Sari la conținut

Postări Recomandate

Am citit postul tau si iti raspund. E un motor super daca vrei sa ai putere si cuplu impreuna cu protectie la vant sau vreme rea, manevrabil si sigur. Eu am 190cm/105kg si merge de zbarnaie. Parbrizul reglabil e excelent mai ales daca mergi cu altfel de casca decat integrala sau cand apar insectele zburatoare :)

Singura mea obiectie e saua care desi e reglabil e confortabil la ultima pozitie adica sus. In celelalte te arunca in fata la frane si sincer ma cam dor bucile ca e ingust in acele pozitii joase . Eu l-am testat in toate trei pozitiile si am ramas la ultima. Acum nu ajung cu genunchii la protectii si e mai suportabil. Totusi mi-ar fi placut o sa mai confortabila fiind cruiser. Nu stiu daca exista posibilitatea de a o schimba cu una mai confortabila.

 

In rest nu am obiectii si e o alegere perfecta pentru mine. M-am saturat de motoare care suna tare. Imi place sunetul uni V-Twin. il ador chiar, dar la drum lung e cam nasol si pentru mine si pentru insotitori. Apoi protectia la vant sau frig este iar importanta. Deh, vine o varsta cand incepem sa dam atentie mai multa la acest aspect.

 

Am comandat de la Hornig un set de suruburi pentru RT. A venit si cu instructiuni. Intrebarea mea e daca a comandat cineva vreo sa alt model decat originalul.

 

Iar a doua intrebare e daca ati pus careva Dura-Lube la motor?

 

Merci!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

eu mi-am luat de pe ebay un set de sei corbin,la mina a doua,superpret..arata super,dar din pacate fiind accidentat nu am apucat sa le probez inca..stau cu ele in garaj :)

sunt sei facute manual,in sua..

http://www.corbin.com/bmw/96r1100rt.shtml

exista si corbin germania,dar daca in state sunt 800 usd,in europa sunt 800 euro!

http://www.corbin.de/frameset_us.html

sunt cu gel,piele perforata,arata super,ale mele au pe spate o eticheta cu numele celui care a lucrat-o manual!

ale mele sunt facute de un mexican.. :blink:

corbin sunt nr.1 in domeniu..uitati-va pe mobile.de..sunt foarte multe gldwing sau rt-uri sau lt-uri care au sei corbin!

si mie imi amorteau bucile dupa 500 km pe ea..ma gindesc ca seile astea sunt mult mai bune.

luigi vicol

 

ar mai fi:

www.motorrad-sitzbank-kiel.de

www.jungbluth-sitzbaenke.de

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. dupa 800 de km de la schimb uleiul e negru, nu ma asteptam sa fie ca nou dar totusi... ulei boxer special... full sintetic, Motorex, Elvetia. O carca de bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2. lumina de la "pana prostului", rosul de la lipsa gaz sta aprinsa tot timpul... si la plin si la aproape mort de sete... unde o fi scurtul?

Ce recomandati? Merci!

1...e normal sa-l inegreasca!...cind ai facut schimbul nu ai golit si radiatorul deoarece are un termostat care ramine pe pozitia inchis iar cind se deschide ti-a inegrit tot uleiul!

2...problema becului este in rezervor!...goleste-l, da-l jos si cauta in rezervor eventualele probleme!...sunt circuite separate cel de nivel cu cel de avertizare la rezerva!...le vei descoperi singur!...nu-i greu!

 

Ulei 10 W 40 , Boxer 4 T Sintetic, special pentru motoare cu racire aer/ulei. 3,8 litri.

...nu mai baga asemenea ulei ca faci mai mult rau decit bine!!!...nu ai nevoie ulei sintetic si cu siguranta nu ai nevoie de ulei 4t!...ai ambreiaj uscat!

...la nevoie poti baga si ulei pt masini diesel, e aproape de ce recomanda fabrica!...foloseste numai ulei mineral si de preferinta 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd!

