wawessh Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Sunt mai multe zgarieturi superficiale verticale, una se simte cu unghia. Urma sa schimb semeringurile si uleiul si cand am dat jos furca am vazut mai bine. Se mai poate face ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Daca e usd,ca-m naspi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Sunt mai multe zgarieturi superficiale verticale, una se simte cu unghia. Urma sa schimb semeringurile si uleiul si cand am dat jos furca am vazut mai bine. Se mai poate face ceva? schimba tubul. si cuzinetii si daca tot schimbi astea pune si simering+ulei gasesti pe wemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Incearca un polish. Smirghel cu granulatie de 2500, multa apa, rabdare si atentie. La furca mea USD a functionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Da, se poate rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 A fost furca indoita si indreptata. Asta-i cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Nu, alea sunt pe curcumferinta. El vorbeste despre zgarieturi pe generatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Dupa cum banuiam, era un cuzinet dus. Banuiesc ca stiu si de la ce se trage, am facut anul trecut o excursie prin Romania de vreo 1500 km pe drumuri mult peste ce era normal pentru zx. Am dat comanda de cuzineti. Eu nu vad nici o urma de indreptare a furcii. Furca era moale si inainte sa curga, arcurile le-am masurat si sunt ca si noi. M-am mirat si eu. Asa ca eu presupun ca cel ce a schimbat inainte uleiul din furca nu a avut habar sa faca nivelul de ulei din furca. In manual este o valuare doar pentru schimbul de ulei de 430ml si una pentru desfacere totala de 505ml de ulei pe jamba. Zgarieturile alea sunt superficiale, le iau cu hartie abraziva de 2500 si apa, am incercat si cu 3000 dar dureaza o vesnicie. Chiar si cu 2500 dureaza de iti iese pe nas, asa ca poate astazi trec si iau si de 2000 sa vad cum se comportata. Am facut prima data o suprafata mica si iese oglinda la, dupa ce si polisezi putin. Nu s-a luat nici din material(0.02mm), deja intra in plaja de eroare a sublerului. Vreau si eu asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Nu ai cum sa masori cu sublerul 0.02 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Asa ma gandeam si eu, de asta am zis ca se poate sa fie o eroare, atat arata pe ecran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Cu smirghelul ala ai sa iei din crom miimi, nu ajungi pana la sutimi deci poti sa-i dai fara grija. Totusi, se incepe de la granulatie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 Cred ca mai greu decat de frecat jamba e sa gasesc cuzineti, All Balls si Racetech nu fac pentru modelul asta.Alti producatori aftermarket stie cineva de cuzineti ca sa verific daca au pentru modelul asta? Daca nu gasesc, o sa iau oem chiar daca dureaza mai mult pana ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Zi-mi dimensiunile si cred ca ii gasim pe stoc. Inaltime, diametrul jambei si grosime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Am văzut un clip pe youtube cu un individ care schimba semeringurile la telescoape și lustruia și jambele cu șmirghel. Cum e procedura asta ? Ce granulație, cu sau fără apă, neapărat necesar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 bnuiesc ca 2500. apa/ulei. e cam agresiva daca n-ai zgarieturi adanci totusi, desi iei miimi. daca-s doar semne de uzura foloseste cu incredere autosol si o carpa lunga, infasurata o singura data pe teava. in 15-20 de minute polishezi una, n-ai nevoie de strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 7, 2013 Autor Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Eu am terminat o jamba in 4 ore, de la 1000 pana la 3000 cu apa. Prostia e ca zgarieturile sunt asa de fine, incat dupa ce ai dat cu smirghelul prima data pe ea, nu mai stii dupaia unde e. Te trezesti ca tot acolo e dupa ce ajungi la 2000-2500. Urmeaza sa o polisez si sa o desfac si pe cealalta. Trebuie sa ajung la garaj ca sa masor cuzinetii, jamba am luat-o acasa. Editat Martie 7, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sashax Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Va salut, Am nevoie pt Suzuki gsxr 600 din 2005 kit reparatie furca ( cred ca are alt nume, dar sunt incepator si mecanicul meu la fel aparent). Ideea este ca aveam joc la telescoape, a desfacut unu si mi-a zis sa imi iau: - simeringuri -ghidaje interior - cuzineti, etc ( nu stiu ce presupune etc, sper sa ma ajutati voi) Va rog putin ajutor/oferta. Va mujltumesc anticipat Sasha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Aparent doar, daca ai joc, ti-a recomandat bine sa-ti schimbi cuzinetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 16, 2013 Autor Share Postat Mai 16, 2013 Ca sa inchei topicul, am rezolvat cu furca atunci, dar nu am mai scris. Am schimbat semeringuri ulei, semering praf, cuzineti, ulei. Frecat cromul de la 1000 pana la 3000 cu apa si dupa cu Autosol. Furca are cam 2700 km de cand s-a efectuat operatiune. Toate cele bune in legatura cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 salutam nevoie de un sfatvreau sa schimb semeringurile la telescoapeeste absolut necesar sa dau cu locktite pe surubul din capatul telescopului cand il pun la loc?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 19, 2013 Autor Share Postat Mai 19, 2013 Daca scrie in manual, fa cum scrie acolo. E vreo 20 30 roni un loctite. Vezi de care pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Nu, nu trebuie loctite. Surubul ala are o saiba de cupru, oricum nu se autodesface, din contra, ala se autostrange.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Nu, nu trebuie loctite. Surubul ala are o saiba de cupru, oricum nu se autodesface, din contra, ala se autostrange.. Intradevar nu trebuie loctite daca e strans bine dar nici de strans mai tare nu o sa se stranga ca doar bratul furcii in timpul mersului nu se invarte contrat sensului de strangere al surubului ca sa se stranga. In timp are intradevar tendinta sa ramana blocat pana fortezi un pic mai tare dar de strans sunt foarte sigur ca nu se strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Intradevar nu trebuie loctite daca e strans bine dar nici de strans mai tare nu o sa se stranga ca doar bratul furcii in timpul mersului nu se invarte contrat sensului de strangere al surubului ca sa se stranga. In timp are intradevar tendinta sa ramana blocat pana fortezi un pic mai tare dar de strans sunt foarte sigur ca nu se strange. De scos l-am scos cu pistolu' cu impact, merge insurubat la fel? Banuiesc ca nu am ce sa stric asa, saiba se aplatizeaza, tija se invarte in gol. Sau la mana? Mi-e ca nu reusesc sa il strang destul de bine si ma trezesc cu o surpriza cum mi-au facut unii la un service si e uleiul pe jos a 2-a zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.