Sari la conținut

pareri www.motomus.ro


unnamed
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 217
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai impecabil pt varsta lui, nu e spart sau jumulit, doar uzura normala, ca nu e nou,luat din showroom. Chiar crede cineva ca dai 2000 de euro pe un scuter care sa arate si sa mearga ca unul de 6-8000 euro? Are si uzura la ambreiaj,cureaua s-a subtiat, rolele partial patratite...

Anvelopele din 2013, care e problema? trebuia sa fie 2017?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de aceeasi parere, arata normal pentru un produs sh din 2008, din cauza asta am cerut si poze.

 

eu, in primavara anului trecut, am luat motoreta de la un baiat din Sebes, baiat care o luase de la Motomus in urma cu 2 ani (2014).

mobra se prezinta super ok, a bagat anul trecut vreo 9000 km fara vreo greata, anul acesta o luam de la capat.

deci sunt mobre ok, am auzit feedback bun din partea majoritatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuterele in general sunt mai neglijate de italieni cand vine vorba de aspect, mai ales ca sunt folosite asa des, eu am luat mobra de la ei impecabila, acuma daca tu ai pretentia sa iei scuter impecabil din 2008 la 2000 de euro ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin cu poze si defecte ascunse care le.am gasit dupa ce am desfacut.o complet . Nu trebuie sa am pretentii pt 2000€ ? Sigur ca am ca doar nu.i gasesc pe strada . Bateria in cateva zile s.a dus draq , anvelopele alea bune de 70% cat ziceau in descriere sunt ovalizate . La 100 km/h sare in sus toata motoreta .

» Post actualizat in 23 Mar 2017 20:43

Surub rupt in cilindru ,care tine toba ,bagat altu cu japca , carene revopsite si prinderi rupte , uleiul din transmisie mai rau ca pacura , plin de spanuri . Si lista poate continua . Furtunul de racire al transmisiei , imbatranit si rupt , carenaj non origine revopsit cu pwla , nituri de fixare rupte si puse la misto cu banda izolier .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e sistemul de plata la ei? ca am inteles ca ti-o aduc acasa cu platforma. nu exista varianta "cash la livrare"?

vezi ca esti consumator european, ai drepturi, inclusiv de a cere banii inapoi daca produsul nu e conform cu anuntul / reclama. nu stiu cum se aplica la SH, totusi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data se plateste un avans , 1000 Lei in cazul meu , apoi restul la livrare 10.000 . Acum faptul este consumat . O sa atasez si mesajele dupa whatsapp si poze detaliate cu deftectele gasite , cu alea 3 feluri de vopsea si cu facturile la piese si ce am cheltuit . In final ma duce 3000 E gunoiul asta de motoreta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu 4 scutere de la ei (2 ale mele) 2 ale vecinilor. Daca ar fi sa mai cumpar de la ei nici eu nu as mai lua fara sa vad. 2 s-au potrivit 80% cu descrierea si doua cam 60% cu descrierea. Eu zic ca problemele tehnice ti le rezolva ei doar ca trebuie trimis inapoi scuterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa rezolve omule ? Hai sa fim seriosi...... N.au fost in stare sa scoata surubul rupt din cilindru si sa puna naibii un surub sa stranga toba . Scapa gaze pe langa ea nu etansa . Daca asa face verificarea aia care zice ca o face .........................mai bine lipsa . Daca vedeai ce ulei am scos din transmisia aia .........SF frate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ce surpriza :crack: .

 

Imi pare sincer rau de patania ta, xdx, dar numai eu stiu cat am scris despre "dealer-ii" de sh-uri din Romania.

 

Este nevoie doar de un city break in Italia ca sa intelegi ca nu exista nimic de cumparat de acolo pentru un om normal.

Hai, poate un MotoMorini Scrambler uitat de un miliardar in garaj ;).

Italienii traiesc pe 2 roti, inclusiv iarna. In ritmul lor, faci 15-20k pe an fara aer.

Kilometrii din anunturile firmelor astea sunt ca ... no comment.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De multe ori evit sa cumpar online produse noi pt ca nu le pot vedea si pipai. Cum pana mea sa cumperi um vehicul sh dupa poze?! Recent am cumparat o masina sh, tot de la un dealer care se ocupa de import. Am batut vreo 600km sa vad 2 masini, mai erau cateva optiuni aparent interesante la Cluj, Arad, Timisoara, probabil ca, daca nu mi-ar fi convenit asta din Ploiesti plecam in calatorie. Dar sa trimit avans pe poze si vorbe - NEVER!