 

hai sa va zic io buba mea...

in ungaria pe autostrada la 35 grade C la viteza de 160km/h temperatura uleiului creste pana la ultima liniutza 'verde"..adica urmatoarea era rosie..moment in care trec la 120km/h si incepe sa se raceasca un pic

motoru are 30.000km si am schimbat uleiul la fiecare 7000km cu ulei de la bmw 20w50.....

in oras daca stau ceva mai mult la semafoare chiar si la 20-25gradeC in atmosfera temp se duce spre valori maxime....

miercuri o duc la doctoru tibi sa-i zica ce si cum....oricum destul de enrvant sa vezi cum creste temperatura aia....preferam racirea cu lichid in momentele alea...

+ pierde sau "consuma" lichid de frana din borcanasu fata(are frana combinata) fara vre-o urma evidenta......

...du-te la un service autorizat deoarece s-ar putea sa-ti arate problema doar cu testerul pe ea!!

...lichidul nu dispare ca prin minune!...scade grosimea placutelor si in loc intra lichid din rezervor!

 

mai da-l naibii de bmw daca tre sa schimb uleiu la 5000km.... ori senzoru ori altceva e defect ca nu poate fi normal....

...daca ai folosi un ulei ca si noi(eu, luigi,etc..),si tu l-ai schimba la 5000, asa de siguranta!...

 

stiam ca se skimba la 10 000km (r1200gs)...cum 5 000 sau 7 000...? dak am de gind sa fac un drum mai lung tre sa iau in calcul o revizie mai devreme...? asta nu e bine...

da, sunt uleiuri care se schimba la 10.000., cele superturbate de ultima generatie care sunt destinate motoarelor bmw de ultima generatie!..restul la 5000 afara!...

 

mai oameni buni,degeaba scrie in carte 10.000 km..ei spun asta dupa standardele lor,cu filtrele lor/uleiurile lor/atmosfera lor curata,nu poluarea care este la noi,calitatea execrabila a consumabilelor contrafacute,etc.

cind spuneam sa se schimbe uleiul la 5000 nu ma referea ca bmw nu mai face motoare fiabile,cum s-a inteles,ci faptul ca schimbind un ulei mai des prelungesti viata motorului..

in al doilea rind..un schimb de ulei motor/cutie/cardan+filtru nu te duce mai mult de 100/120 lei,avind in vedere ca uleiul 20w50 este un ulei ordinar 'de dacie'..ca sa zic asa..nu vorbesc de pretul de reprezentanta..acolo pun acelasi ulei de pe piata dar de trei ori mai scump..in conditiile astea va este greu sa-l schimbati la 5000?

oricine poate merge si 10.000 ca in carte,dar se merita?

luigi vicol

...good point! :laugh:

 

salut!

pentru posesorii de 1100 rt... cum e pozitia la condus? cat de confortabil e? intreb pentru ca eu sunt inalt (1.96 cm si 110 kg). am condus un k 100 lt, dar acolo genunchii intra dupa carene. de fapt, ar trebui sa intre, eu fiind mai inalt nu prea incap si stau cu genunchii impinsi in carene si nu e placut deloc. aici cum e? e loc suficient pentru cineva mai lung in craci? inca n-am avut ocazia sa calarescu unu, asa ca intreb. sper sa ajung in week-end la bacau la intrunire si sa incalec unul.

so... cine ma lamureste? eventual, imi puteti da niste linkuri pt modelu asta? un review demn de luat in seama?

deasemenea, merita diferenta de pret pt un 1150 rt. sau 1200 rt?

nu dati cu pietre. incerc sa aflu cat mai multe despre modelul asta. am gasit cate ceva si pe google. mai caut, oricum.

multumesc mult! asfalt uscat si fara evenimente!

...ti-am raspuns pe messenger!...bafta la noua achizitie!

 

Am citit postul tau si iti raspund. E un motor super daca vrei sa ai putere si cuplu impreuna cu protectie la vant sau vreme rea, manevrabil si sigur. Eu am 190cm/105kg si merge de zbarnaie. Parbrizul reglabil e excelent mai ales daca mergi cu altfel de casca decat integrala sau cand apar insectele zburatoare :blink:

Singura mea obiectie e saua care desi e reglabil e confortabil la ultima pozitie adica sus. In celelalte te arunca in fata la frane si sincer ma cam dor bucile ca e ingust in acele pozitii joase . Eu l-am testat in toate trei pozitiile si am ramas la ultima. Acum nu ajung cu genunchii la protectii si e mai suportabil. Totusi mi-ar fi placut o sa mai confortabila fiind cruiser. Nu stiu daca exista posibilitatea de a o schimba cu una mai confortabila.

