Disturber Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Va salut si va urez tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Ce cadou puteam primi de craciun decat asta? Am iesit astazi in curte sa pornesc putin motorul si surpriza...dupa prima incercare in care a invartit normal dar n-a luat-o, gandindu-ma ca n-a mai fost pornit de ceva vreme, a 2-a oara n-a mai vrut deloc. De fiecare data cand apas sa pornesc se aude "click". Nefiind un stiutor intr-ale mecanicii, am luat-o dupa sunet si am ajuns la concluzia ca ar fi de la releul de pornire (am atasat o poza de pe net cu el). Ce s-a intamplat? Ce este de facut? Ce cauze sunt si ce cauze mai pot fi? Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Releu de pornire sau baterie descarcata, problema minora. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) Releul de pornire este bun , daca e defect nu mai se aude nimic. Ai amperaj prea mic pe baterie , nimic grav , ia-o , pune -o pe redresor si totul e ok. N o mai tine in frig. Editat Decembrie 25, 2012 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 bateria e de vina .incarc-o si va porni. Poti lua bateria in casa daca nu o mai pornesti dupa ce o verifici . Craciun fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 Asta sa fie? Ca mi-am stricat toate sarbatorile... Am pornit masina si am pus clestii pe baterie, insa nimic... Acum ies sa masor bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pogobz Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 ok....ce cauti sa pornesti azi motorul?nu poti sa stai linistit sa faci o friptura sa bei ceva?).e bateria moarta daia face asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 daca clestii sunt dinaia de 10 lei sigur degeaba ii pui....incarca bateria si sigur v,a porni....asa se aude si la mine cand este bateria descarcata si nu mai are vlaga sa invarta..se aude un clik repetat...(bateria este principalul vinovat)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 Nu tocmai...nu se aude un click repetat. Se aude doar un click cand apas butonul de pornire...atat. Am verificat bateria si arata 12.36 in ea. @Pogobz - n-am mai rezistat...ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 12.36 = baterie descarcata. 12.60 = baterie incarcata Diferenta o face redresorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 Normal la o baterie descarcata nu invarte cat de cat, dar fara a reusi sa porneasca? Nu am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 cel mai bine,mai incearca cu bateria de masina...poate nu fac contact clestii.sau pune bateria pe redresor 1h..si incearca dupa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Ia o surubelnita si atinge cele 2 fire groase de pe releu daca e releul devina trebe sa se auda cum invarte electromotorul (e ca si cum ai pune firele pe direct fara releu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) la 12,36 degeaba chinui releul, bateria e cam dusa.... Editat Decembrie 25, 2012 de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 voltajul nu arata capacitatea sau incarcarea bateriei !!!!!!!!! Ba da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pogobz Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 incearca sa o pornesti impinsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poka67 Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Salut ,daca de la releu se aude un click atunci releul e bun poate elctromotorul mai precis periile s-au blocat ori sunt uzati ! Craciun fericit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Atentie mare la cabluri sa nu le pui invers daca ii dai curent de la masina Vezi si la redresor ce amperaj scoate, si mai ales daca este redresor auto evita sa-l tii cu nemiluita pe bateria de motor / alea de auto scot cam MINIMUM 4A CEEA CE DIN START ESTE CAM DE 4 MAI MULT DECAT AI TU NEVOIE PENTRU BATERIA MOTORULUI Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 26, 2012 Autor Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Sa fie electromotorul? Of...cred ca o las asa pana la primavara si atunci am sa vad ce-i fac. De impins n-am unde ca-i numai zapada pe strada si este grea. Nu le-am pus invers Alinpapa2000. Redresor din pacate nu am, dar am sa caut s-o duc undeva pe redresor. Le iau prin eliminare. Va multumesc mult de mesaje. Editat Decembrie 26, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 ok....ce cauti sa pornesti azi motorul?nu poti sa stai linistit sa faci o friptura sa bei ceva? ).e bateria moarta daia face asa. Nu e singuru. Eu am venit de la munk colindatorii imi colindau la usa eu NoStres barnaiam motoru ca imi era mie dor sal aud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Ba da! bec - double faceplam! Triple facepalm! - De cele mai multe ori exact tensiunea masurata cu precizie a acumulatorului iti indica daca e incarcata sau nu! State of ChargeState of charge, or conversely, the depth of discharge (DOD) can be determined by measuring the voltage and/or the specific gravity of the acid with a hydrometer. This will NOT tell you how good (capacity in AH) the battery condition is - only a sustained load test can do that. Voltage on a fully charged battery will read 2.12 to 2.15 volts per cell, or 12.7 volts for a 12 volt battery. At 50% the reading will be 2.03 VPC (Volts Per Cell), and at 0% will be 1.75 VPC or less. Specific gravity will be about 1.265 for a fully charged