Sari la conținut

zx9r din 99 nu sare de 180-200


Postări Recomandate

Motoreta luata anul trecut, aparent in stare buna, am ajuns si la 260 cu ea.. bla bla

 

Dupa iernat (afara in ger) probabil a fost un contact imperfect la o bujie, nu am descoperit niciuna intrerupta, am pus la loc si si-a revenit. Urmatoarea pornire nu se prea tura, rotisem rezervorul cu 360 de grade si un furtun era obturat, am scapat si de asta insa pe autostrada tot nu pot sari de 200, cum reduc viteza incepe sa raspunda la acceleratie, dar daca fortez se taie puterea, mai merge putin, mai baga o repriza in care trage si tot asa, ca si cum se termina benzina sau poate se ineaca... Am spalat filtrul de aer, am mai taiat din furtunul de la rezervor sa nu faca vreun cot, am dat la automat si pompa se pare ca merge, scoate benzina, mai ramane sa desfac carburatorul, o fi intepenit ceva pe acolo, sunt cam multe surubele, poate il desfac degeaba, apropo, consuma si cam mult, in mod normal dupa 200km caut peco, acum dupa 150 deja ramasese fara. Vreo idee noua? Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la carburatoare, prea rece aerul, a patit si un prieten, cand se incalzeste afara o sa isi revina, face asa si cand o accelerezi pe liber? daca da incearca sa o bagi intr-un garaj unde este putin mai cald si vezi ce rezulta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motocicleta pe carburatie are nevoie de sincronizare de carburatore odata la 2 ani ! daca nu iai facut pana acuma ar fi bine sa ii faci + filtre noi si bujii noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia

apoi

 

Amestecul - probabil sarac. Cum revine cand inchizi gazul pe loc? Daca revine greu, ai amestec sarac. Daca gazele de evacuare sunt fierbinti, amestecul e sarac - poti verifica cu mana in dreptul evacuarii, cu motocicleta pornita pe loc.

Servisare-curatare carburatoare



Consumul nu e relevant, e normal sa consume cand bagi forja pe autostrata.

Ce numar de dinti ai la pinion si foaie?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi face figuri cand sunt obturate furtunasele din fata care vin pe ram air la carburatoare , eu am b4 , iar o ''plasa=sita'' cu garnitura de cauciuc se deplasase peste un furtunas , nu vroia sa depaseasca 5000 de ture sub nici o forma in mers , insa pe loc se tura normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia

apoi

 

Amestecul - probabil sarac. Cum revine cand inchizi gazul pe loc? Daca revine greu, ai amestec sarac. Daca gazele de evacuare sunt fierbinti, amestecul e sarac - poti verifica cu mana in dreptul evacuarii, cu motocicleta pornita pe loc.

Servisare-curatare carburatoare

 

 

Consumul nu e relevant, e normal sa consume cand bagi forja pe autostrata.

Ce numar de dinti ai la pinion si foaie?

Mai Cesar, asta cu gazele de evacuare fierbinti ...este amestecul sarac,si se verifica cu mana la evacuare!!!

A fost primul zambet pe ziua de azi chiar daca sunt obosit dupa tura de noapte!

 

Carburatie curatat, sincronizat,reglat si verificat air induction ....cele doua porturi din ram-air sa fie drepte pe directia vantului,sa fie conectate si filtrele lor curate.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica furtunasele din masca care duc in ram-air,cablu de scoclu sa nu fi ramas tensionat dupa demontarea rezervorului,bobinele de inductie/fisele sa nu aibe pierderi de curent pe blocul botor.cu problemele astea m-am confruntat eu la zx6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e cauzata de el.

 

Daca a reusit sa roteasca rezervorul 360grade si sa-l monteze asa fara sa i se para nimic suspect, ma indoiesc ca a doua oara l-a montat corect.

 

Eu am "reusit" la VFR sa-l fac sa nu traga ok dupa 130 la ora doar punand o chinga de la tankbag sub rezervor. Eram la drum lung si nu stiam ce dracu are motoreta de nu trage. Am scos chinga - a inviat motoreta. E clar ca sugrumam ceva pe-acolo.

 

Din ce descrie e clar ca nu se alimenteaza cum trebuie, ceva a fost deranjat sub rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Player1

Mai exista o posibilitate very nefarious. Compresie proasta + carburatie muci + aer fals pe undeva + filtru de aer murdar. Combinatia fatala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Cesar, asta cu gazele de evacuare fierbinti ...este amestecul sarac,si se verifica cu mana la evacuare!!!

 

 

E ceva gresit? Adica, daca amestecul e sarac, gazele sunt mai fierbinti decat daca amestecul e bogat? Corect, nu?

Nu, nu e procedura de service ultrahightech, este doar o verificare pt nivel entry level, pt un motociclist care spune "sunt cam multe surubele".

Ce sa-i zicem omului, in situatia asta, ca sa-l ajutam?

AFR incorect? Crezi ca ar intelege ? :)

Sau daca spui - carburatie, ce intelege la nivel entry?

Cel mai bun raspuns o sa-l aiba daca da bujiile jos si vede ce culoare au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-o frate la service, NU mai faceti pe mecanici pentru te miri ce bani, daca ai reusit sa pui rezervorul invers inseamna ca esti usor atehnic, nu umbla pe la motocicleta ca la o jucarie, patesti cine stie ce Doamne fereste de regreti toata viata, te duci la un om care stie ce face, unde sa umble, stai langa el sa-ti explice daca nu este javra si ai rezolvat problema.

Foarte multe accidente se produc din lipsa unui minim de cunostinte "obligatorii" , dc nu le am mor ca dobitocul.. ca nu am avut presiunea corecta, intrerupe motocicleta si ma duc direct intr-un stalp, franele sunt VARZA, din ce sunt mai bine pregatit am un mers mai sigur.. in fine nu vreau sa fac pe moralistul pooli dar cred ca nu este rau sa vorbim mai direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ho ce de oameni saritori.

Cu rezervorul nu prea mai aveam ce sa montez gresit, e doar un furtun care nu mai are cum sa faca cot, burta nimic...

Compresia probabil nu mai e in parametri dar totusi suficienta sa ma ridice pe o roata doar din acceleratie plecare normala

Pe la maxim 200 se taie gazul brusc, nu sta pe ganduri, daca o mai las sa mearga cu 170 si ii dau iar blana merge cateva secunde in forta apoi pauza, ca si cum se termina benzina din borcanas. Deci e cam clar ca nu e ceva easy way

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar probabil ne vedem iar curand, sa mai incasez ceva bani, doar ce am scapat de ambreiaj ca mi s.a rupt furca aia in care intra cablul, furca iar imi curge de data asta si stanga si dreapta, , mai vreau distributia si evident carburatia

 

Cesar probabil ne vedem iar curand, sa mai incasez ceva bani, doar ce am scapat de ambreiaj ca mi s.a rupt furca aia in care intra cablul, furca iar imi curge de data asta si stanga si dreapta, , mai vreau distributia si evident carburatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sa o faci tu acasa, Nu ignora ce a postat tng si cesar.

 

Un alt motiv sa se taie gazul exact cum spui tu (identic) este atunci cand pompa de benzina nu mai baga presiunea normala (infundat filtrul), asta la injectie, in schimb kawa ta este carburatie si sunt mari sanse sa faca la fel.

Tot la doftor (cum spune mamaia ) o rezolvi!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...