k100rs Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Boxerele astea scot o gramada de sunete ciudate... nu ii nimic ca restul mobrelor care le cunosti. Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Treaba asta afecteaza numa e termen lung, dar daca chiar ti se pare suparator, poti cumpara intinzatorul de 1200 de pe stanga, ala e upgrade pt 1100/1150. Nu mai are arc, totul e hidraulic acolo. Daca tot mai ai sunete ciudate, regleaza colbutorii aia si supapele, fa o sincronizare si vezi sa nu ai joc la clapeta de acceleratie de pe dreapta, ca aia capata de obicei joc si suna cateodata ei, hai ca imi dai frisoane!! vezi de ce as fi avut nevoie de unul ca tine? ca "vorbeasca" nitel cu motorul pe o limba comuna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pai hai la Cluj weekendu' asta la intrunirea Seth si il ascultam cu stetoscopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 dane, in sine merg toate. as fi vrut sa mai auda cineva motorul cum suna, ca mie unu si cand canta vrabiutele mi se pare ca-i in neregula ceva ). acum serios, la pornire cand este rece motorul se aude un tacanit usor, care dispare dupa ce se incalzeste agregatul. cam asta ar fi tot. La un motor boxer sa-ti faci griji atunci cand nu scoate niciun zgomot nu cand scoate zgomote ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Mi-am legat un furtun intre stuturile de la admisii, trecut prin fata bateriei, cu heat shrink tubing peste, ca sa fie protejat de caldura motorului. De asemenea, mi-am setat TPS-ul de la 0.33V la 0.38V. Ca si prima impresie, pare-se ca a disparut surging-ul, acuma nu stiu daca sa atribui treaba asta la re-setarea TPS-ului sau la furtun, important e ca a disparut Daca reglez si valvele... pun pariu ca o sa se ridice de la pamant la peste 140 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc! Lucian Problema mea a fost rezolvata! WD40 dat din belsug pe maner si pe arc, a facut minuni. Va multumesc mult pentru sfaturi! Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare? Va multumesc! Lucian Mesaj completat Tacanitul ala de care zici tu ca se aude cand il pornesti poate sa fie de la lantul de distributie de pe stanga, ala e cu capul in jos si se scurge uleiul din el; cand il pornesti si ii dai cheie, pana se amorseaza, atunci bate/tacane, dar dispare dupa 2 sec maxim sunetul respectiv. Mai Dane, trebuie sa-ti dau o bere cand ne intalnim! Urmatorul meu post, era o intrebare legata de zgomotul asta. Multumiri. Lucian Editat Mai 26, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Acum revin cu o alta "problema": Am implinit cu motocicleta 3000 km de cand i-am schimbat toate lichidele. La fiecare tura, stau cu ochii pe uleiul din motor, sa vad daca trebuie completat. Pana acum, este la acelasi nivel ca atunci cand l-am schimbat. Mentionez ca nu prea trec de 4000 rpm decat ocazional. Motoarele voastre papa ulei? Daca da, in ce conditii de exploatare? Stiu ca n-ai ce pierde sa arunci un ochi dar parca sa stai tot timpul cu gandul la asta e prea de tot; sau depinde ce intelegi tu prin "la fiecare tura"; eu ma uit cam la 700-1000km. Am observat clar diferenta la consumul de ulei: cand trag tare de ea, atunci mai scade cate putin; tras tare inseamna mers pe autostrada 3-500km cu 160-180km/h (deci constant peste 5000rpm) sau multe pasuri in aceeasi zi cand se tot intampla sa sar de 6000rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Haideti fratilor weekendu asta la intrunire la Cluj sa mai bem un drink impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 sambata prezent la intrunirea Seth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) Ne vedem acolo Editat Mai 27, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 il ascultam cu stetoscopul ...nebunule!!!!!!!!!...si din asta ti-ai luat??... ...in curind am sa devin fanul tau oficial!! Mesaj completat Mie imi place RT-ul pe zi ce trece tot mai mult E nirvana motocicletelor pe care m-am dat pana acuma, si m-am dat cu cateva... Ma inclin in fata alora care au proiectat boxeru' .....Q.E.D..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Aseara am vazut de aproape un R1150R, maroniu cu negru cu capacele albastru inchis. Arata super bine motorul, se vedea ca e ingrijit si tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F.Cred ca nu suntem multi in Romania si astfel macar ne cunoastem, ne putem ajuta unul pe celalat, si putem discuta despre marca moto noastra preferata. Va intreb daca ati patit sau auzit la un RS/RT ca la 65.000 km sa se duca rulmentii din cutie, in conditiile in care a avut ulei cel putin in ultimii 20000 km cit a fost la mine. Simtomul este ca la relanti se aude un zgomot de rulment iar cind debraiez inceteaza. Ca prima impresie am considerat ca este rulmentul de presiune, dar la service au concluzionat ca este rulmentul de la priza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Va intreb daca ati patit sau auzit la un RS/RT ca la 65.000 km sa se duca rulmentii din cutie, in conditiile in care a avut ulei cel putin in ultimii 20000 km cit a fost la mine. Simtomul este ca la relanti se aude un zgomot de rulment iar cind debraiez inceteaza. Ca prima impresie am considerat ca este rulmentul de presiune, dar la service au concluzionat ca este rulmentul de la priza. Ce motor? 