Sari la conținut

targu secuiesc - 20-21 iulie


neutrino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 205
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Veste proasta, am fost la spital in Bucuresti, din pacate am coloana fracturata la o vertebra si ceva tasare pe acolo, ceea ce inseamna 2 luni la orizontala si cam un an pana ma refac si sunt apt de moto.

 

Bafta sezon de moto, bafta sezon de schi offpista...dintr-o prostie.

 

Asta e, m-a mancat undeva sa ma tin dupa mister 1.07.

 

Va doresc sa aveti un sezon moto fara incidente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adriane...imi pare rau, daca ai nevoie de orice fel de ajutor...spune, vedem cum te ajutam dupa posibilitati

pacat ca trebuie sa invatam din greseli atat de dure

 

acum am vazut si eu pozele...progrese notabile la sfarsitul zilei de ieri

Editat de Hardcore23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta, am fost la spital in Bucuresti, din pacate am coloana fracturata la o vertebra si ceva tasare pe acolo, ceea ce inseamna 2 luni la orizontala si cam un an pana ma refac si sunt apt de moto.

 

Bafta sezon de moto, bafta sezon de schi offpista...dintr-o prostie.

 

Asta e, m-a mancat undeva sa ma tin dupa mister 1.07.

 

Va doresc sa aveti un sezon moto fara incidente...

Adi, ai avut protectie de coloana? Nu-mi vine sa cred de ce ai patit. Cind mi-am rupt clavicula, era cit peacilea sa nu-mi mai iau prot de coloana. Putin a lipsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ajuta protectia de coloana sau cocoasa, daca zici ca ai aterizat in fund. Alea ar fi protejat daca aterizai fix pe spate sau pe coaste . sau daca iti intra ceva in spate.

Nu prea cred ca exista nici un fel de protectie pentru fund.

Poate asa ceva :http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_IE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Bionic-freeride-Short/SubProducts/Alpinestars-Bionic-freeride-Short-0002

Sau asa ceva : http://www.comura.ro/index.php/Vezi-mai-multe-imagini/EVS-Compression-Short-TUG-02/251-EVS-Compression-Short-TUG-02.html?pop=1

 

Desi cred ca nici astea nu ajutau prea mult.

 

Cand am fost prin Italia sa-mi iau echipament , acum cativa ani , italienii spuneau ca ei nu cumpara protectii. Cica sunt prea scumpe pentru cat de putin te ajuta. Mai ales in cazuri grave. Asta mi-a zis-o chiar vanzatorul dintr-un magazin , care cred ca ar fi avut interes sa le vanda. Mi-a zis ceva de genul: "tu ia-le , sa fie acolo"

 

Asa ca stai calm , nu te mai stresa , nu prea aveai ce sa porti ca sa eviti accidentarea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian, Iulian, Alex si cei care nu au mai fost, poate faceti cumva sa veniti si voi la Hungaroring pe 11, nu neaparat sa va dati ci pentru a experimenta atmosfera. Sunt sigur ca o sa va placa foarte mult.[/size]

In 9-11 e etapa de RoSBK iar in 8 e trackday. La trackday, o sesiune de 20 de minute e 5.000 forinti. Inscrierile se fac aici: http://www.hungaroring.hu/nyiltnap/?lang=en Denis, ne vedem acolo. Eu ma dau la trackday si raman spectator la etapa.

 

Imi pare rau pt cazatura, urmarile sunt mai nasoale decat arata filmarea. Insanatosire grabnica!

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat,Adi!:(

Eu speram sa faci un low-side ceva mai usor ca sa te mai potoleasca un pic.

Ai progresat mult intr-un timp foarte scurt...dar nah,acum nu mai are rost sa te mai tragem de urechi,majoritatea ti-am zis dinainte...

Pacat ca ai avut ghinionul de a lua tu una din cele mai nasoale cazaturi.

Sper sa te refaci complet!Bafta si rabdare pentru recuperare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasoale urmările cu tasarea vertebrei.

Nu există protecţie sau echipament care sa protejeze la aterizare in fund. Tot şocul e transmis in coloană.

