b374 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Ehhh trebuia sa negociati si voi ca deh erati in Maroc. (glumesc) Glumesti tu, dar am inteles ca Cristache a devenit expert in negociat cu marocanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 @Cristache ce sa va fac taica daca ati lasat bunatate de mobre customizate dupa chipul si asemanarea fiecaruia acasa si v-ati dus pe "biciclete municipale" @Galen Africana ta pe langa faptul ca e grea e incaltatata cu niste cauciucuri [pe care de altfel le apreciez] care pe nisip sunt slabute rau si care au un profil care "sapa". M-am descurcat greu cu ele pe nisip si am ramas surprins sa vad ce se intampla cu alte cauciucuri pe aceeasi mobra. @mrwwwhite Vad in profil ca ai schimbat mobra. Fara sa am intentia te "hijack" al topicului; ce anume te-a determinat sa o schimbi? Cum ti se pare noua achizitie prin comparatie cu teneroaica ? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Bine-aţi revenit acasă, cu mai multă voie bună decât dureri ! Raul, sa nu-l recunosc. ce ai patit ma baiatule de esti asa serios si ai slabit mult, esti tras la fata, te-a intepat musca tzetze? Mie-mi pare că s-a mai dat la oala cu sarmale de când l-am văzut ultima dată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Mie-mi pare că s-a mai dat la oala cu sarmale de când l-am văzut ultima dată. Tajine vegetariene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 O zi mai putin dificila am avut intre Tata si Foum Zguid pentru ca o mare parte din drum era pista-autostrada, adica latit si nivelat de se putea merge practic cu orice viteza, Asa ca am ajuns repede, la timp pentru pranz. Cazarea a fost mai ca la tara, pe stil locat. Un mare plus: aveau vin la frigider si cand s-a terminat au mers sa mai cumpere! Ne-au oferit si rachiu de curmale, facut in casa, cum se face tuica la noi, dar nu am luat pentru ca nu era la fel de bun cum il stiam de acum doi ani. Intre Foum Zguid si Mhamid a fost o etapa exclusiv pista, 170km, desert. La un moment dat pista trece prin lacul secat Iriki . Drumul este in general pietros, cu portiuni de nisip. Doar pe ultimii kilometrii nisipul a luat locul cu totul pietrei. Seara pe dune buciumul suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Ce vegetatie luxurianta! Moare capra de foame pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Zuper tare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Ce vegetatie luxurianta! Moare capra de foame pe acolo. Da, dar moare şi capra vecinului ! ( alinarea românului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) @mrwwwhite Vad in profil ca ai schimbat mobra. Fara sa am intentia te "hijack" al topicului; ce anume te-a determinat sa o schimbi? Cum ti se pare noua achizitie prin comparatie cu teneroaica ? Merci. O sa evit un raspuns lung si complicat ca sa nu divagam de la acest thread (desi subiectul e cat se poate de ontopic asa cum zicea si Alex). Pe scurt 210kg+48hp=kindda fun. Daca scazi prima si cresti a doua => megafun Noul TNR este o optiune excelenta in acest moment pe piata. Am curajul sa spun ca e cea mai buna pentru o mobra moderna dual-sport la categoria buget. Problema ei este clar greutatea mare si suspensia mai mult decat mediocra. Sigur, exista exemple pentru upgradeul suspensiei dar eu zic ca ajunge sa coste cat nu face iar cu greautatea n ai ce sa faci, tot acolo ramane. 690ul este literalmente o BESTIE... sa treci de la 210 la 140 kg si de la 48 la 64 cp, pe un sasiu folosit in trecut la dakar (si in continuare in competitii de rallyraid de cel mai inalt nivel) si o suspensie WP (nu cea mai performanta si bine setata suspensie WP dar totusi ...) este incredibil. Motorul vibreaza mai tare decat la TNR dar se zice ca dupa 10k se lasa; o sa vedem. Nu mai vorbesc de posibilitati infinite de tuning via tuneecu sau alte detalii pentru maniaci. Sper sa reusesc sa rezolv minusurile care nu o fac cea mai buna mobra dualsport out of the box (sa conceputa de masochisti, rezervor minuscul, protectie la vant 0) si dupa cateva mii de km de real test o sa mi spun din nou parerea despre ea desi ma indoiesc ca o sa