turculetz Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Motoreta luata anul trecut, aparent in stare buna, am ajuns si la 260 cu ea.. bla bla Dupa iernat (afara in ger) probabil a fost un contact imperfect la o bujie, nu am descoperit niciuna intrerupta, am pus la loc si si-a revenit. Urmatoarea pornire nu se prea tura, rotisem rezervorul cu 360 de grade si un furtun era obturat, am scapat si de asta insa pe autostrada tot nu pot sari de 200, cum reduc viteza incepe sa raspunda la acceleratie, dar daca fortez se taie puterea, mai merge putin, mai baga o repriza in care trage si tot asa, ca si cum se termina benzina sau poate se ineaca... Am spalat filtrul de aer, am mai taiat din furtunul de la rezervor sa nu faca vreun cot, am dat la automat si pompa se pare ca merge, scoate benzina, mai ramane sa desfac carburatorul, o fi intepenit ceva pe acolo, sunt cam multe surubele, poate il desfac degeaba, apropo, consuma si cam mult, in mod normal dupa 200km caut peco, acum dupa 150 deja ramasese fara. Vreo idee noua? Thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Carburatia... sau ceva pe la bujii. Sper sa nu gresesc... sunt si baieti mai cu scoala decat mine pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 de la carburatoare, prea rece aerul, a patit si un prieten, cand se incalzeste afara o sa isi revina, face asa si cand o accelerezi pe liber? daca da incearca sa o bagi intr-un garaj unde este putin mai cald si vezi ce rezulta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 orice motocicleta pe carburatie are nevoie de sincronizare de carburatore odata la 2 ani ! daca nu iai facut pana acuma ar fi bine sa ii faci + filtre noi si bujii noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Compresia apoi Amestecul - probabil sarac. Cum revine cand inchizi gazul pe loc? Daca revine greu, ai amestec sarac. Daca gazele de evacuare sunt fierbinti, amestecul e sarac - poti verifica cu mana in dreptul evacuarii, cu motocicleta pornita pe loc. Servisare-curatare carburatoare Consumul nu e relevant, e normal sa consume cand bagi forja pe autostrata. Ce numar de dinti ai la pinion si foaie? Editat Martie 12, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 mie imi face figuri cand sunt obturate furtunasele din fata care vin pe ram air la carburatoare , eu am b4 , iar o ''plasa=sita'' cu garnitura de cauciuc se deplasase peste un furtunas , nu vroia sa depaseasca 5000 de ture sub nici o forma in mers , insa pe loc se tura normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Compresia apoi Amestecul - probabil sarac. Cum revine cand inchizi gazul pe loc? Daca revine greu, ai amestec sarac. Daca gazele de evacuare sunt fierbinti, amestecul e sarac - poti verifica cu mana in dreptul evacuarii, cu motocicleta pornita pe loc. Servisare-curatare carburatoare Consumul nu e relevant, e normal sa consume cand bagi forja pe autostrata. Ce numar de dinti ai la pinion si foaie? Mai Cesar, asta cu gazele de evacuare fierbinti ...este amestecul sarac,si se verifica cu mana la evacuare!!!A fost primul zambet pe ziua de azi chiar daca sunt obosit dupa tura de noapte! Carburatie curatat, sincronizat,reglat si verificat air induction ....cele doua porturi din ram-air sa fie drepte pe directia vantului,sa fie conectate si filtrele lor curate. Editat Martie 13, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 verifica furtunasele din masca care duc in ram-air,cablu de scoclu sa nu fi ramas tensionat dupa demontarea rezervorului,bobinele de inductie/fisele sa nu aibe pierderi de curent pe blocul botor.cu problemele astea m-am confruntat eu la zx6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 incearca cu un pinion mai mare de doua 3 dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Nu asta-i rezolvarea....e o problema tehnica acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Problema e cauzata de el. Daca a reusit sa roteasca rezervorul 360grade si sa-l monteze asa fara sa i se para nimic suspect, ma indoiesc ca a doua oara l-a montat corect. Eu am "reusit" la VFR sa-l fac sa nu traga ok dupa 130 la ora doar punand o