MVA Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n. ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru. dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil. in toba exista urme negre NEULEIOASA. precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km). idei?pareri? e ok asa? daca stiti cum se poate rezolva problema...? mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n. ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru. dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil. in toba exista urme negre NEULEIOASA. precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km). idei?pareri? e ok asa? daca stiti cum se poate rezolva problema...? mersi mult! se accelereaza ea singura la 5-6-7000 ? schimba filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 nu, daca o accelerez eu. filtru de aer este nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Astept si eu sa vad ce zic mecanicii in cazul tau. In caz ca ai motorul de putin timp... nu baga mana in foc ca una si alta este noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 am tot cautat pe forumurile de genul 1000rr.net si unii zic ca ar fi ok. ma rog...cred ca voi trece la un service sa aud si o parere de profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n. ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru. dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil. in toba exista urme negre NEULEIOASA. precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km). idei?pareri? e ok asa? daca stiti cum se poate rezolva problema...? mersi mult! Ti-ai raspuns singur la intrebare!!! Fumul negru indica un amestec mult prea bogat in combustibil un AFR (air/fuel ratio) care nu ii convine - primeste mult prea multa benzina si/sau scanteia nu este destul de puternica. SCHIMBA BUJIILE. Jizaz va luati 1000rr si e greu sa schimbati 4 bujii. Filtru de aer K&N se spala si se unge regulat, la intervale recomandate de producatorul filtrului sau mai des daca utilizati agregatul in medii cu mai mult praf! Editat Aprilie 18, 2013 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) E ok ... La rece ai mai mult fum negru ca ai amestecul mai bogat(soc) iar in ture cand stai pe loc, la fel ... In mod normal la turatia aia ai ceva viteza automat ceva presiune in ram air el fiind gandit sa compenseze cu benzina, in mers e ok dar pe loc cand presiunea aerului e cea normala benzina atunci e prea multa, de aici din nou fumul negru. Editat Aprilie 18, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 Ti-ai raspuns singur la intrebare!!! Fumul negru indica un amestec mult prea bogat in combustibil un AFR (air/fuel ratio) care nu ii convine - primeste mult prea multa benzina si/sau scanteia nu este destul de puternica. SCHIMBA BUJIILE. Jizaz va luat 1000rr si e greu sa schimbati 4 bujii. scuza-ma dom'ne...moto are 25 mii km (sunt aproape sigur ca-s reali) si schimbu se face la 48 de mii...asa cum am precizat mai sus. deci, pentru mine nu a fost pe primul plan sa schimb bujiile....am schimbat si eu filtre si ulei. E ok ... La rece ai mai mult fum negru ca ai amestecul mai bogat(soc) iar in ture cand stai pe loc, la fel ... In mod normal la turatia aia ai ceva viteza automat ceva presiune in ram air el fiind gandit sa compenseze cu benzina, in mers e ok dar pe loc cand presiunea aerului e cea normala benzina atunci e prea multa, de aici din nou fumul negru. mersi mult de raspuns. pare logic ceea ce zici. oare sa ii schimb si bujiile? (rau clar nu ii face...dar oare merita?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Porneste bine si merge rotund mereu, in mers nu ai lag-uri de putere ... Cam astea sunt semnele ca bujiile sunt duse/pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 scuza-ma dom'ne...moto are 25 mii km (sunt aproape sigur ca-s reali) si schimbu se face la 48 de mii...asa cum am precizat mai sus. deci, pentru mine nu a fost pe primul plan sa schimb bujiile....am schimbat si eu filtre si ulei. mersi mult de raspuns. pare logic ceea ce zici. oare sa ii schimb si bujiile? (rau clar nu ii face...dar oare merita?) eu ti-am dat un sfat pertitent nu te-am luat la misto... ma rog doar putin ) daca motocicleta stationeaza perioade indelungate si