Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti!

 

Dupa cum am vazut suntem catva care au ABS pe Bmw. Stiti ceva despre schimbatul lichidului de frana? Dupa cum am auzit este destul de complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

io am facut aerisirea duminica si am vazut ca motoarele de ABS (io am primul model) au si ele un stut de ala de aerisire prin care se poate scurge lichidul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am auzit (inca eu personal nu stiu) ca e greu sa bagi lichidul cel nou pt. ca este o supapa care trebuie sa se deschide ca sa poate sa intra lichidul de frana cel nou pe circuit( asta din cauza ABS-lui).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

Dupa cum am vazut suntem catva care au ABS pe Bmw. Stiti ceva despre schimbatul lichidului de frana? Dupa cum am auzit este destul de complicat.

 

Ce abs ai, 2 sau 3?

Ai si servo?

 

Eu o sa-mi schimb lichidul zilele astea, numai sa-mi vina piesele pt revizie.

E ceva mai complicat ca trebuie schimbat lichidul si din unitatea abs.

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce abs ai, 2 sau 3?

Ai si servo?

 

Eu o sa-mi schimb lichidul zilele astea, numai sa-mi vina piesele pt revizie.

E ceva mai complicat ca trebuie schimbat lichidul si din unitatea abs.

Bob

 

Nu stiu exact, dar nu cred ca am servo. Motocicleta e din 1996. Am auzit ceva si eu despre shimbatul lichidului din unitatea de abs dar nu stiu la mine cum este. Nu am manual service la ea, am doar ceva dat jos de pe net unde nu scrie nimic despre schimbatul lichidului de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci spune macar cum arata unitatea de abs, motoarele...

io am manualul de service de la K1100 cu ABS1 si ABS2, asa ca daca ai 2-ul te pot ajuta, daca ai 3... mai cauti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar nu stiu ca am abs 2 sau 3 dar cred ca 2, seamana cu cel de pe k100 rs dupa cum am vazut.

Ca sa schimb lichidul de frana nu am nevoie de ceva pompa vacum. Am vazut asa ceva pe louis cred care arata asa:

post-7518-1155124373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci macar fa si tu o poza la motorul de abs sa vedem si noi sau spune daca e ca in poza de mai jos

k100rs are numai ABS1 (vezi poza)

k1100rs poate avea si 1 si 2

post-6067-1155125147_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar nu stiu ca am abs 2 sau 3 dar cred ca 2, seamana cu cel de pe k100 rs dupa cum am vazut.

Ca sa schimb lichidul de frana nu am nevoie de ceva pompa vacum. Am vazut asa ceva pe louis cred care arata asa:

 

3 nu ai sigur , a aparut peste 2000, 2003 cred.Cel mai probabil ai abs 2.Nu ai nevoie neaparat de pompa de vacuum dar poate fi utila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e 2 (sau 1 desi nu cred) e bine, ca am manualul

lasa un mail ca ti-l trimit pe tot (service manual de la k1100 rs si lt dar care e si cu abs 1 si cu 2)

are vreo 8mb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spunea si Axa, conspiratia masinii impotriva omului presupune un lucru extrem de simplu, la care nu te gandesti nicicum.

 

Dupa ce am verificat alimentarea (fiecare furtunel si orificiu), am curatat filtrul de aer, scos si verificat bujiile (aratau IMPECABIL), am verificat fisele de la bujii, ca pareau putin ciupite, si in manual scria ca poate fi un motiv pentru care sa nu traga la turatii mai mari, am mers cu zeama de desfundat injectia, etc etc etc, astazi am avut urmatoarea revelatie: daca ma apasam un pic pe rezervor se oprea motorul. Brusc. Subit. Inexplicabil.

Ajuns acasa am dat jos rezervorul suspectand un cablu prins intre rezervor si ceva (cadru sau alte balarii) si sugrumat sau taiat. Negasind nici un astfel de cablu suspect am zis sa ma uit si la aprindere, ca e si aia pe acolo. SURPRIZA!!! Mufa de la aprindere se tinea prinsa in unitate prin forte kinetice necunoscute inca... Cum s-o fi desprins ramane un mister, cert este ca acum, odata pusa la loc mufa buclucasa, mobra merge excelent.

 

Pai cum sa nu mearga excelent: filtru de benzina schimbat, filtru de aer curatat/suflat, benzina de 98, contactele curatate pe unde s-a putut, totul uns! atat ii trebuia, sa nu mearga bine!

 

Ry.

 

P.S.: multumesc Axa pentru pont si de asemenea multumesc Bogdan Padure, ca el mi-a sugerat sa ma uit la aprindere sau la instalatia electrica.

 

R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e 2 (sau 1 desi nu cred) e bine, ca am manualul

lasa un mail ca ti-l trimit pe tot (service manual de la k1100 rs si lt dar care e si cu abs 1 si cu 2)

are vreo 8mb

 

 

Adresa mea de mail: bundiklajos@yahoo.com

 

Iti multumesc anticipat raulus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti? BWM Q6.S XTR

consum redus, are si telelever... daca mai era si bascula mono-brat pe spate...

ca pret in schimb... in jur de 3000e!!!!!!!!!!!!

