Budd Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) De piesa asta vorbesti? Piesa aia nu rezolva problema ci doar atenueaza zgomotul. Ai doua optiuni : -inlocuiesti bucsa -cumperi o pereche de dopuri pentru urechi Editat Mai 1, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 1, 2010 Admin Share Postat Mai 1, 2010 (editat) @renegade http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Motor-An...id=p3286.c0.m14 Succesuri.. Editat Mai 1, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga. O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta. Editat Mai 2, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200. Succes la schimbat insa daca TB ce l-ai comandat e second hand ai o mare sansa sa-ti ticaie la fel ca al tau dupa ce-l pui. De ce nu te vezi cu uzunu sau cu altcineva care are un 1100 sa auda zgomotul? De altfel,zgomotul este singurul neajuns in cazul uzurii bucsei. Nu cumpara second hand. Orice TB peste approx. 40.000 km va ticai pana ii schimbi bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 2, 2010 Admin Share Postat Mai 2, 2010 Eu le-am luat pe ale mele SH din Germania si erau foarte bune. Am dat cam 150 euro pe ambele. Noi sunt in jur de 250 euro bucata. Daca iti da mina poti sa le iei si noi, dar nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Da ai si tu dreptate desi nici pe tine nu te prea da optimismul . afara din casa. Dar asa maca pot sa vad care e treaba fara sa trebuiasca sa pun motorul in cui pana se repara. O sa vad ce si cum cand l-oi primi si verifica. La astai de la care l-am luat au mai ulte si scrie la fiecare in procente starea de functionare. La al meu este 100% I.O. si sunt nemti nu turci. Mai ales ca luand de pe Ebay dai si cailifcative si nu cred ca se risca sa vanda altceva si sa-si ia negativ. O sa vedem. Ca pe povesti nu merge. PS: Ok, stiu ca nu e chiar carburator dar mi-a fost greu sa traduc "throttle body". Adica "acceleratia organism"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200. Ce e rotund si sta in loc la TB? Mesaj completat http://maverick-evolution.150m.com/2005/horizons/hu_23.jpg Editat Mai 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga. O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare. Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta. ...scuze pt intirziere dar eram plecat pe endureala... ...daca nu ai luat unul care sa fie pe modelul tau de motor si de un an diferit de al tau s-ar putea sa ai o surpriza foarte mare si sa nu fie la fel cu cel din stinga!.. ...da, tip motor sunt toate la fel adica 259 dar carburatoarele sunt mult diferite in functie de model!....carburatoarele de gs nu sunt la fel cu cele de rt si nici cu cele de s!!...au diametre interioare diferite!...au clapete diferite su au gauri pentru reglajul aerului diferite!...asta ca sa nu mai vorbim de cabluri de acceleratie diferite!..exista modele de cabluri care intra intr-o cutie centrala si de acolo pleaca spre carburatoare si exista cabluri care pleaca de la ghidon la carb stinga si de la acesta pleaca acelasi cablu la cel din dreapta!...tu de care ai? ...nu am vrut sa-ti dau asa veste rea dar e bine sa stii la ce sa te astepti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) +1 Asa e... Sunt interschimbabile doar de pe r1100gs pe r1100r si de pe 1100rt pe 1100rs, idem pentru variantele in 850 cmc. Deci GS=R si RT=RS. Ce am mai vazut eu asemanare care sa aiba patternul asta e grupul(FD), adica aceasi situatie ca la TB. Editat Mai 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Eu am luat RT-RS. O sa vad ce fac cand o sa-l primesc. La inlocuire se face ceva reglaje in afara de sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Eu am luat RT-RS. O sa vad ce fac cand o sa-l primesc.La inlocuire se face ceva reglaje in afara de sincronizare? Vezi ca trebuie sa te pregatesti cu un oring dela ce sta intre tubu negru de plastic si galerie. Ala vechi nu o sa il mai poti refolosi ca o sa se largeasca, o sa vezi tu In principiu, daca nu s-a umblat la surubul ala de care pomeneam ca se opreste clapeta pe el, o sincronizare ar trebui sa fie de-ajuns, la relanti si turat la 2500 RPM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 dane, zi si mie te rog, de unde iau niste oringuri dalea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Abia acum am vazut ce anagramare am bagat. "...se face ceva reglaje..." Se pare ca stau de prea mult timp aici si m-am molipsit Acum, ca veni vorba zi si tu mai multe de oringul ala. De unde luam altul? Si la ce sa ma mai astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Eu am