Jump to content

Recommended Posts

heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg

20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg    20220828_150357.thumb.jpg.5c4f5d76655cf3e3bb42496e07fc5b2c.jpg

dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres

atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator.

20221026_193330.thumb.jpg.ecccf5a21b9f083ceb65fd232a59c49d.jpg 20221102_204754.thumb.jpg.a973fb42e0bc6b2e9b1163a291ec4ab2.jpg

 

Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

Dap. Asta spune multe despre ATITUDINEA KTM , in ceea ce priveste serviciul oferit dupa achizitie-ceva de genul, ti-am luat banii, hai mucles. SI de aici si smecheria cu importator in ro, care nu are SERVICE! Si te trimite la parteneri. Pai si cand ai probleme in garantie, sa te certi cu service ul? ce , el ti-a incasat miile de euro? Misto cum abordeaza treaba...

Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

Pai eu am avut deja ghinionul cu bordul si cu ambreiajul....Sper sa nu fie inca ceva ( pe principiul: 3 la 10 lei)

 

Atasez poze cu secretiile bordului

 

IMG_20220918_115750.jpg

IMG_20220918_115736.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, pepsi a spus:

heatshield-ul respectiv l-am facut si eu la moto meu si al unui coleg

20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg    20220828_150357.thumb.jpg.5c4f5d76655cf3e3bb42496e07fc5b2c.jpg

dar apoi am mers mai departe si am dat jos de tot rezonatorul si l-am inlocuit cu o teava intermediara de pe aliexpres

atentie, nu e cataliazator acolo, catalizatoarele sunt in galerila de evacuare, unu pe la mijloc si unu chiar la capat inainte de rezonator.

20221026_193330.thumb.jpg.ecccf5a21b9f083ceb65fd232a59c49d.jpg 20221102_204754.thumb.jpg.a973fb42e0bc6b2e9b1163a291ec4ab2.jpg

 

Poate e placebo, dar mi se pare ca dupa modificarea asta a pierdut un pic de cuplu in ture mici.

 

Nu i placebo, in general cand umblii la evacuare, afectezi. SI teoretic trebuie resoftat ecu , pentru amestec corect.

Ideal ar fi sa faci un DECAT total, sa iei un kit complet de evacuare, toba ,intermediara, racord, cu eliminare catalizator, si apoi resoftare. vreo 400 euro kitul, vreo 300 resoftarea :)))

Dar in Bucuresti devine problematic, ca nu s omologate, si dai in altele la un filtru Rar....

 

Link to comment
Share on other sites

mda, asa am citit si eu, ca o evacuare mai putin restrictiva, scade back pressure-ul si ca consecinta scade cuplul in turatie mica.

am vazut asta si la cbr954-le care l-am avut acu cativa ani, cu exup-ul scos la ~3000 ture era varza.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 51 minute, Leon a spus:

....spuneam doar ca KTM puteau s-o rezolve elegant din fabrica (de exemplu cu silicon transparent la interior sau altceva...

 

... MIE MI SE OPRESTE MOTORUL IN MERS cand tin putin ambreiajul tras si daca nu erai tu, nu stiam de recall...

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

 

Da, puteau rezolva să faca un display mult mai calitativ, dar nu o vor face din cine stie ce motive.

 

Acum 47 minute, ERU a spus:

...in sensul ca sunt firme aftermarket cu prestigiu care ofera asa ceva [cel putin pentru 790/890], insa ma intreb, nu mai bine rezolvi cauza in loc sa incerci sa reduci simptomele. Am vazut ca pentru 790/890 se gasesc tevi pentru inlocuirea catalizatorului relativ ieftin la chinezi, foarte probabil au si pentru 390. In locul tau/vostru nu as sta pe ganduri, intrucat mizeria aia face doar rau motocicletei si F Greta anyway....

Am căutat asta, aftetmarket calitativ nu prea am găsit, sau singura optiune era mult prea scumpa.

Pe aliexpress sunt cateva tevi cat-delete de calitate bună (zic oamenii) la preț rezonabil până in 100€ insa nu au un fitment tocmai potrivit și nu am chef sa mai fac alte adaptări, mai aștept oleacă.

Dar, da, am luat in calcul si aspectul asta.

 

P.S.: Mai aflu noutăți de la frații indieni, la ei apar prima data "Fix-urile" si rezolvările problemelor. Oricat de aiurea sunt clipurile lor se pot extrage informații ok.

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

...Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

 

Oficial e un recall din 2018 pentru modelul.. duke daca am citit bine, ori nu e actualizat nimic pe nicaieri, ori e nepasare pe undeva.