se fac putini kilometrii per sezon in timp se ataca electrodu din capu bujiei si nu vei mai avea aceeasi distanta... deh materiale proaste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 nu, daca o accelerez eu. filtru de aer este nou NU mai tura motorul pe loc, mai ales cand este rece, rau mai mare nu-i poti face si complet inutil... Bujiile le poti schimba dar nu te astepta la minuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florentinel Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 eu cred ca e de la lant nu o fi intins bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 eu cred ca e de la lant nu o fi intins bine? Si eu cred acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) TNG Performance te rezolva cu orice. Tragi o fuga pana la el in Ciolpani si cand e gata o sa simti diferenta la mers. Apeleaza cu incredere, omul are niste preturi mai mult decat decente iar munca are calitate superioara. User: TNG Editat Aprilie 18, 2013 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) deea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru. dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil. >>nu, daca o accelerez eu. filtru de aer este nou Las-o sa se incalzeasca bine inainte sa turezi motorul. In primele 15 minute de la pornire, uleiul e inca rece, nu forta prea mult motorul. Nu cred ca motocicleta ta are vreo problema. Bafta! Editat Aprilie 19, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Schimba bujiile, si incearca o proba cu un filtru de aer stock. In functie de "densitatea" materialului de la filtrul de aer, ti se modifica si cantitatea de aer aspirat in admisie, in timp ce cantitatea de benzina aspirata este aceeasi. Adica, se modifica compozitia amestecului carburant. Injectia este calculata cu cap de catre fabricant, in functie de flitrul stock. Posibil ca amestecul sa fie prea bogat in benzina, iar cand o pornesti la rece, socul automat iti mai obtureaza aerul aspirat in plus, deci merge "innecat". Verifica si cum a fost gresat noul filtru de aer K&N, sa nu aibe prea mult ulei. Si vin cu o intrebare:ce ulei i-ai pus la schimbul de ulei? Editat Aprilie 19, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 TNG Performance te rezolva cu orice. Tragi o fuga pana la el in Ciolpani si cand e gata o sa simti diferenta la mers. Apeleaza cu incredere, omul are niste preturi mai mult decat decente iar munca are calitate superioara. User: TNG Cel mai bun sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Cel mai bun sfat! V-ati gandit si ca s-ar putea sa fie ceva mai complex, gen sonda de oxigen, diagrama injectie neconforma, injector, eroare electronica , ECU,,,,,cel mai bine sa mergi la un atelier specializat, mai ales la TNG, cum recomanda si wtf , nefiind departe de tine. Bineinteles ca sugestile date sunt bune, mai ales ca trebuie inceput cu variantele simple, gen bujii, filtru aer corespunzator, etc,,,, Bafta !!!! Editat Aprilie 19, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Odata ce schimbi filtrul original cu alt model si toba e de asteptat ca mobra sa necesite anumite reglaje pentru a functiona la parametri normali. Daca nu au fost facute iata rezultatul. Filtrul si toba le-ai schimbat tu dupa achizitionarea mobrei? mergi cu ea la un mecanic priceput si iti gaseste el solutia. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 probabil mobra nu are nimic, n-ati inteles ca el o tureaza la rece? e normal sa dea fum negru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Atata timp cat ECT trimite la ecu semnal de temperatura scazuta,ecu o sa mareasca timpul de injectie si amestecul o sa fie bogat. Aceasi miscare ca si shocul la cele pe carburatie. Asa ca este oarecum normal ca motorul o data ce este bogat din start,sa mai vii si cu o cantitate de benzina injectata din harta de TPS atunci o sa fie si mai bogat amestecul. Noi nu stim din ce spune baiatu daca este fun negru normal, sau fum negru foarte mult...care nu este normal. Ca si defectiuni care pot duce la acest efect sunt: Filtru aer murdar,flap blocat,ECT,MAP,TPS senzor..probleme ale senzorilor, sau firele de legatura cu ecu,sau pentru MAP..furtunele de vacum...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.