 

In rest nu am obiectii si e o alegere perfecta pentru mine. M-am saturat de motoare care suna tare. Imi place sunetul uni V-Twin. il ador chiar, dar la drum lung e cam nasol si pentru mine si pentru insotitori. Apoi protectia la vant sau frig este iar importanta. Deh, vine o varsta cand incepem sa dam atentie mai multa la acest aspect.

 

Am comandat de la Hornig un set de suruburi pentru RT. A venit si cu instructiuni. Intrebarea mea e daca a comandat cineva vreo sa alt model decat originalul.

 

Iar a doua intrebare e daca ati pus careva Dura-Lube la motor?

 

Merci!

..ma bucur ca te-ai acomodat cu el deja!...

...da am pus eu duralube in amin2!...se simte o oarecare diferenta la mers turat dar si la pornirea la rece!..in concluzie nu strica ba chiar ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Luigi. Totusi 800 acum nu merg. Mai tarliu! Mie mi se par cam scumpe la 800 dar ce sa-i faci, parca-i mai scum fundul, cateodata :)

 

Cum ramane cu intrebarea despre Dura-Lube? A pus cineva? Eu am pus la masini si e k lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.Era sa intru si eu in "Grupul posesorilor de BMW " insa nu am avut norocul asta deocamdata.

Si acum sa incep cu inceputul: De cateva luni urmaresc sa imi cumpar un R 1100 RT si dupa ce am pierdut cateva (din cauza cuvantului neamtului sau a italianului :) ) in cele din urma reusesc sa prin unul.Vorbesc cu o firma de leasing si transport din zalau,suna,rezerva si in cele din urma ajunge motoru acasa (in Zalau).Toate bune si frumoase pana cand ajunge motoru la garaj.Il dam jos din duba, il admir o juma de ora (intre timp soferu cu duba plecase) si in cele din urma zic "Hai sa il pornesc si sa dau o tura prin fata garajului ". Il pornesc ,motorul se auzea impecabil (la 120 000 km),bag in viteza si cand las ambreiaju .....poola,motoru tot pe loc,nu a avut nici o reactie.Bag in treapta a 2-a .... la fel .Motocicleta nu avea absolut nici o reactie in primele 4 trepte de viteza. (ce era dubios ca nici nu caraia,cloncanea cutia ... absolut nici un sunet dubios).In botu de chei pe langa cheia de contact si de la sha mai avea o cheie gen antifurt (ca si o tubulara micuta cu niste zimti).O parte din mine vrea sa creada ca de acolo ii problema si dupa ce o sa gasesc locasu o sa mearga .Caut cateva ore locasu pt cheie insa nici vorba de asa ceva.Il sun pe GIV 32 (la care ii multumesc mult pentru felul in care ma tratat,nu ne cunoastem dar cu prima ocazie dau o bere mare) si il intreb daca stie sau o auzit de astfel de sisteme antifurt sau daca isi imagineaza ce ar putea sa fie.Zice ca nu o mai auzit de asa ceva dar se intereseaza si o sa imi spuna (ii multumesc inca o data pentru amabilitate).In cele din urma ajung la concluzia ca nu ma apuc sa desfac nimic pana nu gasesc numarul de telefon a neamtului sa il sun sa imi zica care ii treaba.Fac rost de nr. neamtului si cand il sun raman prost cand imi zice "Io i-am spus foarte clar la soferul care a fost dupa ea ca motoru ii defect :laugh: ( am ramas fara reactie) si inca s-a oferit sa ii faca rost de piese mai ieftin,dar marele sofer ce o spus "Nu ii nici un bai ca o rezolvam noi " :) si ca o dat cu "numai 800 e mai putin pe ea decat stiam eu(din cauza defectiunii).In final am ajuns la o mare "sedinta" la care am participat :soferul,patronul firmei respective,eu si inca vreo 5 motoristi :blink:, o vazut ca nu ii loc si mi-au inapoiat banii si a ramas motocicleta la ei (ca o repara ei si o vand.....treaba lor).....