 

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Nu i placebo, in general cand umblii la evacuare, afectezi. SI teoretic trebuie resoftat ecu , pentru amestec corect.

Ideal ar fi sa faci un DECAT total, sa iei un kit complet de evacuare, toba ,intermediara, racord, cu eliminare catalizator, si apoi resoftare. vreo 400 euro kitul, vreo 300 resoftarea :)))

Dar in Bucuresti devine problematic, ca nu s omologate, si dai in altele la un filtru Rar....

 

 

Nu se pune problema de asa ceva la KTM, respectiv modelul din topic.

Soluția conform la ce spui tu este full system de la Dominator.. vreo 200-300€.. iar soft nu se poate face, decat cumparat alt Ecu programabil sau sisteme dedicate care modifica automat AFR ul, alea mai costa tot pe la 200-300€ si atat. Dar.. nu vad rostul investiției. Doar daca ai vreo pasiune deosebită despre asta si dispui de sumele respective pentru asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat cei de la GoRacing, ei nu stiu nimic de nici un recall.

 

Am cautat pe net si nu am gasit nimic oficial (insa ma minuneaza ca KTM are anual recall-uri la anumite modele).

Daca ma poate ajuta cineva, ar fi perfect.

 

Maine ar trebui sa le las motocicleta (ca sa imi verifice faza cu ambreiajul)

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Cauta le pe gogu, exista pentru fiecare CATE UN DOCUMENT OFICIAL KTM. SI le dai in cap alora de la service. Normal ca ei zic ca nu stiu, fiindca inseamna bani pierduti-manopera si piese ,fara sa incaseze nimic. Se fac ca ploua.

Cel putin la cele 2 recall uri cu franele si ghidonul, e groasa-e risc de accident, ar fi trebuit sa actioneze. 

Bine, atentie, nu toate au, doar unele, anumiti ani/serii. Gogu te lamureste.

Am cautat pe Gogu si am gasit doar la indieni.

Pe siteul oficial KTM nu zice nimic de 390 Adv

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

 

P.S.: Mai aflu noutăți de la frații indieni, la ei apar prima data "Fix-urile" si rezolvările problemelor. Oricat de aiurea sunt clipurile lor se pot extrage informații ok.

 

Oficial e un recall din 2018 pentru modelul.. duke daca am citit bine, ori nu e actualizat nimic pe nicaieri, ori e nepasare pe undeva.

Pai nu ma apuc sa fac eu cercetari, ii las pe ei...insa se pare ca nu stiu nimic de faza cu ambreiajul, etrierii sau ghidonul cu probleme.

 

Daca ai gasit ceva oficial, te rog sa postezi aici.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Acum 24 minute, tzunoi a spus:

incearca aici https://www.ktm.com/en-ro/service/Service-and-safety-check.html

Mie nu imi merge cu vin-ul meu..dar e mai vechi

 

Ce naiba este "DELIVERY CERTIFICATE NUMBER" si unde il gasesc?

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

vedeti ca sunt mai multe recalluri pentru 390:

1-schimbare sistem montare ghidon-cedeaza nu stiu ce pe acolo, au schimbat fixarea. Risc de fisuri, si cedare completa.

2-ceva suruburi pe la etrieri, risc blocare!

3-bordul vietii

4-ce zice mai sus colegul cu opritul in mers.

 

KTM zice ca anunta proprietarii, si ei sa vina la dealeri! Deci e clar ca la noi nu anunta nimeni pe nimeni, trebuie voi sa va plangeti la service partener, care nu i KTM. O mizerie.

 

Salut.

Unde ai vazut astea?

Pe site-ul oficial am vazut doar faza cu ghidonul dar la KTM 390R din 2018.

Nimic despre restul...

 

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Microbec a spus:

Il gasesti pe factura originala eliberata de KTM catre dealerul din Romania. Nu pe factura ta. Daca nu o ai pe cea originala sunt slabe sperante. 

Nu o am.

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Microbec a spus:

Intreaba la dealer. 

Le-am trimis seria si mi-au scris adineauri ca nu are nici un recall.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

Poți încerca să arunci o privire, dacă nu, soliciți înlocuire.

Am desfacut adineauri piesa si arata la fel ca in filmuletul postat de indian (totul pare corect)....nu are jeg in el, insa pare ca nu are lubrifiant

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, pepsi a spus:

mda, asa am citit si eu, ca o evacuare mai putin restrictiva, scade back pressure-ul si ca consecinta scade cuplul in turatie mica.

am vazut asta si la cbr954-le care l-am avut acu cativa ani, cu exup-ul scos la ~3000 ture era varza.

