Ady929 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 E al 2lea topic..cu privire la problema mea..HONDA 929..VAZUT DE MULTI MECANICI...SUNET CIUDAT..HARAIT DUPA 3000-4000RPM.SE AUDE NUMAI IN SARCINA PE LOC NU SE AUDE.NICI PUS PE STANDER...SE APRINDE SI BECUL DE LA PRESIUNE ULEI..LA RELANTII..BA SE STINGE..BA SE APRINDE..DUPA N MECANICI..AM AJUNS LA O CONCLUZIE..VINOVAT DE SUNETUL ACELA CIUDAT AR FI VIBROKENUL..CUZINETII..VA INTREB..RENTEAZA SA PUN VIBROKEN SI CUZINETI SH?SAU SA CUMPAR UN MOTOR CU TOTUL?AM AUZIT N PARERI..CA NU AR TINE MULT DACA AS SKIMBA VIBROKENUL..SI CUZINETII..CA N-AR MAI FI LA COTA 0 CA DIN FABRICA..ETC..MA DEPASESTE DPD TEHNIC..ROG CEI AVIZATI IN DOMENIU..SA-MI DA-TI UN SFAT..SUNT SUPARAT RAU.. SI IMI E SI TEAMA SA MAI MERG..CU MOTO..SA NU PATESC CEVA..VA MULTUMESC ANTICIPAT.ADY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Pai asta depinde de buget , daca ai bani de alta motocicleta , ia-ti alta si pe asta s-o dezmembrezi sau poate gasesti vreun motor in mintile lui pe la 20 mil +manopera schimbat motor 4-5 mil si asta e .Aceeasi problema am avut-o la un zzr care tot la fel la 4-5000 rpm se auzea harait , am mers asa cu el pana cand a facut trosc .desfacut motor si concluzia = joc la biela , canalul de ungere obturat = costurile erau mai mari decat imi permiteam si l-am dezmembrat,. Editat Mai 17, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Cum sa pui cuzineti SH. Pana nu desfaci motor, nu stii ce e acolo. Poti sa-l desfaci, verifici vibrochen, daca mai e bun, pui cuzineti noi si gata. Asta ar fi best case scenario, daca problema intradevar e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 daca motorul nu a avut suficienta presiune si arborele este uzat, e posibil ca si alte componente sa fie uzate tot datorita lipsei de ulei (cutie, ax came, etc). Cred ca inlocuirea motorului e mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Nu poti sti cu certitudine ce e in motor pana nu desfaci. Oricum, poti pune arbore sh dar cuzinetii nu se vor mai potrivi... sunt prea multe de explicat, intreaba un mecanic (moto, nu auto). Daca merita sau nu, depinde de starea restului motocicletei. Un motor intreg sh e loterie, nu vei sti niciodata ce ai luat decat dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salut. Un lucru e clar, nu trebuie sa mai mergi cu ea asa. Risti sa calezi motorul in mers, si sa te tavalesti. Cauta un motor sh in mintile lui, sau o motocicleta accidentata, de pe care mai poti vinde una-alta, sa-ti recuperezi in timp investitia. Personal, am avut un GPX 600 R, cu cuzinetii facuti foita de ziar si imprastiati prin motor, vibrochen si o biela albastrita... Am schimbat motorul, si mi-a sarit siguranta de la o supapa, la turatie mare, in gol. Asa ca am desfacut motorul original, am vazut care este problema, am demontat si al doilea motor, si am pus piesele bune din ambele motoare. M-a ajutat tata, apoi un prieten sa pun distributia la punct, si totul a fost ok. Daca nu te pricepi la mecanica, nu se merita sa te apuci sa desfaci, iar un mecanic iti va lua cel putin 100 euro pe manopera, daca sunteti prieteni....In plus, trebuie sa iei si alte piese, accesorii noi, cum ar fi garniturile, inclusiv cea de chiulasa, semeringuri de supape, rectificat chiulasa, oring-uri noi..... Cea mai buna solutie ramane tot schimbarea motorului, care se invarte undeva la 300-400 euro. Il poti schimba relativ usor, cu munca de o zi, iar dupa esti sigur ca merge ok, te duci la RAR si il treci in acte. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Am trecut odata prin aceasta poveste cu schimbat cuzineti si te rog sa ma crezi ca este un chin....rectificat vibrochenul la cota..dupa cota respectiva alti cuzineti etc....parerea mea este ca nu se renteaza sa il repari...vezi daca gasesti alt motor..si il pui pe cadrul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Pareri si pareri ... Daca tot nu mai mergi cu el asa ia si desfa-l, pana nu afli ce e acolo exact nu poti sti ce ai de facut, poate cuzinetii sunt ok si e din alta parte. Ia si desfa-l, daca il faci sau il schimbi vezi in functie de gravitatea problemei si costurile reparatiei motorului actual, dar pana nu stii exact ce ai acolo degeaba intrebi. Editat Mai 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady929 Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 Da,aveti dreptate...il voi desface si voi vedea care e buba..va voi tine la curent..va multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Am trecut odata prin aceasta poveste cu schimbat cuzineti si te rog sa ma crezi ca este un chin....rectificat vibrochenul la cota..dupa cota respectiva alti cuzineti etc....parerea mea este ca nu se renteaza sa il repari...vezi daca gasesti alt motor..si il pui pe cadrul tau. De unde ai scos-o pe asta ?Vibrochenele de moto NU SE RECTIFICA tolerantele dintre tipurile de cuzineti sunt extreme de mici. Nu cumpara javra altuia,repara-l pe al tau si o sa fi mult mai multumit,eu am gasit cuzinetii de bilela cil.2 uzati in rest nu patise nimic.A scapat ieftin si a facut si 2 schimburi de ulei de atunci. Editat Mai 18, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Demonteaza-l, diagnosticheaza-l, daca reparatia depaseste bugetul tau dezmembreaza-l si vinde-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Demonteaza baia de ulei si daca gasesti bucatele de metal acolo, e buba. Probabil ca cel mai ieftin dar si cel mai sigur e sa cauti un alt motor in stare buna. Asa arata bucatile de cuzineti dintr-o baie de ulei de 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady929 Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 Am vb cu cineva..sapt viitoare il voi desface..omul zicea..ca ar putea fi si de la cutie?ca face numai in sarcina..etc..ca ar fi trebuie sa se fi calat motorul,sau sa se fi accentuat acest sunet..la 1000km facuti de cand l-am luat..ar putea fi si din CUTIE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Pana la urma toata lumea isi da cu parerea dar nimeni nu stie cum suna de fapt motorul ala... asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Am vb cu cineva..sapt viitoare il voi desface..omul zicea..ca ar putea fi si de la cutie?ca face numai in sarcina..etc..ca ar fi trebuie sa se fi calat motorul,sau sa se fi accentuat acest sunet..la 1000km facuti de cand l-am luat..ar putea fi si din CUTIE? La maxim 1500km de cand l-am luat pe al meu, mi crapat pistonul stang si dupa el a bulit si cilindrii, doar ca la mine nu a dat semne: am facut schimbul cu ulei motorex, dupa o saptamana cand sa il scot la o tura, a inceput sa bata, asa din senin. L-am oprit, l-am dus la yamaha direct. Am bagat o gramada in motor, daca tot l-am desfacut am mai schimbat cate una alta pe acolo. M-a ajuns de 3ori cat un motor SH, insa stiu ce am in motor acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 La maxim 1500km de cand l-am luat pe al meu, mi crapat pistonul stang si dupa el a bulit si cilindrii, doar ca la mine nu a dat semne: am facut schimbul cu ulei motorex, dupa o saptamana cand sa il scot la o tura, a inceput sa bata, asa din senin. L-am oprit, l-am dus la yamaha direct. Am bagat o gramada in motor, daca tot l-am desfacut am mai schimbat cate una alta pe acolo. M-a ajuns de 3ori cat un motor SH, insa stiu ce am in motor acum. Cam asta e problema generala pe la noi... In momentul in care un motor incepe sa dea semne de "oboseala", proprietarii cauta rapid sa scape de el, mizand pe nestiinta incepatorilor. Tot din acelasi motiv mecanicii sunt perceputi ca nepriceputi (nu ca multi chiar nu ar fi), cei care au luat teapa cu un motor care, la putin timp dupa ce l-au cumparat (de obicei ieftin) crapa, asteptand minuni din partea acestora. Un motor cu "bube" nu poate fi reparat miraculos, cu bani putini (fara a inlocui componente scumpe). Ca sa aduci un motor uzat/stricat in stare perfecta, costa cam de 3-4 ori mai mult decat un motor sh. Nu contest, se poate gasi un motor sh la pret