fiu nevoit sa stau cu motorul in garaj

 

 

 

am incercat fara filtru de benzina si tiuitul tot se aude.....cred ca voi apela la cineva ca sa imi verifice instalatia electrica( ca sa nu fie alta problema) si cel mai probabil voi lua o pompa de benzina noua.

multumesc tuturor pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Am gasit site-ul ASTA , are o gramada de manuale inclusiv de BMW, sper sa va fie de ajutor, ii de la fratii nostrii rusi biggrin.gif

 

Astept deznodamantul cu tiuitul la pompa de benzina, si la mine se aude, mai nou, inainte nu aveam probleme;

 

D\Motorului meu i-a fost dat jos ABS-ul, daca careva citeste aici si cunoaste unul de cumparat, il rog sa dea PM; motorul este r1100gs, din '95

 

Cele bune!

 

 

 

 

Inca ceva,

 

In poza asta, apare ca ar fi ceva capacel acolo, la mine nu am nimic, nici in stanga nici in dreapta; daca pornesc motorul si pun degetul acolo, vad ca trage aer; ce reprezinta? ar trebui sa pun ceva acolo ca sa obturez acele orificii? ce se intampla daca nu o fac? la voi cum e? :cheers:

 

Cele bune.

post-22404-1213660797_thumb.jpg

Editat de Dan Cãta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

-module abs gasesti destule pe ebay.de,dar de pe la 450 euro in sus.

-acolo la drosselklappe trebuie sa ai un capacel de cauciuc,daca nu-l ai trage aer fals si motorul nu merge in firea lui.

gaseste pe undeva un capison de cauciuc si acopera orificiul,pe acolo se instaleaza furtunele vacuumatice pentru reglajul balansului..

chiar sunt curios cine a birjarit asa un bmw,ce idiot..de unde l-ai luat minarit asa?

luigi vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

sunt de acord cu ideea ca drumurile de afara nu se compara cu ale noastre

dar de ce mama dracului scrie nemtul in cartea de service

 

revizie/inspectie anuala sau la 10000 km

 

ma mananca pe mine in poponeata sa pun ulei de ala ...de ala de ala

 

cand l bavaria gasesc ulei cu poza motorului boxer pe flacon

DECI

...............

 

1. de ce as face schimb la 5000 - 6000 km cand in carte scrie 10000

2. de ce sa pun uleui auto cand amulei de moto

 

 

1. Neamtul vrea sa faca si el bani adevarati in perioada de post-garantie, mai ales ca riscurile sunt mici sa-si strice imaginea. Stie ca motoarele pe care le-a facut sunt bune din proiectare si nu prea au puncte slabe. Dar vrea si el sa schimbe lanturile alea mai des poate sa faca si o segmentare, sa schimbe niste cuzineti, sa puna alte supape. Si asta din ce in ce mai des fiindca motorul se capitoneaza de "ciuma neagra" de la uleiul mineral schimbat la 10 000km. Un ulei mineral nu are ce cauta intr-un motor cu variatii mari de temperatura 10 000 km.

2. pune ulei moto care are singurul avantaj ca nu incurca functionarea ambreiajului umed, ceea ce nu ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva, In poza asta, apare ca ar fi ceva capacel acolo, la mine nu am nimic, nici in stanga nici in dreapta; daca pornesc motorul si pun degetul acolo, vad ca trage aer; ce reprezinta? ar trebui sa pun ceva acolo ca sa obturez acele orificii? ce se intampla daca nu o fac? la voi cum e? :D

 

Cele bune.

...da, cele 2 orificii sunt pentru echilibrarea vacuumetrica a carburatoarelor si cind nu sunt folosite ca atare trebuie astupate cumva!..toti avem asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU. toate motoretele care au cel putin 2 cilindrii au asa ceva. sunt niste orificii care din fabrica au niste capace, acele capace se dau jos cand se pune furtunul de la vacuumetru pentru balansarea clapetei...unele au suruburi, daqr nu conteaza. totul este sa fie astupate, caci altfel iti merge d-ampulea, sau iti consuma mult.

 

DECI...ASTUPA GAURILE ALEA. poti sa le astupi cu o bucata de furtun care intr-un capat l-ai incalzit cu o bricheta, si apoi il turtesti ca sa se inchida un capat...

sa ne spui cum iti merge dupa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, mi-am luat si eu un BMW K1100 LT si am niste intrebari (nu de alta da e cam greu sa citesti 90 de pagini de forum) :

1. Ce ulei se foloseste pe motor. Acum cica are in el Ipone (nu am auzit in viata mea de asa ceva) si niste Dura Lube.

2. Ce efect are Dura Lube asupra motorului, opiniile sunt impartite si vreau sa stiu daca a mai facut cineva experiementu asta ...

3. Cine are o cheie de filtru ca as vrea sa schimb uleiu si filtrele ca sa fiu eu cu constiinta impacata ?

4. De unde pot sa cumpar ulei si filtre (ulei si aer) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duralube nu are ce sa strice, ci in cel mai rau caz sa dai banii degeaba

cheie cred ca gasesti pe louis, ulei iti trebuie 20w50. ulei de masina din cate stiu eu, caci ai cutia de viteze separata, si filtru posibil sa gasesti echivalente la un magazin de piese auto import. daca nu, tot pe louis.

fa rost de manual mai bine.

o sa incerc si eu la a mea cu ulei de masina. sunt curios daca patineaza ambreiajul...deh...japoneza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. De unde pot sa cumpar ulei si filtre (ulei si aer) ?

