Jump to content

Recommended Posts

salut, am o problema cu servo motorul pentru acel fluturas de pe toba de evacuare, nu mai functioneaza cum trebuie, toba este stock modelul motorului este kawasaki ninja zx 6r din 2005. Daca stiti cumva cum se poate rezolva, daca ati avut si voi problema astept un sfat ceva, vazusem pe youtube ceva cu o tablita fixata intr.un surub, daca ati incercat asta si merge sau nu astept o indrumare cevapost-70186-0-41092300-1366444458_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

 

salut, am o problema cu servo motorul pentru acel fluturas de pe toba de evacuare, nu mai functioneaza cum trebuie, toba este stock modelul motorului este kawasaki ninja zx 6r din 2005. Daca stiti cumva cum se poate rezolva, daca ati avut si voi problema astept un sfat ceva, vazusem pe youtube ceva cu o tablita fixata intr.un surub, daca ati incercat asta si merge sau nu astept o indrumare ceva IMG_9694.jpg

Blokezi clapeta pe deschis si faci un montaj electronic pentru eliminare FI.

Link to post
Share on other sites

 

ce montaj electronic?ii scoti mufa din centralina ca sa nu mai stea becu aprins

 

Ai gandit cand ai spus asta,sau ai aruncat-o din necunostinta?

Exup-este monitorizat de ecu atat ca prezenta cat si de pozitie a clapetei.

Daca il anulezi de acolo ai nevoie de un montaj electronic pentru a simula aceste functii.

Link to post
Share on other sites

Facea si cineva din Romania asta. Cauta si o sa gasesti. Poti sa o faci si tu daca te pricepi sa lipesti cu fludor, schema se gaseste pe net. CIne are si toba stock pe motor, sa se duca la cineva care stie sa ii regleze din nou cablurile de la Exup.

Edited by wawessh
Link to post
Share on other sites

Ai gandit cand ai spus asta,sau ai aruncat-o din necunostinta?

Exup-este monitorizat de ecu atat ca prezenta cat si de pozitie a clapetei.

Daca il anulezi de acolo ai nevoie de un montaj electronic pentru a simula aceste functii.

SERIOS?VREI SA TI ARAT CUM MERGE LA MINE?SI TI MAI ARAT LA VREO DOI PRIETENI CARE MERG ASA?MACAR AI INCERCAT?SAU VORBESTI DIN CARTI?

 

DA CUM MERG AIA CARE AU TOATA EVACUAREA SCHIMBATA?CUNOSC SI CAZUL ASTA.ARE ARROW TOATA LINIA FARA EXUP.TOT ASA MA BAIETI.AUZI SCHEME ELECTRONICE :))))

Link to post
Share on other sites

Intr-adevar , ECU citeste mereu eroarea respectiva , iar motorul v-a functiona in regim de avarie , pina la rezolvarea problemei cu implicatiile directe ( consum crescut, parametri functionali eronati, lipsa putere, etc ). Cum a scris si TNG, facut un " bi-pass " electronic ,

Link to post
Share on other sites

TI SE MODIFICA DOAR CUPLUL (MAI MARE IN TURATII MICI)



pai becul ala nu e doar pentru eroarea asta :)

pai scoti doar mufa de la exup sa nu ti mai arate ca nu functioneza .celelalte erori o sa ti le arate

Link to post
Share on other sites

SERIOS?VREI SA TI ARAT CUM MERGE LA MINE?SI TI MAI ARAT LA VREO DOI PRIETENI CARE MERG ASA?MACAR AI INCERCAT?SAU VORBESTI DIN CARTI?

 

 

DA CUM MERG AIA CARE AU TOATA EVACUAREA SCHIMBATA?CUNOSC SI CAZUL ASTA.ARE ARROW TOATA LINIA FARA EXUP.TOT ASA MA BAIETI.AUZI SCHEME ELECTRONICE :))))

Imi cer scuze ...vorbeam sa ma aflu in treaba..

Cand o sa ai servomotorul in mana sa-mi arati si mie cum o sa-ti mearga FI neaprins.

Am vazut destule moto "tunate" cu firul de la MIL scos....normal si fara FI aprins.

Tot asa din ce "am mai auzit "si eu imi explici si mie ce este "limp mode"?

Eu "vorbesc din carti" si nu am auzit de termenul asta poate ma luminezi si pe mine..