cell, and 1.13 or less for a totally discharged cell. This can vary with battery types and brands somewhat - when you buy new batteries you should charge them up and let them sit for a while, then take a reference measurement. Many batteries are sealed, and hydrometer reading cannot be taken, so you must rely on voltage. Hydrometer readings may not tell the whole story, as it takes a while for the acid to get mixed up in wet cells. If measured right after charging, you might see 1.27 at the top of the cell, even though it is much less at the bottom. This does not apply to gelled or AGM batteries. tu poate voiai sa zici de asta, ca nu intotdeauna e un bun indicator daca bateria MAI E BUNA sau NU, adica mai are adevarata ei capacitate: "False" CapacityA battery can meet the voltage tests for being at full charge, yet be much lower than it's original capacity. If plates are damaged, sulfated, or partially gone from long use, the battery may give the appearance of being fully charged, but in reality acts like a battery of much smaller size. This same thing can occur in gelled cells if they are overcharged and gaps or bubbles occur in the gel. What is left of the plates may be fully functional, but with only 20% of the plates left... Batteries usually go bad for other reasons before reaching this point, but it is something to be aware of if your batteries seem to test OK but lack capacity and go dead very quickly under load. On the table below, you have to be careful that you are not just measuring the surface charge. To properly check the voltages, the battery should sit at rest for a few hours, or you should put a small load on it, such as a small automotive bulb, for a few minutes. The voltages below apply to ALL Lead-Acid batteries, except gelled. For gel cells, subtract .2 volts. Note that the voltages when actually charging will be quite different, so do not use these numbers for a battery that is under charge. Sursa: http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm Pentru cel care a deschis topicul, plm, ar trebui sa facem naibii un topic cu un fel de FAQ pt motociclete cu cele mai frecvente si uzuale probleme pe care le poate intalni un posesor de motociclete: Fratii nostri, intotdeauna sa stiti, la orice motopartza cand bateria e descarcata, mai ales cand e frig afara si nu a fost pornita de mult, desi ti se aprind toate becurile in bord, chiar si farul, si tu nu auzi decat un carait sau tacanit, sau numai un click si-atat atunci sa stii ca zgomotul vine de la releul de pornire. Iti indica ca BATERIA este MOARTA sau aproape moarta. Chiar daca cuplezi cu fire cu clesti (care daca sunt de 2lei nu fac nimic) de la masina, chiar cu motorul masinii pornit in prima faza nu o sa se intample nimic. Bateria motoretei o sa-ti suga in prima faza tot curentul pe care i-l da masina si tot n-o sa aiba suficient cat sa-ti faca releul sa declanseze. De obicei cand faci asta lasi conexiunea masina-moto cuplata cateva minute incat sa aiba timp bateria motoretei sa-si revina. Daca nu ai masina iei bateria in casa si o incarci pe un redresor. Daca nu ai redresor foloseste orice ca.cat de alimentator (de leptoc, de telefon, de modem, de orice) care 12V si minimum 400mA si leaga plus la plus si minus la minus, las-o o noapte si o incarci. Plm, faceti textu asta banner, macar in sezonu de iarna. Pe mine, serios ma apuca plansu cand aud pe unul care vine disperat cu problema asta: "face click sau caraie si nu porneste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 27, 2012 Autor Share Postat Decembrie 27, 2012 @Belbody - Cola si seminte n-avem aici. Cauta in alta parte ok? Poti sa-mi dai ce sfat vrei tu sau poti sa-ti dai orice parere, dar nu cu atitudinea asta de Ţărănel = mai prost decat media; Te salut si lasa figurile astea de 2 lei la o parte ca nu-ti vor ajuta in viata. Va multumesc baieti pentru sfaturi\propuneri. Am sa incerc sa-i dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) De ce nu iei tu bateria in casa toamna si o pui inapoi primavara? Eu asa fac mereu si primavara pleaca la prima cheie... CBR F2 din 94! Editat Decembrie 27, 2012 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Decembrie 27, 2012 Autor Share Postat Decembrie 27, 2012 De ce nu iei tu bateria in casa toamna si o pui inapoi primavara? Eu asa fac mereu si primavara pleaca la prima cheie... CBR F2 din 94! Fiind primul an de cand am motocicleta, nu am stiut cum sa fac. In orice caz, bateria era pe duca, dar am mai dat cateva chei in decursul ultimei luni si a fost ok. Am sa incerc totusi s-o iau prin eliminare si s-o pun pe redresor sa vad daca o ajuta cu ceva si daca eventual este de la baterie sau nu. Multumesc si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Vezi si daca trebuie completata cu apa distilata..nu stiu ce tip de baterie ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 (editat) A mai fost cineva care a auzit fix acel zgomot de releu de pornire - e un topic pe-aici. Cauza - bateria aproape moarta. Nu mai porniti motocicletele daca nu va suiti pe ele sa mergeti. Uzura cea mai mare in motor se produce la pornire. Bateria luata in casa langa toba si carnati nu sta mai bine daca nu e pusa din cand in cand pe un redresor. Sulfatarea se produce mai rapid daca temperatura e ridicata decat la frig. Sarbatori vesele! Editat Decembrie 27, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.