Sari la conținut

Sfat achizitie Enduro Touring


Postări Recomandate

Salut,

 

Incep prin a spune ca desi credeam ca m-am hotarat in privinta mobrei pe care o vreau, se pare ca acum cand am banii nu mai e asa de simplu.

 

Pana acum am mers pe scuter vreo 30000 km (in regim personal, mijloc de transort in Bucuresti) si am mai mers pe un Suzuki Freewind si un CBR600 F4.

 

Ca si gen de motor as vrea enduro - touring sau naked desi inclin mai mult spre touring.

 

Pana ceva timp avem in cap sa imi cumpar BMW F650 GS Dakar pentru ca imi place foarte mult, dar cum sunt foarte scumpe si ce gasesc in bugetul meu (2500 euro) sunt foarte batrane nu stiu daca este o optiune ok

 

F650 GS in 2500 euro sunt batrane (10-12 ani) si parca nu mi-as cumpara un moto asa de batran.

 

Am mai gasit un Kavasaki KLE500 din 2007 cu 14000 km dar am vazut ca nu sunt prea raspandite la noi si nu stiu alte pari despre ele.

 

Ca sa concluzionez as vrea sa imi cumpar un enduro touring care sa fie cat mai ok pentru mine 65 kg si 1.75 inaltime, sa consume putin, sa mearga 2 persoane pe ea lejer si sa fie cat mai fiabila.

 

Voi ce imi recomandati?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

As trece peste problema ca sunt batrane daca as sti ca sunt cat de cat ok. Freewind-ul pe care am mers este din 2001 si proprietarul il are de 3 ani si nu a bagat nici un ban in el decat consumabile (placute de frana) in rest nici o problema.

 

Daca as sti ca si cu BMW e la fel nu as avea nimic sa fie mai vechi.

 

Multumesc.



Am gasit o Aprilia Pegaso din 2007 cu 19000 km la 2500 euro dar nu stiu ce sa spun de ele. Toata lumea se plange ca se strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit un Kavasaki KLE500 din 2007 cu 14000 km dar am vazut ca nu sunt prea raspandite la noi si nu stiu alte pari despre ele.

Aoleeeu, iar tre' sa ma apuc sa laud KLE-ul, iar ma injura baietii...

Pe scurt: bun KLE-ul foarte bun. De 4 ani. Indragostit.

(Daca ai intrebari punctuale legate de KLE, zi pe PM, ca sa nu ma apuc iar aici sa-i ridic mausoleu...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki freewind...si-i pui alta furca fata :D

uite aici ...cu roata de 21

in rest, motorul e de pe dr 650 , dar e mai protejata la vant ca dr-ul si mult mai confortabila

ca manevrabilitate nu sunt mari diferente...doar ca ai pierdut din bracajul rotii si clar o sa ai raza mai mare la intoarcere...

off road e parfum ...e furca de pe o honda cr250 r - de cross

freewind-ul il gasesti cam la 1500 - bun bun

furca cu roata - 300 euro

aici depinde unde iti faci montajul...eu l-am facut singur par exemple

in principiu ar trebui sa ramai cu bani

furca am schimbat-o nu ca nu-mi placea, ci doar ca sa imi gasesc de treaba pentru iarna...s-a dovedit o investitie minunata

post-65598-0-94976200-1369824199_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea care are sau a avut enduro-touring, a vrut dupa nustiucat timp un Africa Twin. asa ca poate te gandesti si la una d-asta :)

Io n-o sa-mi iau Africana niciodata. La 170/65 de kile ce dreaqu fac cu ea pe coclau?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite un tdm 900 de vanzare, ( nu e al meu :) )

din 2006, abs...dotat Telefon: 0721.43.53.17

 

http://www.tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=21&t=280&sid=06199eb66e7385269ef0cdea9360a813

 

TDM900A RN11, 2006, 63'000 Km, neagra (diamond black)
Cumparata in octombrie 2008 de la reprezentanta cu 0 Km in bord. Toti cei 63'000 Km sunt ai mei. Acte in regula.
ABS, injectie, 86 hp care trag foarte de jos... stiti voi. icon_cool.gif

- Cauciucuri RoadSmart 1 in stare buna (mai tin min. 15'000 km),
- placute frana Lucas noi in fata, ~5'000 km cele din spate,
- filtrul de aer e cam vechi,
- lantul are 15'000 km,
- ulei schimbat in iarna (<3'000 km)
- inspectie tehnica facuta in toamna, trecuta cu brio.

Accesorii:
- handguard-uri originale Suzuki,
- cric central,
- scottoiler instalat foarte frumos,
- topcase no-name cu stopuri LED (neconectate, contravin RAR),
- alarma originala Yamaha (dezactivare automata la detectarea cipului din cheia originala a motocicletei)
- priza bricheta.

Editat de dromamobilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot un KLE500 am si eu..., si nu spun din ce an....('93!).

Merge impecabil, porneste la cheie, consum extraurban 5,5-6, in oras ~6,5 (consumul nu e asa mic ca fiind asa veche e pe carburatie).

Acu' na..., nu pot sti cum mai sunt alea mai noi, dar eu sunt foarte multumit de a mea...

Minusuri ar fi ca te cam bate vantul pe autostrada si consumul, insa, in ce priveste partea cu enduro, am mers cu ea pana si pe traseul de pe creasta Baiului (incepator fiind) si a facut fata cu brio...

Cred ca daca ai posibilitatea cel mai ok ar fi sa incerci cum te simti pe diferite modele.

