Sari la conținut

yamaha r1


sebastiano
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti

am facut zilele astea trecerea de la 600 la 1000, mai exact la un r1 din 2004 negru.

motoreta are filtru sport, evacuare cap coada ajko si un power commander dezactivat. desi am mai mers cu un 954 asta este cu totu si cu totu alta treaba. de departe cea mai ok motocicleta cu care am mers pana in prezent, impecabila din toate punctele de vedere mai putin tornada de caldura de sub fund prin oras......de unde si limitarea de a merge f putin sau deloc in timpul zilei si mai light seara.

ca si prime impresii fata de sradu si k5-ul pe care le-am detinut pana acum....600 e pistol cu apa....fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza....sunt impresionat, incantat si in acelas timp ma sperie.

momentan cam atat.....astept sa ma acomodez cu ea, sa ne cunoastem mai bine si sa nu o cunosc salbatica cum umbla vorba...:)

aaa....si as aprecia fara lupi moralisti....

post-69720-0-38059100-1373287374_thumb.jpg

post-69720-0-80625700-1373287396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai grija cu ea, la fel de impresionat si in acelasi timp putin speriat de puterea ei am fost si eu, trecere de la 600rr la r1.

Pozitie buna de condus, frane mai bune, un minus pentru caldura degajata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu mori acasa :)

eu te intreb altceva: ai atat de multe autostrazi fara limita de viteza pe care sa mergi incat nu te mai satisfacea 600 k5-ul?

ai drumuri atat de bune incat 600 deja era depasit in lupta cu ferrari pe strazi?

e atat de civilizata lumea incat poti merge cu viteze peste cele obtinute cu 600-le si lumea sa iti acorde prioritate?

personal, nu inteleg trecerea de la 600 la 1000, mai ales in tara noastra unde strazile sunt jalnice, conservarii nu sunt deloc disciplinati in trafic, se circula haotic peste tot, mai ales ca nu avem autostrazi si orice drum de la Bucuresti la Arat iti pune viata in pericol de cel putin 20-30 ori. Iti dau scris ca tu nu scoti nici 10% din cat poate motocicleta aia pe soselele din Romania, iar daca vei incerca sa depasesti 10% nu o sa fie bine. Zilele trecute un motociclist a murit intrand in masina lui Marica, nu a avut nici o sansa, si ala avea ceva mic, sunt curios cum te-ai fi descurcat tu cu R1 care "fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza" in fata unei limuzine ca aia.

Jur ca uneori vad persoane care nu au ratiune, care actioneaza instinctiv si pe principiul turma cere: frate si-a luat cutarica 1000, eu sunt mai prost cu 600? sa imi iau si eu 1000. Nu ma intelege gresit, tot ce iti doresc e o viata fara incidente, doar ca trecerea la R1 mi se pare o pierdere de bani si atat.

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diabolik, cand o sa mergi cu un superbike in mintile lui cum a iesit din fabrica avand o ciclistica grozava o sa-ti schimbi total gandirea/mentalitatea (de ce 1000cmc?)

sa o stapanesti sanatos fara incidente



mintea conduce pumnul,nu invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diabolik, cand o sa mergi cu un superbike in mintile lui cum a iesit din fabrica avand o ciclistica grozava o sa-ti schimbi total gandirea/mentalitatea (de ce 1000cmc?)

sa o stapanesti sanatos fara incidente

 

mintea conduce pumnul,nu invers

:10: Bine zis! @sebastiano: Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diabolik, mintea conduce pumnul,nu invers

