Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

eu zic sa il pui si sa te duci cu el ... daca iti da respingere... cauta la cineva imprumut pana ii faci rar-ul dupa ce il treci il dai inapoi... un prietenas de al meu asa a facut la o masina avea jante pe 18... a pus pe 15 de la un alt prietenas... dupa ce a facut rar-ul i le-a dat inapoi si gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 817
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu zic sa il pui si sa te duci cu el ... daca iti da respingere... cauta la cineva imprumut pana ii faci rar-ul dupa ce il treci il dai inapoi... un prietenas de al meu asa a facut la o masina avea jante pe 18... a pus pe 15 de la un alt prietenas... dupa ce a facut rar-ul i le-a dat inapoi si gata :)

:10: Foarte adevarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca faci confuzie! Itp-ul e una iar IDENTIFICAREA la RAR e alta!!

la rar nu te intreaba nimeni de far :) seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie Dinicutu mi-a refuzat autentificarea la RAR pentru ca aveam LED-uri cu tenta albastra pe pozitii, asa venise motorul. Restul original, toba stock, halogene, etc. N-aveam la mine sculele sa dau carenele jos, asa ca m-am am traversat degeaba Bucurestiul pe o ploaie la 5 grade.

 

Altuia i-a refuzat autentificarea pentru ca nu avea lumina la numar, asa se facea motorul lui super sport. Dinicutu l-a trimis sa-si ia suport aftermarket cu lumina la numar.

 

I-am umplut frigiderul de carne dar avand in vedere cate gioarse sunt in trafic, l-as planta permanent la Arcul de Triumf sa faca controale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... ce nu ai specificat tu.... concluzie trasa de mine din ce ai scris... ai luat o mobra si vrei sa ii faci rar-ul... rar-ul il faci de fiecare data cand cumperi o mobra, o masina ... etc... corect ? adica de fiecare data cand i se schimba proprietarul... odata cu rar-ul facut la ei ... dupa verificarea seriilor ti se va da certificatul de autenticitate... odata cu certificatul de autenticitate iti vor da si itp-ul propriu zis un an de zile... specifica alta data... am cumparat o mobra si vreau sa ii fac rar-ul.... etc... ca sa stim ce iti raspundem ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie Dinicutu mi-a refuzat autentificarea la RAR pentru ca aveam LED-uri cu tenta albastra pe pozitii, asa venise motorul. Restul original, toba stock, halogene, etc. N-aveam la mine sculele sa dau carenele jos, asa ca m-am am traversat degeaba Bucurestiul pe o ploaie la 5 grade.

 

Altuia i-a refuzat autentificarea pentru ca nu avea lumina la numar, asa se facea motorul lui super sport. Dinicutu l-a trimis sa-si ia suport aftermarket cu lumina la numar.

 

I-am umplut frigiderul de carne dar avand in vedere cate gioarse sunt in trafic, l-as planta permanent la Arcul de Triumf sa faca controale.

Dinicutu asta cine mai este ? :) presupun ca vreun inginer de la rar.... nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am luat o moto accidentata si am facut-o cu timpul..am dus-o la mecanic sa nu am probl de motor,am inscris-o la financiar iam luat semnale ,oglinzi,far si urmeaza sa ma duc sa ii fac rar si itp ca nu are nici itp de ceva timp....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rar nu te intreaba nimeni de far :) seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original

Prietene, esti in eroare!!! De la rar pleci si mai faci ITP dupa 2 ani nu dupa 1 an cum spui tu.

Tot la rar se face procesul de autenticitate, iar asta daca nu iti dai singurel seama din termenul "autenticitate" inseamna ca motrul sa corespunde specificatiilor tehnice! aici ei se pot lua si de faptul ca in loc de un bec cu 45W ai unul cu 50W.

 

Daca ei vor sa te "pice" o pit face!

 

Eu am patit asta cu o pereche de anvelope Michelin care nu au placut unui inginer ca "nu au rizuri pe partile exterioare ale cordului, deci in viraje nu ai adrenta maxia" si am luat RESPINS!!

 

Nu e problema, sa incerce, dar eu spun ca s-au inrautatit lucrurile in privinta RAR-ului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rar nu te intreaba nimeni de far :) seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original

La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea :)) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. ;)

 

In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai la volntari vroiam sa ma si duc:))

Goooo plante...

Ce e ciudat pe forumul asta....zici ca "te informezi, ceri o parere CALIFICATA" si cand vine primul necalificat si iti spune "lasa mah ca merge asa" fix de ala ti cont...

Pot veni ei 10 in cunostinta de cauza, sa iti zica exact invers..ca tu nuuuu si nu, il crezi pe necalifiacat.. DE CE??? simplu , ptr ca TI-A SPUS CE VREI SA AUZI, NU CE TREBUIE SA STI!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, esti in eroare!!! De la rar pleci si mai faci ITP dupa 2 ani nu dupa 1 an cum spui tu.

Tot la rar se face procesul de autenticitate, iar asta daca nu iti dai singurel seama din termenul "autenticitate" inseamna ca motrul sa corespunde specificatiilor tehnice! aici ei se pot lua si de faptul ca in loc de un bec cu 45W ai unul cu 50W.