luat de la dealer BMW din cluj, pretul e modic, parca 5 lei, da tre sa stai 5 zile dupa el pana ajunge. E vorba de reperul 15 din poza: O-ring 52X2 In principiu ar trebui sa gasesti la magazine de rulmenti, like SFK sau Badi sau asa. Daca nici cum nu gasiti... pare-mi-se mie ca merge lasat la soare sau incalzit usor cu un foehn fix inainte de montare. Treaba e ca de la benzina se largeste si nu mai revine de unu singur la dimensiuni, si e foarte important pentru bunul mers al motorului sa fie toata treaba etansa acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 da, ala e, de la pozitia 15, pana ajung io AB ... o sa incerc pe la un dealer SKF, ce dimensiune are? parca 51x2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Este de 52x2. As lua o pereche. Am gasit la astia: CLICK AICI! ... # Part Number Description lb Qty Each 01 13541340613 LEFT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $621.63 01 13541340614 RIGHT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $322.11 01 13542325851 LEFT THROTTLE (from 07/96) 1.18 1 $544.40 01 13542325852 RIGHT THROTTLE (from 07/96) 1.03 1 $308.94 02 13631461852 SWITCH 0.17 1 $211.40 03 12132322416 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10 0.01 4 $0.60 12132322416 was superseded by 12139904303. 03 07119904303 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10-8.8-ZNNIV 4 $0.50 04 07119902162 FILLISTER-HEAD SCREW - M4X12 0.01 2 $0.96 05 11611340769 INLET MANIFOLD LEFT 0.17 1 $51.32 05 11611340770 INTAKE MANIFOLD RIGHT 0.16 1 $51.32 06 11131460677 SCREW - M6X20 0.01 4 $0.60 07 13727654865 HOSE CLAMP - D=64 0.03 2 $2.72 08 13641341352 INJECTION VALVE 0.20 2 $131.72 -- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA 13531341076 was superseded by 13537664855. -- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA 13531341539 was superseded by 13531341076. 09 13641730767 O-RING - 7,52X3,53 2 $3.95 10 13531341697 SPRING CLIP 2 $0.80 -- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA 13531341076 was superseded by 13537664855. -- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA 13531341539 was superseded by 13531341076. 11 13641340958 SPRING CLIP 0.03 2 $1.93 12 07119932098 WAVE WASHER - B5 2 $0.50 14 13547694924 PROTECTION CAP 2 $1.20 15 13541341797 O-RING - 52X2 2 $4.88 16 12122306327 HOSE CLAMP - D=7,2MM 2 $0.50 16 12122306328 HOSE CLAMP - D=12MM 2 $0.74 17 12122306326 CAP 2 $0.96 18 13541342073 ADJUSTING SCREW - M 7X0,75 0.02 2 $6.22 19 07119913218 HEX BOLT - M5X10 0.01 1 $0.50 20 13642351881 GASKET RING Editat Mai 3, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Daca vin mai repede de acolo decat de la AB, merita. Merita luate si alte oringuri, cum ii ala de la gura rezervorului, ala de la flansa pompei de benzina, etc. Insa nu stiu in ce masura is alea rezistente la benzina, merita intrebat inainte, ca nu doresc nimanui sa isi puna si dupa ceva vreme sa te trezesti ca iti picura benzina pe motoru incins Mesaj completat Mai nou ma roade ceva... rau de tot! Ma roade sa mai am inca o mobra, si imi place la nebunie R1100R; la fel de mult imi plac si cafe race-urile, si am gasit niste poze pe net care efectiv ma motiveaza sa strang bani de inca un boxer, pe langa RT... Mno o mobra ca si aia, cu un colour scheme de cafe racer, cu patretele albe si negre, tobele alea arata demential... ce poti sa vrei mai mult de la viata?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 @ Dan_cata: Vezi ca firma aia cu O-ringurile de care spuneam e din Cluj. Poate te uiti si dai si tu un telefon. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Se pare ca deschid tarziu si inchid devreme, ca de raspuns nu raspund la telefon. Fa-le un mesaj aici http://www.intramark.ro/contact.html si vezi daca trimit ramburs. Daca nu vor ei sa trimita, va iau eu si va trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Le-am trimis de la pranz mesaj. Poate te repezi pana acolo maine daca ai ceva timp. E cum urci pe Racoviat, in Gruia, a doua pe stanga la intersectia aia complicata Ciao! Mesaj completat Le-am trimis de la pranz mesaj. Poate te repezi pana acolo maine daca ai ceva timp. E cum urci pe Racovita, in Gruia, a doua pe stanga la intersectia aia complicata Ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 nu stiu daca s-a mai discutat pe aici, ca n-am localizat. Are cineva idee despre BMW telescopic fork oil ? sa bag orice alt ulei de furca sau sa bat drumul pe la BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 E frectie la picior de lemn cu crema Nivea Poti pune orice ulei de furca in telescoapele la telelever, singurul