Sari la conținut

probleme zx6r '97


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica sa nu ai distributia sarita de la puncte.

mc de sfat , o sa verific !

dar , si cu compresie 6 , nu ar fi trebuit sa functioneze si cilindru ala ?

e totusi motor cu aprindere prin scanteie , nu diesel !

daca era diesel , intelegeam sa nu functioneze daca e atat de uzat , ca scapa toata compresia ..dar asa ?!

mai mult as crede ca ar fi din distributie , cum crezi si tu , decat din supape ..

supape care ramin deschize?

probabil .. si am inteles ca daca s-a mers mai mult cu ea asa (si foarte probabil sa se fi mers destul cu ea asa , daca e de la supape ) , nu mai e suficient sa schimbi pastilele ..ci trebuiesc reparate scaunele la supape .. si deja daca ajung la chiuloasa , numai o garnitura e 3 mil + aranjat chiuloasa 2 mil + daca o mai fi ceva de indreptat + semeringurile vreo 200 lei ...

 

 

cre'ca ori o dezmembrez , ori o las la somn pana la anu ..mi-a scos peri albi ... ma imbolnavesc draq de nervi ...

nu pot sa-mi explic cat de bou am fost de am cumparat si am bagat o gramada de bani in cea mai proasta motocicleta din univers ..

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti-am spus SON?ti-am spus sa-i faci test de compresie??din carburatie dereglata motorul tot trebuie sa mearga...merge prost dar trebuie sa aiba foc la toti cilindrii....tu ai supape deschise sau segmenti uzati...sau supape supercalaminate....



Perfect ... tipic forumistic ... poate ar trebui sa ii punem sa verifice si presiunea in roti, poate e de acolo.

 

 

@Thh - Mai mult ca sigur ai fie un filtru infundat fie un furtun gatuit pe undeva si nu lasa un debit mai mare de benzina sa ajunga in carburatoare, automat cand tragi de ea mai tare si consuma mai mlt nu face fata si la final ramai fara benzina in carburatoare.



@Campers, pompa de benzina ai verificat-o ?



Alea au simptome separate, care nu au nimic in comun cu ce au descris ei aici, desi exista o tendinta in a neglija reglajul supapelor in cazul de fata nu e cazul.

noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 -7 la toate?

Parca avea Cesar o kawa la service la un moment dat care mergea cu compresie 7 la cilindrii.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic...

Zic s-o lași mai moale cu limbajul ăsta de mâna a doua. Îți urmăresc de ceva vreme postările și am observat că ai o exprimare demnă de băiețaș de colț de mirc cu gândul la îmbogățire.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zic s-o lași mai moale cu limbajul ăsta de mâna a doua. Îți urmăresc de ceva vreme postările și am observat că ai o exprimare demnă de băiețaș de colț de mirc cu gândul la îmbogățire.

si ce ai tu cu exprimarea mea?l-am jignit?l-am injurat?s-a simtit ofensat?..cu gandul cu siguranta sunt la imbogatire....ca si oricare de aici de altfel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 -7 la toate?

Parca avea Cesar o kawa la service la un moment dat care mergea cu compresie 7 la cilindrii.

am incercat decat la 2 (cu probleme) si are 6

si am incercat de curiozitate si la unul care functioneaza ok ( numarul 3 - are 7) , apoi .

la 1 si 4 nu am incercat ..

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresie mica poate sa fie si din cauze de supapa ramasa deschisa, nu e obligatoriu sa fie din segmenti. ca sa te convingi, inainte sa faci testul de compresie pune cu o seringa 5-10 ml ulei in cilindrul respectiv pe gaura bujiei dupa care faci testul. Daca iti iese valoare buna a compresiei atunci e din segmenti, daca tot nu-ti creste compresia e de la supape.

daca nu ai inteles cauta pe "goagle" cum se face testul de compresie cu adaugare de ulei si o sa gasesti explicatii gramada.

 

dar cel mai bine cred ca ar fi o vizita la un mecanic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ti-am spus SON?ti-am spus sa-i faci test de compresie??din carburatie dereglata motorul tot trebuie sa mearga...merge prost dar trebuie sa aiba foc la toti cilindrii....tu ai supape deschise sau segmenti uzati...sau supape supercalaminate....

