Proxi Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Factura sau contract de v/c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usyusy85 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut ! Am un suzuki gsxr srad 750 ...as vrea sa il modific , sa ii pun alta carena de fata cu alt far si codita de r6 , motoreta este inm ro am toate actele necesare pt a o trece pe numele meu. Problema este urmatoarea, dak o modific voi mai putea sa o inm pe numele meu ? adika sa trec de R A R... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Parerea mea este sa o duci la RAR asa cum este, adica originala, o treci pe numele tau, apoi o modifici dupa BUNUL PLAC. In caz ca ramai fara talon, e pe numele tau, si il poti scoate dupa ce revii cu modificarile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 cel putin teoretic nu poti. modificari la sistemul de lumini cu siguranta trebuie omologat individual de RAR. iar pentru asta, ai nevoie de niste acte pe care producatorul nu cred ca ti le va da, decat daca farul pe care vrei sa il pui este produs de el pentru tipul acela de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Cocalarii nu au ce cauta la RAR...Modifico pt cross mai bine si du-te in padure cu ea! Locul vostru este acolo! Editat Ianuarie 31, 2014 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usyusy85 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Cocalarii nu au ce cauta la RAR...Modifico pt cross mai bine si du-te in padure cu ea! Locul vostru este acolo! Esti ''cacao (cuvant urat)'' nu te-a bagat nimeni in seama Problema e k nu am nici carenele originale la ea , si ma gandeam ca tot o sa cumpar carene dar sa cumpar altele decat cele originale ca sa arate mai bn... Sau exista posibilitatea sa fac un act cv la un notar ,in cazul in care o sa am talon retinut de politie , sa pot merge eu in locul proprietarului din acte sa rezolv problema? as vrea totusi sa o modific si sa merg cu ea asa pe numele proprietarului din acte... Editat Ianuarie 31, 2014 de usyusy85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Esti ''cacao (cuvant urat)'' nu te-a bagat nimeni in seama Problema e k nu am nici carenele originale la ea , si ma gandeam ca tot o sa cumpar carene dar sa cumpar altele decat cele originale ca sa arate mai bn... Sau exista posibilitatea sa fac un act cv la un notar ,in cazul in care o sa am talon retinut de politie , sa pot merge eu in locul proprietarului din acte sa rezolv problema? as vrea totusi sa o modific si sa merg cu ea asa pe numele proprietarului din acte... Tocmai ca tu m-ai bagat in seama! Numai ca tu m-ai "abordat" pe privat ca o fata de la colt de strada, iar eu ti-o zic aici ca sa vada toti ce fel de personaj esti...Cocalar obosit cu fente de wanna be! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usyusy85 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Tocmai ca tu m-ai bagat in seama! Numai ca tu m-ai "abordat" pe privat ca o fata de la colt de strada, iar eu ti-o zic aici ca sa vada toti ce fel de personaj esti...Cocalar obosit cu fente de wanna be! Ba ce taran obosit esti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Vara trecuta un coleg si-a inmatriculat XT-ul de 600cc din 93 adus din Italia si la RAR l-au taxat de 500 si ceva de lei pentru serviciile efectuate.Mie personal mi s-a parut cam mult.Explicatia celor de la RAR(Targoviste) a fost ca este model mai vechi si nu are nu stiu ce omologare europeana.Azi am fost cu socrul meu sa faca RAR-ul la un maxiscuter Yamaha Majesty de 250cc adus din Italia de cei de la SERMOTO.Am facut programarea ieri in jurul orei 16.00 si m-au programat azi la 08.30.Am luat la noi o suma mai mare de bani 600 lei nestiind cat ne costa,la telefon duduia de la informatii mi-a spus ca ma costa ori 300 si ceva ori 500 si ceva dar nu stie de ce.Ajunsi la RAR(Targoviste)eu mi-am luat si actele de la V-Strom care urmeaza sa fie inmatriculat cu speranta ca aflu cat ma costa si pe mine toata operatiunea.Am descarcat scuterul din remorca ne-am asteptat randul,odata ajunsi in fata m-au rugat sa pun scuterul pe stand pentru verificarea franei fata,dupa verificarea franei fata am mers cu el cativa metri mai in fata la verificarea seriilor,frana spate nu au mai verificat-o de asemenea nici la lumini nu s-au uitat.Le-am aratat eu unde este seria de pe cadru si motor sa nu mai bajbaie si m-au intrebat unde este placuta cu seriile,care habar nu aveam unde este(era in spatele rotii fata in dreptul radiatorului).Asa am aflat si unde este diferenta aceea de la 300 si ceva la 500 si ceva,pe placuta trebuie sa aiba litera (e) urmata de niste cifre aceasta fiind omologarea europeana care unele nu o au.Am mers si am platit 357lei dupa care pana sa scot scuterul si-au amintit ca nu s-au uitat la anvelope.Le-au inspectat au notat si ne-au trimis acasa urmand sa mergem maine dupa acte.Bucuria mea odata ajuns acasa a fost ca am un (e) pe placuta deci