Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi-a venit carburatorul. Asa arata:

 

are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile.

 

Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator.

 

O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent?

post-61-1273587395_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a venit carburatorul. Asa arata:

 

are la un capa acea garnitura. Am vorbit cu Alexandru si o sa trec poimaine sa iau garniturile.

 

Acum, nu stiu daca e cazul sa o schimb daca garnitura deja exista pe carburator.

 

O sa o iau pas cu pas. Demontez frumos carena si apoi carburatoru. Cand il pun pe cel nou va trebui sa ma uit exact cate ture sa infasor surubul de reglaj sau nu e cazul? Dupa aia o sa merg sa le echilibrez oricum. La ce altceva trebuie sa fiu atent?

 

O sa vezi ca nu poti pune tubul ala negru pe ea, ca o sa faca burta ;) Asa numa daca neamtu nu ti-a dat-o cu o-ring nou :agree:

 

Referitor la cablu, cum sa il tensionezi... In prima faza, pana ce ajungi la service, pui admisia sus... Dupa aia agati cablul si sucesti de surubul de reglaj pana ce clapeta se propteste pe surubul ala in care trebuie sa se opreasca. Atat.

 

Sub nici o forma sa nu umbli la surubul in care trebuie sa se opreasca clapeta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala este deja pe carburator si nu se umbla la el. Ma refeream la celalat de reglaj al ralantiului, sau cum naiba s-o numi. Parca asa-i zice.

Deci ai 3: ala de relanti: io il inchid complet si apoi desfac 2 ture (maxim se desface 4, limita maxima de sincronizare e 3 ture) dupa care sincronizez, apoi ai ala pe care se opreste clapeta la care nu umbli si mai ai ala de la cablu care il ajustezi pana ce clapeta se opreste in surubu la care nu umblam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta?

post-26205-1273638131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de curand mi-am luat si eu un BMW R 1100 RS din 98,vreau sa stiu si eu de unde sa cumpar piese si anume un rulment de presiune pt cutia de viteze,iar problema cea mai grava este ca am un zgomot in motor,o bataie cred,la pistonul drept,cand se incalzeste motorul,in turatii peste 3000 ture incepe sa bata,am facut o proba si i-am scos fisa de la pistonul drept si mergand intr-un singur piston nu mai bate,aveti idee ce poate fi,a mai intalnit cineva problema asta?

Nu are rulment de presiune ca si la masina, tija care actioneaza placa aia cu arcuri e bagata in axul cutiei, si se invarte odata cu axul, aia are parca o bila inauntru. Da ce simptome ai tu de crezi ca iti trebuie rulmentu de presiune? ;)

 

Nu mai scoate fisa, scoate mufa de la injector, daca scoti fisa, benzina o sa continue sa se adune in cilindru!

 

Vezi daca nu cumva iti suna ca si la Renegade, adica clapeta de la admisie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merge pe liber are un zgomot metalic (zornait) iar cand apas ambreiajul nu mai face.

Mesaj completat

Dar nu asta este problema cea mai arzatoare ,ci bataia din motor,care apare pe la 3000 rpm, indiferent ca sunt in neutral sau in orice alta treapta de viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune un filmulet pe youtube cu zornaitul ala, sa vedem cat de tare suna. Ce ai tu e ~ normal, insa daca zici ca se aude tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit oringurile. Multumesc.

M-am uitat la ele si la cel de pe carburator. Cred ca ar fi fost mai potrivite 52x3. Parca sunt mai subtirele cele noi fata de cel existent. O sa vad cand il montez.

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala noue 52 cu 2, cum is si alea ce ti le-am trimis eu. Normal ca ti se pare mai mare, ca se ingroasa de la benzina si se si largeste.

 

Dar pe realoem.com, zice clar ca e 52x2 :P

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea originala nu e largita doar ca am observat grosimea putin mai mare fata de ce mi-ai trimis. Dar daca e asa cum spui ca se poate ingroasa de la benzina, e ok.

Merci!

 

Apropo de reglaje. A folosit cineva asa ceva:

Syncrotester-click aici

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merge pe liber are un zgomot metalic (zornait) iar cand apas ambreiajul nu mai face.

Mesaj completat

Dar nu asta este problema cea mai arzatoare ,ci bataia din motor,care apare pe la 3000 rpm, indiferent ca sunt in neutral sau in orice alta treapta de viteza

...ai ambreiaj uscat de o forma si functionalitate asemanatoare cu cel de dacie!...exceptie face lipsa rulmentului de presiune, iar zgomotul ce se aude din directia respectiva este perfect normal...tot acollo vei auzi un cloncanit puternic in momentul plecarii din loc, nu te speria este abs-ul care se cupleaza si te anunta ca este activ!...lipsa acelui zgomot trebuie sa te ingrijoreze!...

...de asemenea verifica jocul la maneta de ambreiaj, trebuie sa ai un joc de 3mm la baza manetei!..