Asta nu înseamnă ca protecţia de coloana nu e absolut obligatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac o scurta recapitulare a cauzelor probabile din ce cred eu si din ce mi-ati zis voi (ca, deh, am timp de analizat cateva luni bune cat o sa stau la pat)

 

1-am tras mult peste limita mea de siguranta, abia ma stabilizasem la 1,10-1,09 fara sa fuga spatele si mai aveam de lucrat la pozitia in sa, trase, trebuia sa stau in ritm cu baietii impreuna cu care progresam

 

2-baiatul mergea lejer 1,07 de multa vreme si eu am compensat in mod periculos avansul pe care si-l lua in anumite curbe, avand alte trase si alta experienta

 

3-guma spate (gpracer) era uzata bine de tot pe laterale, nu prea mai avea deloc carne pe ea, posibil sa fi agravat si asta situatia

 

4-amortizorul spate nu lucreaza cum trebuie, mi-a zis Sst de mult lucrul asta si nu am luat masuri

 

5-lipsa protectie lombara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toata lista aia de un lucru imi era frica,cauciucurile. Parca vad ca iar ai luat un sh "bun" de pe la baieti.

Cu riscul de a supara lumea consider ca gumele date jos de cineva care se da pe pista nu mai sunt bune sa le mai ia inca unul care trage sa-si imbunatateasca mersul pe circuit...Poate or fi bune pentru unii care nu ies din oras si merg pana la Victoriei,dar eu n-o sa ma dau cu d-astea pe curbe si pe circuit...n-am bani de cauciucuri- stau acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca vad ca iar ai luat un sh "bun" de pe la baieti.

 

 

A luat :)

 

Eu, la cererea lui, i-am dat o pereche de cauciucuri, unele pe care le-am dat jos imediat dupa ultimul Secuiesc. Cauciucuri care incepuse sa piarda aderenta pe la 1:05/tur.

 

Adrian stia de lucrul asta si chiar a fost atentionat in acest sens.

 

Cu riscul de a supara lumea consider ca gumele date jos de cineva care se da pe pista nu mai sunt bune sa le mai ia inca unul care trage sa-si imbunatateasca mersul pe circuit..

 

Lucrurile nu sunt chiar atit de simple. Sunt mai multi factori care trebuiesc luati in considerare. Sa-ti dau un exemplu: am un D212 pe spate acum care daca-l fortez pe amkart pierde aderenta, asta se intimpla sub 1:10 sa zicem. El arata nou, are carne pe el, adica mai poate fi folosit mult si bine DAR, nu sub 1:10.

 

Acum, un set nou este 400 Euro+TVA, daca eu cer 150 Euro/pereche nu crezi ca-l poate lua cineva care merge , sa spunem, 1:15-20 pe amkart si sa mearga in siguranta ?

 

 

 

@Adrian

 

Toate cele 5 puncte sunt valide si pe viitor v-a trebui sa le iei mult mai serios in considerare.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recuperare usoara!

 

sunt unele back protectors care merg pana jos, gen aproape pana la coccis - merita cautat si purtat pentru ca nu stii niciodata ce se intampla

Editat de ciubix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

denis cauciucul pe spate cand l.a luat era bun!mergea sa te dai cu el dar a ajuns in stadiul in care martorii si striatiile erau legenda.a si zis ca aia era ultima tura.pe viitor sper sa nu mai traga de gume asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

denis cauciucul pe spate cand l.a luat era bun!mergea sa te dai cu el dar a ajuns in stadiul in care martorii si striatiile erau legenda.a si zis ca aia era ultima tura.pe viitor sper sa nu mai traga de gume asa!

 

Facind abstractie de cauciucul cu pricina, foarte multi nu cunosc ca un cauciuc dedicat pentru pista isi pierde din proprietati la fiecare ciclu de incalzire. El poate arata ca nou dar nu se mai incalzeste la temperatura optima, acolo unde ofera cel mai mare grip. Am vrut sa mentionez asta deoarece foarte multi asocieaza `carnea` cu noul/bun, ceea ce nu se aplica in cazul gumelor dedicate pentru pista.