platesc mai putin tot 357. Editat Februarie 20, 2014 de pyter82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Salut baietii, o sa incep cu inceputul a ceea ce ma intereseaza, recent am cumparat o mobra mai exact o yamaha r6 din 2000 avariata frontal, am vorbit cu respectivul, ne-am inteles si am batut palma, insa surpriza am vazut-o abia acasa, si anume cadrul era fisurat in doua locuri, l-am sunat si din cate am inteles nici baiatul nu stia de acele fisuri dar a fost super ok si sa oferit sa-mi dea banii inapoi sau contra valoare unui cadru cumparat second-hand si asa am facut, mi-a restituit 300e din suma respectiva. Acum incepe dilema mea, am cumparat cadrul cu acte + fiscal, ok zic, schimb cadrul la mobra insa acum ce fac? cu care acte sa ma duc la inmatriculat? cu cele de la cadru sau cele de la mobra avariata? am inteles ca, cadrul nu este piesa de schimb,,,deci ce fac sa o pot inscrie? motorul stiu ca se considera piesa de schimb deci as putea pune cadrul cel cumparat si cand ma duc la ei sa le spun ca am cumparat'o de la cel care mi-a vandut cadrul? "Am contract v-c intre mine si el, actele mobrei + fiscalul. Imi cer scuze daca nu m-am exprimat bine, insa sper ca se intelege dilema mea, plus ca mobra nu am luat-o sa o dau spre vanzare si vreau sa o pastrez pt mine si sa o transform in streetfight, Va multumesc antcipat pentru orice raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 La inmatriculare te duci cu actele cadrului nefisurat + fiscal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) pai si daca ma intreaba aia de numar ? ce le explic? ca am cumparat mobra fara numar de matriculare? la cel fisurat am numar de DJ dar daca schimb cadrul cel bun obligatoriu trebuie sa scot numarul sa nu dau de alte "neintelegeri" cu baietii veseli ) Si mai trebuie sa le explic alora ca am schimbat cadrul sau merg pe burta ca si cum as fi cumparat motocicleta intreaga? Editat Martie 7, 2014 de pizzaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) cere si numarul celui de la care ai cumparat cadrul cu acte. tu acum poti sa uiti de cadrul fisurat,nu te mai intereseaza,ai acte pt noul cadru.explici doar ca ai schimbat motorul de pe cadru,atat.bineinteles.te prezinti cu actele de la cadrul pe care l-ai luat. Editat Martie 7, 2014 de mogaandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 cere si numarul celui de la care ai cumparat cadrul cu acte. Acum il sun sa vad daca il mai are, banuiesc ca mi-l dadea daca'l avea, sau o vrea si pe ala ceva "roni" separat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 trebuie sa aiba numarul,daca nu cumva a radiat motocicleta.daca a radiat-o,nu mai ai nevoie de numar,pt ca mergi direct la inmatriculare si de acolo primesti unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 cere si numarul celui de la care ai cumparat cadrul cu acte. tu acum poti sa uiti de cadrul fisurat,nu te mai intereseaza,ai acte pt noul cadru.explici doar ca ai schimbat motorul de pe cadru,atat.bineinteles.te prezinti cu actele de la cadrul pe care l-ai luat. Am vorbit cu el si mi-a zis exact asa, citez " pai nu mai am numarul pt ca motocicleta este radiata, am crezut ca iti dai si tu seama odata ce nu ti-am dat si numarul" Si mai exact le spun ca am cumparat mobra radiata dar vreau sa o inscriu eu si imi fac ei numar? trebuie sa aiba numarul,daca nu cumva a radiat motocicleta.daca a radiat-o,nu mai ai nevoie de numar,pt ca mergi direct la inmatriculare si de acolo primesti unul nou. Scuza-ma Andrei, acum am vazut ca mi-ai raspuns si la intrebarea legata de numar Multumesc mult pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda cb 500 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 trebuie sa mergi cu ea la RAR sa o omologhezi dupa aia la politie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Trebuie omologata ,...in fond ai o motocicleta noua facuta din doua cadre si un motor,))Cu asta se ocupa cei de la omologari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Vara trecuta un coleg si-a inmatriculat XT-ul de 600cc din 93 adus din Italia si la RAR l-au taxat de 500 si ceva de lei pentru serviciile efectuate.Mie personal mi s-a parut cam mult.Explicatia celor de la RAR(Targoviste) a fost ca este model mai vechi si nu are nu stiu ce omologare europeana.Azi am fost cu socrul meu sa faca RAR-ul la un maxiscuter Yamaha Majesty de 250cc adus din Italia de cei de la SERMOTO.Am facut programarea ieri in jurul orei 16.00 si m-au programat azi la 08.30.Am luat la noi o suma mai mare de bani 600 lei nestiind cat ne costa,la telefon duduia de la informatii mi-a spus ca ma costa ori 300 si ceva ori 500 si ceva dar nu stie de ce.Ajunsi la RAR(Targoviste)eu mi-am luat si actele de la V-Strom care urmeaza sa fie inmatriculat cu speranta ca aflu cat ma costa si pe mine toata operatiunea.Am descarcat scuterul din remorca ne-am asteptat randul,odata ajunsi in fata m-au rugat sa pun