aici nu sunt deacord cu tine. daca ne referim strict la trecerea de la 600 la 1000, diferenta este de vreo 50 km/h la viteza, adica de la 250 la 300. Tu esti constient ca nu ai unde sa mergi nici cu 200 sau nu esti constient? chiar si pe autostrada au pus radare fixe. la asta m-am referit. daca si r1 si r6 merc la fel de bine cu 50 in localitate si cu 90 inafara (precum insinuezi in proverbul tau), atunci de ce sa imi iau de 1000? de ce sa investesc bani in 1000 cand merg lejer cu 90 in afara? iti zic eu dc: pt ca unii simt nevoia sa compenseze dimensiunile mici cu motoare mari. cum sunt tiganii aia cu mercedes 6.3 AMG si merg ca si mine cu 90 km/h ca si mine cu motor de 1.6, dar probabil au puta mica si sa compenseze isi iau motorizari mari. Cand o sa intelegeti ca nu traim in America unde au autostrazi, unde drumurile sunt ca in palma, unde lumea e constienta ca motociclistii exista in trafic,unde poti ajunge din punctul A in puctul B intr-un timp decent fara sa iti pui viata in pericol, atunci o sa intelegeti si ce vreau sa spun eu, pana atunci succes cu R1 si mergem in paralel pe strazi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu mori acasa :)

eu te intreb altceva: ai atat de multe autostrazi fara limita de viteza pe care sa mergi incat nu te mai satisfacea 600 k5-ul?

ai drumuri atat de bune incat 600 deja era depasit in lupta cu ferrari pe strazi?

e atat de civilizata lumea incat poti merge cu viteze peste cele obtinute cu 600-le si lumea sa iti acorde prioritate?

personal, nu inteleg trecerea de la 600 la 1000, mai ales in tara noastra unde strazile sunt jalnice, conservarii nu sunt deloc disciplinati in trafic, se circula haotic peste tot, mai ales ca nu avem autostrazi si orice drum de la Bucuresti la Arat iti pune viata in pericol de cel putin 20-30 ori. Iti dau scris ca tu nu scoti nici 10% din cat poate motocicleta aia pe soselele din Romania, iar daca vei incerca sa depasesti 10% nu o sa fie bine. Zilele trecute un motociclist a murit intrand in masina lui Marica, nu a avut nici o sansa, si ala avea ceva mic, sunt curios cum te-ai fi descurcat tu cu R1 care "fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza" in fata unei limuzine ca aia.

Jur ca uneori vad persoane care nu au ratiune, care actioneaza instinctiv si pe principiul turma cere: frate si-a luat cutarica 1000, eu sunt mai prost cu 600? sa imi iau si eu 1000. Nu ma intelege gresit, tot ce iti doresc e o viata fara incidente, doar ca trecerea la R1 mi se pare o pierdere de bani si atat.

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

Si nu cumva pe tine te tenta o busa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu, ca vreau sa fac si ceva drumuri cu ea in strainatate si sa nu machinui 10 min sa depasesc un tir in accelerare, dar iti multumesc pt ironie. ce nu cred ca stii tu este ca ironia este pt invingatori si e un semn de inteligenta,care dupa remarca ta cred ca iti lipseste cu desavarsire. eu mi-am spus doar o parere personala si nu vreau sa vina ziua cand o sa vad morti la stiri ca gonea cu 250 pe Magheru si i-a iesit un taxi in fata. avea R1 si motocicleta a ramas in treapta 3



Si nu cumva pe tine te tenta o busa?

nu, nu pe mine mai e un user diabolik, e tot in braila dar el are un TL 1000S, suntem persoane diferite.nici ala nu e sanatos daca ma intrebi pe mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

 

PS cat despre conversatia de aici, fiecare isi cumpara ce isi doreste si ce simte ca ii place, ca ai o alta idee si o impartasesti aici, ok, dar de ce te chinui sau vrei sa schimbi omul si faci tot felul de analogii cand de fapt e doar o insiruire de cuvinte si fiecare e pe cont propriu in materie de gusturi. Cel putin asa-mi lasa impresia cateodata acest forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

 

PS cat despre conversatia de aici, fiecare isi cumpara ce isi doreste si ce simte ca ii place, ca ai o alta idee si o impartasesti aici, ok, dar de ce te chinui sau vrei sa schimbi omul si faci tot felul de analogii cand de fapt e doar o insiruire de cuvinte si fiecare e pe cont propriu in materie de gusturi. Cel putin asa-mi lasa impresia cateodata acest forum.

nu i-am pus pistolul la cap sa iti ia alta, doar mi-am expus o parere personala,ca nu vad utila deloc trecerea de la 600 la 1000. in fond, fiecare isi ia ce vrea, dar poate mai sunt oameni care sunt in dilema din acest punct de vedere. Mecanicul meu mi-a zis asa: tu nu o sa scoti nici 50% din ce poate motocicleta ta, si are dreptate.