 

 

 

Aia cu back presure e un mit, prima data am auzut de el pe topicul de 790. Conform mitului propagat de niste baieti care faceau teste pe dino, daca scoteai cat-ul urma sa iti explodeze motorul, 7 ani de gninion si alte alea. S-a demonstrat practic de catre baieti care nu au citit sau nu cred in blesteme ca nu e asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am făcut și revizia de 1.000km, n-am pierdut nici o garanție pe seama tuturor accesoriilor adaugate, a sugru alb pe "tableta" bordului (care plange pe interior orice i-aș face) sau a aluminiului adăugat protectiv amortizorului. 

Am stat vreo 15-20min la povesti cu mecanicul, un om foarte deschis, totul a decurs minunat. 

Mai ramane aspectul quickshifter+ care costa si e un alt deranj financiar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La 29.03.2023 la 14:12, Cristian C. a spus:

... sugru alb pe "tableta" bordului (care plange pe interior orice i-aș face)...

Pai de ce nu le-ai zis nimic? Poate ti-l schimba pe garantie.... 

 

Cat costa Quickshifter+ ? Ma gandesc ca poate nu merita..

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Leon a spus:

Pai de ce nu le-ai zis nimic? Poate ti-l schimba pe garantie.... 

 

Cat costa Quickshifter+ ? Ma gandesc ca poate nu merita..

 

"Condiția" ar fi sa curga apa șiroi, ca ploaia pe geam, dar pe interior ca sa il înlocuiască, mi au spus sa urmaresc, sa ma rog sa intre apa in el. De la condens/umezeala nu se întâmplă nimic.

Cu discount de la atvrom m-a costat 1100 lei parca opțiunea.

Nu știu ce sa zic.. daca se merita sau nu. Personal nu-mi prea place. (La cat de mișto schimba cu ambreiaj.. 😅)

Am avut motor cu qs programabil, functiona ca un animal, dar era 4in linie, pentru un cilindru e cam overkill 😅

Dacă vrei un upgrade de 1000 si ceva de lei, mai bine ii pui o pompa radiala 15rcs. E mai utila.

 

Edited by Cristian C.
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Cristian C. a spus:

De la condens/umezeala nu se întâmplă nimic

Cât e în garanție. Știm cu toții cât e de prietenoasă umezeala cu circuitele electronice.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, ENEOS a spus:

Cât e în garanție. Știm cu toții cât e de prietenoasă umezeala cu circuitele electronice.

Da, macar de era parțial digital. 

Problema e ca la spălătorie nu are nici pe naiba, eh la drum fie ca s 3° sau 20°, fie ca a fost sau nu acoperita in parcare, nu are importanță:))

Link to comment
Share on other sites

La 22.02.2023 la 13:13, warlock a spus:

cat de des nu gasesti neutrul-ul? 

50%? 

La 22.02.2023 la 13:13, warlock a spus:

cat de des nu gasesti neutrul-ul? 

50%? 

 

 

O întrebare referitoare la discuția voastră. Este normal ca motocicleta să pornească numai în poziția asta care se găsește mai rar, respectiv neutrul?  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 25 minute, babinu nx650 a spus:

 

nu, porneste si daca e bagat intr-o treapta de viteza cu conditia ca ambreiajul sa fie tras si piciorul ridicat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, pepsi a spus:

nu, porneste si daca e bagat intr-o treapta de viteza cu conditia ca ambreiajul sa fie tras si piciorul ridicat.

Mulțam' fain. 

Acum 1 minut, babinu nx650 a spus:

Mulțam' fain. 

Al meu este din 2020 și nu vrea să pornească decât în poziția N. L-am omorât de câteva ori până m-am obișnuit cu ambreiajul și mi s-a părut ciudată treaba cu repornirea în poziția N, poziție care se găsește destul de greu la motocicleta asta. 😁😁

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, babinu nx650 a spus:

Mulțam' fain. 

Al meu este din 2020 și nu vrea să pornească decât în poziția N. L-am omorât de câteva ori până m-am obișnuit cu ambreiajul și mi s-a părut ciudată treaba cu repornirea în poziția N, poziție care se găsește destul de greu la motocicleta asta. 😁😁

 

e foarte posibil ca intrerupatorul ambreiajului sa fie defect si sa nu vada ca e tras ambreiajul.

din cate stiu mai multi au avut problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...