Budd Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Omule esti sub orice nivel posibil. Iote cine vorbeste. Personajul care n-a reusit sa se abtina in a se adapa din fantana puterii de moderator. Esti ipocrit. PS: nu crezi ca ar fi o idee sa-mi spui chestile astea pe PM? Nu de alta dar poluam ze topic cu rahan inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Cine mai zice ca piesele BMW is scumpe... Alternator+regulator BOSCH nou 100 eur http://cgi.ebay.de/BMW-K75-K-75-1100-K1100...=item483ac4f42a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Salutare tuturor ! Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si parerile voastre din cunostinta de cauza sau celor care detin modelul R1100RS, deoarece am vazut unul mergand si mi-a starnit oleaca curiozitatea despre acest model care mi-a placut foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Is ca orice boxer de 1100. Protectie nu chiar ca la RT ca nu are atata carena, dar poti face o parte din mentenanta mai usor ca nu trebuie sa le dai jos. Este unul de vanzare in Vatra Dornei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Is ca orice boxer de 1100. Protectie nu chiar ca la RT ca nu are atata carena, dar poti face o parte din mentenanta mai usor ca nu trebuie sa le dai jos. Este unul de vanzare in Vatra Dornei Eh, nu chiar. 1100S are Motronic 2.4 in loc de 2.2 ca la restul de 1100 si are CAN-BUS (parca). Cutia e ceva mai scurta si are 6 trepte. Motorul scoate 98CP si se tureaza putin in plus. In principiu a fost modelul de test pentru mai multe tehnologii pe care BMW le-a introdus apoi la 1150. Ca si clasa, e in aceeasi cu VFR 800, Triumph Sprint ST (955cc) si Ducati ST4 (916cc). Nu am mers pe 1100S, dar din experienta cu GSu' ma astept sa vibreze mai tare decat toate celelalte. De asemenea, presupun ca are aceeasi livrare perfect lineara a cuplului (perfect plictisitoare daca e sa ma intrebi pe mine, la fel ca la VFR). Ma astept sa le depaseasca pe toate ca longevitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Dude, e 1100RS, nu S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Aminteste-mi sa nu mai scriu pe forum atunci cand sunt obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Buna ziua tuturor, Am revenit din concediu... asa ca o sa ne mai auzim(dialogam) pe aici si poate nu numai... @Dan Cata: frumos...merita la banii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Intrebare (numai) pentru posesori: din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) Intrebare (numai) pentru posesori:din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare (drept, dar toata puterea e concentrata peste 7000rpm. fueling-ul e cel mai bun pe care l-am gasit la o mobra), e mai usoara (probabil, in mers pe curbe se simte ca un VFR 800), fiabilitate mai mare (poate, dar nici Ku' nu sta rau), se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza) (mai degraba ca un tourer cu oo foarte mari. motorul e cel mai smooth 4 in linie pe care am mers, iar pana in 7000 l-as putea cataloga chiar ca "bland"), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor) (depinde de tine. cu semnalizarea la bmw te obisnuiesti intr-o saptamana dupa care n-o sa mai vrei altceva. I know I do...), cbs (cea mai mare prostie de pe piata. am o intreaga feuda cu CBSu'), dimensiuni mai mici (tind sa cred ca-s cam la fel), 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat' (greutate in plus), piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit (e un mit ca-s mai ieftine. mai usor de gasit sau care sa vina mai repede pe OEM, asta poate) Minusuri xx: lipsa cardan (depinde cat ai de gand sa mergi pe an. sub 20 kkm nu prea merita cardanul), lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins) (nu prea ii modifica ciclistica, dar daca pici si spargi un cob, macar poti sa-ti iei unul nou ieftin), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw (XXu' nu e tocmai un motor cautat, a fost surclasat de 'Busa, de asta isi cam pierde valoarea. BMW, in special la boxere, si-o mentine foarte bine) Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs (mare avantaj), coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw) (sa nu fii nevoit sa cauti altele doar), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin (e BMW, e normal, e facut pentru confort la drum, nu pentru Magheru) As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. N-am calarit K12RS, dar am o experienta de ~600km cu XXu'. Cauta-ti prieteni cu cele doua modele si vezi daca te lasa sa dai o tura cu ele. Eu nu m-am inteles cu XXu' desi, pe hartie, suna a sport-tourer-ul perfect. Editat Septembrie 12, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Intrebare (numai) pentru posesori:din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. Salut, -Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul -Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor -BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea! Mesaj completat Salut, -Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul -Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor -BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea! "…The great thing about it (K12RS) is that the speed of it is so deceptive compare to a lot of other bikes. I was on the freeway and I looked down, I see 115 (I had it for about 3 days) and I thought that it is in kilometers of course, but I looked down again and I said this is not kilometers this is Miiiles. It was like 185km. It is deceptively fast… And that's what I like about it, high torque all the time, which is fabulous, it's not peaky at all. It just pulls in any gear… I am just impressed with the workmanship of it, it's almost sort of an aircraft spec. Even more so… You know there's motorcycle spec, and then there's automotive spec and there's aircraft spec. The thing I like about this BMW is that it's built to aircraft specification… As an overall bike I love it, excelling in any one category, there are probably other bikes that might take it. But I don't think if there's any other bike that can do all the things that this can do as well. I think it is the best bike they (BMW) have ever built… A wonderful, wonderful bike…" -- Jay Leno (Interview with Shahram Shiva, June 2002) Jay Leno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta. Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Azi am primit alarma de la Luigi, deseara o pun! Pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... Pai era cat pe ce sa fiu posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... stiu eu in arad 3 posesori care nu le-ar da nici pentru toate torpilele din lume!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pai sa vina si sa dea detalii omului,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pai sa vina si sa dea detalii omului,nu? Eu ce sunt?...OMUL INVIZIBIL? Iti dau eu ce detalii vrei.De ex:E greu pentru ca nu e motor de pustani,pentru giumbusliucuri de oras...ca sa zic asa.E sport touring...adica nu e chiar LT care are 388kg. Depinde de ce ai nevoie,cum zicea cineva mai sus,eu nu l-as da pe nici o "trompeta"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Plusuri xx: cbs Pentru croazierele lungi si foarte lungi pe sosele si autostrazi - recomand K1200RS - (in stare tehnica ireprosabila), fabricat dupa 2002, cu istoric de service, ideal cu incalzire si in sa. Datorita sistemului de rulare si onctuozitatii motorului il poti utiliza si pe drumuri mai paradite (ansamblu este perfect legat), dar, din cauza greutatii este conceput special pentru long-long ride... Cele aprox.300 kg nu se simt decat la manevrele de pe loc dar pentru un motociclist experimentat, imediat dupa plecarea de pe loc devine o anexa a cismelor Daytona ! La rigoare, se poate merge si zilnic cu el "in jurul cozii", dar este cum ai decola cu un 744 de la Baneasa pentru... Otopeni ! Ma intereseaza si pe mine de ce crezi tu ca sistemul CBS-Honda este mai practic decat cel de la BMW ?! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Eu ce sunt?...OMUL INVIZIBIL?Iti dau eu ce detalii vrei.De ex:E greu pentru ca nu e motor de pustani,pentru giumbusliucuri de oras...ca sa zic asa.E sport touring...adica nu e chiar LT care are 388kg. Depinde de ce ai nevoie,cum zicea cineva mai sus,eu nu l-as da pe nici o "trompeta"... Bine,bine,pai tu ai dat detalii si sunt sigur ca omu-ti multameste. Zicea Giv32 de ceilalti.Niciodata nu strica sa auzi din mai multe surse despre un lucru care te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 ideal cu incalzire si in sa. RS-ul nu a avut (ca dotare originala din fabrica), doar GT-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 ideal cu incalzire si in sa. RS-ul nu a avut (ca dotare originala din fabrica), K1200GT-ul a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Bine,bine,pai tu ai dat detalii si sunt sigur ca omu-ti multameste. Zicea Giv32 de ceilalti.Niciodata nu strica sa auzi din mai multe surse despre un lucru care te intereseaza. ...din pacate sau din fericire pt ei, niciunul nu activeaza pe forum, pur si simplu nu au timp de prostii...cind apuca o ora libera se urca pe motor si il plimba pina seara tirziu.. ...parerea lor este ca l-au prins pe D-zeu de picior cu motorul asta, le vine ca o manusa si nu l-ar da pt nimic in lume...eventual pe unu la fel dar cu km mai putini!...sunt vorbele lor nu ale mele!... ...parerea mea este ca daca vreodata voi vrea o torpila(vitezana) k1200rs modelul vechi este singura ce mi-o doresc!..am sa atasez si o poza ca sa nu fie confuzii!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 K1200GT (1st gen) mi se pare mult mai buna pe autostrada (si implicit ture lungi) din cauza parbrizului, seii incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 K1200GT (1st gen) mi se pare mult mai buna pe autostrada (si implicit ture lungi) din cauza parbrizului, seii incalzite. ... a carenei modificate pentru protectie mai buna la vant, a ghidonului pozitionat putin mai sus, o sidecase-urilor standard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.