edivkv Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 salut, cei care stiti cam ce probleme apar la modelul K 75 din anii 90si daca sunt cat de cat usor de rezolvat, si daca a patit cineva sa se strice kilometrajul de la apa sub presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 salut, cei care stiti cam ce probleme apar la modelul K 75 din anii 90si daca sunt cat de cat usor de rezolvat, si daca a patit cineva sa se strice kilometrajul de la apa sub presiune pai cum s-a stricat? a intrat apa la ceasuri? a ruginit cablul? detaliaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 pai cum s-a stricat? a intrat apa la ceasuri? a ruginit cablul? detaliaza se zice ca atunci cand omu a cumparat moto a spalat-o cu un charcer adica cu presiune de apa si spune ca kilometrajul de atunci nu mai merge, ca ar fi intrat apa in el ,si fiind electronic (nu stiu sigur) s-a defectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 se zice ca atunci cand omu a cumparat moto a spalat-o cu un charcer adica cu presiune de apa si spune ca kilometrajul de atunci nu mai merge, ca ar fi intrat apa in el ,si fiind electronic (nu stiu sigur) s-a defectat cred ca singura treaba electronica in kilometrajul ala e becul din spatele cadranului. ia cablul si verifica-l sa nu fie rupt, daca cablul e ok poti sa incepi sa cauti un bord SH de vanzare pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) ..Nu neaparat, defectiunea poate fi si la roata, acolo unde intra cablul, are o roata melcata care la RT era din plastic si o piesa de tabla ambutisata cu doua urechi care era antrenata de roata melcata. Urechile alea doua prind uzura, la fel si melcul de plastic, trebuie desfacut si vazut despre ce este vorba. Se gaseste si SH pe ebay.de, eu am luat-o originala de la Bavaria, nu costa o avere. Treaba cu apa este vrajeala, nu are ce sa se strice. Editat Ianuarie 7, 2010 de maicarossia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 asa ma gandean si eu, ca este vrajeala si de aceea am intrebat se poate da innapoi nr de kilometri si sa se strice ceva? ca asta gandesc sa se fi intamplat oricum va multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 ce fain se da asta cu 1100 rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) Si asta la fel, doar ca nu prea face greseli Editat Ianuarie 8, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 ce fain se da asta cu 1100 rs da uite si tu ce asfalt au aia... vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 da foarte fain, dar si sosele bune si libere nu ca la noi doua masini pe metru patrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Si asta la fel, doar ca nu prea face greseli ...ce rau i-a umilit pe cei cu sportive!!!...i-a facut pe toti!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Da, i-a umilit grav, dar nici ala nu e 1150 in mintile lui. Jante de aliaj de 17, FD de R sau RT (nu mai tin minte exact), alte axe cu came, pistoane de compresie mare, esapament complet schimbat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 (editat) Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Editat Ianuarie 14, 2010 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Parerea mea e ca nu se merita sa montezi ambreiaj ceramic, cu atat mai mult la 1150 care banuiesc ca are actionare hidraulica la tine. De ce? pai ia sa vedem... daca ti se duce rear main seal, adica simeringul dintre motor si ambreiaj sau simeringul dintre cutie si ambreiaj si ajunge ulei acolo ma indoiesc ca o sa le poti curata cu benzina. Apoi, avand ambreiaj hidraulic, ti se poate contamina si cu lichid de frana :| Problema e ca is destul de numeroase fail-urile astea. Deia prefer sa am cablu clasic, nu ambreiaj hidraulic. Apoi, chiar daca placa ta de frictiune nu isi pierde grosimea (fiind ceramica), mai ai placa de presiune si clutch housing care se rod la fel de repede daca nu si mai agresiv ca in folosirea unei placi de frictiune OEM sau aftermarket. Asadar, dupa mine, ambreiajul ceramic se merita numai daca te dau banii afara din casa si vrei sa faci o excursie luuuuuuuunga prin Africa sau unde e F cald si esti super incarcat cu bagaje. Daca nu, mergi pe ce e sigur, adica OEM. BTW, nu o sa gasesti de vanzare decat kit complet care la bmw coasta ~ 12 milioane cand m-am interesat eu. Acuma o fii mai ieftin Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Vreau sa cumpar un disc de ambreiaj de la http://www.rbracing-rsr.com/bmw_clutches.html, motorul meu se apropie de 100000km, a cumparat careva asa ceva? Stiti cum se procedeaza pentru a cumpara un produs din state? Cei de la FedEx Romania nu au putut sa imi dea prea multe informatii. Produce sau aduce