Sari la conținut

Suzuki SV650


alexsutu
 Share

Postări Recomandate

Salut pentru toata lumea,sunt nou printre cei care merg pe 2 roti si urmeaza sa imi achizitionez primul motor.In legatura cu asta am si eu o nelamurire si anume: personal,imi place foarte mult SV650 dar am fost sfatuit de 2-3 persoane sa evit acest model deoarece dupa un anumit nr de KM(se referea undeva la 3-40.000+) se duce motoru` si se repara greu,reparatiea fiind si fff costisitoare.Defect,care zic ei,ca ar fii de fabricatie.

Asadar am apelat aici la forum sperand sa ma lamureasca persoanele care au/au avut sau cel putin cunosc SV650.

Multumesc pentru intelegere si astept sfaturi/pareri de la cei care doresc sa ma ajute(daca pot sa zic asa)

O zii buna in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) cine ti-a zis asa ceva? Serios? Dai un search pe google, vezi siteul www.svrider.com si vezi ce "stricacioase" sunt sv-urile...cred ca sunt unele dintre cele mai fiabile motoare prezente pe piata la ora actuala. Intretinere ieftina, foarte fun, si foarte rezistente. Sunt sv-uri cu 130.000 de mile, adica aproape 200.000 km fara sa aibe motorul desfacut. Pe forum este un baiat maverick care are cu sv-ul lui peste 100.000 km. Si sa nu uitam, motorul dupa Sv650 il mai gasesti la inca 2 motociclete, 1. Cagiva Raptor 650, si Suzuki V-strom 650, cel de 1000 il gasesti pe Cagiva Raptor 1000 si V-strom 1000, asta cred ca spune multe. Ia-ti si nu o sa regreti.

Cand vine vba de SV se putea sa nu intervii tu ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) cine ti-a zis asa ceva? Serios? Dai un search pe google, vezi siteul www.svrider.com si vezi ce "stricacioase" sunt sv-urile...cred ca sunt unele dintre cele mai fiabile motoare prezente pe piata la ora actuala. Intretinere ieftina, foarte fun, si foarte rezistente. Sunt sv-uri cu 130.000 de mile, adica aproape 200.000 km fara sa aibe motorul desfacut. Pe forum este un baiat maverick care are cu sv-ul lui peste 100.000 km. Si sa nu uitam, motorul dupa Sv650 il mai gasesti la inca 2 motociclete, 1. Cagiva Raptor 650, si Suzuki V-strom 650, cel de 1000 il gasesti pe Cagiva Raptor 1000 si V-strom 1000, asta cred ca spune multe. Ia-ti si nu o sa regreti.

 

Tocmai am avut in service doua SV-uri cu motorul praf. Unul cu cuzinetii de biela dusi, celalt cu motorul gripat.

Prima - mare consumatoare de ulei - s-a schimbat motorul cu totul. Fusese ingrijita cum se cuvine de fostul proprietar pe care il cunosc personal - foarte atent. A patit problema la mai putin de un an de la vanzarea catre urmatorul motociclist.

A doua, servisata la un service autorizat, deci nu a fost neglijata, a patit "minunea" asta.

Cele mai multe SV-rui care mi-au venit in service merg bine dar sunt si altele care, uite ce-au patit :)

M-as abtine de la expresii precum "unele dintre cele mai fiabile motoare prezente pe piata la ora actuala"

 

Uite cum aratau pistoanele la prima

339714_398142010259519_1931224034_o.jpg

 

Nu e o motocicleta rea, e chiar buna si distractiva, cu conditia sa nu se strice sau sa n-ai "ghinion", cum ar zice unii :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un motor foarte bun. Eu il am de 2 ani si ceva si am facut cu el cam 15000 km, in care am schimbat doar consumabilele. Este modelul SV650S din 1999. Nu consuma deloc ulei, consumul de carburant este mai mult decat decent si sigur mai duce multi km. Dar cu toate ca imi place, fiind si prima mea motocicleta, si cu riscul de a fi offtopic, as vrea sa o vand pentru a trece la Honda CBR F4i. Probabil doar pentru ca imi place sunetul, full carenat si ceva mai multa putere. Link anunt: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv650s-din-1999-491960.html.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorbesc la modul general. Am dat niste informatii la "prima mana", nu lucruri auzite.

Lucruri auzite sunt multe dar ma feresc sa raspandesc zvonuri sau vorbe neverificate.

Nu sunt fanul acestui model, nici nu o detest. E chiar distractiva rapandula, repet, daca nu se strica :) Am si recomandat-o unor incepatori si nu cred ca e o alegere rea.

Orice motocicleta se strica, nu cred ca se imbata cineva cu apa rece.