 

Daca ei vor sa te "pice" o pit face!

 

Eu am patit asta cu o pereche de anvelope Michelin care nu au placut unui inginer ca "nu au rizuri pe partile exterioare ale cordului, deci in viraje nu ai adrenta maxia" si am luat RESPINS!!

 

Nu e problema, sa incerce, dar eu spun ca s-au inrautatit lucrurile in privinta RAR-ului!

scuzele mele ... am facut itp saptamana trecuta la o masina de tonaj si am ramas cu gandul la un an de zile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rar tot pentru inmatriculare/identificare serii am fost si eu in ianuarie (ce-i drept in ct) si au fost la un pas sa ma intoarca pentru lipsa becului la numar.. desi in hala pe linie erau masini de cadeau tablele de pe ele.. semnalizarile pe spate le am pe led-uri asa am luat-o motorul si imi verificase sa fie stantate/omologate.. exagereaza putin cam mult, parerea mea, semi-zeii de la rar. Spor la activitate si s-o rezolvi cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii faceam direct flagrant daca dadeam de el ... ii ziceam da-mi respins acum ca nu am bani.... sa nu bata la ochi si saptamana care vine ii dadeam bani insemnat si in spatele meu baietii veseli de la dna :)

 

La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea :)) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. ;)

 

In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice...

eu am fost cu masina mea la rar voluntari si am dat de un inginer mai plin de el sa fie oare acest dinicutu ? se uita cam ciudat la masina ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Certificatul de autenticitate se obtine destul de usor ! Nu cred ca o sa ai probleme cu farul ala. Sa nu ai toba sport fara silencer ca nici nu sta de vorba. Eu personal am fost in aprilie la autenticitate si nu am avut probleme cu asa zisul bulangiu de la Voluntari. Am facut si itp-ul la ei, in 30 min a fost totul gata si m-a costat in jur de 2 mil. Singurul lucru de care s-a legat a fost numarul care era prins in 4 suruburi sub codita si mi-a spus sa-i fac ceva sa fie vizibil, atata tot :)) Pe motor am oglinzi foarte mici, semnale pe led, xenon ... deci daca nu ii place fata ta, nu te trece :)) Cei drept anul trecut am fost cu o mobra cu toba sport fara silencer si m-a trimis acasa direct.

Editat de -GeorGe-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea :)) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. ;)

 

In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice...

anul care vine am de gand sa imi iau si eu mobra... inainte de a merge la rar o voi pune la punct din toate punctele de vedere... sa fiu sigur ca nu au ce sa imi reproseze... daca imi da respingere pentru nu stiu ce aberatie de a lui dinicutu asta ... fac mare tambalau cu ei acolo ce nu a facut nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tine de noroc. Am sunat sa-mi fac programare... la Grivita aveam de asteptat 2 saptamani asa ca a ramas Voluntari. In prealabil mi-am verificat semnalele, luminile, toba arata stock, dar se simte ca s-a umblat la ea, cauciucul spate este praf, dar pe 180 (dimensiunea si din talon). Trebuia sa-mi fac doar identificarea... ajung acolo, imi sugereaza pe un ton amabil ca-mi pot lasa geaca si casca in cuier, ii dau actele, ma roaga sa-i aprind faza scurta... imi face poze la serii si aia a fost. Stat putin la coada pret de 15 min pentru certificat... si aia a fost. Mai mult de o jumatate de ora n-a durat toata distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... ce nu ai specificat tu.... concluzie trasa de mine din ce ai scris... ai luat o mobra si vrei sa ii faci rar-ul... rar-ul il faci de fiecare data cand cumperi o mobra, o masina ... etc... corect ? adica de fiecare data cand i se schimba proprietarul... odata cu rar-ul facut la ei ... dupa verificarea seriilor ti se va da certificatul de autenticitate... odata cu certificatul de autenticitate iti vor da si itp-ul propriu zis un an de zile... specifica alta data... am cumparat o mobra si vreau sa ii fac rar-ul.... etc... ca sa stim ce iti raspundem ...

 

ce itp iti da ma? ai fumat ceva stricat?

 

p.s. sper din tot sufletul sa nu treci cu mizeria aia de far!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul care vine am de gand sa imi iau si eu mobra... inainte de a merge la rar o voi pune la punct din toate punctele de vedere... sa fiu sigur ca nu au ce sa imi reproseze... daca imi da respingere pentru nu stiu ce aberatie de a lui dinicutu asta ... fac mare tambalau cu ei acolo ce nu a facut nimeni

Sa nu ne intelegem gresit. Omu' cauta ca motorul sa fie perfect DPDV tehnic. Nu o sa te pice daca mobra e in stare buna. EU am fost cu doua motoare acolo si am trecut. Ce-i drept, mobrele erau ceas.

 

Majoritatea cazanelor prinse cu sarma insa nu trec, fie ca te duci doar pt identificare.

 

Legat de tambalau, nu ai ce face, pt ca daca o luam logic, el isi face datoria. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...