oyabun Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Intrebare (numai) pentru posesori:din necesitate tre sa renunt la al meu naked (inegalabil in oras si pe curbe) pt un sport touring, datorita disconfortului la drumurile lungi. Inca oscilez intre k1200rs si 1100xx de la honda, fiind un adept al 4 in linie. ca am putut observa fara a calari la drum lung vreunul, este: Plusuri xx: putere mai mare, e mai usoara, fiabilitate mai mare, se poate comporta ca supersport (deh imi place viteza), comenzi normale (fata de ciudatele comenzi ale bmw-urilor), cbs, dimensiuni mai mici, 2 tobe una pe fiecare parte - usor de 'updatat', piese/consumabile mai ieftine si mai usor de gasit Minusuri xx: lipsa cardan, lipsa coburi stock (in sensul ca orice cob/topcase ai pune pe ea arata ca dreq si-i modifica mult comportamentul la drum intins), pret de revanzare mult mai mic decat al bmw Plusuri k-rs: protectie mai buna la vant (asa mi se pare), cardan, abs, coburi integrate/potrivite perfect (superb as spune, unic la bmw), protectie mai buna la vant, pret de revanzare mai mare, amortizor suplimentar de ghidon, parbriz reglabil (sper ca ultimile 2 exista si la rs) Minusuri k-rs: 285kg..., dimensiuni, comenzile aiurea ale bmw (dar nu cred ca e o mare drama), cobul stanga e mai mic din cauza tobei, schimbarea tobei este f scumpa iar cea originala se aude mult prea putin As dori niste pareri realiste despre k1200rs, de la posesori. Salut, -Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul -Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor -BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea! Mesaj completat Salut, -Nici o Honda 11xx nu o sa-ti stea pe drum la 260 cum sta RS-ul -Hondele pe care le-am vazut eu,din acelasi an cu RS-ul meu,erau rupte...FIABILITATE,de la plastice,la motor -BMW-ul e motor de barbati maturi...restul...parerea mea! "…The great thing about it (K12RS) is that the speed of it is so deceptive compare to a lot of other bikes. I was on the freeway and I looked down, I see 115 (I had it for about 3 days) and I thought that it is in kilometers of course, but I looked down again and I said this is not kilometers this is Miiiles. It was like 185km. It is deceptively fast… And that's what I like about it, high torque all the time, which is fabulous, it's not peaky at all. It just pulls in any gear… I am just impressed with the workmanship of it, it's almost sort of an aircraft spec. Even more so… You know there's motorcycle spec, and then there's automotive spec and there's aircraft spec. The thing I like about this BMW is that it's built to aircraft specification… As an overall bike I love it, excelling in any one category, there are probably other bikes that might take it. But I don't think if there's any other bike that can do all the things that this can do as well. I think it is the best bike they (BMW) have ever built… A wonderful, wonderful bike…" -- Jay Leno (Interview with Shahram Shiva, June 2002) Jay Leno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Am vrut eu K1200RS (de fapt GT ca era din 2006). Din pacate greutatea lui m-a dezamagit. 280 kile zice cartea insa cea pe care vroiam eu s-o cumpara avea lejer 300 kg cu tot cu coburi. Insa daca o iei doar pentru ture (mai ales pe autostrada) este perfecta. Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Azi am primit alarma de la Luigi, deseara o pun! Pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... Pai era cat pe ce sa fiu posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Era sa-mi dau si io cu parerea dar am vazut ca intrebarile sunt "(numai) pentru posesori"... care nu stiu sa fie prea multi p-aici... stiu eu in arad 3 posesori care nu le-ar da nici pentru toate torpilele din lume!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pai sa vina si sa dea detalii omului,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oyabun Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Pai sa vina si sa dea detalii omului,nu? Eu ce sunt?...OMUL INVIZIBIL? Iti dau eu ce detalii vrei.De ex:E greu pentru ca nu e motor de pustani,pentru giumbusliucuri de oras...ca sa zic asa.E sport touring...adica nu e chiar LT care are 388kg. Depinde de ce ai nevoie,cum zicea cineva mai sus,eu nu l-as da pe nici o "trompeta"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Plusuri xx: cbs Pentru croazierele lungi si foarte lungi pe sosele si autostrazi - recomand K1200RS - (in stare tehnica ireprosabila), fabricat dupa 2002, cu istoric de service, ideal cu incalzire si in sa. Datorita sistemului de rulare si onctuozitatii motorului il poti utiliza si pe drumuri mai paradite (ansamblu este perfect legat), dar, din cauza greutatii este conceput special pentru long-long ride... Cele aprox.300 kg nu se simt decat la manevrele de pe loc dar pentru un motociclist experimentat, imediat dupa plecarea de pe loc devine o anexa a cismelor Daytona ! La rigoare, se poate merge si zilnic cu el "in jurul cozii", dar este cum ai decola cu un 744 de la Baneasa pentru... Otopeni ! Ma intereseaza si pe mine de ce crezi tu ca sistemul CBS-Honda este mai practic decat cel de la BMW ?! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Eu ce sunt?...OMUL INVIZIBIL?Iti dau eu ce detalii vrei.De ex:E greu pentru ca nu e motor de pustani,pentru giumbusliucuri de oras...ca sa zic asa.E sport touring...adica nu e chiar LT care are 388kg. Depinde de ce ai nevoie,cum zicea cineva mai sus,eu nu l-as da pe nici o "trompeta"... Bine,bine,pai tu ai dat detalii si sunt sigur ca omu-ti multameste. Zicea Giv32 de ceilalti.Niciodata nu strica sa auzi din mai multe surse despre un lucru care te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 ideal cu incalzire si in sa. RS-ul nu a avut (ca dotare originala din fabrica), doar GT-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 ideal cu incalzire si in sa. RS-ul nu a avut (ca dotare originala din fabrica), K1200GT-ul a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Bine,bine,pai tu ai dat detalii si sunt sigur ca omu-ti multameste. Zicea Giv32 de ceilalti.Niciodata nu strica sa auzi din mai multe surse despre un lucru care te intereseaza. ...din pacate sau din fericire pt ei, niciunul nu activeaza pe forum, pur si simplu nu au timp de prostii...cind apuca o ora libera se urca pe motor si il plimba pina seara tirziu.. ...parerea lor este ca l-au prins pe D-zeu de picior cu motorul asta, le vine ca o manusa si nu l-ar da pt nimic in lume...eventual pe unu la fel dar cu km mai putini!...sunt vorbele lor nu ale mele!... ...parerea mea este ca daca vreodata voi vrea o torpila(vitezana) k1200rs modelul vechi este singura ce mi-o doresc!..am sa atasez si o poza ca sa nu fie confuzii!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 K1200GT (1st gen) mi se pare mult mai buna pe autostrada (si implicit ture lungi) din cauza parbrizului, seii incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 K1200GT (1st gen) mi se pare mult mai buna pe autostrada (si implicit ture lungi) din cauza parbrizului, seii incalzite. ... a carenei modificate pentru protectie mai buna la vant, a ghidonului pozitionat putin mai sus, o sidecase-urilor standard... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Munca la suportii de lumini aditionale... in progress: Mai e de sudat, gaurit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 @'khk' RS-ul nu a avut sa incalzita (ca dotare originala din fabrica), K1200GT-ul a avut. Retineti ca omul a intrebat de modelul RS. Eu am dat pur si simplu o parere avizata si o modificare necesara pentru pasionatii de long-trip - cum marturiseste a fi preopinentul ! Oricum, de cand cer romanii voie - sau respecta cartile tehnice pentru a-si up-grada motocicletele ??! Nu trebuie nici TUV, nici cetatenie germana, nici bon de ordine la primarie si nici shpaga !!! Ca posesor indeaproape si... indelung a tuturor seriilor BMW R, F si K, recomand modelul K1200RS - dupa 2001-2002 pentru ca pana atunci s-au rezolvat "bolile" tineretii Ambreiaj, cutie de viteze, s.a. Pentru ca nu vreau sa fiu "simpatic", ci numai obiectiv, sustin cu tarie: Nu va imaginati ca ati descoperit secretul lui Polichinelle... K1200RS din prima serie, aproape nou, cu bani putini si in conditii moto ireprosabile... Nu exista decat (aproape) pe hartie ! De aceea militez pentru productia dupa 2002. Dai un ban... da' daca merita, merita !! Si eu sunt de parere Ka RS este mai "fashnetz" dacat GT-ul... De la care, repet, nu as lua decat sistemele de icalzire... inclusiv SAUA !!! N.B. Pentru ca nu as dori sa inteleaga faptul ca am eu vre-un astfel de fier de vanzare, declar: Faceti un efort (in primul rand pentru voi) si nu va lasati pacaliti de prima "cucoana" pe care ati pus mana... si nu va comparati armasar de pe plaiurile mishtoritice... ! O amintire picanta: Pe drumurile bombardate de pe Trans, K-ul model '98 rezolva suveran terenul... XX-ul '99... a ramas la Vidraru. Parerea lui !!! Si... PAREREA ZILEI : @'vladdygo' Minusuri k... comenzile aiurea ale bmw !