Sari la conținut

Maroc 2013


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Cristache ce sa va fac taica daca ati lasat bunatate de mobre customizate dupa chipul si asemanarea fiecaruia acasa si v-ati dus pe "biciclete municipale"

 

@Galen Africana ta pe langa faptul ca e grea e incaltatata cu niste cauciucuri [pe care de altfel le apreciez] care pe nisip sunt slabute rau si care au un profil care "sapa". M-am descurcat greu cu ele pe nisip si am ramas surprins sa vad ce se intampla cu alte cauciucuri pe aceeasi mobra.

 

@mrwwwhite Vad in profil ca ai schimbat mobra. Fara sa am intentia te "hijack" al topicului; ce anume te-a determinat sa o schimbi? Cum ti se pare noua achizitie prin comparatie cu teneroaica ? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine-aţi revenit acasă, cu mai multă voie bună decât dureri !

 

Raul, sa nu-l recunosc. ce ai patit ma baiatule de esti asa serios si ai slabit mult, esti tras la fata, te-a intepat musca tzetze?

 

Mie-mi pare că s-a mai dat la oala cu sarmale de când l-am văzut ultima dată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O zi mai putin dificila am avut intre Tata si Foum Zguid post-10212-0-16606700-1364986513_thumb.jpgpost-10212-0-37213200-1364987512_thumb.jpgpost-10212-0-95990000-1364987533_thumb.jpg pentru ca o mare parte din drum era pista-autostrada, adica latit si nivelat de se putea merge practic cu orice viteza, Asa ca am ajuns repede, la timp pentru pranz. Cazarea a fost mai ca la tara, pe stil locat. post-10212-0-72514800-1364987728_thumb.jpg Un mare plus: aveau vin la frigider si cand s-a terminat au mers sa mai cumpere! Ne-au oferit si rachiu de curmale, facut in casa, cum se face tuica la noi, dar nu am luat pentru ca nu era la fel de bun cum il stiam de acum doi ani. Intre Foum Zguid si Mhamid a fost o etapa exclusiv pista, 170km, desert. post-10212-0-45360000-1364987976_thumb.jpgpost-10212-0-39045000-1364987991_thumb.jpgpost-10212-0-23808500-1364988009_thumb.jpg La un moment dat pista trece prin lacul secat Iriki post-10212-0-57346300-1364988186_thumb.jpgpost-10212-0-93424500-1364988022_thumb.jpg. Drumul este in general pietros, cu portiuni de nisip. Doar pe ultimii kilometrii nisipul a luat locul cu totul pietrei. Seara pe dune buciumul suna post-10212-0-82966600-1364988602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mrwwwhite Vad in profil ca ai schimbat mobra. Fara sa am intentia te "hijack" al topicului; ce anume te-a determinat sa o schimbi? Cum ti se pare noua achizitie prin comparatie cu teneroaica ? Merci.

 

O sa evit un raspuns lung si complicat ca sa nu divagam de la acest thread (desi subiectul e cat se poate de ontopic asa cum zicea si Alex).

Pe scurt 210kg+48hp=kindda fun. Daca scazi prima si cresti a doua => megafun

Noul TNR este o optiune excelenta in acest moment pe piata. Am curajul sa spun ca e cea mai buna pentru o mobra moderna dual-sport la categoria buget. Problema ei este clar greutatea mare si suspensia mai mult decat mediocra. Sigur, exista exemple pentru upgradeul suspensiei dar eu zic ca ajunge sa coste cat nu face iar cu greautatea n ai ce sa faci, tot acolo ramane.

690ul este literalmente o BESTIE... sa treci de la 210 la 140 kg si de la 48 la 64 cp, pe un sasiu folosit in trecut la dakar (si in continuare in competitii de rallyraid de cel mai inalt nivel) si o suspensie WP (nu cea mai performanta si bine setata suspensie WP dar totusi ...) este incredibil. Motorul vibreaza mai tare decat la TNR dar se zice ca dupa 10k se lasa; o sa vedem. Nu mai vorbesc de posibilitati infinite de tuning via tuneecu sau alte detalii pentru maniaci. Sper sa reusesc sa rezolv minusurile care nu o fac cea mai buna mobra dualsport out of the box (sa conceputa de masochisti, rezervor minuscul, protectie la vant 0) si dupa cateva mii de km de real test o sa mi spun din nou parerea despre ea desi ma indoiesc ca o sa mi-o schimb radical :07Biker: ca deh is subiectiv. Multi nu inteleg de ce KTM nu a scos si un 690 Adventure; probabil ca s ar vinde ca painea calda. Eu stiu... 690ul oricum se vinde, si asa mai dau si ei de lucru la astia cu piese aftermarket, nu mai vorbesc ca pentru ei e mult mai rentabil asa decat sa piarda bani cu un kit adventure. Si au canalizat atentia si researchul pe chestii mai banoase... cum sa fure din nisa de cumparatori de 1200GS si cred ca au reusit!