..ah, sa nu ma intelegi gresit, a mea nu-i de vanzare, asa ca ce-ti spun e pur si simplu parerea mea pana acuma... :)

Editat de altis10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la touring, incet, incet ai ajuns pe coclau. Pe forestiere rupte spre drumuri de TAF gandeste-te la un motor mic si, deci, usor, din categoria Suzuki DRZ, cu artificii de coborare a seii. Pentru forestiere circulabile si de catre autoturisme, poti sa utilizezi fara grija vaci si elefanti gen TransAlp, Africa Twin, R1200GSA, SuperTenere vechi sau nou, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca am eu de vanzare...dar iti recomand Transalp ...e cunoscut ptr fiabilitate. Benzina, si la drum!

Motor V2...cuplu bunicel ptr 600cc...consuma putin, e super. Tu, la banii tai te incadrezi chiar la cel de 650 cc, urmatorul model fata de al meu.

Plus ca gasesti piese garla si noi si sh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altis sa sti ca mi-a trecut prin cap sa incerc sa inchiriez diferite modele sa vad cum ma simt dar mi-a trecut repede cand am vazut ca ma costa 50 euro pe zi inchiriatul. :(

Man, daca vrei sa te sui ca sa vezi inaltimea, martoaga mea iti sat la dispozitie. A, acu vad ca nu stiu de unde esti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se incadreaza in preferintele tale, insa, iti recomand ce am si eu in garaj: Yamaha XT660R.. consuma fantastic de putin (mai ales daca esti cuminte) in oras esti cel mai sef (gropile, bordurile nu reprezinta un obstacol), la padure nu te faci de ras chiar deloc, la drum intins te poti descurca binisor daca ii pui un parbriz mai serios sau chiar fara daca ai un echipament mai de doamne-ajuta... motorul este foarte fiabil, ca drept dovada a fost imprumutat la mai multe brand-uri moto. Daca esti aproape de Iasi te pot ajuta cu un test-ride.

 

Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso si KLE is trotinete te plictisesti repede iti recomand Africana, Transalp , Super Tenere sau chiar si Varadero daca vrei drumuri lungi si foarte putin forestier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie! Si mai sunt si urate. Si Kawasaki se strica repede.

Doar cutia. A 2-a viteza. Mit inventat de astia care ii dau in gura si forteaza inutil. aka Forjatorii de bulevard.

 

Si kle e misto. Pegaso, datorita faptului ca au valoare proasta la revanzare, sunt cumparate de multi, le forjeaza, le f.t, le carpesc si le dau mai departe. E destul de greu sa gasesti un mk2 in stare buna de exemplu.

 

Dominatorul de la Honda, nu te atrage? Din contactele avute cu proprietarii de Domi, pareau f multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost exact in situatia ta acu 2 ani. Pana la urma am luat un BMW F650GS din 2003. Nu arata el prea bine dar compenseaza la partea mecanica. Sa stii ca sunt multumit de motoreta. Singurul minus este furca fata care este prea moale dupa parerea mea. Avand in vedere ca vrei dakar ar trebui sa fie ok si partea asta. Am fost pe creasta Baiului la Lacul Vulturilor si nu am avut probleme... Varadero si altele asemenea sunt prea masive pentru traseuri ca cele de mai sus.



P.S. daca vrei sa mergi constant peste 100kmh nu prea e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am urmarit tot topicul de la inceput ca sa stiu pe ce model te-ai axat, dar poti trece sa vezi si un Suzuki DR 650 RS din '91, cu pornire la pedala, complet funtional. Nu sunt nici eu foarte sigur ca o dau, ca parca as mai merge cu ea sa-mi mai fac experienta si nici nu stiu exact ce sa-mi iau in schimb, dar pofta vine mancand. Poate tu o vrei si poate daca te vad ca o vrei, imi vin si mie idei. Eu vreau ceva pe care sa-mi duc si sotia la drumuri mai lungi, gen TRansalp sau v-strom, dar parca nu as vrea sa renunt la simplitatea si fiabilitatea DR-ului. Ma gasesti prin Pajura - da-mi PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Bmw-uri nu aveti nici o parere? Sunt ok chiar daca sunt mai vechi?

 

Daca vrei sa-ti iei Dakar, ia-l si fii fericit. Este una dintre cele mai bune mobre pt ceea ce vrei tu sa faci. Fiabilitate maxima, consum minim [518 km cu 17l vazuti de mine, cu ochii mei, cu tot calabalacul necesar pt o tura de o luna de zile, cutii, echipament de camping etc] mergi cu ea cu 120 croaziera se poate si 140 dar deja curentul incepe sa fie deranjant. Pe oriunde a trecut vreodata o roata de masina, caruta, tractor o sa treci si tu, cu cauciucurile adecvate. Piesele nu sunt o problema, comunitate mare [include aici si F650GS intrucat in proportie de 95% sunt aceeasi mobra] Accesorii garla. Mobra asta a fost asa de buna, incat dupa scoaterea ei din fabricatie,[in 2007 parca] la presiunea pietei, dupa 2 ani a fost reintrodusa in fabricatie, acum o cheama G650GS sau Sertao in loc de Dakar [cu mentiunea ca daca as avea de ales, as alege Dakar in detrimentul Sertao]

 

Nu am avurt niciodata un Dakar, am avut F650GS simplu, dar am fost inconjurat de ele si mereu mi-am dorit unul, insa cand am schimbat mobra am ajuns la un F800GS.

Dupa parerea mea una dintre cele mai bune mobre de adventure facute vreodata. Cu minime investitii, poti sa pleci cu ea oriunde pe globul asta. Daca vrei mai mult off, ii schimbi furca si amortizorul. Costa ceva dar nu asa mult cum ai crede.

 

 

Pe scurt, daca as fi in locul tau, adica sa-mi placa mobra asta si sa mi-o doresc [crede-ma e foarte important sa-ti iei o mobra care sa-ti placa] n-as sta pe ganduri. As lua-o si nu m-as mai uita in urma.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...