Si nici sa-mi inchipui ca achizitionez vreo virgina. Cu toate ca beneficiez de o garantie - teoretica - de 6 luni pt motor si cutie m-am pus sa demontez si sa verific de cum am adus-o acasa. Daca m-as fi bazat pe acea garantie motorul ar fi fost dauna totala in maxim 2-3000km, clapetele swirl erau langa si una avea deja axul rupt si statea sa fie inghitita. Dar am remediat si nu m-am plans pe net ca noua mea baba n-a fost virgina!

Vorba asta sunt convins ca ati mai auzit-o: daca nu belesti ochii belesti p_la :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Motomus- niste gretosi care i am contactat de doua ori si care mi au raspuns pe acelasi ton plictisit si arogant de parca ar fi "miejii" din dodoasca si nu mai aduce nimeni motoare din italia

Am inteles ca au multa treaba si ca noi agaricii de rand care sunam ,poate plictisim cu intrebarile noastre dar daca nu sunteti in stare sa vb la tel ,angajati pe cineva care poate sa raspunda intrebarilor "prostilor" de rand ,ca intre 300 si 550E comision ptr un scuter de 1000£ de adus din italia ,tre sa imi detalieze mai multe

Miste samsari la care toate mobrele au intre 30.000-35.000 si pretul este sub cel din italia ,c'amon sa fim seriosi ,dau km la greu inapoi , cred ca sub 50 000 reali nu are nici o mobra sau scuter de la ei din invetar

» Post actualizat in 07 Apr 2017 10:54

O sa apelez iar la sotii Biriş chiar daca dau 100 200£ mai mult dar macar sunt oameni cu caracter si care mi au raspuns la milioanele de intrebari cu calm si profesionalism si totul a decurs ceas pana a ajuns motorul in fata curtii mele ,exact cum ma asteptam si exact cum mi au spus ca este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cat timp trebuie sa mai treaca si cate tzepe mai trebuiesc sa ia mobristii nostri,ca sa inteleaga ca,samsarii de mobre asta fac:samsaresc...

Chiar nu s-a lamurit lumea cu astia doi "dealer"-i moto de Cluj?Si nu numai din Cluj... :)

 

Nu toti motociclistii citesc forumul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar azi am văzut la RAR o fata cu un Burgman luat de la Ser Moto, după suportul plăcuței de înmatriculare. Scuterul arăta și suna ca o epava.

 

Păcat că lumea chiar nu citește pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deja m-am aventurat... :-L

Pana acum, din momentul in care am platit lichidarea au trecut deja 23 de zile calendaristice (lichidarea a fost pe 29.03.2017, avansul a fost pe 15.02.2017).

Curiozitatea era daca sunt singurul "GHINIONIST" pana in momentul de fata, sau sunt si altii care au avut de asteptat.

Ramane de vazut daca sunt "GHINIONIST IN TOTALITATE" momentul in care o sa apuc sa pun mana pe mobra respectiv sa o analizez/calaresc, din cele citite pana acum pe acest forum, e o majoritate care recomanda cu incredere, respectiv, citit de pe forumul, am ales ce mi-a placut si am rezervat achitand avansul.

Editat de Dmitri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai man calm ca o sa o primesti. Da-le lor telefon, nu intreba pe forum. Sunt oameni rezonabili, vorbesti frumos, cum ti-ar place si tie sa ti se vorbeasca si rezolvi repede. Si la mine parca ajunsese cu o oarecare intarziere, dar nu mai tin minte exact ce si cum, oricum cand o platisem eram afara din tara, a mai fost si revizia, pana au ajuns toate piesele... Pana la urma din partea mea a fost o experienta placuta, dar stiam ca nu iau o motocicleta nou-nouta si am mai avut de facuta una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am tot citit pe forum despre ei, cumva am capatat incredere, si nu ma indoiesc ca nu o v-or livra, este varianta cea mai comoda (mai putin sigura, probabil) in achizitionarea unui vehicul SH, insa problema este in felul urmator;


Cum am mentionat mai devreme, in data de 15.02 am ales ceea ce mi se potriveste, am dat avansul, am semnat contractul si am mentionat "O sa optez pentru serviciile RAR".

Respectiv (ma gandeam), din data de 15.02 pana o sa platesc lichidarea o sa fie suficient timp pentru formalitatile RAR, si avansul platit acopera "cu varf si indesat" cheltuielile RAR-ului.

Mai tarziu dupa ce aveam bani sa platesc si lichidarea, ii rog pe cei de la MOTOMUS sa-mi emita factura finala, oamenii foarte receptivi emit factura finala, zic "gata Boss" in cel mult 10 zile scoti chelia la plimbare.

Pe 29.03 am transferat banii, si nerabdator intreb "- Pe cand sa astept motoreta?", raspunsul a fost "cu sare in ochi", "- Motoreta a fost programata la RAR pe data de 20.04.2017, si abia dupa aceasta data va fi livrarea" (WHAAAT :dropsmilie: ???)....