 

De pe Louis am luat cheia de filtru de ulei; filtrul l-am luat de la un magazin moto din Cluj, dar gasesti si pe Louis filtre, atat de ulei cat si de aer.

 

Am pus capacele pe cele 2 orificii, si acum sincer nu mi se pare ca merge mai altfel, poate la consum, oi vedea...

 

De asemenea, am gasit pe net ASTA, is o gramada de lucruri despre oilheads.

 

Cele bune!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc si eu la a mea cu ulei de masina. sunt curios daca patineaza ambreiajul...deh...japoneza...

...nu incerca, sigur patineaza! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uelcom tu da clab.

 

astept ploaia sa ies in probe cu noul ulei de masina. initial am incercat un burn-out, si vroia sa faca...dar astept sa vad cum se comporta cand se incinge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt si eu relativ noul proprietar (1500 km) a unei superbe F650 ST.

Caut carte service in limba engleza.

Am io ceva manuale de bmw , da-mi un add pe mess si ti-l trimit : marius_imv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt si eu relativ noul proprietar (1500 km) a unei superbe F650 ST.

Caut carte service in limba engleza.

Salut, eu tot cu ST sunt, ca-s mai mic de staura.

Manual de F clasic in engleza in format digital eu nu am reusuit sa gasesc. Daca gasesti da-mi de stire.

Oricum, urmareste topicul asta ca sper sa termin cat de curand

/index.php?...214818&st=0

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept deznodamantul cu tiuitul la pompa de benzina, si la mine se aude, mai nou, inainte nu aveam probleme;

Acum cateva zile am intalnit un tip care mergea pe un K75 si l-am intrebat daca e normal sau nu tiuitul ala de la pompa....

Avea vreo 75.000km parca si la fel ii tiuia pompa ...poate un pic mai incet decat la mine.

Din ceea ce stie el, cica ar fi normal sa tiuie un pic, sa nu imi fac probleme.....totusi eu voi apela la un electrician ca sa imi verifice instalatia electrica si eventual sa-si spuna parerea in legatura cu pompa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile am intalnit un tip care mergea pe un K75 si l-am intrebat daca e normal sau nu tiuitul ala de la pompa....

Avea vreo 75.000km parca si la fel ii tiuia pompa ...poate un pic mai incet decat la mine.

Din ceea ce stie el, cica ar fi normal sa tiuie un pic, sa nu imi fac probleme.....

 

Da, da ideea ii ca de cand l-am primit nu se auzea nimc, primii 4000 km, abia apoi o inceput... Si daca ii sa te gandesti ca s-a infundat filtrul de benzina, se infunda treptat si nu brusc... Chiar nu imi explic de ce se aude... :crack:

 

totusi eu voi apela la un electrician ca sa imi verifice instalatia electrica si eventual sa-si spuna parerea in legatura cu pompa

 

La cata documentatie este la R11xxGS eu zic ca mai bine te apuci tu sa te uiti; mesterul nu o sa aiba niciodata timpul pe care il ai tu, el are de repartat multe motoare, in graba, nu o sa aiba timp de migalit la el ca si tine;

 

Cele bune.

 

 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

Bagati un ochi si AICI cand aveti timp.

 

Cele bune.

Editat de Dan Cãta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap. conteaza. este vorba in primul rand de vascozitate. pune-i ce trebuie in cutie. la motor un 20w-50 este suficient. asta zic eu. sa vedem ce zic si altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,ma bucur ca am gasit topicul asta,mutle informatii f folositoare,felicitari ,am si eu de ceva timp un bmw 1150 gs si am 2 nelamuriri,prima mai neimportanta-de fiecare data cand sta peste noapte in garaj ceasul se deregleaza,dupa ce ies la drum dupa un timp se regleaza singur pe ora italiei,stie cineva cum face treaba asta si cum pot sa il setez pe ora romaniei? a doua nelamurire-totul functioneaza perfect dar dupa ce se incalzeste motorul schimbatul vitezelor este mai zgomotos si cand tin ambreajul tras se aude un zgomot ca de bataie usoara,lucruri care nu se intampla la rece sau putin caldut.uleiul din cutie si cel din cardan a fost schimbat dar spre deosebire de cel din motor la cel din cutie nu am fost atent la specificatiile tehnice,am luat motul pt cutie si apoi am vazut ca trebuie hypoid 80w90 gl5,nu stiu daca ce am pus era asa,credeti ca asta ar fi problema?multumesc pt raspuns.

..chestia cu ceasul este cel putin dubioasa!...nu am mai auzit asa ceva!...dosareleX!!.. :P

...in cutie se baga ulei de cutie manuala(nu automata)80w-90...in cardan se baga ulei de cardan 80w-90!...desi au aceleasi valori sunt diferite prin continut!..daca cauti castrol ai sa vezi poze pe flacon cu o cutie sau un grup cardanic!...schimba-l la fiecare10.000km sau 1 data pe an!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place topiku' asta:D..

Incepatoare fiind m am gandit ca e unul din modelele care permite sa nu ti rupi capu' la prima greseala.. F650 CS.. imi iubesc bembeu':P

uelcam, dar din respect ptr toata lumea completeaza-ti cat mai complet profilul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...