Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta :) ,multumesc

post-40406-1272645032_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html

Intra aici si-l iei gratis..

Fain motor, sa-l stapanesti sanatos..

Mesaj completat

Salve!

 

Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare :laugh: . Nu lui Tibi ci carburatorului.

Ceva?

Impropriu zis carburator, atata vreme cit tu ai motor pe injectie.

Alea se numesc drosselklappe in germana si gasesti pe ebay.de incepind de pe la 50 euro bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salutare tuturor ! Si cum sa-mi incep povestea decit asa !Dupa cum se stie omul gospodar isi ia vara sanie si iarna caruta.Zis si facut mi-am pregatit bmw f 650 toata iarna.i-am cumparat cauciucuri noi+camerele aferente ,ulei ,bujii,filtru aer totul la cheie,ce mai !Si de aici incepe povestea:Se face ca acum o saptamina ma suna cineva si ma intreaba dac o vind...................facem tirgu si ramin fara moto! Nu au trecut prea multe zile si ma trezesc propietarul altui bmw,de data asta un k1200rs an fbr 1999.Si acum vine si rugamintea mea :as dorii sa-i schimb uleiul dar nu stiu care este cel mai potrivit pt el>de unde as putea sa-i comand un schimb de ulei sau altele !Tinind cont ca sunt din provincie m-ar ajuta f mult comenzile prin curier.Orice informatie imi este de folos despre aceasta motocicleta :) ,multumesc

 

Mai Aditza, m-ai daramat! FELICITARI PENTRU ACHIZITIE, SA TE POARTE SANATOS PE UNDE VREI!!! Strasnica bucata de motor!

 

Daca tot faci o treaba, schimba-i si uleiul de la grup. Abia astept sa va vad in vara pe toti! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare :laugh: . Nu lui Tibi ci carburatorului.

Ceva?

Tibi zice prostii. Toate corpurile de injectie la BMW, cele de pe dreapta, clantane dupa un anumit numar de km deoarece se uzeaza o bucsa. Vorbeste cu un strungar sa-ti faca alta la aceleasi cote. Parca si Dan Cata facea d'astea, dar nu sunt sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

Unde gasesc un carburator de RT1100 de dreapta? Al meu clampane. Tibi de la BMW a zis ca i-ar prinde bine o schimbare :laugh: . Nu lui Tibi ci carburatorului.

Ceva?

Primul lucru... trebuie sa fii tu sigur ca ai nevoie de schimbare. Din pacate pentru asta, trebuie sa dai carena drapta jos (stiu, si pe mine ma scoate din minti demontatul/montatul), apoi pornesti mobra, si la ralanti, bagi mana sub admisie si incerci sa tragi usor de scripetele pe care sta cablul. Ideea e ca axul pe care sta clapeta se poate manca si ajunge sa joace in lagar. Daca observi ca sunetu ala dispare, atunci ai nevoie de un repair kit de la Bing, sau sa iti faca cineva alt ax.

 

Sau le vanezi pe ebay, ai fii foarte placut surprins sa vezi cate se pot cumpara cu 5 eur :)

 

Daca totusi te decizi sa il repari, sub nici o forma sa nu umbli la suruburile care tin clapeta sa stea proptita la ralanti ;)

Mesaj completat

Daca nu ai joc, dar tot se aude de acolo, e destul de probabil sa fie de la faptul ca, clapeta nu se opreste complet pe stop screw, deia se misca si suna asa. Deci tre sa stea tensioanata in surubu ala ca sa elimini problema, treaba care se rezolva simplu cu o sincronizare :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tras cum ai zis cand am constatat ca clampane si intradevar nu se mai aude cand intervin. Daca nu trag de scripete se aude.

Ce trebuie sa caut exact?

Merci!

Mesaj completat

Un link, ceva, ca sa caut si pe net.

Mesaj completat

De piesa asta vorbesti?

FUA00110.jpg

Am gasit ceva dar e 42 Lire sterline. Mi-ar prinde bine sa stiu de unde iau piesa si cum se numeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De piesa asta vorbesti?

Piesa aia nu rezolva problema ci doar atenueaza zgomotul. Ai doua optiuni :

-inlocuiesti bucsa

-cumperi o pereche de dopuri pentru urechi

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga.