 

noah ma eroule...era logic un test de compresie??ai vazut cat i-a iesit ?/?data viitoare ciocu mic...

Compresia scazuta e doar un defect secundar. Daca lui un carburator ii ineaca bujia si dupa ce bibileste un pic caburatorul de pe cilindul problema ii merge motorul bine o perioada zici tu ca e din compresie nu?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia scazuta e doar un defect secundar. Daca lui un carburator ii ineaca bujia si dupa ce bibileste un pic caburatorul de pe cilindul problema ii merge motorul bine o perioada zici tu ca e din compresie nu?

bujia era albicioasa...semn ca amestecul e sarac...uita-te la poze...oricat l-a reglat tot nu i-a mers..eu personal nu cred ca un motor poate sa mearga asa de rau din cauza carburatiei...adika..efectiv sa nu mearga in toti cilindrii...merge greu,rau slab..dar merge..si culoarea bujei nu e chiar rea...cheers!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia era albicioasa...semn ca amestecul e sarac...uita-te la poze...oricat l-a reglat tot nu i-a mers..eu personal nu cred ca un motor poate sa mearga asa de rau din cauza carburatiei...adika..efectiv sa nu mearga in toti cilindrii...merge greu,rau slab..dar merge..si culoarea bujei nu e chiar rea...cheers! ;)

Ba poate, am vazut multe motoare cu compresie destul de mica care mergeau de nu ziceai ca e adevarat, personal am avut un zxr de 400 cu compresie 7 pe toti cilindrii(cu supape verificate si in parametri), si crede-ma ca mergea foarte bine pt compresia aia.

Inteleg ca te pricepi dar uneori anumite chestii tre sa le vezi ca sa le crezi, atata timp cat porneste daca are carburatia pusa la punct nu are de ce sa nu mearga. Chiar daca limita de serivice cand vine vorba de compresie se invarte pe undeva pe la 10-12 in general, motoarele merg bine mersi si cu 7; a nu se intelege ca merg ca noi, dar merg. Un efect mai grav in ce priveste mersul si comportamentul motorului il are diferenta mare de compresie intre cilindri, gen 7-10.

Cat despre reglajul facut de om, nu poti sa stii ce fel l-a reglat (pentru unii a "face" carburatia se rezuma la o curatare si sincronizare), drept dovada diferenta de culoare intre bujii, astea fara sa tii cont ca omul a zis de la bun inceput ca nu i-a facut sincronizare.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu sunt mecanic ..cu toate ca urmaresc sa fac o scoala in acest sens

dar cred ca , cu un amestec foarte bogat , tot ar trebui sa functioneze si acel cilindru

din moment ce are scanteie si benzina ..ar trebui sa mearga si cu uleiul care ar scapa teoretic printre segmenti ..

bujiile nu stiu de ce erau in halul ala ..nu le-am vazut asa niciodata , decat atunci

poate din cauza ca am mers fara filtru de aer , chiar inainte de a le scoate ? habar nu am ..

 

sper sa o pot carpi macar ..sa mai mearga o perioada sa mai imi revin cu banii ca m-a spart ..si vara viitoare voi vedea ce voi face :(

 

multumesc tuturor pentru sfaturi si idei , discutiile in contradictoriu sunt benefice in cazul meu !

 

De reglat nu le-am reglat . Nici nu le-am sincronizat . Doar le-am curatat. Acum ma uitam dupa instructiunile carburatoarelor keihin , sa vad de unde imbogatesc amestecul !

De fapt , am vazut un singur surub pe ele cand le-am desfacut , care ma gandesc eu ca ar trebui sa fie pt amestec ..dar nu sunt convins ca el este si caut acum un manual ..

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un efect mai grav in ce priveste mersul si comportamentul motorului il are diferenta mare de compresie intre cilindri, gen 7-10.

Da. Pacat ca nu a masurat si celalti cilindrii.

