CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu zic sa il pui si sa te duci cu el ... daca iti da respingere... cauta la cineva imprumut pana ii faci rar-ul dupa ce il treci il dai inapoi... un prietenas de al meu asa a facut la o masina avea jante pe 18... a pus pe 15 de la un alt prietenas... dupa ce a facut rar-ul i le-a dat inapoi si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu zic sa il pui si sa te duci cu el ... daca iti da respingere... cauta la cineva imprumut pana ii faci rar-ul dupa ce il treci il dai inapoi... un prietenas de al meu asa a facut la o masina avea jante pe 18... a pus pe 15 de la un alt prietenas... dupa ce a facut rar-ul i le-a dat inapoi si gata Foarte adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 eu cred ca faci confuzie! Itp-ul e una iar IDENTIFICAREA la RAR e alta!! la rar nu te intreaba nimeni de far seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 rar-ul e registru auto roman si itp-l e inspectia tehnica periodica...ma refeream ca o sa incerc sa fiu un dragut sa ma duc prin cunostiinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mie Dinicutu mi-a refuzat autentificarea la RAR pentru ca aveam LED-uri cu tenta albastra pe pozitii, asa venise motorul. Restul original, toba stock, halogene, etc. N-aveam la mine sculele sa dau carenele jos, asa ca m-am am traversat degeaba Bucurestiul pe o ploaie la 5 grade. Altuia i-a refuzat autentificarea pentru ca nu avea lumina la numar, asa se facea motorul lui super sport. Dinicutu l-a trimis sa-si ia suport aftermarket cu lumina la numar. I-am umplut frigiderul de carne dar avand in vedere cate gioarse sunt in trafic, l-as planta permanent la Arcul de Triumf sa faca controale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 deci... ce nu ai specificat tu.... concluzie trasa de mine din ce ai scris... ai luat o mobra si vrei sa ii faci rar-ul... rar-ul il faci de fiecare data cand cumperi o mobra, o masina ... etc... corect ? adica de fiecare data cand i se schimba proprietarul... odata cu rar-ul facut la ei ... dupa verificarea seriilor ti se va da certificatul de autenticitate... odata cu certificatul de autenticitate iti vor da si itp-ul propriu zis un an de zile... specifica alta data... am cumparat o mobra si vreau sa ii fac rar-ul.... etc... ca sa stim ce iti raspundem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ManGaMaN Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salut! Eu am facut RAR-ul (identificarea) cu un far exact ca al tau si nu au fost probleme. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Mie Dinicutu mi-a refuzat autentificarea la RAR pentru ca aveam LED-uri cu tenta albastra pe pozitii, asa venise motorul. Restul original, toba stock, halogene, etc. N-aveam la mine sculele sa dau carenele jos, asa ca m-am am traversat degeaba Bucurestiul pe o ploaie la 5 grade. Altuia i-a refuzat autentificarea pentru ca nu avea lumina la numar, asa se facea motorul lui super sport. Dinicutu l-a trimis sa-si ia suport aftermarket cu lumina la numar. I-am umplut frigiderul de carne dar avand in vedere cate gioarse sunt in trafic, l-as planta permanent la Arcul de Triumf sa faca controale. Dinicutu asta cine mai este ? presupun ca vreun inginer de la rar.... nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 da am luat o moto accidentata si am facut-o cu timpul..am dus-o la mecanic sa nu am probl de motor,am inscris-o la financiar iam luat semnale ,oglinzi,far si urmeaza sa ma duc sa ii fac rar si itp ca nu are nici itp de ceva timp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Dinicutu asta cine mai este ? presupun ca vreun inginer de la rar.... nu ? Inginerul Editat Mai 13, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 la rar nu te intreaba nimeni de far seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original