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) Si... PAREREA ZILEI :@'vladdygo' Minusuri k... comenzile aiurea ale bmw !!![/b] ...nu sunt deloc aiurea!...eu nu as concepe alt fel de comenzi decit cele care sunt pe bmw!...sunt din punct de vedere anatomic cele mai apropiate de dexteritatea omului, asa aiurea cum sunt! ...iar acum ca sa vorbim la subiect, este vorba de 3 butoane care fac semnalizarea mai simpla, semnal stinga-ghidon stinga...semnal dreapta-ghidon dreapta si un al 3-lea buton in dreapta pt anularea semnalizarii!..asta e toata ciudatenia de care se minuneaza planeta asta!.. Mesaj completat ...in poza aveti comenzile din partea dreapta a ghidonului, ...butonul verde-starter ...butonul rosu-stop engine ...butonul galben-becuri de pozitie si faza scurta ...butonul oranj cu sageata dreapta-semnalizare dreapta ...butonul oranj cu 2 sageti taiate-oprirea semnalizarii ...asta-i tot... Mesaj completat iar comenzile din stinga sunt cele elementare: ...butonul verde-manevrarea geamului ...galben-schimbarea fazelor la far si claxon de far ...oranj cu sageata-semnalizare stinga ...oranj cu trompeta-claxon acustic Editat Septembrie 16, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 ...nu sunt deloc aiurea! N-ai prins ironia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 N-ai prins ironia. Mesaj completat Comenzi mai adecvate: ergonomice, elegante si rafinate ca la BMW nu am mai folosit - indiferent de marca ! Apropo, Din pacate, se pare ca la Concept 6... "de serie"... se vor mai "gandi"... http://justmydesktopblog.blogspot.com/2009...6-cilindri.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2010 Admin Share Postat Septembrie 16, 2010 Intreb: De ce este mai fasnet RS-ul decit GT-ul? Din ce stiu eu au aceleasi motorizari, rapoarte, etc. Chestie de gusturi, din punctul meu de vedere GT-ul arata mai bine decit RS-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Pai nu e mult/deloc mai fasnet. Ampatamentul e identic.Greutatea cam la fel cu un plus (evident) pentru GT care are un motoras in plus pentru parbriz si (normal) un parbriz mai mare, un extra circuit pentru incalzire sa si eventual cuferele standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Intreb:De ce este mai fasnet RS-ul decit GT-ul?Din ce stiu eu au aceleasi motorizari, rapoarte, etc. Ceea ce la "vaporul" GT la drum foarte-foarte lung si de foarte-foarte buna calitate constituie un avantaj (ghidon inalt, cruse-control, carena mai ampla si... da, chiar greutatea mai mare a intregului ansamblu !)... la "probele de indemanare, acceleratie si distractie " - nenumarate si necesare in viata de zi-cu-zi... Pentru mine: Avantaj RS ! Credeti-ma, nu ma exprim din "carti", ci din cele simtite in anii de pasiune si 'jdemiile de kilometri rulati. Este opinia mea ca motociclist. Pentru altul, de ce nu, mai "bengoasa" ar putea fi FJR-oaica, in pofida celor 5 rapoarte ale sale... Comparand BMW GT cu RS: Am ales concret avantajul manevrabilitatii in micul dezavantaj al comoditatii... De fapt, nu am fost niciodata atat de comod in detrimentul sportivitatii ! La fel ca si acum... Am preferat R Sportul, un roaster care rima perfect cu mine (si estetic si tehnic) lasand in planul secund varantele majoritare R si S ! C'est la vie... Nu suntem toti egali nici in educatie, nici in selectare, nici in meserie si nici in sentimente ! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Intreb:De ce este mai fasnet RS-ul decit GT-ul? Din ce stiu eu au aceleasi motorizari, rapoarte, etc. Chestie de gusturi, din punctul meu de vedere GT-ul arata mai bine decit RS-ul.. Eu am vazut ca diferenta intre 1100 GS/RT/R/RS la cat de fasnete is, e data doar de grup Mai exact de reportul revolutiilor cardan/roata. Atata. Motorul si cutia is exact aceleasi pe toate modelele, deci interschimbabile. De vreme ce 1200RS are acelasi grup, ca si forma, daca vrei sa il faci mai fasnet ii pui grup de GS, daca vrei sa consume mai putin si sa ai cuplu la ture ceva mai sus, pui grup de RT. RT 1100 e mai lenes decat 1100GS. Poate si kilele conteaza, dar grupul zice ultimul cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 ...si kilele conteaza, dar grupul zice ultimul cuvant. Sa traiesti, Dane ! Mi-ai adus aminte de tinerete... Prin anii '70 cand alergam la curse la "Clubul Sportiv Municipal Bucuresti" aveam posibilitatea sa reconformez transmisia, si sa "mapez" intre "grupurile" de solo si cele de atas, in functie de conformatia traseului... Cel mai titrat BMW cu care se alerga in vremurile acelea era un R 69 S ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.