scuterul pe stand pentru verificarea franei fata,dupa verificarea franei fata am mers cu el cativa metri mai in fata la verificarea seriilor,frana spate nu au mai verificat-o de asemenea nici la lumini nu s-au uitat.Le-am aratat eu unde este seria de pe cadru si motor sa nu mai bajbaie si m-au intrebat unde este placuta cu seriile,care habar nu aveam unde este(era in spatele rotii fata in dreptul radiatorului).Asa am aflat si unde este diferenta aceea de la 300 si ceva la 500 si ceva,pe placuta trebuie sa aiba litera (e) urmata de niste cifre aceasta fiind omologarea europeana care unele nu o au.Am mers si am platit 357lei dupa care pana sa scot scuterul si-au amintit ca nu s-au uitat la anvelope.Le-au inspectat au notat si ne-au trimis acasa urmand sa mergem maine dupa acte.Bucuria mea odata ajuns acasa a fost ca am un (e) pe placuta deci platesc mai putin tot 357. degeaba mi-am facut sperante ca platesc mai putin,cei de la rar au zis ca nu are omologare chiar daca aveam acel (e4) pe placuta de pe cadru lucru care m-a costat in plus,in total 549 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmincuzic Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 RAR pret Salut. Daca mai sunt persoane interesate despre RAR pot citi povestea urmatoare: Motoreta e o Honda Hornet ( nu este noua) adusa din Italia de o firma din Cluj(moto mus). Am facut programare online la R.A.R si am obtinut un numar de programare pentru data de 14.03.2014 la IASI. Am mers la politie sa imi iau numar rosu (acte necesare: buletin si copie dupa buletin, copie factura intre mine si firma din cluj, copie intre firma din cluj si firma din italia care a vandut motocicleta, original si copie dupa certificatul de proprietate , original si copie dupa "carta di circulazione", copie dupa asigurare pentru numar rosu 32 lei, taxa Primarie 9 lei, taxa cec 13 lei, cerere numar rosu 0.50 lei cu aceste acte am fost la giseul politiei de eliberare numere provizorii unde am dat aceste acte si am platiti si o taxa de nr rosu in valoare de 20 lei) A doua zi am plecat la rar unde la poarta am prezentat numarul de programare si am primit o cerere pentru RAR Am prezentat cererea respectiva + "carta di circulazione" + buletin inginerului care se ocupa de RAR motorete .(dupa ce stai la rand ) Cu motorul oprit verifica frana fata+ frana spate completeaza o fisa si ma trimite sa platesc taxa(primesc de la inginer hartiile prezentate anterior). In cazul meu a fost o taxa de 356.56 lei. Dupa ce platesc taxa primesc 2 hartii una scrisa cu albastru si una cu verde. Cu hartia scrisa cu verde + "carta di circulazione" + buletin ma duc la el ; cand ma cheama (in cazul meu dupa 1 ora) si verifica faza scurta, faza lunga semnalizari fata, spate,stopul pe frana dimensiune pneuri sa fie precum cele scrise in "carta di circulazione" serie motor, sasiu, ma pune sa tin frana de mana si sa fac balans fata spate, face poze la motocicleta. Pe toata perioada aceasta motocicleta nu a fost pornita. Dupa ce am trecut de toate etapele astea imi zice sa astept actele pana intr-o 1h jumatate (la mine a durat 2h si ceva.) Dupa aceste 2h prezint buletinul si am primit "carta di circulazione" + cartea de identitate a vehiculului, certificat de autenticitate, talon de inspectie tehnica periodica (galben), bulina ce trebuie pusa pe numarul definitiv si certificat de inspectie periodica. Sper sa va fi de folos povestea mea. Cand o inmatriculez va povestesc si acolo cum decurg treburile precum si actele necesare. La RAR am fost programat la 8'30 -9. Am stat de la ora 8'00 pana la 14'00. Asfalt uscat si multa rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chu Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salut, am un cbr600 f2, stie cineva daca ii pot face RAR-ul naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) salutare. am cateva intrebari. 1. stie cineva daca pot sa fac RAR la motocicleta in alt judet decat cel de unde figurez? eu sunt din Neamt si cand am incercat sa-mi fac programare, vad ca e disponibil tocmai la sfarsitul lunii, ceea ce nu se pupa cu planurile mele. asa ca as incerca pe Iasi sau Suceava. 2. la programari online unde trebuie selectat? la sectiunea CAVR (schimbare proprietar) sau la sectiunea Moto(toate activitatile) ? am reusit sa-mi fac pe joi, dar la sectiunea CAVR care o voi anula daca nu e buna. 3. se poate lua numar provizoriu (rosu) daca motocicleta este deja inmatriculata in tara? a fost pe firma, iar acum e la mine. in cazul in care nu pot face programare la RAR, m-as duce la politie sa-mi iau numar provizoriu. Editat Aprilie 10, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 1. Da, poti. 3. Poti lua si numar rosu daca faci factura/contract VC intre firma si tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 1.am sa încerc tot posibilul s-o bag la RAR. Dacă nu, planul doi. 2. Pai am factură la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.