Cam atat pe scurt :P ca daca intram in marketing, big adventure bikes vs real adventure bikes si alte dastea

chiar ca hijackam threadul oamenilor ;)

Editat de mrwwwhite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat si eu ma gandeam serios sa trec la KTM 690, am incercat la un dealer sa fac un test drive, dar nu il aveau in magazin...

Tot ce ai spus e corect...despre TNR si despre 690...iar acum pun intrebarea pe care si-o pune toata lumea...cat e de fiabila...pe net cred ca sunt mai multe pareri proaste decat bune...tu cati km ai cu motorul cel nou? ti-ai facut vreo parere?

 

Mi-ai bagat iar microbul si s-ar putea sa iau din nou in consideratie 690-ul...dar trebuie neaparat sa ma urc pe unul, sa vad ce stie...

 

Nu ma supara deloc discutia despre motoare de adventure, mai ales ca noi am facut acum un experiment cu motoarele astea mai usoare, sa vedem cum ne descurcam in desert si in special pe nisip...concluzia mea si cred ca ceilalti sunt de acord, este ca bicicleta era relativ buna, dar puterea motorului lasa de dorit...adica pe off si pe drumuri inguste si fara asfalt era ok, dar pe portiunile de asfalt ne chinuiam sa tinem o viteza de croaziera decenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns.

Inteleg ca acum ai asa ceva: post-47250-0-11667700-1365317345_thumb.jpg

Si intentionezi sa ajungi la ceva de genul asta : post-47250-0-11519400-1365317383_thumb.jpg post-47250-0-54120000-1365317383_thumb.jpg

In caz ca nu stiai de ei uite aici un link care te va ajuta [sa golesti cardul] : link .

Poate mai resuscitam topicul lui Cristache in cautarea mobrei perfecta de adventure ca sa nu distrugem topicul asta.

 

Ali Baba, Cristache mai bagati poze si poveste ca azi e urat afara .

 

P.S.

Eu sunt printre aia care nu inteleg de ce cei care fac mobre, nu scot si o versiune de adventure.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns.

Inteleg ca acum ai asa ceva: attachicon.gifKTM 690.jpg

Si intentionezi sa ajungi la ceva de genul asta : attachicon.gifKazpics013-1.jpg attachicon.gifKazpics016.jpg

In caz ca nu stiai de ei uite aici un link care te va ajuta [sa golesti cardul] : link .

Poate mai resuscitam topicul lui Cristache in cautarea mobrei perfecta de adventure ca sa nu distrugem topicul asta.

 

Ali Baba, Cristache mai bagati poze si poveste ca azi e urat afara .

 

P.S.

Eu sunt printre aia care nu inteleg de ce cei care fac mobre, nu scot si o versiune de adventure.

Cu placere. Cam asa ceva intentionez.

Am balit mult in ultimul an la siteul RRP iar odata cu EVO2 a devenit aproape de obsesie :) dar la ce preturi au mai e cale lunga pina la ele. Baza lor de clienti e formata in primul rand din cei orientati catre competitii pentru ca pretul e ceva mai bun decat un kit RallyReplica original.

 

PS Nu vrei sa accepti ideea pentru ca tu cauti altceva si te deranjaza asa cum ma deranjaza si pe mine ca producatorul nu te respecta. Dar daca judeci logic si mai pragmatic au dreptate dintr o perspectiva pur economica.

 

La un moment dat si eu ma gandeam serios sa trec la KTM 690, am incercat la un dealer sa fac un test drive, dar nu il aveau in magazin...

Tot ce ai spus e corect...despre TNR si despre 690...iar acum pun intrebarea pe care si-o pune toata lumea...cat e de fiabila...pe net cred ca sunt mai multe pareri proaste decat bune...tu cati km ai cu motorul cel nou? ti-ai facut vreo parere?

