Sari la conținut

Tunele Sub Bucuresti


lil debul
 Share

Postări Recomandate

sa va relatez si eu o povestioara ce am auzit-o la un prieten de-al meu care este paramedic. Dupa cum bine stiti casa poporului este o cladire ce are tot atatea nivele in jos precum are si in inaltime,bun....se facea asa prietenul acesta al meu avea colegi ce erau 'detasati' la interventii in casa poporului.Intro zi acel detasat se gandeste el sa ajunga pe la nivelele inferioare si reuseste, pe la un anumit nivel subteran ce credeti? se trezeste cu o mare pusca in cap de la un domn in costum! da in costum! a doua zi este mutat de urgenta de la casa poporului. Trageti voi concluziile (daca m-a mintit ala va mint si eu).Si sa stiti ceva unele lucruri trebuie sa ramana la nivelul anumitor STRUCTURI!

BUN BANC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator zombie_ro

@bogdanmarius: :rolleyes: Asemenea usi blindate am vazut si eu ...chiar in blocul unde locuiesc (Sos. Iancului). Problema este ca pana si accesul la subsolul blocului se face numai in caz de necesitati urgente (reparatii tevi etc) si numai insotit de administratorul blocului. Stiu ca odata cand am fost jos si am vazut usa blindata dar era incuiata ..... din cate am inteles este un adapost atac antiaerian :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator zombie_ro

Pozele nu sint facute sub un bloc de locuinte,ce ai tu in subsol se numeste adapost A.L.A

 

:cheers: Mi-am dat seama din prima ca pozele tale nu sunt de la un A.L.A. Macar acum stiu si eu cum se cheama adaposturile astea "de sub bloc" :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator zombie_ro

Intrarea in Depoul Ciurel impreuna cu tunelul de legatura care pleaca de la Lujerului(din spatele de la Cora Militari) a fost construit exclusiv pt. introducerea ramelor de metrou in primul depou al metrului bucurestean; ulterior s-a renuntat la acest acces, blocandu-se accesul cu aceea usa securizata (ramele de metrou au fost si sunt introduse pe la Depoul IMGB. Mai multe detalii gasitit AICI

 

In alta ordine de idei ..... si legat de tunele si vestigii "secrete" :rolleyes: :

Azi discutasem cu o cunostiinta despre centrul istoric vechi al Bucurestiului si am aflat ca inca sub multele cladiri vechi de prin anii 1900 a gasit el personal (fiind de meserie restaurator/zidar) pe langa oase umane si lazi cu diverse obiecte etc.

Tot el imi zicea (si il cunsosc pe om ca fiind om serios si nu e senil nici pe departe :lol: ) ca fiul lui a facut armata la Aviatie, mai precis la Clinceni, iar odata a avut misiunea de patrulare prin unitate in "fortul" cu munitie (care era ingropat sub pamant din motive lesne de inteles), iar la un moment dat dupa o "usa blindata" a dat de un coridor care era iluminat dar nu i se vedea capatul :scratch: ; i s-ar fi zis pe vremea aia ca acel tunel ar face legatura intre baza militara de la Clinceni si Centrul Bucurestiului.

Tot aceasta persoana imi povestea ca aflase de la bunicii sai (el fiind pe undeva de origine german), care au fost in Regimentul de garda a lui Carol I, ca pe vremea aceea (chiar daca pare ceva de neimaginat) se faceau tunele foarte multe si chiar si la -15 - -20 m adancime si de cativa km lungime.

Desi sunt inca sceptic cu privire la existenta asa numitelor tunele de legatura intre forturile bucurestene si fostul Minister de razboi din centrul capitalei, ma lasa pe ganduri cand mai aud cate o asemenea "povestioara".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Clinceni este aerodrom nu aeroport si este Utilitar nu Militar,deci nu poate avea depozit de munitie,cel mai apropiat fort se afla la Bragadiru la distanta destul de mare de aerodrom.

Sa le zici asta colegilor care aterizau gresit(parasutisti incepatori) unde nu trebuia (dincolo de gard) si ii aduceau cu escorta militara inapoi si apoi se faceau rapoarte peste rapoarte de isi luau numai dupa ceafa dupa aia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le zici asta colegilor care aterizau gresit(parasutisti incepatori) unde nu trebuia (dincolo de gard) si ii aduceau cu escorta militara inapoi si apoi se faceau rapoarte peste rapoarte de isi luau numai dupa ceafa dupa aia :)

 

 

 

 

 

 

DE CE TU ESTI PERFECT NU AI GRESIT NICIODATA,FA SI TU UN SALT DE LA 1500 M SA VEDEM UNDE ATERIZEZI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu era sa zobesc aripa unui planor, daca vrei neaparat sa stii :) Discutia de mai sus era legat de unitatea militara de langa si de faptul ca este foarte posibil sa aibe depozit de munitii, la ce paza aveau si au inca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acolo isi desfasoara activitatea batalionul 495 infanterie u.m.01971 care peste 2 luni vor pleca in teatrul de operatii afganistan,probabil d'asta ati observat agitatie pe acolo .ce va pot informa este ca unitatea nu are depozit de munitie si nici un tunel cum presupuneti iar paza este numeroasa datorita suprafetei mari pe care se intinde unitarea.cele mai vechi cladiri de acolo ar fi 3 pavilioane construite prin sec XIII de nemti avand ziduri de 80 cm si adapost la subsol.

din spusele celor 'batrani' se pare ca au fost folosite pt cazarea pilotilor din al doilea razb. mond

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

.pare un loc in spate, la cismigiu, langa biserica de pe sch. magureanu...am citit, candva, dupa '90, ca de acolo porneste un tunel..//e inchis, da'i pacat//

--mai stiu ca e tunel in fosta cladire a dir. 5, acolo e o usa blindata ca la metrou, din fier, dai cu ciocanul si se aude infundat si ricoseaza..e din fier grooos. :unsure:

 

...mi-am adus aminte---am vazut pe sub strada lizeanu (acum e viitorului..), pana in intersectia cu cimitirul (cum i-o zice, reinvierea//adormirea..etc) cand am intrat pt, o chestie, intr-un canal, o shosea pe sub linia de tramvai....pe sub linie...nu aveam lanterna/echipament...am vaz. in 2006...latime minim 3 m.... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe unde ai intrat pe lizeanu?

esti sigur ca nu erau tevi p'acolo? nu prea vad rostul vreunui tunel in zona aia sincer. era decat intre cimitir si intersectia aia? sau era mai lung?

tu ptr ce intrasei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..deschisese un capac d'ala..sau il schimba...deci -venind dinspre cimitir, sens 34, dupa ce am trecut de ala cu cheile de pe stanga, din statie, am mai mers vreo 30-40 m...era pe carosabil gaura..pe langa bordura dreapta..sunt capace, ca de canal, p'acolo...era pusa o scara...am coborat..latime cat shoseaua de deasupra...zero tevi...intuneric, uscat-deci nu era colector de canal...in ambele parti nu se vedea capatul...

..de ce, crezi ca...??? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare

a gasit cineva tunelele de sub bucuresti? ca de 110 pagini incoace ... nu e nimic conceret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...