1100? E probabil, daca e 93, 94, 95, 96. Din 97 - 99 au cutii imbunatatite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salut Dane...nu stiu de ce nu mai merge sa iti dau pm...zice ca e full inbox...oricum. Ai primit placa cu senzorii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salut Dane...nu stiu de ce nu mai merge sa iti dau pm...zice ca e full inbox...oricum.Ai primit placa cu senzorii? Da, acum am sters din mesaje. Placa e la mine, insa senzorii nu erau inca ajunsi vineri. O sa verific luni Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Nu mai am frana pe spate la 1100 gs . am sunat la reprezentanta si mi au spus ca nu exista chit de reparatie la ei si ca tre sa iau pompa de frana noua. Mi se pare aberant.ma gandesc ca sunt garniturile duse ca nu merge sa o aerisesc. Stie cineva de unde pot procura garniturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Sper ca nu fagi greseala mea sa bagi lighid de frana in burdufu ala negru:) L-ai dat jos si ai bagat in vasu ala alb, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Ce motor? 1100? E probabil, daca e 93, 94, 95, 96. Din 97 - 99 au cutii imbunatatite. Da, 1100 din 1995, ai idee cam cit ar costa inlocuirea rulmentilor? si ce dimensiuni au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Da, 1100 din 1995, ai idee cam cit ar costa inlocuirea rulmentilor? si ce dimensiuni au? Daca mi s-ar strica vreodata cutia, as cumpara una SH de pe ebay, e 300 eur, si iti mai da si ceva garantie la ea neamtu. De reparat sincer nu m-as incumeta, ca ies cu piesele cat cu o cutie SH. De dimensiuni la rulmenti vezi pe realoem.com, da pare-mi-se ca nu se poate schimba decat axele cu totul. Poate gresesc, dar eu asa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Sper ca nu fagi greseala mea sa bagi lighid de frana in burdufu ala negru:) L-ai dat jos si ai bagat in vasu ala alb, nu? da,ma in vasul ala alb am bagat.Chiar nu stie nimeni ce sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Bine, "mã". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth. Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov... Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza. De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu )... PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere. Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Am castigat pe ebay o evacuare Sebring. Acolo scria ca e pt 1100\1150 gs,rt,r numai ca la mine 1100 gs am catalizatorul legat de toba si trebuie sa ii anulez catalizatorul si sa ii fac o trecere directa daca vreau sa ii montez toba asta si cred ca o sa deregleze mersul motorului si imi va trebuii remapare .Si unde fac remapare ca la bmw aia nu fac. Am vazut ca tobele pt 1100 gs Leo Vince de pe wunderlic foloses aceiasi trecere dar cred ca sunt incarcate cu ceva sa emita o rezistenta ceva la evacuare a.i sa nu strice balansul . Poate ma ajutati cu un sfat sau poate vrea cineva toba asta ca am dat pe ea cu tot cu transport din germania 147e,ceea ce pt o toba Sebring ,din aluminiu ce canaterste cca 2 kg nu zic ca e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Dane, acum am vazut invitatia ta la o vorba la seth.Am fost acolo, daca te-ai plimbat prin camping nu prea aveai cum sa ratezi doua RT-uri 1100 de Brasov... Pai ati avut corturile/cabanuta langa mine, era unu verde ca al meu si unu negru, faine aman2 Azi mi-am luat ulei de furca...Castrol, la 0.5 l (2 buc, evident), 10W. Aseara am desfacut totul in fata, ai mai sarit ceva pasi in tutorialul ala in engleza. De ex suruburile alea mici de la axul rotii, faptul ca trebuie impinse pistonasele cu placute sa poti scoate etrierele. Pana la urma le-am dat de cap, dar la inceput am inceput ca babele, pas cu pas ca acolo si nu intelegeam de ce eu mai am roata si tu in poze nu )... Apai suruburile alea erau prea banale ca sa le mai explic Nu am scris nimic de impinsu placutelor ca ale mele or iesit usor, nu au buza discurile, dar da, ai dreptate PS: surubelele alea mici care tin conductele de frana au fost la un pas sa se rotunjeasca, mi-au dat emotii....Sa vad azi/maine cum reusesc curatarea telescoapelor, schimbarea semeringurilor si fixarea la loc....sper sa iasa. Mi-am notat nr lui Florian pt treaba aia cu aerisirea, ca nu m-am prins cum e, la prima vedere. Suna-l suna-l Despre schimbarea uleiurilor (cardan, motor....) ceva tips&tricks? ca de cand am desfacut garnitura de la busonul de rezervor si nu mi se mai potriveste la loc, mai bine intreb si fac stocul de piese decat sa raman cu motoreta pe butuci. Schimbatu uleiurilor ii destul de banal, ar fii fain daca ai avea saibe de cupru noi, insa nici cu alea vechi nu imi curgea... Oringu ala de la rezervor se largeste si nu il mai potrivesti niciodata, decat daca o incalzesti usor cu un foehn sau o lasi la soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Al meu era ala negru, celalalt e al lui Ricco. Dar sa dea dracu daca m-am gandit vreodata la culoarea aia ca fiind verde )). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.