campers Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Am luat-o pe 24 ianuarie , a mers excelent ..am adus-o acasa , am reparat estetic cat s-a putut la ea (si a costat cat inca o data cat am dat pe ea , multumita colegilor nostri care dezmembreaza motociclete si vand piese stricate drept bune ..in fine ..) si prin mai am scos-o la plimbari .. A functionat perfect pana odata prin iunie , cand am incins-o foarte rau , si incepusera sa imi arunce stropi de benzina pe admisia de aer la cilindru 2 . Am stat cu ea pe dreapta vreo 2 saptamani atunci , banuind ca mi s-a spart vreo supapa de admisie . Pana la urma , am vazut ca imi inunda carburatorul 2 cu benzina intruna , si m-am decis sa il verific . L-am desfacut , m-am uitat prin el p-acolo , am gasit ceva jeg in paharel , l-am curatat si l-am montat inapoi . A mers apoi iarasi excelent pana acum vreo cateva zile . Am fost duminica trecuta la un gratar , a mers excelent la dus , dupa care am vrut sa merg in oras sa o aduc si pe prietena mea , ca fusese la munca . Am observat ca a pornit un pic mai greu , si mergea infundat , ceva gen Ducati , si tragea prost. Am ajuns acasa seara , am schimbat bujiile intre ele ..parca imi parea ca e o bujie cu probleme . Am spalat si filtru de aer si l-am tamponat cu ulei , daca tot am umblat . Ieri mi-au venit bujiile de schimb , le-am schimbat , si merge la fel . Am scos , in timpul mersului , fisa de la cilindru 2 , si nu se simte . Deci cilindru 2 nu functioneaza . Am scos si de la 4 , si se cunoaste , dar doar un pic . Cilindru 1 si 3 functioneaza cum trebuie . Cand sta la relanti paraie asa , cand merg cu ea incetisor suna ca un motor V , cand o turez , suna ca un ducati in 3 cilindri .. Cam care ar fi pasii sa aflu de unde e problema ? carburatoarele ar trebui sa fie curate , dar le voi mai desface azi inca o data . Deja am uzat suruburile de cate ori le-am desfacut . Editat mai tarziu - Filtru de benzina a avut dintotdeauna , si cel actual e schimbat de cand am avut probleme prima data . Editat August 1, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thh_89 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 ceva asemanator am si eu,dar in conditii ceva diferite,la un zxr6 din 99. a mers perfect din martie pana acum. in urma cu vreo luna jumate,2 (irelevant) mi-a facut si mie chestia respectiva (gen sunetul de motor in V), nu depistam vreo diferenta in putere/modul in care trage, pe parcurs si-a revenit. eu presupusem ca ar fi ceva gen, infundat un cilindru. la drum lung nu prea am fost,acum 2 saptamani,am fost pana la Neamt sa-i fac itp-ul. pe drum, am fortat-o putin,sa vad cam care ar fi limitele. am ajuns la maxim cu ea,pe o portiune de drum liber, apoi a inceput iar chestia asta, un sunet de V doar ca de data asta incepea sa se simta si in putere,ca si cum ar ramane fara benzina. am lasat-o mai usurel,la fel pe parcurs si-a revenit. ziua urmatoare la intoarcere, la fel,fortand-o putin, se repeta povestea,doar ca de data asta,cand am ajuns la o intersectie,schimband inferioare,oprind, s-a oprit si motorul,comportandu-se exact ca atunci cand nu mai are benzina. impins la marginea drumului,dat de 2 ori la automat,se comporta ca si cum ar fi inecat. a 3-a oara a luat-o, la fel cu sunetul respectiv. oprit,lasat putin,pornit din nou,lasat sa meara pe liber 1 min,si-a revenit. de atunci,in oras, totul normal,pana duminica,cand iar plec pe un traseu putin mai "nervos", la fel mi s-a oprit,simptomatologia penei prostului. ce-i drept, nu am avut inca timp sa investighez problema, sa desfac sa vad,dar tind sa am impresia ca ar fi pompa, si nu da destul in sarcina. pt ca desi initial am zis ca o fi filtrul infundat si imi inunda,mi-l ineaca, cam iese din discutie in cazul unui mers mai sportiv. imi cer scuze de eventuala exprimare "ne-academica". ca tot nu am timp sa o desfac zilele astea,poate vad aici vreo idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 incearca sa probezi cu alta pipa; uneori se mai infunda gaura de scurgere de