Dan Cata Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Ai incercat la motorworks? Aia au tot ce vrei. Editat Septembrie 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Au doar de 80 GS. Nu cred ca se potriveste. Check RealOEM pentru part number. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Orice dealer BMW iti poate comanda orice... Da uleiu ?!! Uleiu special pentru K12 si K13... Merita ?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pune tu special. Eu am vazut ce ulei pun ei in K12/13. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Pune tu special. Eu am vazut ce ulei pun ei in K12/13. Grumpishor vanitos si amator, Ai vazut, dar cam tarziu... si n-ai prea inteles !... Noroc cu al doilea rand de mecanici... care te-au adus la zi ! Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU special recomandat pentru K12 si K13 (scrie pe spatele bidoanelor)... Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! Eu ti-am dorit numai binele ! La fel cum le doresc si celorlalti apropitari romani de BMW si le trimit acest LINK: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70...066_low_res.pdf La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) Grumpishor vanitos si amator Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! VANITĂTE, vanită?i, s. f. Ambi?ie neîntemeiată; dorin?ă de a face impresie; orgoliu, trufie, îngâmfare, înfumurare; (la pl.) de?ertăciune, zădărnicie. ? Din fr. vanite, lat. vanitas, -atis. Editat Septembrie 4, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Grumpishor vanitos si amator, Ai vazut, dar cam tarziu... si n-ai prea inteles !... Noroc cu al doilea rand de mecanici... care te-au adus la zi ! Eu am bagat inca de la inceputul anului Power1 full sintetic 5W 40 Racing ROSU special recomandat pentru K12 si K13 (scrie pe spatele bidoanelor)... Tu, ca de obicei, de la inceput... cu motor Second si emfaza Prima ! Eu ti-am dorit numai binele ! La fel cum le doresc si celorlalti apropitari romani de BMW si le trimit acest LINK: http://www.bmw-motorrad.co.uk/media/pdf/70...066_low_res.pdf La multi kilometri frumosi ! Dude,what the fuck is your problem? Se apropie aia cu coasa si incerci sa faci pe samariteanul pe forum? Ti-am mai zis, lasa-ma!Pentru mine,estitotal inutil! Nu am nevoie de tine. Ma descurc singur. Stiam ce ulei sa pun,doar am scris pe alt post. Dar daca tie iti place sa te bagi in seama singur (pentru ca nimeni altcineva nu s-ar deranja sa strice o flatulenta pe cocoasa ta) cumpara-ti o oglinda ,frate! Si recita in fata ei. Ia vezi daca te mai suporti dupa 3 secunde. Linkul tau se da LA ORICE DEALER BMW in forma unei brosuri! GRATIS! Poti sa-ti faci poster cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 what the fuck is your problem? Simpaatikule, Te ajut sa iti vezi lungul nasului. Sa nu mai induci si pe altii in eroare si sa nu mai perorezi prostii ! Stiu care este fustrarea ta, se intampla frecvent exilatilor... Din pacate, tu demonstrezi o data in plus ca esti lipsit de cea mai elementara educatie. Niciodata, o discutie in contradictoriu nu face uz de lipsa de caracter. Numai de argumente civilizate. Iar aici, la capitolul motociclism si motociclete BMW – ti-ai gasit omul ! Si, oricum, sindromul de care suferi nu te scuza si nu iti permite sa te manifesti in public ca un grobian. Nota Bene Apropo de Tarzan-Jane: Eu, Dan Nastase, dau informatii utile si corecte. Tu, Budd, ai dat informatii expirate, citez: Stiam ce ulei sa pun,doar am scris pe alt post. Daaa ?? Ai uitat ce ai scris ”pe alt-alt post” ?! Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa. Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40. Erai in eroare, jupane ! Crezi ca daca esti ”ex” te poti balaci si poti zburda pe aici cum vrea basca ta ?! Mai gandeste-te... Atat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) [logoree inutila dobandita -probabil- odata cu varsta] Citeste aici,eroule! Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Editat Septembrie 4, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Citeste aici,eroule!Nu stiu de ce ma obosesc sa-ti raspund si sincer habar n-am cum de am uitat butonul de ignore.Se pare ca si tu ai lipsit cand s-au predat alte reguli elementare de educatie. Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Mult prea trivial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Completarea uleiului se face iarasi usor,sub sa. Uleiurile folosite sunt (conform BMW) 10-50 si 15-40. ... Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea. Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez. Pentru ca sa nu zapacim audienta: Intre aceste doua afirmatii ale tale este o diferenta clara de ulei... si cateva zile. Ca de obicei... esti defazat ! Nu dispera. Daca se zbarleste odata bondarul la tine... s-ar putea sa-ti revii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Ma scuzati ca va intrerup balacareala , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul ) Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat! http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0 si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Ma scuzati ca va intrerup balacareala , am pus ochii pe un brau - BMW kidney belt premium - dar parca inainte sa-l comand as vrea sa vad cum se potriveste cu geaca textila. Am vazut ca lumea il recomanda ca fiind de calitate...si eu tin la spatele meu (vorba