Sari la conținut

Tunele Sub Bucuresti


lil debul
 Share

Postări Recomandate

intrebare

a gasit cineva tunelele de sub bucuresti? ca de 110 pagini incoace ... nu e nimic conceret!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Salut, in saptamana 22-28 august, planuiesc o expeditie in aceste tunele, ma bate gandul sa incep undeva din centrul vechi si sa caut acolo o intrare...in speranta ca o sa gasesc una.

Ma gandeam sa-mi fac rost de echipament, in sensul de a explora mai vast tunelele, sa am tarnacop si lopata pt sapat, un cleste gura de lup pt taiat grilaje, franghie daca e cazul de cobor intr-un put, etc...

 

Daca ne strangem mai multi, ar fi perfect, mai ales ca sunt persoane care au mai intrat in astfel de locuri si au o oarecare experienta :grinbandit:

 

Pana acum am reusit sa vorbesc cu doi bikeri, mi-au confirmat ca vin si ei :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

salut, pai hai sa ne strangem sa mergem in expeditie prin tuneluri. Eu am fost la bateria de la intrarea in bucuresti de pe A2, am intrat vreo 200 de metri, dar am fost nevoit sa ies datorita fricii si imaginatiei bolnaviciose ale unor prieteni. Astept sa ne facem multi, lanterne, echipament de supravietuire etc, si sa ne pierde poate o juma de zi prin ele. sa avem si bani de taxi la noi ca cine stie pe unde iesim.

Mey, eu zic sa-ti iei si pasaportul, poate nimeresti in vreo tara non UE cind iesi din tunel, ce te faci atunci? :laugh:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe peretele din spate sunt cele trei deschideri gigantice, fiecare având un tablou de comandă asemănător cu cel principal, dar mai mici. Tunelele respective se îndreaptă pe mii de kilometri în trei zone diferite ale planetei. Cel din stânga duce undeva în Egipt, într-un ansamblu secret Âşi încă nedescoperit care se află sub nisip. Tunelul din dreapta ajunge la o structură similară dar mai mică din podiÂşul Tibet. Din acest al doilea tunel există ramificații secundare care conduc într-o zonă din subsolul Buzăului, aproape de curbura Carpaților, iar o alta se îndreaptă spre structura din subsolul Irakului, lângă Bagdad. Apoi, în continuare, există încă o ramificație până în subsolul podiÂşului Gobi din Mongolia.

 

Descoperirea_Din_Bucegi.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

De curand am descoperit un serial destul de interesant.

Se numeste "Cities of the underworld" si are doua sezoane.

 

Are si un episod cu ceva tuneluri romanesti(ale lui tepes).

Ce-i cel mai interesant la serialul asta e ca prezinta multe tuneluri cu acces limitat.

 

 

(sorry daca s-a mai vorbit de serialul asta)

 

Si... cand se face vremea mai frumoasa, poate reluam explorarile?

 

M-as gandi la cinematografe abandonate:

 

http://exploratorurban.wordpress.com/2011/06/20/gradina-cinema-capitol/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu inteleg ce se castiga prin aruncarea pur si simplu de astfel de informatii pe un astfel de forum ;

2. orice informatie de genul nu este in nici un caz o informatie de interes social , legal nu ai dreptul sa folosesti acele tuneluri indiferent la ce nivel / grad de securizare ar fi ele .

3. si daca ti-ar oferi cineva schite clare si planuri cu punctele X, Y , Z si tot ce doresti tu , tot nu le poti folosi si in momentul in care vrei sa le folosesti isi risti viata ; Deci care e castigul ? Vrei sa traiesti intens ? Bea SPRITE !

4. 95% din oamenii care stiu de ele / au ajutat la crearea lor / le-au proiectat / le-au imbunatatit / le-au gasit o folosire ... sunt morti de batranete , de accidente sau de "accidente" ;

5. toate tunelele au legatura cu actualul Metrorex , fostii directori fiind obligati sa semneze multe hartii de secretizare care sa spunem ca tineau de securitatea nationala si pana in prezent singurele solutii au fost ca actualele imbunatatiri sa "coincida" cu cateva tuneluri existente deja . Prima "descoperire" oficiala a fost alta iesire a unei statii de metrou de la Aparatorii Patriei parca , apoi a trebuit sa grabeasca tot ce se face pe Drumul Taberei , sa nu coincida cu urmatoarele reconstructii ale Bucurestiului , cateva platforme demolate si astfel sa oblige viitoarele constructii sa respecte anumite limite , atfel ei trebuiau sa ocoleasca acele "noi cartiere" proiectate . Ganditi-va cati bani deturnati din constructia metroului , daca aproape jumatate din traseu este deja facut !?! Voi credeti ca prin 2 guri , una la Razoare si una la Valea ialomitei se face un metrou ?

6. majoritatea tunelurilor au fost facute cu diverite scopuri , ele fiind bine definite si stiute doar de anumite persoane din cadrul vechiiului SRI . Nimeni nu le stia pe toate , ci fiecare stia doar o parte .

7.multe firme mari de constructii din zilele noastre au lucrat in anumite zone si au dat peste cateva din aceste tuneluri si ghici ce ? Nimeni nu avea dreptul sa intrebe nimic , totul se sigila si se vedeau mai departe de treburile santierului ;

8. de-a lungul timpului am cunoscut mai multe persoane care au lucrat sau inca lucreaza in domeniu , de-o parte si de alta a subiectului ( arhitecti , generali , pana si muncitori ) si prefer sa pastrez pentru mine alte informatii ... valoreaza mai mult si este interesant de vazut de-a lungul timpului cand se mai scoate un "iepure" din palarie prin Bucuresti si mai ales de catre cine .