 

Numa bine ...........si sper sa (re)intru cat mai repede in Grup ..... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1...e normal sa-l inegreasca!...cind ai facut schimbul nu ai golit si radiatorul deoarece are un termostat care ramine pe pozitia inchis iar cind se deschide ti-a inegrit tot uleiul!

2...problema becului este in rezervor!...goleste-l, da-l jos si cauta in rezervor eventualele probleme!...sunt circuite separate cel de nivel cu cel de avertizare la rezerva!...le vei descoperi singur!...nu-i greu!

 

 

...nu mai baga asemenea ulei ca faci mai mult rau decit bine!!!...nu ai nevoie ulei sintetic si cu siguranta nu ai nevoie de ulei 4t!...ai ambreiaj uscat!

...la nevoie poti baga si ulei pt masini diesel, e aproape de ce recomanda fabrica!...foloseste numai ulei mineral si de preferinta 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd!

 

1. Cum se goleste radiatorul?? :)

2. Imi bag nasul de indata ce mi se goleste rezervorul! Maine cred.

3. Uleiul asta il schimb la 4-5000 si bag din ala care ai zis tu "mineral, 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd", nu prea sunt eu familiarizat cu sf, sg, etc... da ma duc cu hartiuta in mana si ii fac pe aia din magazin sa isi dea palme unu la altu... asa fac de obicei cand le pui intrebari dificile...

4. Ca sa fim mai nemti decat nemtii (imposibil, aia beau mai multa bere ca noi!)... ce ulei recomanda fabrica? Am cautat pe net si nu am gasit... Au vre-un producator agreat? Recomanzi vre-un tratament de motor la cele care se apropie de 100 000?

5. Iti multumim ca ne ajuti! :laugh: :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.Era sa intru si eu in "Grupul posesorilor de BMW " insa nu am avut norocul asta deocamdata.

Si acum sa incep cu inceputul: De cateva luni urmaresc sa imi cumpar un R 1100 RT si dupa ce am pierdut cateva (din cauza cuvantului neamtului sau a italianului :) ) in cele din urma reusesc sa prin unul.Vorbesc cu o firma de leasing si transport din zalau,suna,rezerva si in cele din urma ajunge motoru acasa (in Zalau).Toate bune si frumoase pana cand ajunge motoru la garaj.Il dam jos din duba, il admir o juma de ora (intre timp soferu cu duba plecase) si in cele din urma zic "Hai sa il pornesc si sa dau o tura prin fata garajului ". Il pornesc ,motorul se auzea impecabil (la 120 000 km),bag in viteza si cand las ambreiaju .....poola,motoru tot pe loc,nu a avut nici o reactie.Bag in treapta a 2-a .... la fel .Motocicleta nu avea absolut nici o reactie in primele 4 trepte de viteza. (ce era dubios ca nici nu caraia,cloncanea cutia ... absolut nici un sunet dubios).In botu de chei pe langa cheia de contact si de la sha mai avea o cheie gen antifurt (ca si o tubulara micuta cu niste zimti).O parte din mine vrea sa creada ca de acolo ii problema si dupa ce o sa gasesc locasu o sa mearga .Caut cateva ore locasu pt cheie insa nici vorba de asa ceva.Il sun pe GIV 32 (la care ii multumesc mult pentru felul in care ma tratat,nu ne cunoastem dar cu prima ocazie dau o bere mare) si il intreb daca stie sau o auzit de astfel de sisteme antifurt sau daca isi imagineaza ce ar putea sa fie.Zice ca nu o mai auzit de asa ceva dar se intereseaza si o sa imi spuna (ii multumesc inca o data pentru amabilitate).In cele din urma ajung la concluzia ca nu ma apuc sa desfac nimic pana nu gasesc numarul de telefon a neamtului sa il sun sa imi zica care ii treaba.Fac rost de nr. neamtului si cand il sun raman prost cand imi zice "Io i-am spus foarte clar la soferul care a fost dupa ea ca motoru ii defect :laugh: ( am ramas fara reactie) si inca s-a oferit sa ii faca rost de piese mai ieftin,dar marele sofer ce o spus "Nu ii nici un bai ca o rezolvam noi " :) si ca o dat cu "numai 800 e mai putin pe ea decat stiam eu(din cauza defectiunii).In final am ajuns la o mare "sedinta" la care am participat :soferul,patronul firmei respective,eu si inca vreo 5 motoristi :blink:, o vazut ca nu ii loc si mi-au inapoiat banii si a ramas motocicleta la ei (ca o repara ei si o vand.....treaba lor).....