 

O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare.

 

Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta.

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare.

Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200. Succes la schimbat insa daca TB ce l-ai comandat e second hand ai o mare sansa sa-ti ticaie la fel ca al tau dupa ce-l pui. De ce nu te vezi cu uzunu sau cu altcineva care are un 1100 sa auda zgomotul? De altfel,zgomotul este singurul neajuns in cazul uzurii bucsei. Nu cumpara second hand. Orice TB peste approx. 40.000 km va ticai pana ii schimbi bucsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu le-am luat pe ale mele SH din Germania si erau foarte bune.

Am dat cam 150 euro pe ambele.

Noi sunt in jur de 250 euro bucata.

Daca iti da mina poti sa le iei si noi, dar nu se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ai si tu dreptate desi nici pe tine nu te prea da optimismul :lol: . afara din casa. :laugh:

Dar asa maca pot sa vad care e treaba fara sa trebuiasca sa pun motorul in cui pana se repara.

O sa vad ce si cum cand l-oi primi si verifica. La astai de la care l-am luat au mai ulte si scrie la fiecare in procente starea de functionare.

La al meu este 100% I.O. si sunt nemti nu turci. Mai ales ca luand de pe Ebay dai si cailifcative si nu cred ca se risca sa vanda altceva si sa-si ia negativ.

O sa vedem.

Ca pe povesti nu merge.

 

PS: Ok, stiu ca nu e chiar carburator dar mi-a fost greu sa traduc "throttle body". Adica "acceleratia organism"... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista absolut niciun carburator pe absolut orice model 850/1100/1150/1200.

 

 

Ce e rotund si sta in loc la TB?

 

hu_23.jpg

 

:laugh:

Mesaj completat

http://maverick-evolution.150m.com/2005/horizons/hu_23.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata! L-am luat si astept sa-mi ajunga.

 

O sa va contactez pe aici cand va fi sa-l schimb. Nu stiu daca e ceva special sau nu dar banuiesc ca e nevoie de o echilibrare a celor doua carburatoare.

 

Merci Luigi! Gasisem si eu pe Ebay dar nu eram sigur ca modelele R-RS-RT-GS la aceeasi capacitate cilindrica folosesc acelasi carburator. Dupa aia am vazut ca sunt tip 259 toate si atunci la cautare s-a extins oferta.

...scuze pt intirziere dar eram plecat pe endureala... :laugh: ...daca nu ai luat unul care sa fie pe modelul tau de motor si de un an diferit de al tau s-ar putea sa ai o surpriza foarte mare si sa nu fie la fel cu cel din stinga!..

...da, tip motor sunt toate la fel adica 259 dar carburatoarele sunt mult diferite in functie de model!....carburatoarele de gs nu sunt la fel cu cele de rt si nici cu cele de s!!...au diametre interioare diferite!...au clapete diferite su au gauri pentru reglajul aerului diferite!...asta ca sa nu mai vorbim de cabluri de acceleratie diferite!..exista modele de cabluri care intra intr-o cutie centrala si de acolo pleaca spre carburatoare si exista cabluri care pleaca de la ghidon la carb stinga si de la acesta pleaca acelasi cablu la cel din dreapta!...tu de care ai? :)

...nu am vrut sa-ti dau asa veste rea dar e bine sa stii la ce sa te astepti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

Asa e...

Sunt interschimbabile doar de pe r1100gs pe r1100r si de pe 1100rt pe 1100rs, idem pentru variantele in 850 cmc.

 

Deci GS=R si RT=RS. Ce am mai vazut eu asemanare care sa aiba patternul asta e grupul(FD), adica aceasi situatie ca la TB.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat RT-RS. O sa vad ce fac cand o sa-l primesc.

La inlocuire se face ceva reglaje in afara de sincronizare?