Prietene, esti in eroare!!! De la rar pleci si mai faci ITP dupa 2 ani nu dupa 1 an cum spui tu. Tot la rar se face procesul de autenticitate, iar asta daca nu iti dai singurel seama din termenul "autenticitate" inseamna ca motrul sa corespunde specificatiilor tehnice! aici ei se pot lua si de faptul ca in loc de un bec cu 45W ai unul cu 50W. Daca ei vor sa te "pice" o pit face! Eu am patit asta cu o pereche de anvelope Michelin care nu au placut unui inginer ca "nu au rizuri pe partile exterioare ale cordului, deci in viraje nu ai adrenta maxia" si am luat RESPINS!! Nu e problema, sa incerce, dar eu spun ca s-au inrautatit lucrurile in privinta RAR-ului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 la rar nu te intreaba nimeni de far seriile si atat ... odata ce iei rar-ul iti da si itp valabil 1 an ... deci prima data nu cred ca ar fi probleme... si pana la anul... iti gasesti tu un far original La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea ) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 pai tocmai la volntari vroiam sa ma si duc:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 pai tocmai la volntari vroiam sa ma si duc:)) Goooo plante... Ce e ciudat pe forumul asta....zici ca "te informezi, ceri o parere CALIFICATA" si cand vine primul necalificat si iti spune "lasa mah ca merge asa" fix de ala ti cont... Pot veni ei 10 in cunostinta de cauza, sa iti zica exact invers..ca tu nuuuu si nu, il crezi pe necalifiacat.. DE CE??? simplu , ptr ca TI-A SPUS CE VREI SA AUZI, NU CE TREBUIE SA STI!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Prietene, esti in eroare!!! De la rar pleci si mai faci ITP dupa 2 ani nu dupa 1 an cum spui tu. Tot la rar se face procesul de autenticitate, iar asta daca nu iti dai singurel seama din termenul "autenticitate" inseamna ca motrul sa corespunde specificatiilor tehnice! aici ei se pot lua si de faptul ca in loc de un bec cu 45W ai unul cu 50W. Daca ei vor sa te "pice" o pit face! Eu am patit asta cu o pereche de anvelope Michelin care nu au placut unui inginer ca "nu au rizuri pe partile exterioare ale cordului, deci in viraje nu ai adrenta maxia" si am luat RESPINS!! Nu e problema, sa incerce, dar eu spun ca s-au inrautatit lucrurile in privinta RAR-ului! scuzele mele ... am facut itp saptamana trecuta la o masina de tonaj si am ramas cu gandul la un an de zile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.ct Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 La rar tot pentru inmatriculare/identificare serii am fost si eu in ianuarie (ce-i drept in ct) si au fost la un pas sa ma intoarca pentru lipsa becului la numar.. desi in hala pe linie erau masini de cadeau tablele de pe ele.. semnalizarile pe spate le am pe led-uri asa am luat-o motorul si imi verificase sa fie stantate/omologate.. exagereaza putin cam mult, parerea mea, semi-zeii de la rar. Spor la activitate si s-o rezolvi cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Inginerul ii faceam direct flagrant daca dadeam de el ... ii ziceam da-mi respins acum ca nu am bani.... sa nu bata la ochi si saptamana care vine ii dadeam bani insemnat si in spatele meu baietii veseli de la dna La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea ) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice... eu am fost cu masina mea la rar voluntari si am dat de un inginer mai plin de el sa fie oare acest dinicutu ? se uita cam ciudat la masina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Certificatul de autenticitate se obtine destul de usor ! Nu cred ca o sa ai probleme cu farul ala. Sa nu ai toba sport fara silencer ca nici nu sta de vorba. Eu personal am fost in aprilie la autenticitate si nu am avut probleme cu asa zisul bulangiu de la Voluntari. Am facut si itp-ul la ei, in 30 min a fost totul