 

Revenind, un cauciuc de pista cu multiple cicluri de incalzire + uzura excesiva = nu bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa elucidam parte cu cauciucul care cred ca a avut 95% din vina. Asta daca e cel din poza facuta pe vreo 15 iulie din excursia de pe Cheia. Daca a mai si mers de atunci si l-a mai bagat si pe circuit, sincer nu stiu ce a fost in capul lui. Denis merge tare si nu tine cauciucuri proaste, le schimba cum incepe sa fuga pentru stilul lui de mers.( 1.07 pe amckart).La 1:07 se merge foarte tare, se face abuz de cauciucuri si pe franari aplecate, iesiri din viraj + ca are V4 1000cc care are cuplu imens peste tot. Atunci cand l-a vandut, Adrian scotea 1.20. Inainte avea parca tot gp racer de prin 2008. Pei scuzati-ma, dar ce i-a dat Denis era MULT mai bun decat ce avea el pe motor si FOARTE sigur pentru un mers la 1.17-1:20 pe AMCKART. Ca le-a uzat de au ajuns ca in poza si s-a mai dat si pe circuit asa desi a fost anuntat sa schimbe cauciucul.......vine ii apartine in totalitate. Si el stie asta.

post-43576-0-09584800-1375190784_thumb.jpg

 

 

Case closed

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e cauciucul din poza!dar pe laterala asa ajunsese

pardon mai rau :(la asta se mai vad putin niste semne din striatii la ala erau duse de mult

Editat de crbl69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz elucidat, cauciuc spate prea uzat. Cind vedeti ca scadeti timpii, scotociti-va prin buzunare. Si eu m-am uitat acum 2 zile la avelopa fatza de pe motoreta mea, un Pirelli slick SC1, deja e uzat 2/3 pe laterale. Inainte sa cad, stiam ca tre sa-l schimb, am zis ca ma dau la plimbare, nu am luat in considerare ca pot aparea surprize cum a fost agatzarea involuntara a acceleratie pe frinare. E exact ca si pe strada, nu stii niciodata ce poate aparea neprevazut. De cind ma dau, am cazut de nspemii de ori, mi-a fugit si spatele, fatza niciodata. Toate au un inceput. Pe amckart am vazut 3 motorete care au pierdut fatza cind erau complet drepte, toate cu cauciucuri de strada. Cum necum am ajuns iar la cauciucuri, deaici pleaca cele mai multe accidente pe pista.

 

Un cauciuc de pista second mai merge 2000km pe strada, ce vad in poza de mai sus e un anuntz despre dezastrul ce va urma. Trebuia demult schimbat. Mai era baiatul din Iasi care mergea ca inconstientul cu un spate uzat cu mult sub limita, Manu VVu.

 

Caz particular, la Dunlop nu se aplica regula uzurii prin ciclurile incalzire racire.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa tura de pe cheia-siriu+ inca 500 de km (!) prin oras am dat jos guma din poza (si nu ajunsese la sarme), nu eram nebun sa mai intru pe pista sau sa mai ies din oras cu asa ceva.

 

Am pus gp racerul de la Denis care mai are o gramada de carne pana la semn pe mijloc dar era uzat multicel pe laterale, abia se mai vedeau adanciturile si avea o forma ovala care facea motoreta sa se aplece brusc si imprevizibil cand ajungeam la capete.

 

Dupa cateva ore pe pista s-a mai uniformizat, s-au mai tocit din bombeuri si mi s-a parut mai stabil aplecatul pe el, dar evident s-a uzat si mai mult per total pe laterale.

 

Pur si simplu mi-a scapat din vedere detaliul asta pentru ca data trecuta am scos 1.11 cel mai bun tur si ziceam ca mai am o gramada pana la limita aderentei gumei folosite de Denis.

 

Dar si timpii astia sunt relativi, pentru ca reprezinta totalitatea curbelor, dar eu poate fortez pe unele curbe la limita iar pe altele mult sub limita aderentei, fara sa imi dau seama care e curba cea "periculoasa", scotand o medie teoretic "safe".

 

Nu dau vina pe Denis, el mi-a explicat ce si cum si alegerea a fost in totalitate a mea.

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce ati scris mai sus are logica.Denis,macar cauciucurile care le dai tu jos sunt noi ,de sezonul asta,eu vorbesc in primul rand de gume sh pe care le-a prins si o iarna...

Plus ca vedeti care e capcana?Lasa ca mai merg doar tura asta!Asa am cazut si eu lowside cu niste vechituri,cele noi erau comandate deja pt Serres, zis sa mai merg inca o data usurel sa ma antrenez. Am cazut,am pierdut si increderea in mine si peste o sapt m-am dus la Serres la plimbare ca nu am mai avut curaj sa ma dau.

Deh, daca Adrian nu s-ar fi lovit asa de tare acum doar faceam toti bascalie pe aici,numai ca eu sper sa traga invataminte toti din noua generatie de baieti care cocheteaza cu circuitul,myself included!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...