Sari la conținut

Probleme pornire Honda VFR800


Disturber
 Share

Postări Recomandate

Va salut si va urez tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi! :)

Ce cadou puteam primi de craciun decat asta?

 

Am iesit astazi in curte sa pornesc putin motorul si surpriza...dupa prima incercare in care a invartit normal dar n-a luat-o, gandindu-ma ca n-a mai fost pornit de ceva vreme, a 2-a oara n-a mai vrut deloc. De fiecare data cand apas sa pornesc se aude "click". Nefiind un stiutor intr-ale mecanicii, am luat-o dupa sunet si am ajuns la concluzia ca ar fi de la releul de pornire (am atasat o poza de pe net cu el).

 

Ce s-a intamplat? Ce este de facut? Ce cauze sunt si ce cauze mai pot fi?

 

Va multumesc anticipat.

post-69403-0-64886500-1356439355_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Releul de pornire este bun , daca e defect nu mai se aude nimic. Ai amperaj prea mic pe baterie , nimic grav , ia-o , pune -o pe redresor si totul e ok. N o mai tine in frig.

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca clestii sunt dinaia de 10 lei sigur degeaba ii pui....incarca bateria si sigur v,a porni....asa se aude si la mine cand este bateria descarcata si nu mai are vlaga sa invarta..se aude un clik repetat...(bateria este principalul vinovat)! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie mare la cabluri sa nu le pui invers daca ii dai curent de la masina

Vezi si la redresor ce amperaj scoate, si mai ales daca este redresor auto evita sa-l tii cu nemiluita pe bateria de motor / alea de auto scot cam MINIMUM 4A CEEA CE DIN START ESTE CAM DE 4 MAI MULT DECAT AI TU NEVOIE PENTRU BATERIA MOTORULUI

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie electromotorul? Of...cred ca o las asa pana la primavara si atunci am sa vad ce-i fac. De impins n-am unde ca-i numai zapada pe strada si este grea.

 

Nu le-am pus invers Alinpapa2000. Redresor din pacate nu am, dar am sa caut s-o duc undeva pe redresor. Le iau prin eliminare.

 

Va multumesc mult de mesaje.

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok....ce cauti sa pornesti azi motorul?nu poti sa stai linistit sa faci o friptura sa bei ceva? :)).e bateria moarta daia face asa.

:D Nu e singuru. Eu am venit de la munk colindatorii imi colindau la usa eu NoStres barnaiam motoru ca imi era mie dor sal aud :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ba da!

:P

bec - double faceplam!

Triple facepalm! -

 

De cele mai multe ori exact tensiunea masurata cu precizie a acumulatorului iti indica daca e incarcata sau nu!

 

 

 

State of Charge

State of charge, or conversely, the depth of discharge (DOD) can be determined by measuring the voltage and/or the specific gravity of the acid with a hydrometer. This will NOT tell you how good (capacity in AH) the battery condition is - only a sustained load test can do that. Voltage on a fully charged battery will read 2.12 to 2.15 volts per cell, or 12.7 volts for a 12 volt battery. At 50% the reading will be 2.03 VPC (Volts Per Cell), and at 0% will be 1.75 VPC or less. Specific gravity will be about 1.265 for a fully charged cell, and 1.13 or less for a totally discharged cell. This can vary with battery types and brands somewhat - when you buy new batteries you should charge them up and let them sit for a while, then take a reference measurement. Many batteries are sealed, and hydrometer reading cannot be taken, so you must rely on voltage. Hydrometer readings may not tell the whole story, as it takes a while for the acid to get mixed up in wet cells. If measured right after charging, you might see 1.27 at the top of the cell, even though it is much less at the bottom. This does not apply to gelled or AGM batteries.

 

tu poate voiai sa zici de asta, ca nu intotdeauna e un bun indicator daca bateria MAI E BUNA sau NU, adica mai are adevarata ei capacitate:

 

 

 

"False" Capacity

A battery can meet the voltage tests for being at full charge, yet be much lower than it's original capacity. If plates are damaged, sulfated, or partially gone from long use, the battery may give the appearance of being fully charged, but in reality acts like a battery of much smaller size. This same thing can occur in gelled cells if they are overcharged and gaps or bubbles occur in the gel. What is left of the plates may be fully functional, but with only 20% of the plates left... Batteries usually go bad for other reasons before reaching this point, but it is something to be aware of if your batteries seem to test OK but lack capacity and go dead very quickly under load.