Hai sa vedem ce se intampla si cu Dambovita pe viitor , ce ziceti ? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu inteleg ce se castiga prin aruncarea pur si simplu de astfel de informatii pe un astfel de forum ;

2. orice informatie de genul nu este in nici un caz o informatie de interes social , legal nu ai dreptul sa folosesti acele tuneluri indiferent la ce nivel / grad de securizare ar fi ele .

3. si daca ti-ar oferi cineva schite clare si planuri cu punctele X, Y , Z si tot ce doresti tu , tot nu le poti folosi si in momentul in care vrei sa le folosesti isi risti viata ; Deci care e castigul ? Vrei sa traiesti intens ? Bea SPRITE !

4. 95% din oamenii care stiu de ele / au ajutat la crearea lor / le-au proiectat / le-au imbunatatit / le-au gasit o folosire ... sunt morti de batranete , de accidente sau de "accidente" ;

5. toate tunelele au legatura cu actualul Metrorex , fostii directori fiind obligati sa semneze multe hartii de secretizare care sa spunem ca tineau de securitatea nationala si pana in prezent singurele solutii au fost ca actualele imbunatatiri sa "coincida" cu cateva tuneluri existente deja . Prima "descoperire" oficiala a fost alta iesire a unei statii de metrou de la Aparatorii Patriei parca , apoi a trebuit sa grabeasca tot ce se face pe Drumul Taberei , sa nu coincida cu urmatoarele reconstructii ale Bucurestiului , cateva platforme demolate si astfel sa oblige viitoarele constructii sa respecte anumite limite , atfel ei trebuiau sa ocoleasca acele "noi cartiere" proiectate . Ganditi-va cati bani deturnati din constructia metroului , daca aproape jumatate din traseu este deja facut !?! Voi credeti ca prin 2 guri , una la Razoare si una la Valea ialomitei se face un metrou ?

6. majoritatea tunelurilor au fost facute cu diverite scopuri , ele fiind bine definite si stiute doar de anumite persoane din cadrul vechiiului SRI . Nimeni nu le stia pe toate , ci fiecare stia doar o parte .

7.multe firme mari de constructii din zilele noastre au lucrat in anumite zone si au dat peste cateva din aceste tuneluri si ghici ce ? Nimeni nu avea dreptul sa intrebe nimic , totul se sigila si se vedeau mai departe de treburile santierului ;

8. de-a lungul timpului am cunoscut mai multe persoane care au lucrat sau inca lucreaza in domeniu , de-o parte si de alta a subiectului ( arhitecti , generali , pana si muncitori ) si prefer sa pastrez pentru mine alte informatii ... valoreaza mai mult si este interesant de vazut de-a lungul timpului cand se mai scoate un "iepure" din palarie prin Bucuresti si mai ales de catre cine .

Hai sa vedem ce se intampla si cu Dambovita pe viitor , ce ziceti ? :bounce:

"Voi credeti ca prin 2 guri , una la Razoare si una la Valea ialomitei se face un metrou ?"

Da. Francezii si englezii prin cate "guri" crezi ca au facut Eurotunelul?

Cu Dambovita care se vede sau cu cele trei tuneluri de sub ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu compari Eurotunelul cu metroul Eroilor - Drumul Taberei ... nu cred ca avem acelasi grade de comparatie . Au creat haos in cartier si i-au pus pe toti sa-si mute masinile de pe tot bulevardul sa nu se surpe , de parca oamenii puteau sa-si mute masinile pe balcon . Unde naiba sa-si lase oamenii vre-o 500 - 600 de masini de pe tot bulevardul , mai ales acum , cu zapada asta nenorocita . Si asa nu erau locuri de parcare in cartier . Apoi de ce naiba au dezactivat trolebuzul ? Putea sa treaca pe strada si sa intoarca tot la capatul lui 69 , trecand prin spate , pe Valea Oltului ... au lasar doua masini nenorocite 268 care vine la 20-30 de minute si un 668 parca , care vine la la fel . Dimineata e haos in tot cartierul , nimeni nu stie cum sa iasa mai repede catre 41 si razoare . Oameni imbecili , incapabili de realizari de genul Eurotunel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

1. nu inteleg ce se castiga prin aruncarea pur si simplu de astfel de informatii pe un astfel de forum ;

2. orice informatie de genul nu este in nici un caz o informatie de interes social , legal nu ai dreptul sa folosesti acele tuneluri indiferent la ce nivel / grad de securizare ar fi ele .

3. si daca ti-ar oferi cineva schite clare si planuri cu punctele X, Y , Z si tot ce doresti tu , tot nu le poti folosi si in momentul in care vrei sa le folosesti isi risti viata ; Deci care e castigul ? Vrei sa traiesti intens ? Bea SPRITE !

 

Ce-ti pasa tie daca isi risca altul viata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E CINEVA DIN JUD. MEHEDINTI,DROBETA TR SEVERIN,OSTROVU MARE,SA STIE DE BUNKER-UL CONSTRUIT IN ANII 50 ACTUALMENTE PARASIT.

 

 

Unde se afla mai exact?

 

Coordonate GPS sau , un nume de localitate sau de drum national care duce acolo, imi puteti spune?

 

Hristos a inviat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...