Edited by tng
Link to post
Share on other sites

ma baieti nu e cazu sa va certati, ideea e ca pe mine nu ma deranjeaza un bec aprins pe bord, ala e simplu, bagi doua sarme incrucisate in mufa ai care da informatia becului sa stea aprins si pacalesti sistemul si nu se mai aprinde nici un bec, asta am incercat doar din curiozitate. pe mine ma intereseaza daca fac schema aia cu tablita se repara problema de la evacuare? adica banui ca fluturasul ala care se deschide si se inchide la toba are rostul lui si sunt momente cand tb sa stea inchis sau deschis. se poate repara in vreun fel? stiti vreo modalitate care sa functioneze ca si normal? si daca leg clapeta sa stea deschisa tot timpul o sa functioneze ca pana acu? sau daca nu stiti de unde as putea sa procur un alt servo motor?

Link to post
Share on other sites

SERIOS?VREI SA TI ARAT CUM MERGE LA MINE?SI TI MAI ARAT LA VREO DOI PRIETENI CARE MERG ASA?MACAR AI INCERCAT?SAU VORBESTI DIN CARTI?

 

DA CUM MERG AIA CARE AU TOATA EVACUAREA SCHIMBATA?CUNOSC SI CAZUL ASTA.ARE ARROW TOATA LINIA FARA EXUP.TOT ASA MA BAIETI.AUZI SCHEME ELECTRONICE :))))

ce urli ma asa? esti pe maidan?

Link to post
Share on other sites

ma baieti nu e cazu sa va certati, ideea e ca pe mine nu ma deranjeaza un bec aprins pe bord, ala e simplu, bagi doua sarme incrucisate in mufa ai care da informatia becului sa stea aprins si pacalesti sistemul si nu se mai aprinde nici un bec, asta am incercat doar din curiozitate. pe mine ma intereseaza daca fac schema aia cu tablita se repara problema de la evacuare? adica banui ca fluturasul ala care se deschide si se inchide la toba are rostul lui si sunt momente cand tb sa stea inchis sau deschis. se poate repara in vreun fel? stiti vreo modalitate care sa functioneze ca si normal? si daca leg clapeta sa stea deschisa tot timpul o sa functioneze ca pana acu? sau daca nu stiti de unde as putea sa procur un alt servo motor?

Pai daca tu rezolvi asa de simplu cu doua sarme incrucisate de ce ne mai intrebi ? Sper ca sarma este intre minus de la senzor si plus 5v semnal la ecu poate ne mai auzim peste cateva zile cu un topic in care ai nevoie de un ecu... ;)

Pune alte doua sarme eventual de balot strangi clapeta pe deschis si ai rezolvat problema..

 

Cu respect TNG!.

 

Parca in schema sunt mai mult de doua sarme...dar na,ce stim noi..

post-15340-0-33848200-1366485274_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

uite de ce intreb, pentru ca gresesc daca fac de unu singur, problema e ca din ce vad lumea pe forum e preocupata mai mult sa se dea in stamba si sa fie care mai de care mai cocosel si mai putin sa dea un sfat bun...dar asta tine de altceva multumesc oricum celor care au vrut sa dea o mana de ajutor si nu sa se dea doar mari

Link to post
Share on other sites

Nu a vrut nimeni sa se" dea in stamba".

Rezolvarea ai avut-o din primul raspuns care l-ai primit.

O data ce ai spus ca acel motoras nu mai merge bine el este deja stricat de regula se distrug rotitele dintate.asa ca este nevoie de unul bun.Nou este aproape de 200e.

Ai primit solutia cea mai iefina.. eliminarea lui.

Cocosel ai vrut sa fii tu cand ai spus ca: "nu te intereseaza acel bec si ca o rezolvi din doua sarme"prea putin ti-a pasat de raspunsul oamenilor care vor sa te ajute.

 

Cu respect TNG.

Link to post
Share on other sites

uite de ce intreb, pentru ca gresesc daca fac de unu singur, problema e ca din ce vad lumea pe forum e preocupata mai mult sa se dea in stamba si sa fie care mai de care mai cocosel si mai putin sa dea un sfat bun...dar asta tine de altceva multumesc oricum celor care au vrut sa dea o mana de ajutor si nu sa se dea doar mari

De unde esti "mancati-as" sa-ti ridicam o statuie?