lui rol e de lubrifiere, si nimic altceva. Poti pune si ulei de care bagi in cutie sau in grup Recent am schimbat simeringurile la RT, si am luat ce mi-a venit la mana de pe raft, 35 ron litru. Vezi in manual cat ulei intra, vreo 475 sau 480 ml parca, ideea e ca e important sa fie exact la fel de mult in amandoua telescoapele. Si ce e cel mai important... suruburile alea 4, cate 2 pe jamba ce tin jambele legate de puntea cu rotula au loctite pe ele, deci trebuie incalzite in prealabil. De asemenea, tot in manual se specifica distanta dintre jambe jos, langa axul rotii, vreo 190mm parca, aia e iar foarte importanta, ca daca nu nu o sa ai furcile paralele si o sa iti curga imediat simeringurile noi. Baga diluant in jambe ca sa cureti jegul dinauntru - de fapt e pilitura de crom care se ia cand lucra simeringurile si se depune pe fundu jambelor. Cateva pagini mai in spate e linkul catre un tutorial cu poze care l-am facut, e in engleza. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 da, ala e, de la pozitia 15, pana ajung io AB ... o sa incerc pe la un dealer SKF, ce dimensiune are? parca 51x2? ...incercati la magazine cu rulmenti-suruburi si alte acareturi si daca nu gasiti dati-mi de veste si va iau eu de aici din arad!...costa vreo 1 leu/buc.. Mesaj completat nu stiu daca s-a mai discutat pe aici, ca n-am localizat. Are cineva idee despre BMW telescopic fork oil ? sa bag orice alt ulei de furca sau sa bat drumul pe la BMW? ...lasa-l pe dan, nu te lua dupa el ca bate cimpii(de data asta!)... ...uleiul din telescoape trebuie sa fie ulei de telescoape, nu conteaza marca dar conteaza viscozitatea, asadar exista 3 variante pt tine.. 5...10...15W!... 5W este cel mai subtire( ai fatza grea si furca plonjeaza mult in jos)..10W(este cel recomandat pt tine daca folosesti motorul in conditii normale)...15W(este cel mai wirtos si ar fi bun daca ai folosi motorul pe drumuri rele si pline de denivelari, offroad...etc).. ..evident ca si confortul este dat de aceste valori ale uleiului din telescoape, cu cit este mai soft cu atit este mai confortabil dar trebuie sa umblii cu el ca si cu cofrajul de oua! ...schimbarea in sine nu este o operatiune foarte grea deoarece nu este un telescop in adevaratul sens al cuvintului sau, ma rog...nu este la fel cu cele pe care le stim cu totii!...dar este foarte important sa faci aerisirea pt o presiune initiala corecta !..cind te vei apuca de lucru si nu stii cum se face aerisirea, da-mi un telefon si te indrum eu pas cu pas!..0721408941-florian Mesaj completat Mai nou ma roade ceva... rau de tot! Ma roade sa mai am inca o mobra, si imi place la nebunie R1100R; la fel de mult imi plac si cafe race-urile, si am gasit niste poze pe net care efectiv ma motiveaza sa strang bani de inca un boxer, pe langa RT... Mno o mobra ca si aia, cu un colour scheme de cafe racer, cu patretele albe si negre, tobele alea arata demential... ce poti sa vrei mai mult de la viata?! ...mai, sa nu faci greseala sa te dai cu un r 1100 sau r 1150 sau r1200 R!!!!!!!!.... ..ca si in cazul rt-ului, nu te mai dai jos de pe el! ....vaii, vei avea probleme mari, ai inceput si tu sa o iei razna cu boxerele!! Mesaj completat ...dane, ia-ti un rockster!..fata de r este mai usor si mai nervos! Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 ...incercati la magazine cu rulmenti-suruburi si alte acareturi si daca nu gasiti dati-mi de veste si va iau eu de aici din arad!...costa vreo 1 leu/buc..Mesaj completat ...lasa-l pe dan, nu te lua dupa el ca bate cimpii(de data asta!)... Florian, poti folosi linistit ulei de transmisie automata, uleiul este doar un lubrifiant, furcile is acolo ca si slidere, ghidaje, stii bine ca nu e nici un arc sau alt mecanism inauntru, nici un orificiu, ca in cazul furcilor conventionale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Florian, poti folosi linistit ulei de transmisie automata, uleiul este doar un lubrifiant, furcile is acolo ca si slidere, ghidaje, stii bine ca nu e nici un arc sau alt mecanism inauntru, nici un orificiu, ca in cazul furcilor conventionale. ..dane, exista o gaura in teava de fier!!, adu-ti aminte!...prin gaura aia se face transferul de ulei dintr-o parte in alta a tevii respective!...mai stii cum se face aerisirea?...mai stii unde ti-am spus ca trebuie sa fie gaurica respectiva in momentul stringerii surubului de aerisire?... ...in concluzie, eu nu as baga altceva decit in caz de forta majora sau o situatie deosebita cind chiar nu am ulei de care trebuie la indemina si ma aflu in mongolia!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.