 

Verificati nivelul uleiului saptamanal si dupa drumuri lungi. Mergeti la o verificare la service cand incep sa apara zgomote ciudate sau motorul pare sa nu mai functioneze in parametri.

Anul asta am mai avut in service un CBR600 2008 la care a trebuit sa schimb motorul - problema ciudata rau - nu stiu daca se datoareaza unui accident sau test pe dyno (motorul nu era bun nici inaintea testului), KTM Duke cu chiulasa fisurata grav si blocul zgariat si anul trecut un 929 (forja excesiva pe o roata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar, tu esti mecanic, stii mai multe, vezi mai multe, spune-ne te rog, sunt singurele motoare care au venit la tine praf si pulbere? Poti garanta pentru ingrijirea motoarelor alora inainte de proprietarii pe care ii cunosti tu personal? Eu cred ca poti garanta doar pentru un motor luat de nou si nici macar, avand in vedere ca mai vin din fabrica unele serii cu probleme. Sunt niste motoare fiabile, drept dovada stau oamenii din intreaga lume care merg pe ele zeci si sute de mii de km. Pentru cei cu indoieli, http://www.svrider.com/forum/ verificati siteul, sunt multe lucruri interesante pe acolo. Din ce motiv consuma motorul ala ulei? Kilometraj mare? Un semering de valva dus? Daca consuma ulei mult si problema nu a fost remediata, inseamna ca baiatul a mers fara ulei, nu? Corecteaza-ma daca gresesc. Daca a mers fara ulei, motorul era ingrijit din ce punct de vedere? Celalalt cu motorul gripat...ai identificat cauza care a dus la griparea lui? Lipsa de ulei sau supraincalzire? Acum na, sunt convins ca mai sunt si exceptii, am vazut si CB500 (dupa cum stii un motor foarte fiabil) cu motorul spart. Poate eu sunt mai paranoic (nu poate, ci sigur) si verific nivelul de ulei/maneta de frana/pedala de frana de fiecare data cand plec de acasa, imi ia 30 de secunde si ma scuteste de niste griji. Nu sustin ca sv-urile sunt niste motoare fara de moarte, insa sunt niste motoare zic eu, rezistente daca ai grija de ele macar din prisma schimbului de ulei la timp, filtre si verificat nivelul uleiului.

Gresit!

Se stie sigur ca pidosnicia (homosexualitatea) este o boala foarte grava. Au demonstrat-o savantii si cercetatorii ortodocsi, care sint singurii savanti care au dreptate, ceilalti nefiind altceva decât pagâni care se închina la un idol fals numit Darwin, incapabil macar de minuni minore, cum ar fi mersul pe apa.

Acestia din urma încearca sa ne convinga ca homosexualitatea este o deviatie dictata de o malformatie a creierului, bazându-se pe cercetari facute pe cadavre de homosexuali care zice-se ar fi prezentat nu stiu ce bulbucatura pe acolo pe undeva. Cautati si voi pe Google, pentru ca refuz sa dau linkuri catre asemenea nemernicii.

Fals, nu exista nici un fel de bulbucatura în creier. Dumnezeu a facut omul cu creierul plat, dâmburile acelea sunt facute de Satana si sunt dovada ca mortul era homosexual, om care a luat Cuvântul în desert sau femeie desfrânata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit!

 

wtf?!

ne directioneaza atentia in alta parte :)

 

Daca si SV650 e motor cu probleme....

d-aia honda hornet e cea mai tare! :laugh:

 

@ ALEXSUTU: Ia-ti frate SV 650. merge bine,suna bine,putere suficienta cat sa fie distractiv,dar nici atat de mare sa-ti puna probleme, consum mic.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca m-am mai contrazis eu cu cineva cu un sv 650 care se plangea de fiabilitate la o intrunire ca vezi doamne i-a facut motorul in jur de 30.000km m-am lamurit repede ca a fost primul ca s-a inscris la concursurile de pacanele (zgomot) si apoi de burnout pana s-au inrosit evacuarile inclusiv intrarea in toba si tot mai tragea de ea.

Eu am un v-strom cu acelasi motor de 650 luat de nou si inafara de schimbul de ulei+ filtru la 6000 km nu am ce sa-i fac. La 55k i-am verificat jocul la supape si erau toate in specificatii acum are aproape 90k si merge brici nu papa ulei nu se aud zgomote suspecte din motor si de fiecare data a pornit din prima inclusv la temperaturi de -16 grade. Sunt motoare foarte durabile cu conditia sa nu-ti bati joc de ele. pe forumurile de afara sunt frecvente cazurile in care sar de 250kkm, chir de 350kkm la cele de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca au spus destui, da ca fost posesor de sv,3 sezoane, pot sa il recomand si eu, mai ales cand e vorba de motor in sine. puncte slabe pt mine au fost pozitia incomoda pt drumuri foarte lungi ( >300k!),protectia slaba la vant(era naked) si saua putin tare. am fost putin dezamagit de furca si frane, da cred ca erau mai mult din cauza ca fusese lovita. in rest numa de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit!

