Sari la conținut

Hmmm, Revizie De Iarna


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Un destept a pus punte de dacia. Si probabil a observat ca se ardea cu 3 fire. Si a lasat doar 2 alternante

Pai chiar si asa nu e normal sa se arda puntea cu 3 fire puse dar nu cu 2. O punte de dacie se poate arde pe motor doar daca diodele rezista la o tensiune mai mica decat cea generata de alternator. Chiar daca scoti o faza, tensiune dintre celelalte 2 faze e aceiasi.

Verifica sa nu cumva sa ai o buba pe la alternator si poate deaia a conectat doar 2 faze, sau o fi uitat de a 3-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi cu piesa care nu am stiut ce face:

 

Asa arata inainte:

post-22-1165763306_thumb.jpg

 

Asa arata acum (am pus laveta de bucatarie): :bow: :bow: :bow:

post-22-1165763318_thumb.jpgpost-22-1165763329_thumb.jpg

este un fel de ' epurator" asa parca ii spune.

iar laveta aia de bucatarie arunco frate. nu vezi cat de suptire este buretele ala vechi?

Editat de silraw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un fel de ' epurator" asa parca ii spune.

iar laveta aia de bucatarie arunco frate. nu vezi cat de suptire este buretele ala vechi?

 

Buretele era ultra uzat si subtiat la mijloc. Dar grosimea de la margine de 90% din cea a lavetei. Laveta este destul de permisiva la aer. Am facut eu teste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum e randul rotii spate.

 

Am improvizat un suport din caramizi si un cric auto:

post-22-1166043366_thumb.jpg post-22-1166043406_thumb.jpg

 

 

Am pozat fiecare piesa ca sa stiu cum pun la loc:

post-22-1166043459_thumb.jpg post-22-1166043487_thumb.jpg post-22-1166043536_thumb.jpg

 

 

Si operatiunea baitza:

post-22-1166043606_thumb.jpg

 

 

 

 

 

In weekend este operatiunea ETRIERU' :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta cu etrieru (da-i la ficat, mama lui!). :bow:

Si multumesc pentru doua vorbe drepte spuse cand trebe'. Datorez beri :bow:

 

Stai man relax. Sper sa ne vedem pe roti prin primavara cand intentionez un tur al Maramu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Otoman, suruburile nu se ung decat unde e specificat expres in manualul de service ( banuiesc ca il ai :lol: ) . Un surub uns strans la cuplu cu dinamometrica exercita o forta mai mare asupra filetului decat unul neuns strans la acelasi cuplu, poti chiar sa smulgi filetele in aluminiu. In plus, mai e o chestie acolo de luat in calcul gen "forta de autofranare" a filetului dar tu trebuie sa stii ca esti inginer, eu mi-s "doar" economist :bow: In traducere un surub uns se desface mai usor de la vibratii. Tot in cartea de service se recomanda loctite unde e nevoie si iti zice si de care. Exceptie poti face daca ai suruburi ruginite, pe alea le tratezi fie cu WD40 fie cu vaselina/ulei. Atentie daca vrei sa schimbi suruburi care par "urate", de multe ori cele din comert sunt din material prost( moale sau/si rugineste repede ) , asa ca mai bine refolosesti originalul.

SPOR ! :bow:

Acesta este sfatul corect mai Baiazide. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: maine imi cumpar un kit de lant nou nout.

 

Asta pe care il am acum montat nu e intr-o stare jalnica , deci mai pot merge cateva sute de km cu ea prin oras pana da inghetul si vin troienele de zapada.

 

Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva?

 

Sau mai bine stau cuminte cu el in cutie si il montez in Aprilie cand sper sa scapam de ploi zapezi si sare aruncata pe strazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: maine imi cumpar un kit de lant nou nout.

 

Asta pe care il am acum montat nu e intr-o stare jalnica , deci mai pot merge cateva sute de km cu ea prin oras pana da inghetul si vin troienele de zapada.

 

Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva?

 

Sau mai bine stau cuminte cu el in cutie si il montez in Aprilie cand sper sa scapam de ploi zapezi si sare aruncata pe strazi

mai bine mai mergi cu ala vechi pana la primavara. doar sa nu fie uzat rau de tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merita sa il dau pe-asta vechi jos si sa il montez pe cel nou ? Se poate degrada pe timpul iernii ? Are ceva?

 

Eu pt ca am motorul in revizie, l-as fi pus acum. Dar acum sa te apuci sa desfaci pe temperaturile astea e cam nasol.