gata si m-a costat in jur de 2 mil. Singurul lucru de care s-a legat a fost numarul care era prins in 4 suruburi sub codita si mi-a spus sa-i fac ceva sa fie vizibil, atata tot ) Pe motor am oglinzi foarte mici, semnale pe led, xenon ... deci daca nu ii place fata ta, nu te trece ) Cei drept anul trecut am fost cu o mobra cu toba sport fara silencer si m-a trimis acasa direct. Editat Mai 13, 2013 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 La RAR Voluntari iti cauta si-n dos nodul cu lumanarea ) Nu conteaza ca esti doar pt identificare. Daca nu vrea burta lui si nu esti cu moto pus la punct, pici mai rau ca musca dupa Raid. In alta ordine de idei, cunosc un caz care a luat RAR-ul cu brio in alt oras iar aici, aceeasi moto a picat. Pe alte motive decat cele tehnice... anul care vine am de gand sa imi iau si eu mobra... inainte de a merge la rar o voi pune la punct din toate punctele de vedere... sa fiu sigur ca nu au ce sa imi reproseze... daca imi da respingere pentru nu stiu ce aberatie de a lui dinicutu asta ... fac mare tambalau cu ei acolo ce nu a facut nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Cred ca tine de noroc. Am sunat sa-mi fac programare... la Grivita aveam de asteptat 2 saptamani asa ca a ramas Voluntari. In prealabil mi-am verificat semnalele, luminile, toba arata stock, dar se simte ca s-a umblat la ea, cauciucul spate este praf, dar pe 180 (dimensiunea si din talon). Trebuia sa-mi fac doar identificarea... ajung acolo, imi sugereaza pe un ton amabil ca-mi pot lasa geaca si casca in cuier, ii dau actele, ma roaga sa-i aprind faza scurta... imi face poze la serii si aia a fost. Stat putin la coada pret de 15 min pentru certificat... si aia a fost. Mai mult de o jumatate de ora n-a durat toata distractia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 CostiX, nu te mai ambala asa ca nu ai ce sa-i faci lui dinicutu ala E foarte smecher baiatul ! Si nu o sa reusesti sa-i faci nici un flagrant pentru ca nu ia spaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 deci... ce nu ai specificat tu.... concluzie trasa de mine din ce ai scris... ai luat o mobra si vrei sa ii faci rar-ul... rar-ul il faci de fiecare data cand cumperi o mobra, o masina ... etc... corect ? adica de fiecare data cand i se schimba proprietarul... odata cu rar-ul facut la ei ... dupa verificarea seriilor ti se va da certificatul de autenticitate... odata cu certificatul de autenticitate iti vor da si itp-ul propriu zis un an de zile... specifica alta data... am cumparat o mobra si vreau sa ii fac rar-ul.... etc... ca sa stim ce iti raspundem ... ce itp iti da ma? ai fumat ceva stricat? p.s. sper din tot sufletul sa nu treci cu mizeria aia de far! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 ce itp iti da ma? ai fumat ceva stricat? p.s. sper din tot sufletul sa nu treci cu mizeria aia de far! pepsi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 ce itp iti da ma? ai fumat ceva stricat? p.s. sper din tot sufletul sa nu treci cu mizeria aia de far! ai fost preeeaaaa tare:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 anul care vine am de gand sa imi iau si eu mobra... inainte de a merge la rar o voi pune la punct din toate punctele de vedere... sa fiu sigur ca nu au ce sa imi reproseze... daca imi da respingere pentru nu stiu ce aberatie de a lui dinicutu asta ... fac mare tambalau cu ei acolo ce nu a facut nimeni Sa nu ne intelegem gresit. Omu' cauta ca motorul sa fie perfect DPDV tehnic. Nu o sa te pice daca mobra e in stare buna. EU am fost cu doua motoare acolo si am trecut. Ce-i drept, mobrele erau ceas. Majoritatea cazanelor prinse cu sarma insa nu trec, fie ca te duci doar pt identificare. Legat de tambalau, nu ai ce face, pt ca daca o luam logic, el isi face datoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.