cineva in Europa un astfel de disc de ambreiaj? Gasesti la Touratech disc ceramic si poti comanda direct la ei,iti vine prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Parerea mea e ca nu se merita sa montezi ambreiaj ceramic, cu atat mai mult la 1150 care banuiesc ca are actionare hidraulica la tine. De ce? pai ia sa vedem... daca ti se duce rear main seal, adica simeringul dintre motor si ambreiaj sau simeringul dintre cutie si ambreiaj si ajunge ulei acolo ma indoiesc ca o sa le poti curata cu benzina. Apoi, avand ambreiaj hidraulic, ti se poate contamina si cu lichid de frana :| Problema e ca is destul de numeroase fail-urile astea. Deia prefer sa am cablu clasic, nu ambreiaj hidraulic. Apoi, chiar daca placa ta de frictiune nu isi pierde grosimea (fiind ceramica), mai ai placa de presiune si clutch housing care se rod la fel de repede daca nu si mai agresiv ca in folosirea unei placi de frictiune OEM sau aftermarket. Asadar, dupa mine, ambreiajul ceramic se merita numai daca te dau banii afara din casa si vrei sa faci o excursie luuuuuuuunga prin Africa sau unde e F cald si esti super incarcat cu bagaje. Daca nu, mergi pe ce e sigur, adica OEM. BTW, nu o sa gasesti de vanzare decat kit complet care la bmw coasta ~ 12 milioane cand m-am interesat eu. Acuma o fii mai ieftin Cele bune. Multumesc pentru informatii. Mesaj completat Gasesti la Touratech disc ceramic si poti comanda direct la ei,iti vine prin posta. Da, am vazut si discul de abreiaj al celor de la Touratech este un pic mai scump ( 670 $ );dar ma incinta mai mult cel de la rbracing-rsr ( 325 $ sau 375 $) pentru ca are arcuri pentru preluarea socurilor. Nu tin in mod special sa fie ceramic, stiu doar ca arcurile respective ajuta destul de mult la protejarea transmisiei si a motorului. Stiti si alta firma care produce discuri de ambreiaj pentru BMW in afara de de Touratech, rbracing-rsr si Lucas? Incerc sa gasesc un disc de ambreiaj pentru motocicleta asemanator cu cel de la rbracing, daca nu gasesc cel mai probabil o sa cumpar pina la urma unul fabricat de Lucas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si mobra mea a avut 100k km cand am schimbat ambreiajul si sa stii ca, canelurile de la placa de frictiune si canelurile de la axul cutiei de viteze erau PERFECTE! Asadar, nu trebuie sa iti faci griji pentru protejarea mobrei la socuri, ca daca mergi frumos cu ea si nu incerci sa o dai pe-o roata sau asa, canelurile alea tin muuuult si bine. Si dupa ce cureti frumos tot, pe caneluri trebuie sa dai cu pasta deia cu molibden 60%, Honda Moly 60 se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si dupa ce cureti frumos tot, pe caneluri trebuie sa dai cu pasta deia cu molibden 60%, Honda Moly 60 se numeste. Si ai idee pe unde pot gasi "Honda Moly 60" sau ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cauta la magazine auto mari, paste de unds caneluri ce are minim 60% molibden. sau daca ai prieteni la reprezentante auto/moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cauta la magazine auto mari, paste de unds caneluri ce are minim 60% molibden. sau daca ai prieteni la reprezentante auto/moto. Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Multumesc. Am gasit ceva pe net http://www.molyslip.ro/index.php?mn=antiseize sau http://www.yacco-lub.ro/produs.php?id=315&ids=88 cred ca este ceea ce trebuie. MOLYSLIP A60 - Pasta cu grafit avand in compozitie 60% bisulfura de molibden din primu link asta se foloseste si la canelurile de la cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cu respect tuturor! direct la obiect : are cineva idee daca se potriveste saua de la un R1100/1150R la un r1100s din 2004 ??? merci anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 cu respect tuturor! direct la obiect : are cineva idee daca se potriveste saua de la un R1100/1150R la un r1100s din 2004 ??? merci anticipat ! N-au nici o treaba! Asta puteai vedea simplu uitandu-te la cate o poza cu fiecare; la R1100S saua este dintr-o bucata; R1100R si R1150R au din 2 bucati si nici macar ele intre ele nu se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 salut, sunt posesor de 3 zile al unui BMW K 75 RT, si dupa cum am mai scris si am intrebat in legatura cu kilometrajul de k daca este electronic sau nu , ei bine am toata convingerea ca intradevar este electronic, deoarece nu vad sa intre in bord vreun cablu si nici vro fanta sau gaura pt cablu. o sa atasez o poza cu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Intai vroiam sa zic ca ala nu-i RT, ci C, dar am vazut dup-aia ca ai disc pe spate si nu tambur. Ce s-a intamplat cu plasticul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.