GIV 32 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Si asta la fel, doar ca nu prea face greseli ...ce rau i-a umilit pe cei cu sportive!!!...i-a facut pe toti!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Da, i-a umilit grav, dar nici ala nu e 1150 in mintile lui. Jante de aliaj de 17, FD de R sau RT (nu mai tin minte exact), alte axe cu came, pistoane de compresie mare, esapament complet schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Editat Ianuarie 14, 2010 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Parerea mea e ca nu se merita sa montezi ambreiaj ceramic, cu atat mai mult la 1150 care banuiesc ca are actionare hidraulica la tine. De ce? pai ia sa vedem... daca ti se duce rear main seal, adica simeringul dintre motor si ambreiaj sau simeringul dintre cutie si ambreiaj si ajunge ulei acolo ma indoiesc ca o sa le poti curata cu benzina. Apoi, avand ambreiaj hidraulic, ti se poate contamina si cu lichid de frana :| Problema e ca is destul de numeroase fail-urile astea. Deia prefer sa am cablu clasic, nu ambreiaj hidraulic. Apoi, chiar daca placa ta de frictiune nu isi pierde grosimea (fiind ceramica), mai ai placa de presiune si clutch housing care se rod la fel de repede daca nu si mai agresiv ca in folosirea unei placi de frictiune OEM sau aftermarket. Asadar, dupa mine, ambreiajul ceramic se merita numai daca te dau banii afara din casa si vrei sa faci o excursie luuuuuuuunga prin Africa sau unde e F cald si esti super incarcat cu bagaje. Daca nu, mergi pe ce e sigur, adica OEM. BTW, nu o sa gasesti de vanzare decat kit complet care la bmw coasta ~ 12 milioane cand m-am interesat eu. Acuma o fii mai ieftin Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Gasesti la Touratech disc ceramic si poti comanda direct la ei,iti vine prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Parerea mea e ca nu se merita sa montezi ambreiaj ceramic, cu atat mai mult la 1150 care banuiesc ca are actionare hidraulica la tine. De ce? pai ia sa vedem... daca ti se duce rear main seal, adica simeringul dintre motor si ambreiaj sau simeringul dintre cutie si ambreiaj si ajunge ulei acolo ma indoiesc ca o sa le poti curata cu benzina. Apoi, avand ambreiaj hidraulic, ti se poate contamina si cu lichid de frana :| Problema e ca is destul de numeroase fail-urile astea. Deia prefer sa am cablu clasic, nu ambreiaj hidraulic. Apoi, chiar daca placa ta de frictiune nu isi pierde grosimea (fiind ceramica), mai ai placa de presiune si clutch housing care se rod la fel de repede daca nu si mai agresiv ca in folosirea unei placi de frictiune OEM sau aftermarket. Asadar, dupa mine, ambreiajul ceramic se merita numai daca te dau banii afara din casa si vrei sa faci o excursie luuuuuuuunga prin Africa sau unde e F cald si esti super incarcat cu bagaje. Daca nu, mergi pe ce e sigur, adica OEM. BTW, nu o sa gasesti de vanzare decat kit complet care la bmw coasta ~ 12 milioane cand m-am interesat eu. Acuma o fii mai ieftin Cele bune. Multumesc pentru informatii. Mesaj completat Gasesti la Touratech disc ceramic si poti comanda direct la ei,iti vine prin posta. Da, am vazut si discul de abreiaj al celor de la Touratech este un pic mai scump ( 670 $ );dar ma incinta mai mult cel de la rbracing-rsr ( 325 $ sau 375 $) pentru ca are arcuri pentru preluarea socurilor. Nu tin in mod special sa fie ceramic, stiu doar ca arcurile respective ajuta destul de mult la protejarea transmisiei si a motorului. Stiti si alta firma care produce discuri de ambreiaj pentru BMW in afara de de Touratech, rbracing-rsr si Lucas? Incerc sa gasesc un disc de ambreiaj pentru motocicleta asemanator cu cel de la rbracing, daca nu gasesc cel mai probabil o sa cumpar pina la urma unul fabricat de Lucas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si mobra mea a avut 100k km cand am schimbat ambreiajul si sa stii ca, canelurile de la placa de frictiune si canelurile de la axul cutiei de viteze erau PERFECTE! Asadar, nu trebuie sa iti faci griji pentru protejarea mobrei la socuri, ca daca mergi frumos cu ea si nu incerci sa o dai pe-o roata sau asa, canelurile alea tin muuuult si bine. Si dupa ce cureti frumos tot, pe caneluri trebuie sa dai cu pasta deia cu molibden 60%, Honda Moly 60 se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si dupa ce cureti frumos tot, pe caneluri trebuie sa dai cu pasta deia cu molibden 60%, Honda Moly 60 se numeste. Si ai idee pe unde pot gasi "Honda Moly 60" sau ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cauta la magazine auto mari, paste de unds caneluri ce are minim 60% molibden. sau daca ai prieteni la reprezentante auto/moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cauta la magazine auto mari, paste de unds caneluri ce are minim 60% molibden. sau daca ai prieteni la reprezentante auto/moto. Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie. MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link asta se foloseste si la canelurile de la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cu respect tuturor! direct la obiect : are cineva idee daca se potriveste saua de la un R1100/1150R la un r1100s din 2004 ??? merci anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cu respect tuturor! direct la obiect : are cineva idee daca se potriveste saua de la un R1100/1150R la un r1100s din 2004 ??? merci anticipat ! N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 salut, sunt posesor de 3 zile al unui BMW K 75 RT, si dupa cum am mai scris si am intrebat in legatura cu kilometrajul de k daca este electronic sau nu , ei bine am toata convingerea ca intradevar este electronic, deoarece nu vad sa intre in bord vreun cablu si nici vro fanta sau gaura pt cablu. o sa atasez o poza cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Intai vroiam sa zic ca ala nu-i RT, ci C, dar am vazut dup-aia ca ai disc pe spate si nu tambur. Ce s-a intamplat cu plasticul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Imi cam place modelul asta... voua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Imi cam place modelul asta... voua nu? Asta este un K1200RS inainte de facelift-ul din 2001 (cand s-a trecut la ABS partial-integral si s-a imbunatatit protectia la vant prin schimbarea carenei frontale si a parbrizului). Se fabrica din 1997 si a existat in 2 variante de putere: 130cp si 98cp. (a doua din cate stiu, din motive de taxe/asigurari pt unele tari intre care si Germania) Am cochetat si eu cu ideea sa-mi iau unul si inainte sa-mi iau RS-ul actual si dupa... Insa, pe langa motorul in sine (prefer ca stil boxerul), m-au descurajat: pozitia putin aiurea (distanta cam mare intre sa si ghidon din cauza rezervorului), greutatea de cca 300kg (full), consumul mare (7L), lipsa tocase-ului original. (inca un amanunt care nu-mi place: ca si la R1100/50R si GS, volumul sidecase-ului din stanga este afectat de esapament), Recunosc, nici cei de aici de la BMW nu prea mi l-au recomandat (in general K-urile din vechea generatie pana in 2005); nu era vorba de fiabilitate. Tentante la K1200RS (pe langa alte calitati tipice BMW) mi s-au parut look-ul si puterea. Am preferat insa RS-ul boxer si n-as ezita sa trec la R1150 RS pe care l-as prefera fata de al meu pt treapta a VI-a, ABS-ul integral si twinspark pt un mers mai rafinat; in rest sunt foarte multumit de R1100RS. Ca fapt divers: Catalogul MOTORRAD Test apare anual cu teste amanuntite ale tutror motocicletelor fabricate in acel moment, punctajul maxim posibil fiind 27 (pana acum, punctajul maxmim acordat a fot 23 puncte: 1200GS si RT in 2005 si K1300GT in 2009). In editia din 2001, K1200RS obtine 15 puncte iar R1100RS (fabricat deja de 8ani) obtine 14. In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 14 puncte iar R1150RS 18 puncte. K1200RS (facelift): R1150RS: Mesaj completat Scuze, era "In editia din 2003, K1200RS obtine aceleasi 15 puncte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este, inca o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 @Vlad, din cate stiu eu twin spark s-a pus ca sa elimine surging-ul, insa pe langa asta au aparut multe alte probleme. Tot mai dez vad topicuri deschise pe ukgser referitor la 1150-uri, cum ca le merge motorul rau, se plang de servo, etc. Asadar, mai nou nu inseamna neaparat mai bine , si asta se aplica dupa parerea mea si in cazul modelelor R 11xx/ R1200 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) nu stiu ce s-a intamplat cu plasticul pt ca l-am intrebat si eu pe proprietar dar a zis ca asa l-a cumparat si el pe acte este un K 75 RT din 91 , acum daca voi stiti ca este C sau alt model asta este, inca o poza Hmmm, n-as vrea sa te dezamagesc sau sa te alarmez, dar ceva e-n neregula cu ea. In primul rand, toate RT-urile au tuburile furcii negre, ale tale sunt argintii. Apoi, aripa fata nu corespunde modelului. La fel si singura oglinda pe care o ai (oglinzile la RT sunt puse pe fairing, nu pe ghidon). Asta pe langa chestiile evidente, gen far, parbriz, semnalizatoare, lipsa plasticului. La baza este un RT (discul spate si roata de 17 ma indreptatesc sa cred asta), dar toata partea fata pare sa fie luata de la un K 75 naked sau C. Cuplat cu lipsa plasticului as putea crede ca e un RT care a fost implicat intr-un accident destul de serios si apoi refacut cu furca de naked si instrumente de C sau naked. Editat Ianuarie 21, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 da, se poate si asta nu zic nu , dar el merge destul de bine si imi place asa cum este , ma refer la aripa si far, am avut si eu o oarecare retinere dar am vazut ca merge bine si cred ca i in regula, acu am cumparato si ma dau cu ea un an doi si mai vedem merci mult, si chiar imi pare bine ca imi spuneti ca sa stiu si eu cat mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc. merci! evident ca mi-am dat seama de diferenta dintre cele 2 modele de sa. intrebarea era insa : pot adapta la S o sa de R pentru mai mult comfort? cam asta era ideea....merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Nu stiti nici un R 1100 de dezmembrat? Nu am patit nimci sau ceva, dar as vrea sa aflu daca pe viitor mi se intampla ceva (Doamne fereste!) daca este ceva in tara sau numa pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link asta se foloseste si la canelurile de la cardan Salut, Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup? In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb? Numai bine, Florin Editat Ianuarie 24, 2010 de FLR-BV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Salut,Pot folosi si eu aceasta pasta la ungerea canelurilor cardanului dupa ce l-am desfacut pt. schimbarea uleiului din grup? In toamna cand am desfacut ,i-am pus vaselina grafitata.Merita s-o schimb? Numai bine, Florin intr-un tutorial despre r12gs din usa, la ungerea diferentialului foloseau "Honda Moly 60 Paste" - insa am vazut ca se gaseste doar in sua si e 10 dolari un tub in primavara si eu vreau sa ii curat/ung diferentialul, pana acum nu m-am hotarat ce sa ii pun, alternative se mai gasesc aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.