la bujie si se aduna apa/condens si corodeaza contactul pipei. De asemenea, n-ar strica si o proba cu alta bobina de inductie si CDI daca poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 (editat) le-am inversat intre ele , la fel merge nu cred sa fie probleme din aprindere , pentru ca modelul meu are o bobina pt cilindru 1+4 si una pt 2+3 . mie imi face figuri 2 , probabil si 4 . prima data cand am patit-o , mi s-a oprit la o acordare de prioritate si am reusit cu mari greutati sa o pornesc si sa o aduc acasa .. o sa iau in seara asta decarbusol , sa incerc sa il curat si cu d-ala .. nu reusesc sa imi dau seama daca e problema din supape sau din carburatie . daca acopar aerul la cil4 , se cunoaste totusi ..dar daca ii scot fisa nu prea se cunoaste .. asta chiar ma da peste cap .. Editat August 1, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) [...] am fortat-o putin,sa vad cam care ar fi limitele. am ajuns la maxim cu ea,pe o portiune de drum liber, [...] Scuze pt off, dar ma intreb cum ai putut sa ii dai maxim fara sa zbori, eu i-am dat 240 pentru ~2 secunde si mai aveam destul de unde sa trag de gas... Mira-m-as sa ii fi dat capat... probleme Incearca: reglat supape, curatat/calibrat carburi si un set de bujii calumea si nu are cum sa nu mearga. Asfalt uscat ! Edit: a facut careva un consum aprox la zx6r? Editat August 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thh_89 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Scuze pt off, dar ma intreb cum ai putut sa ii dai maxim fara sa zbori, eu i-am dat 240 pentru ~2 secunde si mai aveam destul de unde sa trag de gas... Mira-m-as sa ii fi dat capat... am ajuns la 255-260. nu stiu daca mai duce sau nu,dar nici nu ma mai mananca in palma,fiind oarecum batranel. mi "s-a parut" oarecum atunci ca s-a schimbat ceva, suna altfel,am incetinit incat sa pot sa fac o oarecare diferenta si e ceea despre ce vorbeam. despre bujii,ma indoiesc sa fie,punand ngk-uri noi in primavara. n-as crede sa se uzeze chiar asa. n-as crede sa fie problema gen CDI,deorece sunt practic "simptome" de deficiente in alimentare. Editat August 1, 2013 de Thh_89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 am ajuns la 255-260. nu stiu daca mai duce sau nu,dar nici nu ma mai mananca in palma,fiind oarecum batranel. mi "s-a parut" oarecum atunci ca s-a schimbat ceva, suna altfel,am incetinit incat sa pot sa fac o oarecare diferenta si e ceea despre ce vorbeam. despre bujii,ma indoiesc sa fie,punand ngk-uri noi in primavara. n-as crede sa se uzeze chiar asa. n-as crede sa fie problema gen CDI,deorece sunt practic "simptome" de deficiente in alimentare. Cam cat consuma la 100Km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 ~7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawa_perry Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salut,am avut Kawa zx6r,consum de 7%...niciodata!...sincronizati carburatoarele,schimbati bujiile,verificati aprinderea si dak totul este inregula nu are voie sa consume mai mult de 5-5,5% in regim normal de mers, Una din cauzele voastre ar putea fi..aprinderea slaba de la o bobina de inductie,k sa verificati asta se poate doar la un service de specialitate,au un aparat de verificare scanteie si se monteaza intre pipa si bujie...sau dak ai alta mobra pe langa tine de acelasi tip...demonteaza dupa ea si verifica.Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thh_89 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salut,am avut Kawa zx6r,consum de 7%...niciodata!...sincronizati carburatoarele,schimbati bujiile,verificati aprinderea si dak totul este inregula nu are voie sa consume mai mult de 5-5,5% in regim normal de mers, Una din cauzele voastre ar putea fi..aprinderea slaba de la o bobina de inductie,k sa verificati asta se poate doar la un service de specialitate,au un aparat de verificare scanteie si se monteaza intre pipa si bujie...sau dak ai alta mobra pe langa tine de acelasi tip...demonteaza dupa ea si verifica.Toate cele bune! tocmai