 

Mi-ai bagat iar microbul si s-ar putea sa iau din nou in consideratie 690-ul...dar trebuie neaparat sa ma urc pe unul, sa vad ce stie...

 

Nu ma supara deloc discutia despre motoare de adventure, mai ales ca noi am facut acum un experiment cu motoarele astea mai usoare, sa vedem cum ne descurcam in desert si in special pe nisip...concluzia mea si cred ca ceilalti sunt de acord, este ca bicicleta era relativ buna, dar puterea motorului lasa de dorit...adica pe off si pe drumuri inguste si fara asfalt era ok, dar pe portiunile de asfalt ne chinuiam sa tinem o viteza de croaziera decenta...

Mda dealerul ala de la noi... si in general dealerii astia de la noi...

Eu am incercat asta toamna sa testez cel SH din showroom si am fost refuzat sec ca deh tre sa ai incredere in ce se vinde prin dealer.

La noi singurul importator atent din puctul asta de vedere e BMW.

Referitor la opinii legate de fiabilitate as spune ca parerea negativa este raspandita mai mult la noi.

E normal cand produci cel mai puternic mono de pe piata sa nu ai in gand in primul rand fiabilitatea. Eu cred ca daca esti mai atent la intretinere si esti mai cu urechea pe el e ok. O sa vad in timp daca m am inselat. Pt moment am doar 1000km din ian pina acu.

Eu recunosc ca am cautat 650XCh & 690 si am ales KTM in primul rand din obsesie dar si pentru ca a aduce un XCh la nivelul de plecare al unui 690 mai trebuie sa bagi minim 500E intr un amortizor spate (asta daca treci peste cele 15kg in plus, -3l de benzina si ~10cp in minus). Deci bugetul pentru cele 2 devine comparabil, asta daca mai gasesti un Xch in apele lui (foarte greu in RO).

Editat de mrwwwhite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desertul a fost interesant, chiar variat, dar la scara mare. Parca tot muntele ne atrage. Asa ca am pornit spre nord de la Mhamid, intai prin Zagora pe asfalt, apoi pe o pista spre Nekob, la poalele Jbel Sarhro. post-10212-0-14832400-1365356185_thumb.jpg De aici am urcat spre Tizin Tazazert, la aprox 2300m post-10212-0-64602300-1365356214_thumb.jpgpost-10212-0-18544800-1365356469_thumb.jpg Peisajul era in continuare foarte uscat.post-10212-0-37191700-1365356516_thumb.jpgpost-10212-0-97812300-1365356626_thumb.jpg Coboram pe latura de nord si vedem din nou Atlasul Inalt si orasul Boulemane Dades. post-10212-0-14160400-1365356662_thumb.jpg Odata junsi aici nu puteam sa ratam revederea celebrelor Chei ( sau gorge, cum zice francezul) ale lui Dades. post-10212-0-74269100-1365356749_thumb.jpgpost-10212-0-62561200-1365356777_thumb.jpgpost-10212-0-01751700-1365356897_thumb.jpg In aceasta valea Prahovei marocana am vazut de cinci ori mai multe motociclete decat in tot restul excursiei la un loc. Majoritatea erau vaci lucioase. Pe drumul celor 1000 de kashbahuri ne-am oprin la Skoura, la un auberge unde gazdele ne-au cantat la tobe dupa ce au gustat din ultima sticla cu licoare magica de Zalau. Ziua urmatoare, ultima ce merita mentionata, am pornit sa traversam din nou Atlasul Inalt, in continuare spre nord. post-10212-0-42218300-1365357151_thumb.jpgpost-10212-0-62931000-1365357188_thumb.jpgpost-10212-0-78486400-1365357222_thumb.jpg Pe drumul spre Demnate natura a devenit din ce in ce mai familiara pentru niste motociclisti temperati. post-10212-0-70873400-1365357269_thumb.jpgpost-10212-0-66572000-1365357373_thumb.jpg De aici totul a luat-o la vale, in afara de seara interesanta (desi non-alcoolica) de la Demnate. Si-am incalecat pe-o sa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare poza aia cu stropi Cristache. Mi se pare foarte adventure. Are asta micu amintire si premiu de consolare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Un filmulet ametitor cu iesirea noastra de pe soseaua nationala, doar sa ne dam pe un deal... :rock:

 

 

 

enjoy...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...