Link to post
Share on other sites

Nu pune tablita, chiar daca e cea mai usoara metoda, in timp se strica rotite de plastic din el. Daca nu mai ai toba stock, da-l jos si cauta schema pe net pentru anularea becului (simularea prezentei exup-ului). Daca ai toba stock si inca functioneaza motoras/rotitele, mergi la cineva sa ti-l regleze din nou. Nu cauta alte solutii ca nu sunt.

Edited by wawessh
Link to post
Share on other sites

Nu pune tablita, chiar daca e cea mai usoara metoda, in timp se strica rotite de plastic din el. Daca nu mai ai toba stock, da-l jos si cauta schema pe net pentru anularea becului (simularea prezentei exup-ului). Daca ai toba stock si inca functioneaza motoras/rotitele, mergi la cineva sa ti-l regleze din nou. Nu cauta alte solutii ca nu sunt.

Nu vezi ca omu le stie pe toate, a venit aici doar ca sa isi prezinte problema si atat, dar din pacate s-au gasit "mecanici de tastatura" sa isi dea cu parerea :tomato:

Link to post
Share on other sites

Nu pune tablita, chiar daca e cea mai usoara metoda, in timp se strica rotite de plastic din el. Daca nu mai ai toba stock, da-l jos si cauta schema pe net pentru anularea becului (simularea prezentei exup-ului). Daca ai toba stock si inca functioneaza motoras/rotitele, mergi la cineva sa ti-l regleze din nou. Nu cauta alte solutii ca nu sunt.

cunosti pe cineva care se ocupa de reglaje? sau sti sa.mi spui cateceva cum sa il reglez? l.am desfacut, rotitele sunt intacte, motorasul merge pefect, din ce am vazut eu face o rotatie prea mare, becul la un moment dat se stinge dupa care se aprinde imediat dupa ce depaseste rotatia normal (presupun eu) singura chestie ce am vazut eu ca era putin deteriorata, pe spate la rotita aia mai mare unde sunt piciorusele alea din cupru, 5 pe o parte 3 pe o parte, unul din alea 3 este mai tocit si ma gandesc poate nu mai face contact bine cu placutza aia verde

Link to post
Share on other sites

cunosti pe cineva care se ocupa de reglaje? sau sti sa.mi spui cateceva cum sa il reglez? l.am desfacut, rotitele sunt intacte, motorasul merge pefect, din ce am vazut eu face o rotatie prea mare, becul la un moment dat se stinge dupa care se aprinde imediat dupa ce depaseste rotatia normal (presupun eu) singura chestie ce am vazut eu ca era putin deteriorata, pe spate la rotita aia mai mare unde sunt piciorusele alea din cupru, 5 pe o parte 3 pe o parte, unul din alea 3 este mai tocit si ma gandesc poate nu mai face contact bine cu placutza aia verde

Iti apare eroarea ca depaseste unghiul maxim, treaba asta e limitata in mod normal de sufe ... da cum de nu stii tu asta? alea cu sarme, etc le stiai. Citeste manualul ala ca da mura in gura cum sa reglezi, ca pentru americani.

Edited by ThunderByte
Link to post
Share on other sites

Iti apare eroarea ca depaseste unghiul maxim, treaba asta e limitata in mod normal de sufe ... da cum de nu stii tu asta? alea cu sarme, etc le stiai. Citeste manualul ala ca da mura in gura cum sa reglezi, ca pentru americani.

eu nu m.am dat priceput prietene, tot ce am facut pana acu a fost de capu meu, de asta am si intrebdat aici pe forum ca sa invat ceva de la cine stie,dar cum spuneam nu stiu de ce atitudinea asta...in fine,nu conteaza asta. la ce manual faci referire? ai postat ceva mai devreme si mi.a scapat mie?

Link to post
Share on other sites

Manualul de raparatie, asta http://zx6r.com/service-manuals/12594-2005-2006-kawasaki-zx-6r-service-manual.html ... ce face google asta ...

 

Atitudinea ... stii situatiile cand vezi o femeie frumoase dar cand deschide gura nu stii pe unde sa mai fugi ... cam asa sunt multi useri pe forum, la inceput ok apoi incep sa dea niste dume de nu iti vine sa crezi.

Link to post
Share on other sites

mersi mult, sper sa fie doar atat de facut, nu pare greu. Sti cum e, nu s.a nascut nimeni invatat si faptul ca e prima motocicleta pe care o detin de cateva luni si nu stiu sa o repar nu cred ca e de condamnat. Oricum mi.a fost de folos toata discutia, in cateva zile sigur as fi ars ECU la cate tampenii am facut

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...