Dan Cata Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Din cate stiu eu, ala are de-a face doar cu aerisitul cand schimbi uleiu si simeringurile. Oricum diametru la gaura aia e prea mare ca sa se simta ce fel de ulei trece prin ea Mesaj completat Este de 52x2. As lua o pereche. Am gasit la astia: CLICK AICI! ... # Part Number Description lb Qty Each 01 13541340613 LEFT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $621.63 01 13541340614 RIGHT THROTTLE (to 07/96) 1.33 1 $322.11 01 13542325851 LEFT THROTTLE (from 07/96) 1.18 1 $544.40 01 13542325852 RIGHT THROTTLE (from 07/96) 1.03 1 $308.94 02 13631461852 SWITCH 0.17 1 $211.40 03 12132322416 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10 0.01 4 $0.60 12132322416 was superseded by 12139904303. 03 07119904303 FILLISTER-HEAD SCREW - M5X10-8.8-ZNNIV 4 $0.50 04 07119902162 FILLISTER-HEAD SCREW - M4X12 0.01 2 $0.96 05 11611340769 INLET MANIFOLD LEFT 0.17 1 $51.32 05 11611340770 INTAKE MANIFOLD RIGHT 0.16 1 $51.32 06 11131460677 SCREW - M6X20 0.01 4 $0.60 07 13727654865 HOSE CLAMP - D=64 0.03 2 $2.72 08 13641341352 INJECTION VALVE 0.20 2 $131.72 -- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA 13531341076 was superseded by 13537664855. -- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA 13531341539 was superseded by 13531341076. 09 13641730767 O-RING - 7,52X3,53 2 $3.95 10 13531341697 SPRING CLIP 2 $0.80 -- 13531341076 FUEL DISTRIBUTOR 0.12 X NA 13531341076 was superseded by 13537664855. -- 13531341539 FUEL DISTRIBUTOR 0.13 X NA 13531341539 was superseded by 13531341076. 11 13641340958 SPRING CLIP 0.03 2 $1.93 12 07119932098 WAVE WASHER - B5 2 $0.50 14 13547694924 PROTECTION CAP 2 $1.20 15 13541341797 O-RING - 52X2 2 $4.88 16 12122306327 HOSE CLAMP - D=7,2MM 2 $0.50 16 12122306328 HOSE CLAMP - D=12MM 2 $0.74 17 12122306326 CAP 2 $0.96 18 13541342073 ADJUSTING SCREW - M 7X0,75 0.02 2 $6.22 19 07119913218 HEX BOLT - M5X10 0.01 1 $0.50 20 13642351881 GASKET RING Tocmai am sunat la ei, si se oare ca au pe stoc, 0.55 RON + TVA Toate oringurile lor sunt rezistente la apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dar la benzina rezista? Daca da, ia-mi 4 bucati daca poti te rog si trimite-mi-le cu un plic prin posta. Platesc bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 /index.php?...t&p=2411427 Rezista si la benzen ca am intrebat Zice ca alea de la admisie is 0.53 RON + TVA bucata Mai vrea careva din Bucuresti? Sa rezolvam totul cu un drum? Da-mi te rog pe PM adresa ta si maine ma duc sa le cumpar. Mesaj completat Vad ca au si formular de comenzi online. Nu trimit numai en-gros sau cum e? http://www.intramark.ro/comenzi.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Nu merge comanda online. Cauti obiectul dar dupa aia nu mai e nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Inca o data... pana la 13.00, mai vrea cineva oringuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Ce e rotund si sta in loc la TB? Mesaj completat http://maverick-evolution.150m.com/2005/horizons/hu_23.jpg Asa,si? Vinde BMW cu carburi? Ala este clar re-adaptat.Avand in vedere ca respectivul cal arata ca o masinarie de plimbat in jurul lumii,omul s-a gandit ca e mai usor sa repare carbul decat sa astepte un injector,o pompa de benzina samd. Your poingt being? BTW,am luat bucsile. Apoi mi-am luat vreo 5 semeringuri de la Badi. Am vazut si un tagator de rulment insa investitia mi s-a parut prea mare. Editat Mai 6, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Doctoreeeeee, traiesti?! Da si mie un semn la 0747294113. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ti-am dat semn.Cred ca esti prin trafic pe undeva ca vaz ca nu raspunzi. Lasa ca vorbim pe larg mai pe saptamana viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 http://members.cox.net/slartidbartfast/bmw...l/shock-oil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Am facut-o anul trecut. M-am uitat anul asta si iara am pierdut din cursa.Insa pe termen scurt,e o idee buna. Pe termen lung,daca ai banul, un WP,Wilbers (nu cutez a zice Ohlins) sunt miezul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Mi-a venit carburatorul. Asa arata: are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile. Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator. O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Mi-a venit carburatorul. Asa arata: are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile. Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator. O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent? O sa vezi ca nu poti pune tubul ala negru pe ea, ca o sa faca burta Asa numa daca neamtu nu ti-a dat-o cu o-ring nou Referitor la cablu, cum sa il tensionezi... In prima faza, pana ce ajungi la service, pui admisia sus... Dupa aia agati cablul si sucesti de surubul de reglaj pana ce clapeta se propteste pe surubul ala in care trebuie sa se opreasca. Atat. Sub nici o forma sa nu umbli la surubul in care trebuie sa se opreasca clapeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice. Deci ai 3: ala de relanti: io il inchid complet si apoi desfac 2 ture (maxim se desface 4, limita maxima de sincronizare e 3 ture) dupa care sincronizez, apoi ai ala pe care se opreste clapeta la care nu umbli si mai ai ala de la cablu care il ajustezi pana ce clapeta se opreste in surubu la care nu umblam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choparica Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta? Nu are rulment de presiune ca si la masina, tija care actioneaza placa aia cu arcuri e bagata in axul cutiei, si se invarte odata cu axul, aia are parca o bila inauntru. Da ce simptome ai tu de crezi ca iti trebuie rulmentu de presiune? Nu mai scoate fisa, scoate mufa de la injector, daca scoti fisa, benzina o sa continue sa se adune in cilindru! Vezi daca nu cumva iti suna ca si la Renegade, adica clapeta de la admisie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choparica Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cand merge pe liber are un zgomot metalic (zornait) iar cand apas ambreiajul nu mai face. Mesaj completat Dar nu asta este problema cea mai arzatoare ,ci bataia din motor,care apare pe la 3000 rpm, indiferent ca sunt in neutral sau in orice alta treapta de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pune un filmulet pe youtube cu zornaitul ala, sa vedem cat de tare suna. Ce ai tu e ~ normal, insa daca zici ca se aude tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Am primit oringurile. Multumesc. M-am uitat la ele si la cel de pe carburator. Cred ca ar fi fost mai potrivite 52x3. Parca sunt mai subtirele cele noi fata de cel existent. O sa vad cand il montez. Editat Mai 13, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Pai ala noue 52 cu 2, cum is si alea ce ti le-am trimis eu. Normal ca ti se pare mai mare, ca se ingroasa de la benzina si se si largeste. Dar pe realoem.com, zice clar ca e 52x2 Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Cea originala nu e largita doar ca am observat grosimea putin mai mare fata de ce mi-ai trimis. Dar daca e asa cum spui ca se poate ingroasa de la benzina, e ok. Merci! Apropo de reglaje. A folosit cineva asa ceva: Syncrotester-click aici Editat Mai 13, 2010 de RENEGADE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Par a fi alea de pe Louis, un rahat cu apa rece dupa parerea mea. Twinmax sau Carbtune sau futunu cu ulei rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Cand merge pe liber are un zgomot metalic (zornait) iar cand apas ambreiajul nu mai face.Mesaj completat Dar nu asta este problema cea mai arzatoare ,ci bataia din motor,care apare pe la 3000 rpm, indiferent ca sunt in neutral sau in orice alta treapta de viteza ...ai ambreiaj uscat de o forma si functionalitate asemanatoare cu cel de dacie!...exceptie face lipsa rulmentului de presiune, iar zgomotul ce se aude din directia respectiva este perfect normal...tot acollo vei auzi un cloncanit puternic in momentul plecarii din loc, nu te speria este abs-ul care se cupleaza si te anunta ca este activ!...lipsa acelui zgomot trebuie sa te ingrijoreze!... ...de asemenea verifica jocul la maneta de ambreiaj, trebuie sa ai un joc de 3mm la baza manetei!.. ...bataia ce se aude in motor cind se incalzeste de asemenea este normala...si modelele noi o au!..verifica totusi sa nu fie din carburatorul din partea dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Teama mi-e ca nu cumva sa lase mobra pe cricul central, in viteza, si sa auda zgomotele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 13, 2010 Autor Share Postat Mai 13, 2010 ce stiti despre lanturile de distributie. Ati auzit ca a avut cineva probleme cu ele? manualul service nu pomenste nimica ca trebuie verificat , schimbat la X km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.