Sari la conținut

Postări Recomandate

A,deci e vorba despre preferinte. Chestie subiectiva zic eu. Cu un Ohlins pe spate,presiunea din cauciuc trece in plan secundar. Asta tot ca o parere personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citeam undeva ca BMW vrea ca si calatoria ta sa fie cat mai smooth, de acolo presiunile astea. Daca bagi mai mult aer, cauciucurile o sa tina ceva mai mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit Metzeler Z6 pe ea si tot asta am pus, or fi bune nu or fi eu am incredere in neamtz, iar la presiune merg solo cu presiune ca pt pasager si e ok, sau nu pot aprecia, dar din cate am obsevat si la japoneze tot un 0,2 - 0,3 peste admis mere ok, si cred ca nu e mult peste, ok, dar tot nu am fost lamurit de ce nu prea imi place pozitia si mersul pe BMW ? coborat dupa japoneze am observat o mare problema, ( la mine poate ) inca nu m am acomodat cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult ;) E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :wave:

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult :wave: E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :D

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :lol:

.........

Eu, am un R 850R, mere bine el, eu sunt mai cu probleme :kiss:, oricum o mai tin un timp, ca dupa primul tur cu ea ma cam batea gandul la schimbare urgenta, dar intre timp parca nu prea as mai vrea, ABS face multi bani la o mobra, asta e sigur. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! din paginile de aici am inteles ca tibi de la AB e mester de bmw-uri. are cumva cineva un nr de tel al lui? ca poate dupa serviciu ar vrea sa isi dea cu parerea asupra unui lucru, pe "cash" bine-nteles.... ma poate ajuta cineva? sau cu un alt priceput din urbea capitalei... pe pm daca nu da bine pe forum.

 

multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo.

 

Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo.

 

Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata :lol:

 

 

ei, hai ca imi dai frisoane!! vezi de ce as fi avut nevoie de unul ca tine? ca "vorbeasca" nitel cu motorul pe o limba comuna..... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva :lol:). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot.

 

La un motor boxer sa-ti faci griji atunci cand nu scoate niciun zgomot nu cand scoate zgomote ciudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am legat un furtun intre stuturile de la admisii, trecut prin fata bateriei, cu heat shrink tubing peste, ca sa fie protejat de caldura motorului.

 

De asemenea, mi-am setat TPS-ul de la 0.33V la 0.38V. Ca si prima impresie, pare-se ca a disparut surging-ul, acuma nu stiu daca sa atribui treaba asta la re-setarea TPS-ului sau la furtun, important e ca a disparut ;)

 

Daca reglez si valvele... pun pariu ca o sa se ridice de la pamant la peste 140 la ora :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.

Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc!

Lucian

 

 

 

Problema mea a fost rezolvata! WD40 dat din belsug pe maner si pe arc, a facut minuni. Va multumesc mult pentru sfaturi!

 

Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare?

Va multumesc!

Lucian

Mesaj completat

Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv.

 

 

Mai Dane, trebuie sa-ti dau o bere cand ne intalnim! Urmatorul meu post, era o intrebare legata de zgomotul asta.

Multumiri.

Lucian

Editat de Lucianggg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare?

 

Stiu ca n-ai ce pierde sa arunci un ochi dar parca sa stai tot timpul cu gandul la asta e prea de tot; sau depinde ce intelegi tu prin "la fiecare tura"; eu ma uit cam la 700-1000km.

 

Am observat clar diferenta la consumul de ulei: cand trag tare de ea, atunci mai scade cate putin; tras tare inseamna mers pe autostrada 3-500km cu 160-180km/h (deci constant peste 5000rpm) sau multe pasuri in aceeasi zi cand se tot intampla sa sar de 6000rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il ascultam cu stetoscopul :kiss:

...nebunule!!!!!!!!!...si din asta ti-ai luat??... ;) ...in curind am sa devin fanul tau oficial!!

Mesaj completat

Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult :D E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... :D

 

Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' :wave:

.....Q.E.D..... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am vazut de aproape un R1150R, maroniu cu negru cu capacele albastru inchis. Arata super bine motorul, se vedea ca e ingrijit si tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.

Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata.

:lol:

 

Va intreb daca ati patit sau auzit la un RS/RT ca la 65.000 km sa se duca rulmentii din cutie, in conditiile in care a avut ulei cel putin in ultimii 20000 km cit a fost la mine. Simtomul este ca la relanti se aude un zgomot de rulment iar cind debraiez inceteaza. Ca prima impresie am considerat ca este rulmentul de presiune, dar la service au concluzionat ca este rulmentul de la priza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va intreb daca ati patit sau auzit la un RS/RT ca la 65.000 km sa se duca rulmentii din cutie, in conditiile in care a avut ulei cel putin in ultimii 20000 km cit a fost la mine. Simtomul este ca la relanti se aude un zgomot de rulment iar cind debraiez inceteaza. Ca prima impresie am considerat ca este rulmentul de presiune, dar la service au concluzionat ca este rulmentul de la priza.

Ce motor? 1100? E probabil, daca e 93, 94, 95, 96. Din 97 - 99 au cutii imbunatatite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dane...nu stiu de ce nu mai merge sa iti dau pm...zice ca e full inbox...oricum.

Ai primit placa cu senzorii?

Da, acum am sters din mesaje.

 

Placa e la mine, insa senzorii nu erau inca ajunsi vineri. O sa verific luni :lol:

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...