Hellryder Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Pai la mine blocheaza roata chiar destul de repede. In general ma descurc cu frana de motor plus frana de spate, aia de fata o folosesc doar pentru opriri mai scurte/bruste. Poate ar trebui sa schimbi placutele, sa aerisesti circuitul sau sa schimbi lichidul de frana. Sau toate trei. Alte "reglaje" nu exista la frana pe spate. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 pai tocmai ce am schimbat placutele lichidul nu l-am inlocuit, dar l-am mai completat ceva cu de asta nou de aerisit... hmmm, in ca nu stiu si cum, nu exista ceva surub care sa-mi ridice pedala sa pot apasa pe ea mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Cursa placutelor tb sa fie foarte mica, nu ai de ce sa apesi mult pe pedala. Curata pistoanele, schimba lichidul, aeriseste. Astea sunt operatii de baza care trebuiesc facute periodic. Si le poti face probabil si singur, cel putin ultimele 2 chestii Procedura de aerisire.... e relativ simpla teoretic dar nu ma pricep la povesti, daca vrei iti explic pe viu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 e mai nasol cu schimbatul... ca am ABS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Nu scrie in manualul de reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 (editat) ba da, dar mi se pare prea complicat si mi-e lene. si la o adica pentru ce, ca mi se nazare mie ca nu franeaza chiar perfect cu spatele? la fel cum mi s-a nazarit ca erau placutele pe fata dreapta mai tocite decat pe stanga, ca dup-aia sa-mi amintesc cum imi curgeau simeringurile pe discul de frana stanga la urmatoarea schimbare a placutelor, o sa dau jos pistoanele o sa schimb garniturile, dar pana atunci ma rezum la o simlpa aerisire Editat August 3, 2006 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Pai la mine blocheaza roata chiar destul de repede. same here. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 ba, ma lasati cu blocatul vostru? io am ABS si nu am cum sa blochez roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Pai in cazul tau blocat=intrat ABS in functiune Eu vroiam sa zic ca pot sa franez cu spatele suficient de tare sa blocheze roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 Pai in cazul tau blocat=intrat ABS in functiune ma indoiesc sincer. este exact motivul pt care s-a inventat abs-ul. sa nu se blocheze roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 nu asta vroia sa spuna ideea era ca daca el poate sa franeze atat cat sa blocheze roata, atunci si eu ar trebui sa pot frana atat cat sa fac abs-ul sa intre in functiune ca sa nu se blocheze roata (chestie care se simte destul de bine) acu ce sa zic, de abia am pus placutele, stai sa se mai aseze si ele pe discuri, ca desi sunt bune nu mai sunt noi si deci perfect plane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 Primele ABS-uri puse pe seria K nu intra in functiune decat la viteze peste 30 km/h. Deci daca mergi cu 20 km/h si pui frana pe spate ar trebui sa poti bloca roata. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 nu e adevarat. sau cel putin nu la a mea. intr-adevar tre sa pornesc de pe loc, sa fac cativa metri pana intra absul, dar de multe ori s-a pornit la viteze mici: plecat de la semafor sa fac dreapta, uitat dupa gagici, ala din fata oprit la pietonii din dreapta care au verde, io observat in ultimul moment, tras de frana fata cu putere, zguduit de abs hai ca acu s-au mai asezat pe discuri placutele si altfel franeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 Pai la mine blocheaza roata chiar destul de repede. In general ma descurc cu frana de motor plus frana de spate, aia de fata o folosesc doar pentru opriri mai scurte/bruste. Poate ar trebui sa schimbi placutele, sa aerisesti circuitul sau sa schimbi lichidul de frana. Sau toate trei. Alte "reglaje" nu exista la frana pe spate. Ry. Exact la fel folosesc shi eu franele: motor, spate, fatza! Shi e super bine efectuata franarea de roata spate!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat August 4, 2006 Share Postat August 4, 2006 Exact la fel folosesc shi eu franele: motor, spate, fatza! Shi e super bine efectuata franarea de roata spate!! Eu nu pricep de ce nu folositi voi frina fata?? Eu nu folosesc frina spate deloc aproape(exceptie-off-road).Bine, acu oricum frineaza si spatele la bmw cind frinez fata,dar vorbesc inainte de a avea bmwul.Fata e de departe mult mai eficienta decit spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 gata, am tras o aerisire si pe fata si pe spate, cu abs cu tot si am priceput si io ce vreti sa spuneti cu blocatul spatelui, intr-adevar, acu pot sa bag rapid abs-ul in functiune pe spate, si intr-adevar doar de la o anumita viteza in sus, nu chiar 30km/h, dar... oricum peste 10km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 ei, pai vezi ce simplu a fost? mai ales ca ai abs frana spate tb sa tina foarte bine. multi din cei care n-au isi justifica lenea de a face o aerisire zicand "lasa ca e mai bine sa nu blocheze spatele, sa nu cad". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 pacat ca nu exita si o firma serioasa care sa aduca piese, sa comand si io niste placute de frana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 pacat ca nu exita si o firma serioasa care sa aduca piese, sa comand si io niste placute de frana... Am aflat ca firme sunt 3: Bavaria ( NOT!), BMW Filaret (nu stiu unde e, nu ma intrebati ) si... surpriza... AUGSBURG! La Augsburg e din ciclul: Client: -Piese pentru motociclete aduceti? Ei: -Nu, nu aducem... Client: (dezamagit) -mda... banuiam... Ei: -...nu aducem decat pentru motociclete BMW... parca... Client: Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 (editat) asta ziceam si io, bavaria dispare din context inainte de a aparea la filaret am inteles ca se asteapta cu saptamanile augsburg?? unde, ce, cum, cand? in ca timp? in sfarsit avem o varianta? baaaaagaaaa-mi-as toate-s pe soseaua de centura???? Editat August 7, 2006 de raulus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Mai dragi colegi, ca sa nu raman in nestiinta, care e problema cu Bavaria, la capitolul piese? Preturile? Distanta? Btw, BMW Filaret e pe strada Spatarul Preda, aproape de coltul cu Trafic Greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Augsburg e si pe titulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 didis, problema ar fi distanta, dar hai sa zicem ca peste asta s-ar putea trece chestia e ca sunt pur si simplu idioti, adica comanzin una si-ti audc alta, evident pe banii tai, la service le repara atat de bine ca dup-aia te trezesti in drum ca-ti curg suruburile din tine, plus ca iti mai dau si pe jos cu motorul si o gramada de alte chestii am sunat la ausburg si evident, dupa primul, nu, noi nu aducem piese pentru motociclete, le-am dat seria de sasiu si ce m-ar interesa si a ramas ca ma suna ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Didis Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 didis, problema ar fi distanta, dar hai sa zicem ca peste asta s-ar putea trece chestia e ca sunt pur si simplu idioti, adica comanzin una si-ti audc alta, evident pe banii tai, la service le repara atat de bine ca dup-aia te trezesti in drum ca-ti curg suruburile din tine, plus ca iti mai dau si pe jos cu motorul si o gramada de alte chestii am sunat la ausburg si evident, dupa primul, nu, noi nu aducem piese pentru motociclete, le-am dat seria de sasiu si ce m-ar interesa si a ramas ca ma suna ei Nasoala asta cu piesele... de obicei cel de la vanzari mi-a scris pe o bucata de hartie codurile pieselor pentru comanda, daca a fost nevoie de ceva mai complicat. Macar asa as fi avut cum sa le dau in cap, in caz de ceva. La Filaret in schimb nu are cine sa-ti dea informatia asta, ei iti aduc piesele, dar trebuie sa ti le selectezi tu singurel din programul ala de service. Plus ca dureaza... La service nu ma pronunt. Singura data (si sper si ultima) in care am dus mobra la ei a fost zilele trecute, pentru reglat clapete si mici altele. Recunosc ca am fost cu strangere de inima, stiind comentariile mai mult decat negative de pe forum. Probabil ca de data asta n-au reusit sa o dea de gard prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Am aflat ca firme sunt 3: Bavaria ( NOT!), BMW Filaret (nu stiu unde e, nu ma intrebati ) si... surpriza... AUGSBURG! La Augsburg e din ciclul: Client: -Piese pentru motociclete aduceti? Ei: -Nu, nu aducem... Client: (dezamagit) -mda... banuiam... Ei: -...nu aducem decat pentru motociclete BMW... parca... Client: Ry. Eu,in lunga mea cautare a unei umile curele de distributie pt. Gilera RC600 am incercat si pe la magazinele de piese auto.Deh,am zis ca-i o curea si cum acestea sunt si distribuitori de curele am zis ca poate gasesc si ce-mi trebuie mie.Dintr-un magazin in altul ajung si la Augsburg(Titulescu).Intru, intreb se uita omu' in calculator dupa Gilera si a gasit placute,curea nu.Deci ceva piese,daca placutele pot fi considerate piese si nu consumabile,pentru motociclete au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.