 

Eu la keihin am doar un singur surub, langa pahar de la camera de nivel constant, pentru amestec de ralantiu / sarcina mica. Cat mai desfacut e cat mai bogat. La Kawa asta al meu zice fabrica ca trebuie setat suruburi desfacuti (adica, stans usor pana la capat. USOR, apoi desurubat) 2,5 ture, iar eu le tin la 2.75, merge ea mai bine asa. Motor avea acuma 2 ani compresie 11 10,6 9 13 ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt sincronizate o clapeta poate sta inchisa sau deschisa mult fata de cele 3 asa ca poate fi amestecul mult bogat sau sarac,iar incercarea de a regla din pilot sa fie ineficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pot ajuta eu cu o sincronizare si curatare carburatoare , sunt din braila.

 

Nu te sfatuiesc sa mergi la el, individul e un pusti nesimtit si tepar. La mine a comandat bujii si a insistat sa le pun pe curier rapid. Intre timp a rezolvat problema, asa ca a considerat normal sa nu mai ridice pachetul.

/index.php?/topic/700299-accelereaza-la-franare/

 

Eu am incasat-o, macar altii sa nu mai pice in plasa:

 

Iuga Sandel

Str Cantonului nr 34, Braila

Tel: 0745461902

Email: sandysony13@yahoo.es

Editat de lipton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are compresia urmatoare(la cald):

cil. 1 - 12

cil. 2 - 4(de la 6 acum cateva zile)

cil. 3 - 7

cil. 4 - 11

Dupa ce am bagat cam 5ml de ulei in cilindrii 2 si 3 compresia pe cilindrul 3 a crescut la 13 iar cea de pe cilindrul 2 a scazut la 3(de ce, nu stiu). Maine am sa ii verific la supape dar am o presimtire ca problema e mult mai grava de atat. Deci pana la urma de la compresie mica se trage, acu o sa vina bica sa zica "ti-am zis eu" . Ceva s-a intamplat la gratarul ala cand a inceput sa faca probleme.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca vine la fix motorul de pe zx6r G ( 98 - 99 ) pe zx6r f ?

macar sa stiu ce sa caut vara viitoare ..

 

vad ca tipii de aici zic ca nu ar merge ..http://www.justanswer.com/motorcycle/4zxg2-1997-kawasaki-ninja-zx6r-engine-blown.html

dar intreb poate a mai avut cineva de-a face cu asta..

http://www.kawiforums.com/zzr600-zx-6r-old-school/108376-master-95-97-zx6r-swappable-parts-list.html astia zic ca ar merge ..

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are compresia urmatoare(la cald):

cil. 1 - 12

cil. 2 - 4(de la 6 acum cateva zile)

cil. 3 - 7

cil. 4 - 11

Dupa ce am bagat cam 5ml de ulei in cilindrii 2 si 3 compresia pe cilindrul 3 a crescut la 13 iar cea de pe cilindrul 2 a scazut la 3(de ce, nu stiu). Maine am sa ii verific la supape dar am o presimtire ca problema e mult mai grava de atat. Deci pana la urma de la compresie mica se trage, acu o sa vina bica sa zica "ti-am zis eu" . Ceva s-a intamplat la gratarul ala cand a inceput sa faca probleme.

:)))))))))nu o sa zic ma...stai flexat...imi pare rau ca e impushcat motorul...sincer...mai mult ca sigur are ceva supape strambe,fisuri in cilindrii etc...mai asteptam news de la tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , tot supape strambe sau segmenti sparti banuiesc si eu (noi ) :(

ceva s-a intamplat totusi de la ultima masuratoare ..s-a agravat un pic treaba ..a scazut de la 6 la 4 ..

Editat de campers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 2,5 mil un set de semgenti si 3 mil o garnitura de chiuloasa ..

si banuiesc ca daca tot l-as desface , sigur gasesc si supapele intr-o stare proasta ..

 

nu cred sa merite reparat

cu aceasi bani iau un motor SH in stare buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 2,5 mil un set de semgenti si 3 mil o garnitura de chiuloasa ..

si banuiesc ca daca tot l-as desface , sigur gasesc si supapele intr-o stare proasta ..

 

nu cred sa merite reparat

cu aceasi bani iau un motor SH in stare buna !

Motor care in 2 zile ar putea sa inceapa sa faca la fel :) Daca te duce pana in 10 milioane reparatia, (si vrei sa pastrezi mai mult timp moto) iar restul pieselor sunt ok, eu zic sa ti-l faci pe al tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...