 

Numa bine ...........si sper sa (re)intru cat mai repede in Grup ..... :bigstar:

 

 

De ce nu iei motorul de la GIV32? Are unul de vanzare si sunt sigur ca ajungeti la o intelegere. Nu cumpara de la nimereala ca nu toti au sansa.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum se goleste radiatorul?? :)

2. Imi bag nasul de indata ce mi se goleste rezervorul! Maine cred.

3. Uleiul asta il schimb la 4-5000 si bag din ala care ai zis tu "mineral, 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd", nu prea sunt eu familiarizat cu sf, sg, etc... da ma duc cu hartiuta in mana si ii fac pe aia din magazin sa isi dea palme unu la altu... asa fac de obicei cand le pui intrebari dificile...

4. Ca sa fim mai nemti decat nemtii (imposibil, aia beau mai multa bere ca noi!)... ce ulei recomanda fabrica? Am cautat pe net si nu am gasit... Au vre-un producator agreat? Recomanzi vre-un tratament de motor la cele care se apropie de 100 000?

5. Iti multumim ca ne ajuti! :laugh: :blink:

...1..radiatorul nu se goleste decit daca il demontezi de pe motocicleta!..nu trebuie sa-ti faci griji daca inegreste uleiul, e normal!..de asemenea este normal si un consum de ulei de pina la 150ml/1000km !

...3..cauta ulei pt auto!...20-w50 iar codul api il gasesti pe verso la orice bidon!...eventual in fata dar foarte ascuns!!!...eu folosesc elf sporty sau total sau chiar petromw si sunt multumit de ele!..evident la 5.000.km afara!...si acum asa ca fapt divers filtrul de ulei de la dacia,ala cu codul francez se potriveste de minune!

...4..la generatia veche nu recomanda vreo firma anume doar tipul de ulei!...un tratament cu duralube nu strica...eu am folosit si e ok!

...5..sa cresteti "mari"!...

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine pe carnetul de service se recomanda Castrol...dar banuiesc ca este numai marketing...totusi de 2 zile incerc sa gasesc uleiul recomandat...20w50 API sf si ACEA a2... si nimic...nimeni nu a auzit de normele astea...ori nemtii is nebuni ori astia de pe la noi...acu astept tel direct de la distribuitorul castrol...poi dak nici asta nu are nu stiu ce fac...incerc pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

m-ati spart cu uleiul asta..

zici ca ne trebuie ulei de naveta spatiala!

magg,citeste ce a scris florian(giv32)..pentru cine nu-l cunoaste pe maistru' :)

gasesti ulei 20w50 la orice ghereta cu piese auto,este ulei simplu de masina,cel mai prost posibil..ala de dacie.

treaba cu castrol este marketing,au contracte incheiate cu vw/audi,mercedes,bmw..asa cum reno se da cu elf.

eu de pilda merg cu valvoline,iar florian cu cel de la petrom!

treaba cu codurile sta cam asa:

doar ca scrie Se/CC sau SG/CD sau SF/CC imediat dupa 20w50,api.

luigi vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w50 de oriunde

cam toate au API si ACEA. sunt niste standarde. ACEA era parca un standard la americani. pana mea. le stiam odata...si pe spate scrie daca le are pe ambele. deci cumpara orice ulei auto. nu ai nevoie de ulei moto, caci ai ambreiaj uscat. sau daca vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cum se goleste radiatorul?? :)

2. Imi bag nasul de indata ce mi se goleste rezervorul! Maine cred.

3. Uleiul asta il schimb la 4-5000 si bag din ala care ai zis tu "mineral, 20-w50, cod api: se, sf, sg combinat cu cc, cd", nu prea sunt eu familiarizat cu sf, sg, etc... da ma duc cu hartiuta in mana si ii fac pe aia din magazin sa isi dea palme unu la altu... asa fac de obicei cand le pui intrebari dificile...