Si nu lui ii aduceam argumente si contraargumente, lui cmd ii puneam niste intrebari de ordin logic, la care isi raspunde singur.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i-am pus pistolul la cap sa iti ia alta, doar mi-am expus o parere personala,ca nu vad utila deloc trecerea de la 600 la 1000. in fond, fiecare isi ia ce vrea, dar poate mai sunt oameni care sunt in dilema. Mecanicul meu mi-a zis asa: tu nu o sa scoti nici 50% din ce poate motocicleta ta, si are dreptate.

 

De cand mergi pe 636? este prima motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De ce de la 600 la 1000...pai este destul de simplu si omul a specificat clar !

1. incep printr-o comparatie...este ca si cum ai spune de ce de la seria 3 la M3 ?

Pai, performante mult mia bune, o stabilitate mai mare, timpul/distanta de franare muuult peste cea a modelului precedent...

ziceai de saracu baiat care a murit in accidentul ala...pai avea un F3 sau F4 din cate imi amintesc eu...pai compara tu franele de pe F3/4 cu franele de pe R1 :) si cred ca o sa'ti dea alte raspunsuri...

2. poate omul l-a luat doar pentru ca ii este drag modelul...nu ca vrea sa ii rupa aderenta la fiecare accelerare si sa intre in viraje precum Rossi...

poate i se pare mai comod sa stai in trepte mai mici si sa nu schimbi prea des, la un drum mai lung (sau mai liber prin oras)...

 

Chiar nu pot sa-mi dau seama de ce va atacati atata pentru ce isi cumpara fiecare...sunt bani lui, este mintea lui, ei bine face ce vrea...poate este mai calculat ca tine de 10 ori cand este in sa...poate merge de 2 ori mai tare ca tine dar de 5 ori mai atent...

 

Mai bine va rezumati la ai ura fiecare Asfalt Uscat si sa se bucure de ea !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i-am pus pistolul la cap sa iti ia alta, doar mi-am expus o parere personala,ca nu vad utila deloc trecerea de la 600 la 1000. in fond, fiecare isi ia ce vrea, dar poate mai sunt oameni care sunt in dilema din acest punct de vedere. Mecanicul meu mi-a zis asa: tu nu o sa scoti nici 50% din ce poate motocicleta ta, si are dreptate.

Si nu lui ii aduceam argumente si contraargumente, lui cmd ii puneam niste intrebari de ordin logic, la care isi raspunde singur.

asta cu 50% este corecta............pt uni ...

alti se dau mai tare. dar subscriu .....vb....lui...... CMD.. :10: minte conduce pumnul ...........

una peste alta ....sebastiano ..sa o stapanesti fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija man, ai mare grija cu R1. Varul meu a avut R6 si dupa R1 si a zis asa: R1 nu te iarta. Una mai mica daca gresesti, te mai iarta, dar R1 nu iti iarta nici o greseala. sa auzim de bine si cat mai putine incidente, daca se poate chiar deloc. Sanatate

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te pe circuit mai des, cu timpul vei scoate poate chiar mai mult de 50% din motocicleta ta, daca privesti asa sau mecanicul tau priveste asa despre tine, inseamna ca nu vrei sa inveti sa conduci cat mai bine. Nu vreau sa jignesc sau sa deranjez, dar trebuie sa inveti sa conduci cat mai bine, sa progresezi constant.