Tehnic nu are importanta daca odata pe luna mai invarti roata si dai cu spray. Deci cum vrei :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pt ca am motorul in revizie, l-as fi pus acum. Dar acum sa te apuci sa desfaci pe temperaturile astea e cam nasol.

Tehnic nu are importanta daca odata pe luna mai invarti roata si dai cu spray. Deci cum vrei :bow:

 

 

Am cumparat kitul de lant pana la urma. Spre surprinderea mea numai lantul era DID (intr-adevar original "made in japan" part number corect pentru VFR/RVF400) dar pinionul mic e de 14T de provenienta PBR ( http://www.pbr.it Code: 2041.Z.14) iar cel mare 40T e cam noname [scrie doar 40T, un logo cu o litera B-nu stiu de la ce vine, si 5099.]

 

Motocicleta nu o am acasa , ca sa va spun exact ce am pe ea, dar in manualul de service scrie clar 15T ala mic , si 38T ala mare. Si presun ca sunt piesele originale pe ea.

 

Cum imi va influenta montarea noului kit? si in ce masura? Pot sa le combin intre ele? un pinion vechi cu unul nou chiar daca difera nr de dinti ?

Editat de tuningboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu combina pinion nou cu pinion vechi sau lant vechi cu pinion nou, etc, se vor buli repede de tot!

 

 

in leg. cu kit-ul tau... motorasul va accelera mai repede dar va avea o viteza maxima putin mai mica! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai man relax. Sper sa ne vedem pe roti prin primavara cand intentionez un tur al Maramu'

 

FII ATENT!!!

DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC !

 

NA!

Pune ma in "task" :bow: pt laprimavara

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FII ATENT!!!

DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC !

 

NA!

Pune ma in "task" :bow: pt laprimavara

 

spor

 

Hehe, Samuraii au ganduri mari pentru 2007 asa ca vor fi o gramada de excursii din cate am inteles io de le nea' Baiazidu :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FII ATENT!!!

DACA NU MA ANUNTI SI DACA NU MA IEI....MA SUPAR!!!! TARE !!! SI VAD CE TI MAI FAC !

 

NA!

Pune ma in "task" :bow: pt laprimavara

 

spor

 

La maramu: te sun si nu te iert daca nu vii!!!! Survolaj stie :bow:

 

Si acum in direct: OPERATIUNEA ETRIERU' SPATE

 

l-am dat jos cam greu. Noroc cu sculele. Mizeria pe care am gasit-o nu v-o mai zic. Etrierul fiind mobil, am curatat si uns mecanismul care il face mobil.

post-22-1166368689_thumb.jpg

 

Cam intunecate pozele, nu stiu de la ce ca am avut blitz.

 

Aici il curatam. Aveam un spray degresant. Foarte bun.

post-22-1166368808_thumb.jpg

 

L-am montat si am aerisit conducta de frana:

post-22-1166368867_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Otomane,daca tot te-ai apucat de roti controleaza si rulmentii fata/spate..Desi banuiesc c-ai facut-o..

Luigi Vicol

 

Am verificat tot. Mai am sa verific jocul in ax (nu ar trebui sa fie). :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

post-22-1166368867_thumb.jpg

Am verificat tot. Mai am sa verific jocul in ax (nu ar trebui sa fie). :crack:

 

vazand actiunile tale ... mi s-a iscat o intrebare pe care mi-o tot pun in ultimele 2 zile ... ce joc e permis la rulmentii spate?

probabil ca fiecare producator are lista lui de jocuri acceptate ... dar cum ai putea verifica asta ... "la mana"?

adica eu cu motorul proptit pe niste boltari nu pot sa am pretentia sa verific daca jocul e mai mare de 2 mm :-(

rulmentul de la pinion nu are joc deloc, cel de pe partea cu discul de frana are un joc sesizabil la deget

 

multumesc in advance

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vazand actiunile tale ... mi s-a iscat o intrebare pe care mi-o tot pun in ultimele 2 zile ... ce joc e permis la rulmentii spate?

probabil ca fiecare producator are lista lui de jocuri acceptate ... dar cum ai putea verifica asta ... "la mana"?

adica eu cu motorul proptit pe niste boltari nu pot sa am pretentia sa verific daca jocul e mai mare de 2 mm :-(

rulmentul de la pinion nu are joc deloc, cel de pe partea cu discul de frana are un joc sesizabil la deget

 

multumesc in advance

 

Ar fi bine sa nu fie deloc joc.

 

Continuarea aici:

 

http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=353

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...