4. Ca sa fim mai nemti decat nemtii (imposibil, aia beau mai multa bere ca noi!)... ce ulei recomanda fabrica? Am cautat pe net si nu am gasit... Au vre-un producator agreat? Recomanzi vre-un tratament de motor la cele care se apropie de 100 000?

5. Iti multumim ca ne ajuti! :laugh: :blink:

 

 

...1..radiatorul nu se goleste decit daca il demontezi de pe motocicleta!..nu trebuie sa-ti faci griji daca inegreste uleiul, e normal!..de asemenea este normal si un consum de ulei de pina la 150ml/1000km !

...3..cauta ulei pt auto!...20-w50 iar codul api il gasesti pe verso la orice bidon!...eventual in fata dar foarte ascuns!!!...eu folosesc elf sporty sau total sau chiar petromw si sunt multumit de ele!..evident la 5.000.km afara!...si acum asa ca fapt divers filtrul de ulei de la dacia,ala cu codul francez se potriveste de minune!

...4..la generatia veche nu recomanda vreo firma anume doar tipul de ulei!...un tratament cu duralube nu strica...eu am folosit si e ok!

...5..sa cresteti "mari"!...

 

Daca vrei un ulei bun cauta Castrol Actevo 20W50 Api SG. Este ulei mineral si folosit des pt boxerele de la BMW.

Si stai linistit si mie sa negrit uleiul dupa 1000 de km.

Filtru de ulei bun este Hiflo sau Man. Eu am cumparat de la magazinul Olivers( http://www.olivers.ro/)la pretul de 35 de lei.

 

P.S. Am avut ocazia sa discut treaba ueliului de la boxerele BMW cu un mecanic moto. El a spus ca nu recomanda ueliuri sintetice in boxere. El a mai pus ulei sintetic in boxere dar nimic benefic nu a observat chiar din contra consumul de ulei era mare si iesea fum din motoare ca si din dieseluri.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K 100 RS, 1990, 4 valve. atit am putut, pentru inceput eu cred ca e ok, nu?

acum, care se pricepe la utilajul asta? care ma poti ajuta cu un sfat, recomandari.. ceva?

am vazut aici persoane care s-ar pricepe, dar, fiind nou, nu-mi permit o apelare... pm.

daca e cineva care m-ar putea ajuta.... i-as ramine recunoscator la o bere rece:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alooo? Ati pus careva Dura-Lube la motor boxer?

...eu cred ca tu ai o problema cu cititul posturilor!...de 2 ori ti-am raspuns pina acum !!!.... DA, AM PUS EU!....SI E OK!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei, am mai spus in urma cu ceateva pagini: la service-ul din Viena mi s-a recomandat permanent Castrol GPS 4T 10W-40 (semi-sintetic) pt motocicleta mea, R 1100RS.

 

Nu zic ca este neaparat cel mai bun, va spun doar ce recomanda. Eu le-am acordat credit si d-asta folosesc.

Iata link-ul: http://www.castrol.com/castrol/sectiongene...ntentId=7039069

 

Sunt perfect de acord cu Luigi legat de conditiile din RO (praf, mizerie etc) si implicit schimbare a uleiului ceva mai des. Dar parca daca pui un ulei bun, nu vad de ce sa-l schimbi chiar la 5000... Printre muulte atu-uri ale BMW, unul este revizia la 10.000km fata de majoritatea care o fac la 6000, nu?

Apoi, nu inteleg de ce Florian (GIV) si Luigi tot recomanda sa pui ulei "prost" si ieftin... care e ideea? Ma gandesc ca daca cumparam BMW si mai si tinem la el, tb sa-l si intretinem corespunzator. Care e afacerea sa pui prost si des?

 

Legat de Castrol, sunt convins ca e si vorba de marketing, pe de alta parte este clar un lider in domeniul lubrifiantilor... Si e normal ca un nume mare ca BMW sa recomande ceva pe masura. Asa ca nu este corect sa spuneti ca este DOAR marketing.

Altfel intreb si eu: de ce am cumparat BMW si nu o japoneza?