ce vin de la o "tura",din nou aceeasi chestie. in oras, 1-a,a 2-a,pana in 10-11k rpm, absolut totul bine,trage, a 3-a nu ai unde sa-i dai mai mult de 6-7k,cat o fi. am iesit putin in afara, ceva mai nervos,solicitat,un 160 cu a 4-a gen,intorc intr-un giratoriu,spre intoarcere,pare iar ca merge in 3 pistoane, decelerez,a 1-a,motorul moare. (ramane fara gaz). ii dau din nou la automat sa se umple camerele cu gaz,porneste,initial in 3,apoi in cca 1 min o ia in 4. fiind cu cativa prieteni,ajung la ideea ca nu ar da o bobina scanteie sau ceva de gen..nu prea are cum deoarece ar trebui sa faca in continuu chestia asta. bun,ca ar fi solicitata prea mult scanteia in ture mari,dar ar trebui sa mi-o faca si in oras,la turatii mari,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 un test de compresie i-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thh_89 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) un test de compresie i-ai facut? nop. nu e totusi cam "departe" sa-mi pun probleme de genul? dupa cum spuneam,inca nu am dat nici rezervorul jos sa vad daca nu o fi chiar o chestie gen filtrul de benzina. oarecum problema e "proaspata" si nu mi-a permis timpul incat sa am unde ma duce cu el. deocamdata intreb informativ/ca idei. cat despre compresie,segmenti...n-ar trebui sa dea si vreun alt semn? nu e ca si cum nu ar avea putere,are trage,se duce,dar la o bucata de vreme,face chestia asta. si deja cand incetinesc,viteza mica,se opreste,dupa cum spuneam,exact ca atunci cand ramai fara benzina Editat August 1, 2013 de Thh_89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 de ce ar avea legatura cu compresia ? eu cred ca la tine e o problema din carburatoare nu stiu exact cum sunt bobinele la 99 , dar daca sunt ca la cele de dinainte , adica fiecare bobina ataca 2 bujii , ar fi trebuit sa functioneze in 2 pistoane cand iti facea figuri (daca era o bobina defecta ) cred ca ai vreun gunoi in carburatoare si il trage din cand in cand ,il da inapoi ..iar il trage ..si tot asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 de ce ar avea legatura cu compresia ? eu cred ca la tine e o problema din carburatoare nu stiu exact cum sunt bobinele la 99 , dar daca sunt ca la cele de dinainte , adica fiecare bobina ataca 2 bujii , ar fi trebuit sa functioneze in 2 pistoane cand iti facea figuri (daca era o bobina defecta ) cred ca ai vreun gunoi in carburatoare si il trage din cand in cand ,il da inapoi ..iar il trage ..si tot asa.. tu te auzi?are un goz mic in carburatoare si il tot trage acolo cand cum..nu?de aia i se opreste motorul in mers...de la gunoiul ala.....probabil are cate un gunoi in fiecare carburator care se sincronizeaza cu celelate gunoiae din carburatoare si direct ii astupa mainjetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Mai oameni buni. Inainte de toate incercarile si inainte sa omorati carburatoarele alea de tot, faceti mai frate un test de compresie si o masuratoare a jocurilor supapelor. Nu ca "e prea departe". E foarte aproape, nu poti sa stii pana nu verifici! Deci compresie si jocuri la supape verificate inainte de toate! Faceti asa si o sa vedeti ca altfel va sta situatia. Va spune un Stan patzitu'... Editat August 2, 2013 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Perfect ... tipic forumistic ... poate ar trebui sa ii punem sa verifice si presiunea in roti, poate e de acolo. @Thh - Mai mult ca sigur ai fie un filtru infundat fie un furtun gatuit pe undeva si nu lasa un debit mai mare de benzina sa ajunga in carburatoare, automat cand tragi de ea mai tare si consuma mai mlt nu face fata si la final ramai fara benzina in carburatoare. @Campers, pompa de benzina ai verificat-o ? Mai oameni buni. Inainte de toate incercarile si inainte sa omorati carburatoarele alea de tot, faceti mai frate un test de compresie si o masuratoare a jocurilor supapelor. Nu ca "e prea departe". E foarte aproape, nu poti sa stii pana nu verifici! Deci compresie si jocuri la supape verificate inainte de toate! Faceti