cuiva, dupa o criza de nerv sciatic iti refaci calculele cu echipamentul ) Asadar, apelez la bunavointa dvs: daca e cineva din Bucuresti care-l are, m-as putea uita la el 2 minute? In principal ma intereseaza cum se aseaza protectia de spate de la geaca impreuna cu protectia care vine cu braul. Multumesc anticipat! http://www.teileineile.de/popup_image.php?pID=211&imgID=0 si asta ar fi geaca: http://www.motoin.de/popup_image.php?pID=13391&imgID=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Vezi cu khk ca el e si maestru in accesorii textile cu sigla BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Mosule, la mine esti pe ignore incepand de acum. Hai,pa! Omule esti sub orice nivel posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Omule esti sub orice nivel posibil. Iote cine vorbeste. Personajul care n-a reusit sa se abtina in a se adapa din fantana puterii de moderator. Esti ipocrit. PS: nu crezi ca ar fi o idee sa-mi spui chestile astea pe PM? Nu de alta dar poluam ze topic cu rahan inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Cine mai zice ca piesele BMW is scumpe... Alternator+regulator BOSCH nou 100 eur http://cgi.ebay.de/BMW-K75-K-75-1100-K1100...=item483ac4f42a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Salutare tuturor ! Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si parerile voastre din cunostinta de cauza sau celor care detin modelul R1100RS, deoarece am vazut unul mergand si mi-a starnit oleaca curiozitatea despre acest model care mi-a placut foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Is ca orice boxer de 1100. Protectie nu chiar ca la RT ca nu are atata carena, dar poti face o parte din mentenanta mai usor ca nu trebuie sa le dai jos. Este unul de vanzare in Vatra Dornei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Is ca orice boxer de 1100. Protectie nu chiar ca la RT ca nu are atata carena, dar poti face o parte din mentenanta mai usor ca nu trebuie sa le dai jos. Este unul de vanzare in Vatra Dornei Eh, nu chiar. 1100S are Motronic 2.4 in loc de 2.2 ca la restul de 1100 si are CAN-BUS (parca). Cutia e ceva mai scurta si are 6 trepte. Motorul scoate 98CP si se tureaza putin in plus. In principiu a fost modelul de test pentru mai multe tehnologii pe care BMW le-a introdus apoi la 1150. Ca si clasa, e in aceeasi cu VFR 800, Triumph Sprint ST (955cc) si Ducati ST4 (916cc). Nu am mers pe 1100S, dar din experienta cu GSu' ma astept sa vibreze mai tare decat toate celelalte. De asemenea, presupun ca are aceeasi livrare perfect lineara a cuplului (perfect plictisitoare daca e sa ma intrebi pe mine, la fel ca la VFR). Ma astept sa le depaseasca pe toate ca longevitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Dude, e 1100RS, nu S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Aminteste-mi sa nu mai scriu pe forum atunci cand sunt obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Buna ziua tuturor, Am revenit din concediu... asa ca o sa ne mai auzim(dialogam) pe aici si poate nu numai... @Dan Cata: frumos...merita la banii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Intrebare (numai) pentru posesori: din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) Intrebare (numai) pentru posesori:din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare (drept, dar toata puterea e concentrata peste 7000rpm. fueling-ul e cel mai bun pe care l-am gasit la o mobra), e mai usoara (probabil, in mers pe curbe se simte ca un VFR 800), fiabilitate mai mare (poate, dar nici Ku' nu sta rau), se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza) (mai degraba ca un tourer cu oo foarte mari. motorul e cel mai smooth 4 in linie pe care am mers, iar pana in 7000 l-as putea cataloga chiar ca "bland"), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor) (depinde de tine. cu semnalizarea la bmw te obisnuiesti intr-o saptamana dupa care n-o sa mai vrei altceva. I know I do...), cbs (cea mai mare prostie de pe piata. am o intreaga feuda cu CBSu'), dimensiuni mai mici (tind sa cred ca-s cam la fel), 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat' (greutate in plus), piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit (e un mit ca-s mai ieftine. mai usor de gasit sau care sa vina mai repede pe OEM, asta poate) Minusuri xx: lipsa cardan (depinde cat ai de gand sa mergi pe an. sub 20 kkm nu prea merita cardanul), lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins) (nu prea ii modifica ciclistica, dar daca pici si spargi un cob, macar poti sa-ti iei unul nou ieftin), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw (XXu' nu e tocmai un motor cautat, a fost surclasat de 'Busa, de asta isi cam pierde valoarea. BMW, in special la boxere, si-o mentine foarte bine) Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs (mare avantaj), coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw) (sa nu fii nevoit sa cauti altele doar), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin (e BMW, e normal, e facut pentru confort la drum, nu pentru Magheru) As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. N-am calarit K12RS, dar am o experienta de ~600km cu XXu'. Cauta-ti prieteni cu cele doua modele si vezi daca te lasa sa dai o tura cu ele. Eu nu m-am inteles cu XXu' desi, pe hartie, suna a sport-tourer-ul perfect. Editat Septembrie 12, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.