Sari la conținut

cbr 1000rr


MVA
 Share

Postări Recomandate

salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n.

ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru.

dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil.

in toba exista urme negre NEULEIOASA.

precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km).

idei?pareri? e ok asa?

daca stiti cum se poate rezolva problema...?

 

mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n.

ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru.

dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil.

in toba exista urme negre NEULEIOASA.

precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km).

idei?pareri? e ok asa?

daca stiti cum se poate rezolva problema...?

 

mersi mult!

se accelereaza ea singura la 5-6-7000 ?

 

schimba filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. cbr 1000rr an 2006, 25 mii km. toba full akrapovic +filtru aer k&n.

ideea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru.

dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil.

in toba exista urme negre NEULEIOASA.

precizez ca motorul nu bate, nu tacaie, merge ff bine. nu are fum alb sau albastru, uleiul este proaspat schimbat. de bujii...nu stiu cand sau daca au fost vreodata schimbate (in carte schimbul se face la 48000km).

idei?pareri? e ok asa?

daca stiti cum se poate rezolva problema...?

 

mersi mult!

 

Ti-ai raspuns singur la intrebare!!!

Fumul negru indica un amestec mult prea bogat in combustibil un AFR (air/fuel ratio) care nu ii convine - primeste mult prea multa benzina si/sau scanteia nu este destul de puternica. SCHIMBA BUJIILE. Jizaz va luati 1000rr si e greu sa schimbati 4 bujii.

 

Filtru de aer K&N se spala si se unge regulat, la intervale recomandate de producatorul filtrului sau mai des daca utilizati agregatul in medii cu mai mult praf!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok ... La rece ai mai mult fum negru ca ai amestecul mai bogat(soc) iar in ture cand stai pe loc, la fel ... In mod normal la turatia aia ai ceva viteza automat ceva presiune in ram air el fiind gandit sa compenseze cu benzina, in mers e ok dar pe loc cand presiunea aerului e cea normala benzina atunci e prea multa, de aici din nou fumul negru.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai raspuns singur la intrebare!!!

Fumul negru indica un amestec mult prea bogat in combustibil un AFR (air/fuel ratio) care nu ii convine - primeste mult prea multa benzina si/sau scanteia nu este destul de puternica. SCHIMBA BUJIILE. Jizaz va luat 1000rr si e greu sa schimbati 4 bujii.

scuza-ma dom'ne...moto are 25 mii km (sunt aproape sigur ca-s reali) si schimbu se face la 48 de mii...asa cum am precizat mai sus. deci, pentru mine nu a fost pe primul plan sa schimb bujiile....am schimbat si eu filtre si ulei.

 

E ok ... La rece ai mai mult fum negru ca ai amestecul mai bogat(soc) iar in ture cand stai pe loc, la fel ... In mod normal la turatia aia ai ceva viteza automat ceva presiune in ram air el fiind gandit sa compenseze cu benzina, in mers e ok dar pe loc cand presiunea aerului e cea normala benzina atunci e prea multa, de aici din nou fumul negru.

mersi mult de raspuns. pare logic ceea ce zici. oare sa ii schimb si bujiile? (rau clar nu ii face...dar oare merita?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma dom'ne...moto are 25 mii km (sunt aproape sigur ca-s reali) si schimbu se face la 48 de mii...asa cum am precizat mai sus. deci, pentru mine nu a fost pe primul plan sa schimb bujiile....am schimbat si eu filtre si ulei.

 

mersi mult de raspuns. pare logic ceea ce zici. oare sa ii schimb si bujiile? (rau clar nu ii face...dar oare merita?)

eu ti-am dat un sfat pertitent nu te-am luat la misto... ma rog doar putin :)) daca motocicleta stationeaza perioade indelungate si se fac putini kilometrii per sezon in timp se ataca electrodu din capu bujiei si nu vei mai avea aceeasi distanta... deh materiale proaste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

nu, daca o accelerez eu.

filtru de aer este nou

NU mai tura motorul pe loc, mai ales cand este rece, rau mai mare nu-i poti face si complet inutil...

 

Bujiile le poti schimba dar nu te astepta la minuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG Performance te rezolva cu orice.

Tragi o fuga pana la el in Ciolpani si cand e gata o sa simti diferenta la mers.

Apeleaza cu incredere, omul are niste preturi mai mult decat decente iar munca are calitate superioara.

User: TNG

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

deea e ca la rece daca sta cu choke automat pornit ~2000rpm si se accelereaza pe la 5-6-7000rpm...fum negru.

dupa ce isi termina incalzirea...sa zic peste 50-60 grade o poti tura oricat...scoate f putin fum negru in ture mari si parca miroase a combustibil.

 

>>nu, daca o accelerez eu.

filtru de aer este nou

 

 

Las-o sa se incalzeasca bine inainte sa turezi motorul. In primele 15 minute de la pornire, uleiul e inca rece, nu forta prea mult motorul.

Nu cred ca motocicleta ta are vreo problema.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bujiile, si incearca o proba cu un filtru de aer stock. In functie de "densitatea" materialului de la filtrul de aer, ti se modifica si cantitatea de aer aspirat in admisie, in timp ce cantitatea de benzina aspirata este aceeasi. Adica, se modifica compozitia amestecului carburant. Injectia este calculata cu cap de catre fabricant, in functie de flitrul stock. Posibil ca amestecul sa fie prea bogat in benzina, iar cand o pornesti la rece, socul automat iti mai obtureaza aerul aspirat in plus, deci merge "innecat".

Verifica si cum a fost gresat noul filtru de aer K&N, sa nu aibe prea mult ulei.

 

Si vin cu o intrebare:ce ulei i-ai pus la schimbul de ulei?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun sfat!

V-ati gandit si ca s-ar putea sa fie ceva mai complex, gen sonda de oxigen, diagrama injectie neconforma, injector, eroare electronica , ECU,,,,,cel mai bine sa mergi la un atelier specializat, mai ales la TNG, cum recomanda si wtf , nefiind departe de tine. Bineinteles ca sugestile date sunt bune, mai ales ca trebuie inceput cu variantele simple, gen bujii, filtru aer corespunzator, etc,,,, Bafta !!!! :peace:

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce schimbi filtrul original cu alt model si toba e de asteptat ca mobra sa necesite anumite reglaje pentru a functiona la parametri normali. Daca nu au fost facute iata rezultatul. Filtrul si toba le-ai schimbat tu dupa achizitionarea mobrei? mergi cu ea la un mecanic priceput si iti gaseste el solutia. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat ECT trimite la ecu semnal de temperatura scazuta,ecu o sa mareasca timpul de injectie si amestecul o sa fie bogat.

Aceasi miscare ca si shocul la cele pe carburatie.

Asa ca este oarecum normal ca motorul o data ce este bogat din start,sa mai vii si cu o cantitate de benzina injectata din harta de TPS atunci o sa fie si mai bogat amestecul.

Noi nu stim din ce spune baiatu daca este fun negru normal, sau fum negru foarte mult...care nu este normal.

Ca si defectiuni care pot duce la acest efect sunt:

Filtru aer murdar,flap blocat,ECT,MAP,TPS senzor..probleme ale senzorilor, sau firele de legatura cu ecu,sau pentru MAP..furtunele de vacum...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...