asa si o sa vedeti ca altfel va sta situatia. Va spune un Stan patzitu'... Alea au simptome separate, care nu au nimic in comun cu ce au descris ei aici, desi exista o tendinta in a neglija reglajul supapelor in cazul de fata nu e cazul. Editat August 2, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 2, 2013 Autor Share Postat August 2, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=FUMuGfiJNVE&feature=youtu.be debitul se poate observa intre 0:22 si 0:45 , ca mai avea putina benzina si s-a scurs pe fund toata .. cred ca e in regula cata benzina da aici puteti vedea cum face cand scot fisele la diferiti cilindri http://www.youtube.com/watch?v=ZdEFt4Y_cMM&feature=youtu.be totusi , bujiile aratau foarte urat . sa fie din cauza ca am mers ieri fara filtru aer , de proba , vreo 3-4 km ? le-am urcat aici http://www.4shared.com/rar/-DPuBvRE/201308A0.html? intr-o arhiva , mi-a parut cel mai practic daca nu va este la indemana sa le vedeti asa , spuneti-mi cum sau unde preferati sa le urc , si asa fac . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Am avut de curand aceeasi problema .La mine a fost din carburatoare .Sub cuiul pontou exact unde atinge el ai un jigler in spatele lui are o sita. Scoate-l si curata-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 desfa rezervor robinet tot..da TOT si curata...spre sfarsitul videoului mi se pare ca debitul de benzina e "subtirel"..adika abia spritzuieshte...pompa tre sa bage debit ca la inceputul videoului...robinetul e vacuumatic sau simplu? cilindru 2 doarme..claaarr...ai scos bujia sa o pui pe masa sa vezi daca ai flux de scanteie continuu?verifica...intr-un garaj cu becul stins...daca carburatorul e curat si cat de cat reglat tre sa mearga...daca nu merge nu cred ca are suficienta compresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 2, 2013 Autor Share Postat August 2, 2013 pompa baga cum trebuie , spre sfarsit nu prea mai avea debit pt ca se scursese toata pe fundul rezervorului , fiindca il pusesem in picioare . robinetul este simplu -> din rezervor vin 2 furtune , unul RES si unul ON , iar din el pleaca un alt furtun mai departe la pompa de benzina. bujia cred ca da continuu ..o sa verific in noaptea asta! poti arunca un ochi si la pozele cu bujiile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Verifica din nou carburatoarele,special cilindrul care face probleme.sa nu fie mizerie,nivelul ok,sa inchida/deschida cuiul,amestecul carburant,sincronizarea. Nu am fost foarte atent la ce s-a scris,dar parca nu am sesizat ca s-a facut sincronizarea... PS.ce filtru aer ai de l-ai incarcat cu ulei? Si de care ulei? Editat August 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 pune pozele aici ca nu am reusit sa le vad pe site... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat August 3, 2013 Autor Share Postat August 3, 2013 cilindru 1 cilindru 2 cilindru 3 cilindru 4 Verifica din nou carburatoarele,special cilindrul care face probleme.sa nu fie mizerie,nivelul ok,sa inchida/deschida cuiul,amestecul carburant,sincronizarea. Nu am fost foarte atent la ce s-a scris,dar parca nu am sesizat ca s-a facut sincronizarea... PS.ce filtru aer ai de l-ai incarcat cu ulei? Si de care ulei? nu am sincronizat , nu am scule pt asa ceva filtru de aer este cel original , de burete in carte scrie sa fie spalat si tamponat cu ulei .. nu mai stiu exact de care , dar ceva monograd .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Sincronizeaza carburatoarele,nu are cum sa mearga ok daca nu sunt aliniate clapetele. Uleiul care se folososeste la filtre de aer sunt speciale pentru asa ceva,ca este pentru burete,sau pentru tesatura de bumbac, ele au vascozitate diferita. PS.Vezi ca cilindri 1 si 4 ai amestecul cam sarac. Editat August 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixpix Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Te pot ajuta eu cu o sincronizare si curatare carburatoare , sunt din braila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.