On the table below, you have to be careful that you are not just measuring the surface charge. To properly check the voltages, the battery should sit at rest for a few hours, or you should put a small load on it, such as a small automotive bulb, for a few minutes. The voltages below apply to ALL Lead-Acid batteries, except gelled. For gel cells, subtract .2 volts. Note that the voltages when actually charging will be quite different, so do not use these numbers for a battery that is under charge.

 

 

Sursa: http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm

 

Pentru cel care a deschis topicul, plm, ar trebui sa facem naibii un topic cu un fel de FAQ pt motociclete cu cele mai frecvente si uzuale probleme pe care le poate intalni un posesor de motociclete:

 

Fratii nostri, intotdeauna sa stiti, la orice motopartza cand bateria e descarcata, mai ales cand e frig afara si nu a fost pornita de mult, desi ti se aprind toate becurile in bord, chiar si farul, si tu nu auzi decat un carait sau tacanit, sau numai un click si-atat atunci sa stii ca zgomotul vine de la releul de pornire. Iti indica ca BATERIA este MOARTA sau aproape moarta. Chiar daca cuplezi cu fire cu clesti (care daca sunt de 2lei nu fac nimic) de la masina, chiar cu motorul masinii pornit in prima faza nu o sa se intample nimic. Bateria motoretei o sa-ti suga in prima faza tot curentul pe care i-l da masina si tot n-o sa aiba suficient cat sa-ti faca releul sa declanseze. De obicei cand faci asta lasi conexiunea masina-moto cuplata cateva minute incat sa aiba timp bateria motoretei sa-si revina. Daca nu ai masina iei bateria in casa si o incarci pe un redresor. Daca nu ai redresor foloseste orice ca.cat de alimentator (de leptoc, de telefon, de modem, de orice) care 12V si minimum 400mA si leaga plus la plus si minus la minus, las-o o noapte si o incarci.

 

Plm, faceti textu asta banner, macar in sezonu de iarna. :D

 

Pe mine, serios ma apuca plansu cand aud pe unul care vine disperat cu problema asta: "face click sau caraie si nu porneste" :google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Belbody - Cola si seminte n-avem aici. Cauta in alta parte ok? Poti sa-mi dai ce sfat vrei tu sau poti sa-ti dai orice parere, dar nu cu atitudinea asta de Ţărănel = mai prost decat media;

 

Te salut si lasa figurile astea de 2 lei la o parte ca nu-ti vor ajuta in viata.

 

 

Va multumesc baieti pentru sfaturi\propuneri. Am sa incerc sa-i dau de cap. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu iei tu bateria in casa toamna si o pui inapoi primavara? Eu asa fac mereu si primavara pleaca la prima cheie... CBR F2 din 94!

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu iei tu bateria in casa toamna si o pui inapoi primavara? Eu asa fac mereu si primavara pleaca la prima cheie... CBR F2 din 94!

 

Fiind primul an de cand am motocicleta, nu am stiut cum sa fac. In orice caz, bateria era pe duca, dar am mai dat cateva chei in decursul ultimei luni si a fost ok. :)

 

Am sa incerc totusi s-o iau prin eliminare si s-o pun pe redresor sa vad daca o ajuta cu ceva si daca eventual este de la baterie sau nu. Multumesc si numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai fost cineva care a auzit fix acel zgomot de releu de pornire - e un topic pe-aici. Cauza - bateria aproape moarta.

Nu mai porniti motocicletele daca nu va suiti pe ele sa mergeti. Uzura cea mai mare in motor se produce la pornire.

Bateria luata in casa langa toba si carnati nu sta mai bine daca nu e pusa din cand in cand pe un redresor. Sulfatarea se produce mai rapid daca temperatura e ridicata decat la frig.

Sarbatori vesele! ;)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...