decent si in stare acceptabila... dar nu poate fi facuta o regula din asta, astfel de cazuri constituind exceptiile care intaresc regula. Acum 2 ani m-am confruntat cu aceeasi problema, fiind sigur ca vina batailor o poarta lantul hi-vo (sau de transmisie primara). Cand am desfacut motorul ca sa-l inlocuiesc am gasit cuzinetii de la un palier varza... care ciufulisera si arborele. Am fost neplacut surprins sa aud lumea in jurul meu sfatuindu-ma "prieteneste" sa-l las asa si sa scap de el cat mai repede, costul pieselor necesare fiind prea mare. Eu nu am putut face asa ceva, pe de o parte pentru ca nu pot insela iar pe de alta pentru ca tin la acest motor. Am ales sa-l refac... adica inlocuit arbore, cuzineti, lant hi-vo, segmenti, pistoane, semeringuri supape, decalaminat chiulasa, pistoane, supape, repasuit supapele pe chiulasa, jocuri, lant distributie, garnituri...etc. Problema este ca acum, daca as vrea sa il vand, nu mi-as recupera nici banii din piese... Ce vreau eu sa spun in final este ca nu poti cumpara un motor vechi, care sa fie si bun ... si ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ca de obicei, adevarat graiesti Stimabile yo4hgx! Motorul meu sigur nu a fost 'facut' de vanzare. Pur si simplu nu a dat semne, am avut facturi de intretinere la el in ultimii 2 ani, tragea bine, compresie ok, insa nici pana acum nu a putut sa imi zica cineva de ce a crapat. Cum zic eu, "ceasul negru, pisica 13" Da, banii nu ii scoti. Am facut calcul si cred ca am ajuns undeva peste 90 de milioane cu tot cu investitia initiala in motocicleta, bineinteles am inclus si consumabile, un crashbar, un cauciuc, cuzineti furca etc (uite chiar o sa ma pun la masa sa fac niste calcule). Voiam sa o dau cu 64. Nu a vrut-o nimeni. M-am gandit la un schimb ca imi trebuie ceva mai mic de oras, dar am zis ca o iau de la capat si nu am mai vrut (cam orice motor luat la second de mine, a trebuit sa il iau cap-coada la verificat). PS: ma gandesc sa dau VF-ul acum, dupa ce il scot de la service, ca nu am ce face cu 2 touringuri de capacitate mare, desi la cat imi place poate ii gasesc vreo intrebuintare. Am fost sfatuit la fel: sa il carpesc si marit. Motorul e in stare excelenta, insa carburile sunt praf. Am bagat numai in ele 8 milioane. Daca il dau, prefer sa il dau cu inima impacata ca nu va avea de suferit urmatorul care il ia dupa mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Asa e, si mie mi-au sarit ochii din cap cand am vazut cat costa o membrana de carburator (care nu se vinde decat impreuna cu ferestrele culisante). Am gasit pana la urma si independente dar impreuna cu tuburile emulsoare si acele de dozaj mi-au cam gaurit buzunarele... Sunt curios ce va hotari initiatorul topicului, daca macar va desface motorul si mai ales, ce va gasi inauntru...DACA va dori sa spuna (si nu va avea prieteni "binevoitori" prin prejur...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Mergi la TNG (George) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Mergi la TNG (George) Ai citit ceva, te-ai uitat la profilul omului sa vezi ca e tocmai din timisoara sau doar ce te-ai trezit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 N-am citit tot, my bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ce poate sa-i faca Geo unui motor spart cu bani putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ce poate sa-i faca Geo unui motor spart cu bani putin? Spart ? Cine a zis ceva de bani putini? Ideea e sa iasa la un pret ok, dar asta nu inseamna mocangeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ce inseamna pret OK? Pana la urma tot la un compromis se ajunge, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Ce inseamna pret OK? Pana la urma tot la un compromis se ajunge, nu? Deja o dam in diverse ... chestia asta e interpretabila in functie de fiecare si buzunarul fiecaruia. Astea is idei preconcepute, stii tu ca o sa faca el un "compromis". Editat Mai 18, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.