Sari la conținut

Probleme pornire Honda CBR F4i Sport


Postări Recomandate

Salut,

 

Sa incep cu inceputul. Motocicleta este Honda F4iS cu ~53k km. Pana acum nu am mai avut nici-o problema cu ea. Ieri am pleacat cu dansa la serviciu. La sfarsitul programului dau sa o pornesc, porneste la sfert dar invarte cam obosit (ca si cand bateria ar fi fost slaba). Merg aproximativ 2 km si opresc la benzinarie sa fac plinul. Cand dau sa o pornesc in benzinarie, nimic. A invartit o data foarte slab si apoi s-a stins tot bordul, s-a resetat ora, km etc. A doua oara la fel, incearca sa invarta putin apoi moare tot. A 3-a oara nimic, doar un clank in releu (banuiesc), dar electromotorul nu mai invarte si la fel cade bordul.

 

Chem pe cineva cu o baterie de Virago (suspectam bateria moarta). Pun bateria cu clesti in paralel cu a a mea si la fel, da sa invarta putin apoi cade bordul. Incerc cu o baterie de masina in paralel si la fel. Am incercat apoi in paralel cu masina pornita si putin turata si abia atunci a luat-o dar destul de greu. Pornita tine relantiul destul de greu si se opreste daca nu o turez.

 

Am mers cu ea asa vreo 14 km timp in care mi-a murit de doua ori. Am dat acasa jos bateria ei si balastul de la xenon si am legat pe direct bateria de la viraga. Acelasi comportament.

 

Are cineva vreo idee?

 

PS: am masurat bateriile acasa si a ei are 11.93 V iar cea de virago avea 12.15 V. Cea de masina sigur era ok ca am pornit masina cu ea dupa..

 

Voie buna,

 

Silvan

Editat de Silvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi in ton cu sfaturile de pana acum, as zice ca s-ar putea sa ai o problema electrica :D

 

Daca cu alta baterie care e dovedit a fi buna iti face la fel, nu e de la sistemul de incarcare clar.

Verifica conexiunile electrice pe traseul baterie - demaror (contacte bacterie, contacte sigurante, contacte demaror) cel mai probabil ai un contact imperfect care atunci cand e parcurs de un current insemnat intrerupe.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa faci o masuratoare la incarcare, cati V incarca. Mai poti sa masori statorul , ai in carte valorile care trebuie sa le ai (fara releu legat). Verrificata continuitatea si integritatea circuitului pe partea de incarcare / baterie.

Xenonul l-ai avut legat cu releu sau fara? si alimentat in ce fel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCHIMBA BATERIA SI MASOARA CAT INCARCA DACA REGULATORU E BUN, BATERIA E DE VINA, ANUL TRECUT AM DESFACUT SI ELECTROMOTORU BATERIA ERA TOT PE LA 11 SI CEVA AM INCERCAT SA PORNESC CU NISTE CHINEZARII DE CABLURI DE LA MASINA SI NIMIC AM SCHIMBAT BATERIA CARE O AVEAM DE VREO 3 ANI SI NU MAI AM PROBLEME

PE CALDURA ASTA CRAPA REGULATOARELE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contact imperfect in releul de pornire unde este si siguranta generala(30A) sau contacte imperfecte la baterie,mufa contact general si releu incarcare.

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

revin...

 

situatia e in felul urmator: dupa ce incarc bateria ma pot plimba aproximativ 20-30 km dupa care moare si refuza sa mai porneasca (baterie descarcata).

 

am incarcat-o din nou si am facut masuratorile de incarcare:

 

- motorul oprit si toata instalatia electrica pornita (pompa benzina amorsata) 12.6 V; bacteria in gol avea 12.88 V imediat dupa incarcare si 12.7 V la vreo 10 ore dupa

- motorul pornit (la relanti) tensiunea urca la 14.8 V si coboara la 14.6 V cand pornesc luminile (xenon + faza lunga)

- dupa 3-4 minute de mers la relanti, am turat-o pana pe la 4000 - 5000 RPM si tensiunea a cazut la 12.6 V (cu xenon si faza lunga 12.4 V)

- am oprit-o si repornit-o si la fel 12.6 - 12.5 V si scadea, nu mai urca la 14.8 V ca prima data

 

comportamentul asta e repetitiv, in sensul ca am mai observat o data scaderea de la 14.8 volti imediat dupa pornire si apoi caderea la 12 si ceva dupa ce am turat-o.

 

ce pareri aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...