 

Cum ziceam si mai devreme, Sebastiano, sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si sa scoti untul din ea pana la 50 km/h in localitate :)) (a se citi ca o gluma)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diabolik investeste in tine dupa aceea in motocicleta/e ,asta e ordinea

mergi fa cursuri de pilotaj ,te va ajuta enorm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ... de ce unele persoane se agita atat de mult pentru altii ... la ce isi cumpara ... crezi ca pe 636 nu poti muri ? se moare doar pe r1 ca e de 1000???

stai linistit rezultatul poate fii acelasi la ambele la aceeasi viteza ... numai ca in caz de nevoie r1 se opreste mai repede ca 636 si poate evita ....

si da intr-adeva r1 este mult mai puternica ... dar si mai buna si rapida din toate pct de vedere fata de r6.... omu poate nu e maniac cu viteza ... sau poate este ... si are distante scurte unde poate sa o "arda"...

si eu m-am saturat de 600 ... ultima anu trecut ... in trecut avand tot 600 - 750 - 1000 ... si cat de curand trec la 1000 iar ... si nu neaparat pt viteza ... ci cat pentru sunet ... forta ... fiabilitate ... ce vrei tu are peste un motor de 600 ...

iar referitor la americani ... as vrea sa vad si eu o masina cu un motor de peste 3L sa i se strice ceva la el ... fata de tantarii astia mici de 1.1 / 1.6 .... care au cate ceva ... si nu neaparat din cauza lor cat din cauza calitatii comb. si prafului etc...

 

Asflat uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intelegeti ce vreau sa exprim, deja imi rastalmaciti cuvintele, nu mai ganditi, scrieti instinctiv si nu ma mai chinui sa tastez. am avut 954 si il foloseam la fel ca pe asta, doar ca era mai greu, consuma mai mult, si era mia vechi. intr-o zi m-am gandit de ce sa consum mai mult combustibil, cand pot sa merg pe ceva mai mic, la fel de agil, ba chiar mai agil decat asta pana la o anumita viteza? am mers pe asta pt ca e mai usor, consuma mai putin si e mai nou. deja cand zici sa imi iau 125 nu am ce sa iti raspund ca acolo au scris mainile fara creier. am spus ca la 125 te chinui in depasiri iar la 130 km/h pe autostrada consumul este foarte mare fata de 600. asfaltu uscat man.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu mori acasa :)

eu te intreb altceva: ai atat de multe autostrazi fara limita de viteza pe care sa mergi incat nu te mai satisfacea 600 k5-ul?

ai drumuri atat de bune incat 600 deja era depasit in lupta cu ferrari pe strazi?

e atat de civilizata lumea incat poti merge cu viteze peste cele obtinute cu 600-le si lumea sa iti acorde prioritate?

personal, nu inteleg trecerea de la 600 la 1000, mai ales in tara noastra unde strazile sunt jalnice, conservarii nu sunt deloc disciplinati in trafic, se circula haotic peste tot, mai ales ca nu avem autostrazi si orice drum de la Bucuresti la Arat iti pune viata in pericol de cel putin 20-30 ori. Iti dau scris ca tu nu scoti nici 10% din cat poate motocicleta aia pe soselele din Romania, iar daca vei incerca sa depasesti 10% nu o sa fie bine. Zilele trecute un motociclist a murit intrand in masina lui Marica, nu a avut nici o sansa, si ala avea ceva mic, sunt curios cum te-ai fi descurcat tu cu R1 care "fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza" in fata unei limuzine ca aia.

Jur ca uneori vad persoane care nu au ratiune, care actioneaza instinctiv si pe principiul turma cere: frate si-a luat cutarica 1000, eu sunt mai prost cu 600? sa imi iau si eu 1000. Nu ma intelege gresit, tot ce iti doresc e o viata fara incidente, doar ca trecerea la R1 mi se pare o pierdere de bani si atat.

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

ce vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal am un 636, sunt foarte multumit de el,nu am prins mai mult de 200 ca nu am unde si aia pe autostrada, dar uneori ma gandesc ca 130 cp sunt prea multi,si ca mai bine imi luam un F4i ca e mai fiabil.

 

cred ca ai uitat sa-i dai jos limitatoru cand ai luat 636-le ala :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...