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

:)

Cine are 1200R?M-ar interesa sa cumpar unul[pareri despre modelul asta]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

s-a inteles gresit..eu(si florian,pentru ca el m-a invatat..)nu am recomandat nimanui un ulei prost pentru a-l schimba des..

ceea ce am spus a fost ca acest 20w50 care este recomandat de mai toata lumea pentru boxere(inclusiv bavaria,inclusiv toate cartile tehnice..) este cel mai prost ulei posibil pe scara uleiurilor,adica este clasa cea mai de jos,este un ulei mineral..sa nu spun cel mai prost ca se intelege iar gresit!

mai este foarte putin folosit,pentru ca toate motoarele moderne merg cu clase sintetice de uleiuri,de aici poate si greutatea cu care se gaseste uneori.de-aia spuneam ca este ulei de dacie,pentru ca efectiv este o generatie veche de uleiuri.ca boxerele de la bmw dau cel mai bun randament cu acest ulei este alta treaba..

iar la cit costa un schimb complet nu vad de ce am sta mai mult cu el in motor..

in fond fiecare schimba la cit doreste uleiul,este ultima oara cind mai pomenesc ceva despre acest subiect.

luigi vicol

 

Cine are 1200R?M-ar interesa sa cumpar unul[pareri despre modelul asta]

 

cristibmw,pe aici pe forum..

luigi vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu cred ca tu ai o problema cu cititul posturilor!...de 2 ori ti-am raspuns pina acum !!!.... DA, AM PUS EU!....SI E OK!! :)

Da imi cer scuze dar la ameteala asta cu uleiurile nu am vazut. Am inteles si multumesc.

 

Apropo de uleiuri: daca scrie in cartea tehnica sau in alte carti tehnice nu inteleg de ca trebuie sa despicam firul in 24. Nu am inventat noi uleiul sau motorul boxer. Sunt specialistii care se ocupa de asta. Eu am ametit de atateab sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Luigi: am inteles ideea. Nu ma contrazic cu voi, stiu ca v-ati documentat. Deasemenea, nici pe seful de service de aici nu vad de ce nu l-as crede. Si nici nu cred ca e asa mare diferenta. Asadar, cineva a intrebat, noi am raspuns ce stim.

 

 

@adolf44: exista R 1200R (boxer) care este absolut fantastic din toate punctele de vedere si K 1200R (4cilindri) care este interesant dar in afara de puterea enorma, n-as spune ca este "fantastic"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei, am mai spus in urma cu ceateva pagini: la service-ul din Viena mi s-a recomandat permanent Castrol GPS 4T 10W-40 (semi-sintetic) pt motocicleta mea, R 1100RS.

 

Apoi, nu inteleg de ce Florian (GIV) si Luigi tot recomanda sa pui ulei "prost" si ieftin... care e ideea? Ma gandesc ca daca cumparam BMW si mai si tinem la el, tb sa-l si intretinem corespunzator. Care e afacerea sa pui prost si des?

...stiu ce ai spus cu citeva pagini in urma si sunt de acord cu ceea ce ai spus, dar spre deosebire de noi tu i-ti faci service-ul la wiena iar noi aici!...acolo tu ai avantajul banilor si a specialistilor iar noi aici avem avantajul de a gasi si alte produse mai ieftine care sa ne vina in ajutor!.

...ar fi chiar culmea sa recomande vreodata vreun service uleiuri ieftine sau de o calitate indoielnica iar ceea ce ma enerveaza si i-mi confirma teoria, este ca "specialistii" de la service i-ti recomanda ulei 4T!!!...la ce ai tu nevoie de asemenea ulei?...de ce nu ti-a schimbat uleiul cu unul special pt motoare boxer produs sub licenta bmw?...i-ti raspund tot eu....nu au altfel de uleiuri decit din alea scumpe si evident bune datorita politicii de marketing al firmei!!...fa o incercare, asa de control si cere data viitoare sa-ti schimbe uleiul cu unul mineral 100% sa vezi daca au!!...nu au!...cu toate astea cartea spune ca uleiul din motor trebuie sa fie mineral!...de ce schimba cu altceva decit ce scrie in cartea tehnica?...raspuns: de marketing!...motocicletele ce le avem noi sunt de generatie veche iar pt ei nu-i rentabil sa tina in stoc uleiuri din aceeasi generatie!!...prefera sa aduca uleiuri care sunt recomandate la motoarele din generatia noua, dupa 2003 si sa le bage pe git tuturor doar vin de la reprezentanta, nu?