mi-o schimb radical ca deh is subiectiv. Multi nu inteleg de ce KTM nu a scos si un 690 Adventure; probabil ca s ar vinde ca painea calda. Eu stiu... 690ul oricum se vinde, si asa mai dau si ei de lucru la astia cu piese aftermarket, nu mai vorbesc ca pentru ei e mult mai rentabil asa decat sa piarda bani cu un kit adventure. Si au canalizat atentia si researchul pe chestii mai banoase... cum sa fure din nisa de cumparatori de 1200GS si cred ca au reusit! Cam atat pe scurt ca daca intram in marketing, big adventure bikes vs real adventure bikes si alte dastea chiar ca hijackam threadul oamenilor Editat Aprilie 5, 2013 de mrwwwhite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 La un moment dat si eu ma gandeam serios sa trec la KTM 690, am incercat la un dealer sa fac un test drive, dar nu il aveau in magazin... Tot ce ai spus e corect...despre TNR si despre 690...iar acum pun intrebarea pe care si-o pune toata lumea...cat e de fiabila...pe net cred ca sunt mai multe pareri proaste decat bune...tu cati km ai cu motorul cel nou? ti-ai facut vreo parere? Mi-ai bagat iar microbul si s-ar putea sa iau din nou in consideratie 690-ul...dar trebuie neaparat sa ma urc pe unul, sa vad ce stie... Nu ma supara deloc discutia despre motoare de adventure, mai ales ca noi am facut acum un experiment cu motoarele astea mai usoare, sa vedem cum ne descurcam in desert si in special pe nisip...concluzia mea si cred ca ceilalti sunt de acord, este ca bicicleta era relativ buna, dar puterea motorului lasa de dorit...adica pe off si pe drumuri inguste si fara asfalt era ok, dar pe portiunile de asfalt ne chinuiam sa tinem o viteza de croaziera decenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Multumesc pt raspuns. Inteleg ca acum ai asa ceva: Si intentionezi sa ajungi la ceva de genul asta : In caz ca nu stiai de ei uite aici un link care te va ajuta [sa golesti cardul] : link . Poate mai resuscitam topicul lui Cristache in cautarea mobrei perfecta de adventure ca sa nu distrugem topicul asta. Ali Baba, Cristache mai bagati poze si poveste ca azi e urat afara . P.S. Eu sunt printre aia care nu inteleg de ce cei care fac mobre, nu scot si o versiune de adventure. Editat Aprilie 7, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ali Baba, Cristache mai bagati poze si poveste ca azi e urat afara . Lasa ca bag io una care merge pe orice vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Tajine vegetariene Un matz de oaie, un ochi de capra in farfurie, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Multumesc pt raspuns. Inteleg ca acum ai asa ceva: KTM 690.jpg Si intentionezi sa ajungi la ceva de genul asta : Kazpics013-1.jpg Kazpics016.jpg In caz ca nu stiai de ei uite aici un link care te va ajuta [sa golesti cardul] : link . Poate mai resuscitam topicul lui Cristache in cautarea mobrei perfecta de adventure ca sa nu distrugem topicul asta. Ali Baba, Cristache mai bagati poze si poveste ca azi e urat afara . P.S. Eu sunt printre aia care nu inteleg de ce cei care fac mobre, nu scot si o versiune de adventure. Cu placere. Cam asa ceva intentionez. Am balit mult in ultimul an la siteul RRP iar odata cu EVO2 a devenit aproape de obsesie dar la ce preturi au mai e cale lunga pina la ele. Baza lor de clienti e formata in primul rand din cei orientati catre competitii pentru ca pretul e ceva mai bun decat un kit RallyReplica original. PS Nu vrei sa accepti ideea pentru ca tu cauti altceva si te deranjaza asa cum ma deranjaza si pe mine ca producatorul nu te respecta. Dar daca judeci logic si mai pragmatic au dreptate dintr o perspectiva pur economica. La un moment dat si eu ma gandeam serios sa trec la KTM 690, am incercat la un dealer sa fac un test drive, dar nu il aveau in magazin... Tot ce ai spus e corect...despre TNR si despre 690...iar acum pun intrebarea pe care si-o pune toata lumea...cat e de fiabila...pe net cred ca sunt mai multe pareri proaste decat bune...tu cati km ai cu motorul cel nou? ti-ai facut vreo parere? Mi-ai bagat iar microbul si s-ar putea sa iau din nou in consideratie 690-ul...dar trebuie neaparat sa ma urc pe unul, sa