Sari la conținut

Postări Recomandate

KTM Duke 125/250/375(390) sunt dovada vie a faptului ca cei de la KTM considera Asia o piata deja existenta.

BTW asta ti-a ajutat sa-i depaseasca pe cei de la BMW la vanzari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cel mai usor mono mare in productie acum e 690, nu? Dar bate in 160kg cu plinul facut si alte alea. Peste… cred ca nu prea mai e 600+ care sa fie cu mai mult sub 200kg cu plinul facut si toate cele. Diferenta cu astea mici? Pai iesi in 160kg cu tot cu bagaje. Deci ceva intre 20kg sau 80kg nu mai conteaza? Pai la alea de platforma aud "moama, e mai usor… cu 2kg!" si la astea nu conteaza un minim 20kg?

 

Eu tot nu ma impac cu ideea de mono mic si supraturat pentru adv. Si nici cu ideea de mobre "moderne" pentru adv.

Daca ar fi sa plec pentru o tura in America de Sud (de exemplu), as cumpara un DR 650 cat mai nou din zona (in State cel putin inca se poate cumpara de nou). Nici KTM 390, nici KTM 690 nu mi se par optiuni mai bune. Iar daca nu as avea 12+ luni la dispozitie, ci doar 3 - 4 saptamani, as opta pentru ceva bicilindru (treaba e mai complicata aici) ca sa acopar distanta mai mare si as incerca sa nu sar calul in partea de enduro.

 

Dar AT respectiv ST castigasera raliul la vremea respectiva, prin modelele echivalente. Amintirea s-a pierdut. Sa castige si acum prin WR si CRF, apoi sa scoata variantele Adventure pt public.

 

Era mai bine daca se pierdea si nu o rascoleau astia cu mobre gen xt1200z "supertenere". Mai lipseste sa zica si Honda la Crosstourer "Africa Twin", ca sa fie peisajul complet. Pe de alta parte, si daca s-ar scoate copii fidele ale AT si ST, sigur nu s-ar vinde la fel de bine ca 1200gs sau alte namile din aceeasi clasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact de ce consideri tu ca un mono mic trebuie obligatoriu sa fie supraturat. La un 450 cmc de ex avem o diferenta de doar 200 cmc pana la 650-ul traditional. Dar sa nu uitam ca au trecut 20 de ani de cand se scoteau anumite performate din motoarele astea [vb de 650] nu mi se pare exagerat ca dupa 20 de ani [de progres tehnologic] sa poti reduce cilindreea si sa ai aceleasi performate ca la 650-urile de acu 20 de ani. Si sincer nici nu trebuie sa fie chiar acolo, pt ca genul asta de mobre sunt foarte probabil pt oameni care merg fara pasager, in general ideea de Adventure [cu enduro inclus] nu prea se pupa cu pasagerul, aca nu din alt motiv macar ca-i faci rinichii praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanzarile cele mai mari la Duke de 125 respectiv 250 sunt in Asia. Amuzante in schimb sunt discutiile despre Duke 390 de pe forumurile Indiene unde e considerat "such a big bike" unde concureaza cu alt monstru [pe langa sacru si al capacitatii] si anume Royal Enfield .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus si eu mai sus, piata americana este cea mai importanta, pe segmentul asta si este suficient de mare, ca sa justifice efortul producatorilor.

 

chestia e cu doua taisuri si pt restul lumii si pt ei. ei au in continuare la preturi super mici xr, dr(z), klr etc… si au si majoritatea chestiilor de se vand pe piata europeana, e drept la preturi mai mari decat alea dinainte. dar au gama acoperita. tot drept e ca plang dupa anumite mobre la care producatorii nu s-au mai chinuit sa faca omologarile pe la ei sau n-au considerat ca ei ar fi piata destul de mare pe segmentul respectiv sau ca pretul de intrare ar fi prea mare raportat la xr, dr, klr. si cat timp sunt ei asa mari si se vinde la ei ce exista acum, oricum n-o sa fie progres si alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un post mai sus, am pus un link care arata ca se pot face chiar mai multe zeci de mii de mile cu asemenea motorete. Ar fi instructiv de citit.. raspunde chiar intrebarilor tale, vis a vis de autonomie si de sarcina utila.

Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara.

 

Autonomia.. sincer, bate cam tot in cat are un mono mare, exceptand alea cu consum infect de mic (bemwe) si alea cu rezervor extrem de mare (tenere) :) partea cu bagajele… in primul rand se poate lucra la notiunea de "bagaj". Ia ce iei pe motorul curent si vezi ce folosesti real in 2 saptamani - taie ce nu folosesti sau ce puteai sa substitui. Daca mai incerci sa reduci si greutatea de la ce folosesti, capacitatea de carat a astora nu mai e o limitare in conditiile de mers solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 2 years later...
  • 4 months later...
Acum 28 minute, xt600 a spus:

Roti de aliaj.. fata de 19 inch..  

Model India... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, xt600 a spus:

Roti de aliaj.. fata de 19 inch..  

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, ERU said:

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Inca n-ai invatat ca tot ce nu e Yamaha, pute ;)  :P 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ERU a spus:

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Posibil. In caz contrar vor scoate cei de la Rally Raid un chit dedicat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, b374 a spus:

din ce zice lumea - roti de aliaj si suspensie spate reglabila doar ca preload... oricat de ieftin ar fi deja sa-l aduci la 'baza' altora costa prea mult ca sa merite :P

Tot lumea zice si de o versiune R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ERU a spus:

Tot lumea zice si de o versiune R.

 

daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, b374 a spus:

 

daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india :P

Pai momentan nu au aratat nimic, in plus cred ca ai incurcat variantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...