...bataia ce se aude in motor cind se incalzeste de asemenea este normala...si modelele noi o au!..verifica totusi sa nu fie din carburatorul din partea dreapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce stiti despre lanturile de distributie. Ati auzit ca a avut cineva probleme cu ele?

manualul service nu pomenste nimica ca trebuie verificat , schimbat la X km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai tot timpul nivelul la ulei ok, nu ai treaba :)

 

Dar... poti sa faci upgrade la intinzatorul de pe stanga, cu cel de 1200 dupa 2004 :P 300 RON toata afacerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ai ambreiaj uscat de o forma si functionalitate asemanatoare cu cel de dacie!...exceptie face lipsa rulmentului de presiune, iar zgomotul ce se aude din directia respectiva este perfect normal...tot acollo vei auzi un cloncanit puternic in momentul plecarii din loc, nu te speria este abs-ul care se cupleaza si te anunta ca este activ!...lipsa acelui zgomot trebuie sa te ingrijoreze!...

...de asemenea verifica jocul la maneta de ambreiaj, trebuie sa ai un joc de 3mm la baza manetei!..

...bataia ce se aude in motor cind se incalzeste de asemenea este normala...si modelele noi o au!..verifica totusi sa nu fie din carburatorul din partea dreapta!

Salut,am un coleg care are un RT 1100 si unul care GS 1150,fata de motocicletele lor la al meu se aude mult mai tare...iar treaba cu ABS-ul la mine nu este cazul pt ca nu are ABS.

Mesaj completat

Teama mi-e ca nu cumva sa lase mobra pe cricul central, in viteza, si sa auda zgomotele alea :P

Ma nu sunt chiar atat de (cuvant urat),de 1 Mai am fost cu motocicleta la mare,si cum treceam de 3000 RPM incepea sa se auda,face indiferent ca este in neutral sau in viteza,oricare ar fi ia de la 1 la 5,zgomotul apare numai in momentul cand accelerez pe deccelerare nu se mai aude.Am mai intrebat in stg si in dreapta, dar cate capete atatea idei,de la injectoare infundate ,aprindere ne sincronizata,ajungand la joc in boltul de la piston sau cuzinetul de pe arbore uzat,de asta am intrebat aici,m-am gandit ca s-a mai intalnit cineva cu problema asta,nu imi ramane de facut decat sa le iau prin eliminare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc.

@Budd, ai onoarea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bmw-sti. Dupa ce se incalzeste motorul se opreste la relanti(o mie de nervi prin oras) iar la decelerare brusca rateuri. Astept parerile pertinente ale celor priceputi. Multumesc.

 

1200C.Deci,ce an este? Pana in 2000 este o problema la motronic (creierul masinii) dar nu cine stie ce. Ca sa vezi daca e motronicul de vina faci urmatoare cehstie, deconectezi bateria vreo 5 minute. In astea 5 minute motronicul este ca un bebelus,habar n-are pe ce lume este. Pune din nou contactul si incalzzeste motorul,da-i o tura prin oras si inceacrca decelerari bruste. Daca se opreste arunci ai nevoie de ceea ce se cheama un CAT Code plug. Sune pretentios,insa este doar o bucata de sarma (in cazul meu o bucata de aluminiu indoita). Iti dau niste links aici ca sa te prinzi despre ce este vorba,pe ADV rider,un anume Steptoe,le face la un pret de nimic,si tu poti face asa ceva,ideea este daca ai tupeu sa te bagi in mobra asta. Uite aici :

http://www.pokiespages.com/pokie/idleplug.htm (despre CAT code plug)

Acelasi lucru,insa facut de Steptoe : http://www.advrider.com/forums/showthread....ht=steptoe+plug

 

As sugera inainte o sincronizare a injectiei si eventual o reglare a supapelor,nu se stie niciodata. Un CAT Code plug din asta e 7 dolari. Cel facut de Steptoe este ... cat ai da tu pe o chestie din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o rugaminte. Imi poate spune cineva cit e distanta intre gaurile de fixare pe furca a aripii de la roata din fata la K1200RS. Ma refer la partea din fata a aripii distanta notata cu "a" in imaginea atasata. Multumesc si toate cele bune,

post-19405-1273933568_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Budd. Esti o comoara ptr. cei mai nestiutori. Daca vreodata treci prin Bucovina ai casa, masa gratis. Astazi am umblat un pic la suruburile alea cre se afla pe carcasa filtrului de aer si se pare ca nu se mai opreste la relanti. Oricum o sa-i fac o sincronizare, dar asta cand o sa ajung pe la Viena ca in zona mea nu stiu pe nimeni care sa aiba sculele necesare. Motorul este din 2000. Chestia aia cu sarma oare omai fi necesara? O sa rog pe cineva sa -mi traduca link- urile date de tine ca eu sunt zero barat la engleza.

 

Mi se pare ciudat sa ai nevoie de CAT plug insa poate ai nimerit un lot cu software neupdatat ,cred ca pana la urma este din sincronizare. Asa este, la cruiser suruburile sunt pe cutia filtrului de aer si au tolerante ceva mai mari decat la celelalte R.

Per scurt,linkurile alea zic ca in cam 80% din cazuri CAT code plug a rezolvat problema. La unii,folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare a rezovat iarasi problema.La unii,alt tip de bujii (Brisk,racing) a rezolvat iarasi problema. Iar la altii,simpla sincronizare cu resetarea motronicului a fost suficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor.

Am un R80 RT si pun o intrebare ce poate fi sau parea stupida.

Cand o las pe cricul lateral parca se inclina mult prea mult, aproapede 45 grade. Este stabila dar pare cam prea inclinata.

Din cei ce ati vazut sau ati avut, este normal sau are cricul ceva ori se regleaza si nu stiu eu?

 

O zi buna tuturor

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...