vad ce stie... Nu ma supara deloc discutia despre motoare de adventure, mai ales ca noi am facut acum un experiment cu motoarele astea mai usoare, sa vedem cum ne descurcam in desert si in special pe nisip...concluzia mea si cred ca ceilalti sunt de acord, este ca bicicleta era relativ buna, dar puterea motorului lasa de dorit...adica pe off si pe drumuri inguste si fara asfalt era ok, dar pe portiunile de asfalt ne chinuiam sa tinem o viteza de croaziera decenta... Mda dealerul ala de la noi... si in general dealerii astia de la noi... Eu am incercat asta toamna sa testez cel SH din showroom si am fost refuzat sec ca deh tre sa ai incredere in ce se vinde prin dealer. La noi singurul importator atent din puctul asta de vedere e BMW. Referitor la opinii legate de fiabilitate as spune ca parerea negativa este raspandita mai mult la noi. E normal cand produci cel mai puternic mono de pe piata sa nu ai in gand in primul rand fiabilitatea. Eu cred ca daca esti mai atent la intretinere si esti mai cu urechea pe el e ok. O sa vad in timp daca m am inselat. Pt moment am doar 1000km din ian pina acu. Eu recunosc ca am cautat 650XCh & 690 si am ales KTM in primul rand din obsesie dar si pentru ca a aduce un XCh la nivelul de plecare al unui 690 mai trebuie sa bagi minim 500E intr un amortizor spate (asta daca treci peste cele 15kg in plus, -3l de benzina si ~10cp in minus). Deci bugetul pentru cele 2 devine comparabil, asta daca mai gasesti un Xch in apele lui (foarte greu in RO). Editat Aprilie 7, 2013 de mrwwwhite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Desertul a fost interesant, chiar variat, dar la scara mare. Parca tot muntele ne atrage. Asa ca am pornit spre nord de la Mhamid, intai prin Zagora pe asfalt, apoi pe o pista spre Nekob, la poalele Jbel Sarhro. De aici am urcat spre Tizin Tazazert, la aprox 2300m Peisajul era in continuare foarte uscat. Coboram pe latura de nord si vedem din nou Atlasul Inalt si orasul Boulemane Dades. Odata junsi aici nu puteam sa ratam revederea celebrelor Chei ( sau gorge, cum zice francezul) ale lui Dades. In aceasta valea Prahovei marocana am vazut de cinci ori mai multe motociclete decat in tot restul excursiei la un loc. Majoritatea erau vaci lucioase. Pe drumul celor 1000 de kashbahuri ne-am oprin la Skoura, la un auberge unde gazdele ne-au cantat la tobe dupa ce au gustat din ultima sticla cu licoare magica de Zalau. Ziua urmatoare, ultima ce merita mentionata, am pornit sa traversam din nou Atlasul Inalt, in continuare spre nord. Pe drumul spre Demnate natura a devenit din ce in ce mai familiara pentru niste motociclisti temperati. De aici totul a luat-o la vale, in afara de seara interesanta (desi non-alcoolica) de la Demnate. Si-am incalecat pe-o sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Si-am incalecat pe-o sa... Alooo, nu-i cu saua, nici cu matura, e cu flying carpet... sau ma rog, A320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 8, 2013 Autor Share Postat Aprilie 8, 2013 Poze si de la mine...cel putin in ordine cronologica... Fort Bou Jerif: Plage Blanche: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 maroc2013-102.jpg Dunes d'Aoreora - astea erau, la iesirea de pe Plage Blanche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Foarte tare poza aia cu stropi Cristache. Mi se pare foarte adventure. Are asta micu amintire si premiu de consolare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 11, 2013 Autor Share Postat Aprilie 11, 2013 Pozele sunt de poveste. Continuam... VA URMA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 hai cu continuarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iulie 29, 2013 Autor Share Postat Iulie 29, 2013 Un filmulet ametitor cu iesirea noastra de pe soseaua nationala, doar sa ne dam pe un deal... enjoy... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mascotaionut Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Poze Superbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 n-am mai ras niciodata asa pe limba rusa sau ce-o fi aia ! super videoclip !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.