chinga de la tankbag sub rezervor. Eram la drum lung si nu stiam ce dracu are motoreta de nu trage. Am scos chinga - a inviat motoreta. E clar ca sugrumam ceva pe-acolo. Din ce descrie e clar ca nu se alimenteaza cum trebuie, ceva a fost deranjat sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mai exista o posibilitate very nefarious. Compresie proasta + carburatie muci + aer fals pe undeva + filtru de aer murdar. Combinatia fatala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Mai Cesar, asta cu gazele de evacuare fierbinti ...este amestecul sarac,si se verifica cu mana la evacuare!!! E ceva gresit? Adica, daca amestecul e sarac, gazele sunt mai fierbinti decat daca amestecul e bogat? Corect, nu? Nu, nu e procedura de service ultrahightech, este doar o verificare pt nivel entry level, pt un motociclist care spune "sunt cam multe surubele". Ce sa-i zicem omului, in situatia asta, ca sa-l ajutam? AFR incorect? Crezi ca ar intelege ? Sau daca spui - carburatie, ce intelege la nivel entry? Cel mai bun raspuns o sa-l aiba daca da bujiile jos si vede ce culoare au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Du-o frate la service, NU mai faceti pe mecanici pentru te miri ce bani, daca ai reusit sa pui rezervorul invers inseamna ca esti usor atehnic, nu umbla pe la motocicleta ca la o jucarie, patesti cine stie ce Doamne fereste de regreti toata viata, te duci la un om care stie ce face, unde sa umble, stai langa el sa-ti explice daca nu este javra si ai rezolvat problema. Foarte multe accidente se produc din lipsa unui minim de cunostinte "obligatorii" , dc nu le am mor ca dobitocul.. ca nu am avut presiunea corecta, intrerupe motocicleta si ma duc direct intr-un stalp, franele sunt VARZA, din ce sunt mai bine pregatit am un mers mai sigur.. in fine nu vreau sa fac pe moralistul pooli dar cred ca nu este rau sa vorbim mai direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turculetz Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 O ho ce de oameni saritori. Cu rezervorul nu prea mai aveam ce sa montez gresit, e doar un furtun care nu mai are cum sa faca cot, burta nimic... Compresia probabil nu mai e in parametri dar totusi suficienta sa ma ridice pe o roata doar din acceleratie plecare normala Pe la maxim 200 se taie gazul brusc, nu sta pe ganduri, daca o mai las sa mearga cu 170 si ii dau iar blana merge cateva secunde in forta apoi pauza, ca si cum se termina benzina din borcanas. Deci e cam clar ca nu e ceva easy way Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Posibil sa fie si nivelul din camera prea jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turculetz Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 Cesar probabil ne vedem iar curand, sa mai incasez ceva bani, doar ce am scapat de ambreiaj ca mi s.a rupt furca aia in care intra cablul, furca iar imi curge de data asta si stanga si dreapta, , mai vreau distributia si evident carburatia Cesar probabil ne vedem iar curand, sa mai incasez ceva bani, doar ce am scapat de ambreiaj ca mi s.a rupt furca aia in care intra cablul, furca iar imi curge de data asta si stanga si dreapta, , mai vreau distributia si evident carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Daca tot vrei sa o faci tu acasa, Nu ignora ce a postat tng si cesar. Un alt motiv sa se taie gazul exact cum spui tu (identic) este atunci cand pompa de benzina nu mai baga presiunea normala (infundat filtrul), asta la injectie, in schimb kawa ta este carburatie si sunt mari sanse sa faca la fel. Tot la doftor (cum spune mamaia ) o rezolvi!! Editat Martie 13, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 E vorba despre ZX9-le care consuma mult ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turculetz Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 Te-ai prins:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Da, pai clar ceva nu e in regula, si nu un singur lucru, mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 nah, o segmentare nu strica niciodata. Macar nu cari borcanel de ulei dupa tine in iesiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.