Din data de 15.02 pana pe 29.03 nu sa facut nimic?

Le trimit un mail cu urmatorul cuprins:

Credeam ca livrarea bunului se va face conform contractului in termen de 10 zile


Art.3. Livrarea bunurilor

3.1. Livrarea bunului ce face obiectul prezentului contract va fi facută de către Vânzător Cumpărătorului în 10 zile de la achitarea integrală a prețului menționat la art. 2 pct. 2.1. și a tuturor penalităților datorate pentru întârzierea la plata prețului în condițiile art. 2, pct. 2.4.

Cum se poate comenta sau rezolva problema? Ideea in care am solicitat inca de la inceput efectuarea RAR-ului (15.02.2017).


A doua zi de dimineata ma suna domnul de la MOTOMUS, putin iritat, zicandu-mi urmatoarele;

- Noi nu facem RAR-ul pana nu platiti in totalitate motoreta, si nu este vina noastra ca RAR-ul dureaza peste 14 zile.

Zic;

- Bine am inteles, insa va rog cumva pe viitor in asemenea cazuri sa treceti o clauza in contract care sa specifice ca "termenul de livrare depinde de RAR daca ai cerut sa ti se faca", pe mine nu ma ajuta, dar "NAH" sa stii la ce sa te astepti, daca cereti seriozitate, fiti buni si oferiti.


Deci de vina sunt cei de la RAR ca au asa program incarcat?

"Draga MOTOMUS, as intelege daca ati fi incepatori in acest domeniu, dar voi aveti ceva experienta in spate, va recomand cu tarie, sa mai treceti o clauza la contract, care sa zica urmatoarele, nu sunt jurist dar cred ca aveti unul si o formuleaza el cum trebuie:

Daca optezi pentru efectuarea RAR, cheltuielile v-or fi scazute din avans, cazul in care "CUMPARATORUL" se suceste si nu mai vrea RAR-ul deja efectuat, asta e "CUMPARATORULE", ai semnat un contract in care esti de acord cu cheltuielile pentru RAR, si daca vrei banii inapoi, tii dam, mai putin pentru RAR"

# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE".


Asteptand cu nerabdare data de 20.04. sa i se faca RAR-ul, si vizitind link-ul cu achizitia facuta (cam disperat in fiecare zi, sper sa nu ma judecati dar au fost cateva zile perfecte pentru plimbari), inainte de Pasti vad ca domnii de la MOTOMUS au liber din data de 19.04 - 24.04. "HMMMM"

Uitandu-ma mai atent observ ca dansii v-or fi prezenti la expozitia SMAEB - 2017 incepand cu data de 21.04., zic, "coincidenta" sau "noroc", "sa vezi ca ma aleg cu motoreta acasa azi (fiind 21.04.), ca tot au drum la BUCURESTI, cred ca le e comod, si mai putin costisitor".

Sun la ei (tot din pura curiozitate):

- Buna ziua, sunt cel ce a cumparat de la voi, si pe 20.04. am RAR-ul pe 21.04 stiu ca veniti la BUCURESI, imi aduceti si motoreta?

Cu sufletul la gura astept un raspuns pozitiv!

- Ne pare rau dar NU! Noi plecam pe 20.04 de dimineata, dar programarea la RAR este intre 13.30-14.00., va rog sa reveniti cu un telefon dupa data de 24.04.

- OK! Dar imi puteti spune cu aproximatie cam cand planificati sa-l livrati?

- Pey! cred ca spre sfarsitul saptamanii viitoare.


Deci, in concluzie,

Am sunat la ei, si deja imi este frica sa mai sun, ca cine stie ce vesti o sa-mi mai dea, ca pana acum am primit doar raspunsuri NEUTRE, NEGATIVE, CU PARERE DE RAU...

Subliniez ca nici o data nu am ridicat tonul, nu am amenintat, nu am injurat, nu ma caracterizeaza, dimpotriva mi-am cerut scuze la prima discutie telefonica cu domnul de la MOTOMUS, momentul in care le-am aruncat cu "Art.3. Livrarea bunurilor" pe mail, pare a fi repros?, o fi repros?, este repros!, dar totusi e vorba de # CEREM SI OFERIM SERIOZITATE


Or fi de "incredere" (ca pana la urma o sa-mi livreze ceea ce-mi apartine) insa dupa experienta pe care inca o am cu ei lasa de dorit.

Pana la uram nu trebuie sa se rezume la "NOROCUL PE CARE IL AI" ci la seriozitatea oferita reciproc.

# CEREM SI OFERIM SERIOZITATE.

Editat de Dmitri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...