 

p.s. bmw rider, ti-am trimis mailul

post-6067-1155540254_thumb.jpg

Editat de raulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti? BWM Q6.S XTR

consum redus, are si telelever... daca mai era si bascula mono-brat pe spate...

ca pret in schimb... in jur de 3000e!!!!!!!!!!!!

 

p.s. bmw rider, ti-am trimis mailul

 

 

Mersi mult Raul pt mail. Am primit si o sa-mi fie de folos. Datorita cartii am dat seama ca am abs II.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare va rog:

- ce ulei e necesar pt un BMW F650 din 1996 si pe unde s-ar gasi filtru de ulei pt el?

Eu asa stiu ca ulei SAE 20W40 e pt F 650 si gasesti impreuna cu filtru de ulei pe louis(www.louis.de). Iti recomand Castrol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare frati motociclisti!

poate aveti timp sa ma "cititi" si pe mine...

am pornit anu' trecut spre ardeal, mai exact Medias cu gandu' hotarat sa-mi iau motor.zis si facut:am luat trenul spre brasov si de acolo cu masina cu un prieten care avea permis de "A". pusesem ochii pe un suzuki gsx 500, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, mi-am cumparat un kawasaki gpz 500 s.buna treaba! in aceeasi zi (de pe locul din spate din pacate pt. ca nu aveam permis) am trecut Transfagarasanul si nu pot pot sa va explic ce am simtit in acele clipe. am picat sala (din prostia mea) anu' trecut si a trebuit sa astept pana in primavara k sa ma vad cu permis. ce sa mai zic, toata iarna am dormit cu motoru' la cap (la propriu).

in aprilie anu' asta mi-am luat permisu' si am iesit cu ea la drum. m-am indragostit a 2-a oara de ea.sunt multumit de cum merge, de cum se comporta la drum, dar vreau deja altceva.

am vb. cu amicul meu cu care am fost la Medias si mi-a recomandat modelul F de la bmw.am intrat pe net si am vazut ceva poze. pot sa zic ca m-am indragostit pe loc de ea. nu sunt un fan enduro, dar modelul F650 cs m-a lasat cu gura casca, la fel si modelul F 800 ST.

sperand ca nu v-am plictisit cu povestioara mea, as vrea daca se poate cateva pareri despre cele doua modele, care este mai fiabil, care sunt asa zisele chichite de care as putea sa ma lovesc, ceva preturi la aceste modele si tot ce se mai poate vorbi despre ele.

multumesc din suflet celor care au avut rabdarea sa citeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote

F de la bmw.am intrat pe net si am vazut ceva poze. pot sa zic ca m-am indragostit pe loc de ea. nu sunt un fan enduro, dar modelul F650 cs m-a lasat cu gura casca, la fel si modelul F 800 ST.

.

F 650 CS nu e enduro, la fel F 800ST.Desi am un prieten care are un cs si se baga pe tot felu de drumuri cu el...E mai mult o moto de oras.E simpatica, are un spatiu f misto pentru pus casca deasupra motorului si poti sa o si incui.E f util in oras.Si suna fain.Are transmisie prin curea, fara intretinere si silentioasa.E ok pentru un incepator.Nu e prea puternica da nici nu te faci de ris.O gasesti pe la 4-5-6000 euro, fct de dotari si an.

F 800st e inca noua si scumpa.Da e oarecum altceva.

Bafta!

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot cumpara coburi SH pentru BMW originali la un pret cat mai mic?

 

MOTOBRAND daca afli ceva anunta-ma si pe mine. Eu caut deja de o vreme dar pana acuma nimica.

 

SUCCES!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce s-a intamplat cu ABS-ul. Nu mai pot decupla ABS-ul merge continu. Degeaba apas butonul cu care se decupleaza tot ramane cuplat.(Am sesezat la frana din spate).Pe bord indica ca totul e ok. Nu am facut altceva decat am verificat placutele de frana spate . Parca de atuncea a aparut fenomenul aceasta.

Sau la frana din spate tot timpul e cuplat ABS-ul?

 

Daca aveti o explicatie va rog sa scrieti.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mie in italia mi s-a recomandat sa nu bag numai benzina de 100, ci doar o data la cateva plinuri...

o fi prea puternica si deruteaza motronicul? ca e clar din ce zici tu ca acolo e problema, face o limitare electronica

salutare frati motociclisti!!! ma numar si eu printre fericiti posesori de caramizi, k100LT mi la adus un prieten din Germania anul trecut la 65000 km,arata si merge dumnezeieste ,dar am avut o mica problema,alimentam cu super 100 omv pusca in toba de inebuneam (in frina de motor) alimentam cu premium 95 torcea ca o pisica asa ca alimentez cu 95 si merge foarte bine ,ce parere aveti poate afecta injectia,supape etc???? asfalt uscat si numai bine :baldy: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...