binox Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Un destept a pus punte de dacia. Si probabil a observat ca se ardea cu 3 fire. Si a lasat doar 2 alternante Pai chiar si asa nu e normal sa se arda puntea cu 3 fire puse dar nu cu 2. O punte de dacie se poate arde pe motor doar daca diodele rezista la o tensiune mai mica decat cea generata de alternator. Chiar daca scoti o faza, tensiune dintre celelalte 2 faze e aceiasi. Verifica sa nu cumva sa ai o buba pe la alternator si poate deaia a conectat doar 2 faze, sau o fi uitat de a 3-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 Verifica sa nu cumva sa ai o buba pe la alternator si poate deaia a conectat doar 2 faze, sau o fi uitat de a 3-a Pot masura rezistenta infasurarilor. Nu e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silraw Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) Iarasi cu piesa care nu am stiut ce face: Asa arata inainte: Asa arata acum (am pus laveta de bucatarie): este un fel de ' epurator" asa parca ii spune. iar laveta aia de bucatarie arunco frate. nu vezi cat de suptire este buretele ala vechi? Editat Decembrie 11, 2006 de silraw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 este un fel de ' epurator" asa parca ii spune. iar laveta aia de bucatarie arunco frate. nu vezi cat de suptire este buretele ala vechi? Buretele era ultra uzat si subtiat la mijloc. Dar grosimea de la margine de 90% din cea a lavetei. Laveta este destul de permisiva la aer. Am facut eu teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 13, 2006 Autor Share Postat Decembrie 13, 2006 Si acum e randul rotii spate. Am improvizat un suport din caramizi si un cric auto: Am pozat fiecare piesa ca sa stiu cum pun la loc: Si operatiunea baitza: In weekend este operatiunea ETRIERU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 Bafta cu etrieru (da-i la ficat, mama lui!). Si multumesc pentru doua vorbe drepte spuse cand trebe'. Datorez beri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 14, 2006 Autor Share Postat Decembrie 14, 2006 Bafta cu etrieru (da-i la ficat, mama lui!). Si multumesc pentru doua vorbe drepte spuse cand trebe'. Datorez beri Stai man relax. Sper sa ne vedem pe roti prin primavara cand intentionez un tur al Maramu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Domnu' Otoman, suruburile nu se ung decat unde e specificat expres in manualul de service ( banuiesc ca il ai ) . Un surub uns strans la cuplu cu dinamometrica exercita o forta mai mare asupra filetului decat unul neuns strans la acelasi cuplu, poti chiar sa smulgi filetele in aluminiu. In plus, mai e o chestie acolo de luat in calcul gen "forta de autofranare" a filetului dar tu trebuie sa stii ca esti inginer, eu mi-s "doar" economist In traducere un surub uns se desface mai usor de la vibratii. Tot in cartea de service se recomanda loctite unde e nevoie si iti zice si de care. Exceptie poti face daca ai suruburi ruginite, pe alea le tratezi fie cu WD40 fie cu vaselina/ulei. Atentie daca vrei sa schimbi suruburi care par "urate", de multe ori cele din comert sunt din material prost( moale sau/si rugineste repede ) , asa ca mai bine refolosesti originalul. SPOR ! Acesta este sfatul corect mai Baiazide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 15, 2006 Autor Share Postat Decembrie 15, 2006 Acesta este sfatul corect mai Baiazide. Am aflat si am respectat. Dar am uns axul rotii spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Intrebare: maine imi cumpar un kit de lant nou nout. Asta pe care il am acum montat nu e intr-o stare jalnica , deci mai pot merge cateva sute de km cu ea prin oras pana da inghetul si vin troienele de zapada. Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva? Sau mai bine stau cuminte cu el in cutie si il montez in Aprilie cand sper sa scapam de ploi zapezi si sare aruncata pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 Intrebare: maine imi cumpar un kit de lant nou nout. Asta pe care il am acum montat nu e intr-o stare jalnica , deci mai pot merge cateva sute de km cu ea prin oras pana da inghetul si vin troienele de zapada. Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva? Sau mai bine stau cuminte cu el in cutie si il montez in Aprilie cand sper sa scapam de ploi zapezi si sare aruncata pe strazi mai bine mai mergi cu ala vechi pana la primavara. doar sa nu fie uzat rau de tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 16, 2006 Autor Share Postat Decembrie 16, 2006 Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva? Eu pt ca am motorul in revizie, l-as fi pus acum. Dar acum sa te apuci sa desfaci pe temperaturile astea e cam nasol. Tehnic nu are importanta daca odata pe luna mai invarti roata si dai cu spray. Deci cum vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 Am aflat si am respectat. Dar am uns axul rotii spate Asa si trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 (editat) Eu pt ca am motorul in revizie, l-as fi pus acum. Dar acum sa te apuci sa desfaci pe temperaturile astea e cam nasol. Tehnic nu are importanta daca odata pe luna mai invarti roata si dai cu spray. Deci cum vrei Am cumparat kitul de lant pana la urma. Spre surprinderea mea numai lantul era DID (intr-adevar original "made in japan" part number corect pentru VFR/RVF400) dar pinionul mic e de 14T de provenienta PBR ( http://www.pbr.it Code: 2041.Z.14) iar cel mare 40T e cam noname [scrie doar 40T, un logo cu o litera B-nu stiu de la ce vine, si 5099.] Motocicleta nu o am acasa , ca sa va spun exact ce am pe ea, dar in manualul de service scrie clar 15T ala mic , si 38T ala mare. Si presun ca sunt piesele originale pe ea. Cum imi va influenta montarea noului kit? si in ce masura? Pot sa le combin intre ele? un pinion vechi cu unul nou chiar daca difera nr de dinti ? Editat Decembrie 16, 2006 de tuningboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 nu combina pinion nou cu pinion vechi sau lant vechi cu pinion nou, etc, se vor buli repede de tot! in leg. cu kit-ul tau... motorasul va accelera mai repede dar va avea o viteza maxima putin mai mica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 17, 2006 Admin Share Postat Decembrie 17, 2006 Otomane,daca tot te-ai apucat de roti controleaza si rulmentii fata/spate..Desi banuiesc c-ai facut-o.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 Stai man relax. Sper sa ne vedem pe roti prin primavara cand intentionez un tur al Maramu' FII ATENT!!! DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC ! NA! Pune ma in "task" pt laprimavara spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 FII ATENT!!! DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC ! NA! Pune ma in "task" pt laprimavara spor Hehe, Samuraii au ganduri mari pentru 2007 asa ca vor fi o gramada de excursii din cate am inteles io de le nea' Baiazidu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 17, 2006 Autor Share Postat Decembrie 17, 2006 FII ATENT!!! DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC ! NA! Pune ma in "task" pt laprimavara spor La maramu: te sun si nu te iert daca nu vii!!!! Survolaj stie Si acum in direct: OPERATIUNEA ETRIERU' SPATE l-am dat jos cam greu. Noroc cu sculele. Mizeria pe care am gasit-o nu v-o mai zic. Etrierul fiind mobil, am curatat si uns mecanismul care il face mobil. Cam intunecate pozele, nu stiu de la ce ca am avut blitz. Aici il curatam. Aveam un spray degresant. Foarte bun. L-am montat si am aerisit conducta de frana: Otomane,daca tot te-ai apucat de roti controleaza si rulmentii fata/spate..Desi banuiesc c-ai facut-o.. Luigi Vicol Am verificat tot. Mai am sa verific jocul in ax (nu ar trebui sa fie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 17, 2006 Share Postat Decembrie 17, 2006 parca ar merge si o vopsea pe jantele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 Am verificat tot. Mai am sa verific jocul in ax (nu ar trebui sa fie). vazand actiunile tale ... mi s-a iscat o intrebare pe care mi-o tot pun in ultimele 2 zile ... ce joc e permis la rulmentii spate? probabil ca fiecare producator are lista lui de jocuri acceptate ... dar cum ai putea verifica asta ... "la mana"? adica eu cu motorul proptit pe niste boltari nu pot sa am pretentia sa verific daca jocul e mai mare de 2 mm :-( rulmentul de la pinion nu are joc deloc, cel de pe partea cu discul de frana are un joc sesizabil la deget multumesc in advance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 21, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2007 vazand actiunile tale ... mi s-a iscat o intrebare pe care mi-o tot pun in ultimele 2 zile ... ce joc e permis la rulmentii spate? probabil ca fiecare producator are lista lui de jocuri acceptate ... dar cum ai putea verifica asta ... "la mana"? adica eu cu motorul proptit pe niste boltari nu pot sa am pretentia sa verific daca jocul e mai mare de 2 mm :-( rulmentul de la pinion nu are joc deloc, cel de pe partea cu discul de frana are un joc sesizabil la deget multumesc in advance Ar fi bine sa nu fie deloc joc. Continuarea aici: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=353 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.