Se stie sigur ca pidosnicia (homosexualitatea) este o boala foarte grava. Au demonstrat-o savantii si cercetatorii ortodocsi, care sint singurii savanti care au dreptate, ceilalti nefiind altceva decât pagâni care se închina la un idol fals numit Darwin, incapabil macar de minuni minore, cum ar fi mersul pe apa.

Acestia din urma încearca sa ne convinga ca homosexualitatea este o deviatie dictata de o malformatie a creierului, bazându-se pe cercetari facute pe cadavre de homosexuali care zice-se ar fi prezentat nu stiu ce bulbucatura pe acolo pe undeva. Cautati si voi pe Google, pentru ca refuz sa dau linkuri catre asemenea nemernicii.

Fals, nu exista nici un fel de bulbucatura în creier. Dumnezeu a facut omul cu creierul plat, dâmburile acelea sunt facute de Satana si sunt dovada ca mortul era homosexual, om care a luat Cuvântul în desert sau femeie desfrânata.

sorry , da' mi-am luat libertatea de a o pune pe facebook ! e prea tare. u just light my day :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce s-a intamplat la tine la motor s-a intamplat si cu chiulasa de KTM - cedare de material.

 

Ori piesa era subdimensionata, ori respectivul reper avea un defect ascuns si la astel de serii mari nu se face defectoscopie nedistructiva, ori, daca motorul a mai fost desfacut, un surub strans prea tare - astfel in piesa de aluminiu a aparut o microfisura si cand aia a cedat - dezastru.

Surubul gatuit - piesa de aluminiu sparta. Acolo a fost problema. Dintii pinionului cred ca s-au rupt dupa. Asta e ce vad din poze. Doar atat pot sa zic.

 

Nu, nu sunt mecanic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia ce motor crezi tu toate se strica candva si cumva un motor sh e forjat sa fim seriosi :)si de noua in 10k isi poate da duhu ....

Editat de Cristi_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Tocmai am avut in service doua SV-uri cu motorul praf. Unul cu cuzinetii de biela dusi, celalt cu motorul gripat.

Prima - mare consumatoare de ulei - s-a schimbat motorul cu totul. Fusese ingrijita cum se cuvine de fostul proprietar pe care il cunosc personal - foarte atent. A patit problema la mai putin de un an de la vanzarea catre urmatorul motociclist.

A doua, servisata la un service autorizat, deci nu a fost neglijata, a patit "minunea" asta.

Cele mai multe SV-rui care mi-au venit in service merg bine dar sunt si altele care, uite ce-au patit :)

M-as abtine de la expresii precum "unele dintre cele mai fiabile motoare prezente pe piata la ora actuala"Cesar, on 08 Jan 2013 - 13:16.

Salut,

Ca sa ma dau cu parerea si eu pe aici. Si eu sunt posesorul unui SV650N din 2000. Am luat acest Sv de la un prieten, cu motorul stricat.

In general V-urile sunt motoare care suna foarte bine si posesorii se abtin cu greu sa le accelereze scurt si brusc.

Sa va explic ce sa intamplat:

Motoarele devin consumatoare de ulei pe decelrare, in momentul cand li se inchide clapeta de acceleratie brusc(asta este valabil pentru toate motoarele), astfel motorul nu are de unde sa traga aer in amestec si trage din carter. Forteaza simeringurile de la supape tragand pe la ele ulei mai mult decat trebuie. Acest ulei intra in camera de ardere si este consumat impreuna cu bezina.

Nui problema daca se verifica mai frecvent nivelul de ulei din motor si daca folosesti un ulei bun.

 

Amicul meu a patit exact chestia asta, numai ca mecanicul a accelerat procesul spunandui ca a rezolvat problema consumului de ulei. Cand peste iarna a lasat motocicleta in garaj, lasand o urma de ulei pe vizor si el a confundat aceasta urma cu faptul ca are ulei suficent (asigurat de mecanic ca a rezolvat problema consumului de ulei). A plecat la drum si la intoarcere s-au incalecat cuzinetii de la cilindrul din fata.

 

Eu am luat motocicleta de la el, am demontat motorul,apoi am mers la o strungarie si cu o rectificare si cuzineti noi (facuti pe noile cote), am rezolvat cu motorul. Restul de compomente nu au fost afectate. Am masurat cilindrii, au uzura normala pt cei 75000 km. Cotele de pe vibrochen de la cilindrul din spate erau la cotele de fabrica, valoarea de minim.

 

In concluzie la motoarele moto trebuie verificat cat mai des nivelul de ulei, mai ales la motoarele in V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...