Silvan Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Salut, Sa incep cu inceputul. Motocicleta este Honda F4iS cu ~53k km. Pana acum nu am mai avut nici-o problema cu ea. Ieri am pleacat cu dansa la serviciu. La sfarsitul programului dau sa o pornesc, porneste la sfert dar invarte cam obosit (ca si cand bateria ar fi fost slaba). Merg aproximativ 2 km si opresc la benzinarie sa fac plinul. Cand dau sa o pornesc in benzinarie, nimic. A invartit o data foarte slab si apoi s-a stins tot bordul, s-a resetat ora, km etc. A doua oara la fel, incearca sa invarta putin apoi moare tot. A 3-a oara nimic, doar un clank in releu (banuiesc), dar electromotorul nu mai invarte si la fel cade bordul. Chem pe cineva cu o baterie de Virago (suspectam bateria moarta). Pun bateria cu clesti in paralel cu a a mea si la fel, da sa invarta putin apoi cade bordul. Incerc cu o baterie de masina in paralel si la fel. Am incercat apoi in paralel cu masina pornita si putin turata si abia atunci a luat-o dar destul de greu. Pornita tine relantiul destul de greu si se opreste daca nu o turez. Am mers cu ea asa vreo 14 km timp in care mi-a murit de doua ori. Am dat acasa jos bateria ei si balastul de la xenon si am legat pe direct bateria de la viraga. Acelasi comportament. Are cineva vreo idee? PS: am masurat bateriile acasa si a ei are 11.93 V iar cea de virago avea 12.15 V. Cea de masina sigur era ok ca am pornit masina cu ea dupa.. Voie buna, Silvan Editat Iunie 20, 2013 de Silvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Posibil releu de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Un fleac, releul sau statorul. Honda e Honda, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Daca as fi in ton cu sfaturile de pana acum, as zice ca s-ar putea sa ai o problema electrica Daca cu alta baterie care e dovedit a fi buna iti face la fel, nu e de la sistemul de incarcare clar. Verifica conexiunile electrice pe traseul baterie - demaror (contacte bacterie, contacte sigurante, contacte demaror) cel mai probabil ai un contact imperfect care atunci cand e parcurs de un current insemnat intrerupe. Editat Iunie 20, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloRider Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Verifica releul de incarcare. Eu am patit aproximativ la fel cu Hondana mea! Din fericire la mine au fost "papucii" oxidati....Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Incarcarea. Clestile de pornire sunt de slaba calitate si nu faceau fata la curentul necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Eu zic sa faci o masuratoare la incarcare, cati V incarca. Mai poti sa masori statorul , ai in carte valorile care trebuie sa le ai (fara releu legat). Verrificata continuitatea si integritatea circuitului pe partea de incarcare / baterie. Xenonul l-ai avut legat cu releu sau fara? si alimentat in ce fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 SCHIMBA BATERIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 SCHIMBA BATERIA SI MASOARA CAT INCARCA DACA REGULATORU E BUN, BATERIA E DE VINA, ANUL TRECUT AM DESFACUT SI ELECTROMOTORU BATERIA ERA TOT PE LA 11 SI CEVA AM INCERCAT SA PORNESC CU NISTE CHINEZARII DE CABLURI DE LA MASINA SI NIMIC AM SCHIMBAT BATERIA CARE O AVEAM DE VREO 3 ANI SI NU MAI AM PROBLEME PE CALDURA ASTA CRAPA REGULATOARELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Iunie 20, 2013 Autor Share Postat Iunie 20, 2013 Merci pentru raspunsuri. O sa revin in w-e cu masuratorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Contact imperfect in releul de pornire unde este si siguranta generala(30A) sau contacte imperfecte la baterie,mufa contact general si releu incarcare. Editat Iunie 20, 2013 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Iulie 16, 2013 Autor Share Postat Iulie 16, 2013 revin... situatia e in felul urmator: dupa ce incarc bateria ma pot plimba aproximativ 20-30 km dupa care moare si refuza sa mai porneasca (baterie descarcata). am incarcat-o din nou si am facut masuratorile de incarcare: - motorul oprit si toata instalatia electrica pornita (pompa benzina amorsata) 12.6 V; bacteria in gol avea 12.88 V imediat dupa incarcare si 12.7 V la vreo 10 ore dupa - motorul pornit (la relanti) tensiunea urca la 14.8 V si coboara la 14.6 V cand pornesc luminile (xenon + faza lunga) - dupa 3-4 minute de mers la relanti, am turat-o pana pe la 4000 - 5000 RPM si tensiunea a cazut la 12.6 V (cu xenon si faza lunga 12.4 V) - am oprit-o si repornit-o si la fel 12.6 - 12.5 V si scadea, nu mai urca la 14.8 V ca prima data comportamentul asta e repetitiv, in sensul ca am mai observat o data scaderea de la 14.8 volti imediat dupa pornire si apoi caderea la 12 si ceva dupa ce am turat-o. ce pareri aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Releul de incarcare 99%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Verifica prima data ce a zis Indianu, apoi verifica statorul si continuitatea circuitelor. Abia dupa asta treci la o concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Un sau un contact imperfect care e sensibil la temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.