Vezi ca trebuie sa te pregatesti cu un oring dela ce sta intre tubu negru de plastic si galerie. Ala vechi nu o sa il mai poti refolosi ca o sa se largeasca, o sa vezi tu :)

 

In principiu, daca nu s-a umblat la surubul ala de care pomeneam ca se opreste clapeta pe el, o sincronizare ar trebui sa fie de-ajuns, la relanti si turat la 2500 RPM :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am vazut ce anagramare am bagat. :laugh: "...se face ceva reglaje..." Se pare ca stau de prea mult timp aici si m-am molipsit :)

 

Acum, ca veni vorba zi si tu mai multe de oringul ala. De unde luam altul? Si la ce sa ma mai astept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la dealer BMW din cluj, pretul e modic, parca 5 lei, da tre sa stai 5 zile dupa el pana ajunge.

 

E vorba de reperul 15 din poza:

 

175.png

 

O-ring 52X2

 

In principiu ar trebui sa gasesti la magazine de rulmenti, like SFK sau Badi sau asa.

 

Daca nici cum nu gasiti... pare-mi-se mie ca merge lasat la soare sau incalzit usor cu un foehn fix inainte de montare.

 

Treaba e ca de la benzina se largeste si nu mai revine de unu singur la dimensiuni, si e foarte important pentru bunul mers al motorului sa fie toata treaba etansa acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de 52x2. As lua o pereche. Am gasit la astia:

 

CLICK AICI!

 

...

# Part Number Description lb Qty Each

01 13541340613 LEFT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $621.63

01 13541340614 RIGHT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $322.11

01 13542325851 LEFT THROTTLE (from 07/96) 1.18 1 $544.40

01 13542325852 RIGHT THROTTLE (from 07/96) 1.03 1 $308.94

02 13631461852 SWITCH 0.17 1 $211.40

03 12132322416 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10 0.01 4 $0.60

 

12132322416 was superseded by 12139904303.

03 07119904303 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10-8.8-ZNNIV 4 $0.50

04 07119902162 FILLISTER-HEAD SCREW - M4X12 0.01 2 $0.96

05 11611340769 INLET MANIFOLD LEFT 0.17 1 $51.32

05 11611340770 INTAKE MANIFOLD RIGHT 0.16 1 $51.32

06 11131460677 SCREW - M6X20 0.01 4 $0.60

 

 

07 13727654865 HOSE CLAMP - D=64 0.03 2 $2.72

08 13641341352 INJECTION VALVE 0.20 2 $131.72

-- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA

 

13531341076 was superseded by 13537664855.

-- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA

 

13531341539 was superseded by 13531341076.

09 13641730767 O-RING - 7,52X3,53 2 $3.95

10 13531341697 SPRING CLIP 2 $0.80

-- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA

 

13531341076 was superseded by 13537664855.

-- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA

 

13531341539 was superseded by 13531341076.

11 13641340958 SPRING CLIP 0.03 2 $1.93

12 07119932098 WAVE WASHER - B5 2 $0.50

14 13547694924 PROTECTION CAP 2 $1.20

15 13541341797 O-RING - 52X2 2 $4.88

16 12122306327 HOSE CLAMP - D=7,2MM 2 $0.50

16 12122306328 HOSE CLAMP - D=12MM 2 $0.74

17 12122306326 CAP 2 $0.96

 

 

18 13541342073 ADJUSTING SCREW - M 7X0,75 0.02 2 $6.22

19 07119913218 HEX BOLT - M5X10 0.01 1 $0.50

20 13642351881 GASKET RING

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vin mai repede de acolo decat de la AB, merita.

 

Merita luate si alte oringuri, cum ii ala de la gura rezervorului, ala de la flansa pompei de benzina, etc.

 

Insa nu stiu in ce masura is alea rezistente la benzina, merita intrebat inainte, ca nu doresc nimanui sa isi puna si dupa ceva vreme sa te trezesti ca iti picura benzina pe motoru incins :laugh:

Mesaj completat

Mai nou ma roade ceva... rau de tot!

 

Ma roade sa mai am inca o mobra, si imi place la nebunie R1100R; la fel de mult imi plac si cafe race-urile, si am gasit niste poze pe net care efectiv ma motiveaza sa strang bani de inca un boxer, pe langa RT...

 

r1100r-1.jpg

 

r1100r-2.jpg

 

r1100r-3.jpg

 

Mno o mobra ca si aia, cu un colour scheme de cafe racer, cu patretele albe si negre, tobele alea arata demential... ce poti sa vrei mai mult de la viata?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...