...asa cum am mai spus si cu alte ocazii, eu nu fortez pe nimeni sa faca ceva ce nu i se pare corect!..fiecare este liber sa faca cum vrea sau cum considera el de cuviinta!...sfaturile mele sunt pt cei care vor sa le asculte si vor sa faca anumite economii la intretinerea motocicletei, sunt pt cei care-si fac service-ul acasa cu cele 2 manutze din dotare si nu apeleaza la service pt orice chestie simpla, sunt pt cei care vor sa experimenteze lucruri noi si nu le este frica sa-si demonteze motorul bucatele si sa nu-l mai stie monta la loc!!...faptul ca anumite uleiuri sunt mai ieftine nu inseamna ca sunt mai proaste!...uleiurile ieftine ce le recomand eu sunt tot de marca si sunt ieftine datorita tipului nu datorita calitatii!

...domnilor, daca aveti sansa sau ocazia, puneti ulei de nava cosmica in motoare, puneti ulei cu 1000euro/100grame, nu sunteti obligati sa faceti ce va spun eu, faceti cum vreti voi eu doar va spun ca sunt si alte solutii de rezolvare a problemei mult mai ieftine!...ceea ce v-am recomandat eu este scris in cartea tehnica a motocicletei, nu le-am scos eu din burta!...eu doar incerc sa va deschid ochii si sa va invat niste lucruri utile ca sa nu mai fiti la indemina "specialistilor" din service-uri!

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect de acord cu tot ce a scris mai sus GIV 32.

Dar daca cineva chiar vrea sa dea ulei MAI BUN DECAT RECOMANDAT de fabrica incercati asta. Este specil pt boxere.

http://www.louis.de/_104413325a42c7c2efe05...tnr_gr=10038233

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

cine vrea altceva decit 20w50 recomandat de fabrica poate sa incerce:

1.Bunica..calitate superioara,arde fara fum,pret corespunzator..atentie totusi la fleicile de porc..rezidurile ramase pot dauna camasilor din NiCaSil ale boxerelor!

2.Ulvex..imediat sub( :blink: )Bunica..are marele avantaj ca poate fi folosit de mai multe ori la boxere(reciclat) intre transele de cartofi prajiti!

3.Uleiul de masline presat la rece,din prima recolta..il recomand pe cel din Sicilia..arderea sa este mai rapida,se poate refolosi de mai multe ori datorita puterii calorice scazute ale alimentelor mediteraneene folosite la gatit..calamari,sepie,fructe de mare..nerecomandat totusi decit celor bazati..cu cascaval grupa si fara arici in buznare din cauza faptului ca este foarte scump! :laugh:

Sper ca am fost de folos atit carcotasilor cit si tomitanecredinciosilor!!

va pup..

luigi vicol

ps..era sa uit..daca ramineti fara ulei in casa si va arde pipota de vreo salata folositi cu incredere 20w50 api,sg/cc..recomandat de cartea tehnica! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine vrea altceva decit 20w50 recomandat de fabrica poate sa incerce:

1.Bunica..calitate superioara,arde fara fum,pret corespunzator..atentie totusi la fleicile de porc..rezidurile ramase pot dauna camasilor din NiCaSil ale boxerelor!

2.Ulvex..imediat sub( :laugh: )Bunica..are marele avantaj ca poate fi folosit de mai multe ori la boxere(reciclat) intre transele de cartofi prajiti!

3.Uleiul de masline presat la rece,din prima recolta..il recomand pe cel din Sicilia..arderea sa este mai rapida,se poate refolosi de mai multe ori datorita puterii calorice scazute ale alimentelor mediteraneene folosite la gatit..calamari,sepie,fructe de mare..nerecomandat totusi decit celor bazati..cu cascaval grupa si fara arici in buznare din cauza faptului ca este foarte scump! :lol:

Sper ca am fost de folos atit carcotasilor cit si tomitanecredinciosilor!!

va pup..

luigi vicol

ps..era sa uit..daca ramineti fara ulei in casa si va arde pipota de vreo salata folositi cu incredere 20w50 api,sg/cc..recomandat de cartea tehnica! :blink:

:bigstar: :) :) ...luigi, esti de groaza!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...